gelukkig maar zou niet gelukkig worden als jij er bij kwamquote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Jezus, ik had bijna spijt dat ik altijd zo akelig doe tegen jullie, ik dacht dat ik in de hel aan het branden was
Maar dat is dus niet het geval... het is gewoon kutweer
Omdat je zou verbleken in kwaadaardigheidquote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gelukkig maar zou niet gelukkig worden als jij er bij kwam
dat zal 't allemaal zijn jaquote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Omdat je zou verbleken in kwaadaardigheid
Serieus... dit kun je niet serieus menen... 'lekker weertje'...quote:
Je moet toch iets eten?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niets. Veel te heet voor voedsel.
Jawel ik ben al poepbruin en zo word ik alleen maar bruinerquote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Serieus... dit kun je niet serieus menen... 'lekker weertje'...
Sigaretten en vloeistof zijn voldoende.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:22 schreef niels0 het volgende:
[..]
Je moet toch iets eten?
Ik had vanmiddag geep en straks groene papaya salade.
stel je aan zegquote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niets. Veel te heet voor voedsel.
Nederlanders zeiken altijd over het weer, te koud/te warm etc. etc.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Serieus... dit kun je niet serieus menen... 'lekker weertje'...
*Hollanders.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:22 schreef ntm het volgende:
[..]
Nederlanders zeiken altijd over het weer, te koud/te warm etc. etc.
Precies.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:23 schreef Chai het volgende:
[..]
*Hollanders.
Hier zeuren we alleen als het ten nadele is van de oogst.
Mijn oogst houd wel van die zon.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:23 schreef Chai het volgende:
[..]
*Hollanders.
Hier zeuren we alleen als het ten nadele is van de oogst.
gewoon rijst op hoor, npquote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ach heden, hebben we hem ook weer.
is gewoon lekker weerquote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:22 schreef ntm het volgende:
[..]
Nederlanders zeiken altijd over het weer, te koud/te warm etc. etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |