quote:Op donderdag 19 maart 2020 02:56 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja nee dat is het belangrijkste natuurlijk...quote:Op vrijdag 16 april 2021 19:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Neeeee!!! En moesten ze het laatste seizoen nog opnemen?
quote:Wist niet dat ze getrouwd was met die rooie lelijkerd uit Homeland.
Jouw kop is wel kermis?quote:Op vrijdag 16 april 2021 19:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Neeeee!!! En moesten ze het laatste seizoen nog opnemen?
Wist niet dat ze getrouwd was met die rooie lelijkerd uit Homeland.
Ik ook....quote:Op zaterdag 17 april 2021 19:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat ze ouder was.
Hoe kom je daarbij?quote:
In het algemeen, niet zozeer uit de trailer.quote:
BBC One has set the premiere date for the sixth and final season of Peaky Blinders with the award-winning period gangster saga set to return on February 27 at 9pm in the UK.quote:
Oh nicequote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
BBC One has set the premiere date for the sixth and final season of Peaky Blinders with the award-winning period gangster saga set to return on February 27 at 9pm in the UK.
Volgende week zondag 22:00 Nederlandse tijd BBC1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het grote probleem van deze serie is dat elk seizoen maar 6 afleveringen kent, waardoor personages geen diepgang (zeker de eerste 2 á 3 seizoenen) kennen en de schrijvers met dit soort goedkope trucs off-screen moeten komen. Jammer, want ik vind het desondanks best interessant hoe Tommy en zijn familie de zaakjes regelen.
Toch ga ik niet verder kijken; ik heb nu al vier seizoenen het gevoel dat ik bedonderd word door de goedkope off-screen trucjes. In plaats van naar een climax te kijken, is het een zware anti-climax.
De BBC is in treurige stemming. Ze zullen jou zo vreselijk gaan missen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:48 schreef DjVero het volgende:
Toch ga ik niet verder kijken; ik heb nu al vier seizoenen het gevoel dat ik bedonderd word door de goedkope off-screen trucjes. In plaats van naar een climax te kijken, is het een zware anti-climax.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |