abonnement Unibet Coolblue
pi_189386463
Moet alleen de finale nog maar vind dit seizoen echt heel erg matig.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 09:41:32 #202
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_189393298
Vond het een best vermakelijk seizoen ,beter als het vorige ,vind alleen niks tippen aan dat bazenseizoen met die russen
  User die overal opduikt 2022 zaterdag 12 oktober 2019 @ 09:42:14 #203
186611 Haags
pi_189393304
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 09:41 schreef jigggy het volgende:
Vond het een best vermakelijk seizoen ,beter als het vorige ,vind alleen niks tippen aan dat bazenseizoen met die russen
Volledig mee eens. :)
Zonder wrijving geen glans
pi_189394169
Ik vond seizoen twee juist fantastisch. Die constante strijd tussen Tommy en Campbell. Met die fantastische ontknoping bij de paardenraces.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 12 oktober 2019 @ 12:13:45 #205
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_189394923
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 09:41 schreef jigggy het volgende:
Vond het een best vermakelijk seizoen ,beter als het vorige ,vind alleen niks tippen aan dat bazenseizoen met die russen
Vond ik juist het minste seizoen, :D. Dat voelde juist als zo'n onrealistische willekeurige richting. Gelukkig maar een seizoen, :+. Dit seizoen vond ik overigens wel sterk; beetje terug naar de roost en ik vond het goed om te zijn dat er weer meer focus lag op Tommy's interne strijd.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 13:15:01 #206
46794 Berkery
Fat bastard
pi_189498102
Cyril O+
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
pi_189577257
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 23:57 schreef Nebelwerfer het volgende:
Beetje tegenvallend seizoen en dat heb je pas eigenlijk bij de laatste aflevering door.

6 afleveringen is gewoon te weinig met al die verhaallijnen. De stukken over het grote verlies, Micheal en de chinezen waren niet diep genoeg.
De hoofdlijn dan weer wel, maar vond ik niet altijd even sterk. Ook was het einde voorspelbaar, omdat Mosby nu 1maal geen fictie is en je met de gebruikelijk plottwisten wel in kan vullen dat een van te voren omschreven plan anders lopen gaat.

Beter hadden ze de hele politiek laten varen en er een ouderwets robbertje vechten tussen gangs van gemaakt.
wel hiermee eens, behalve dat ik het seizoen tegen vond vallen. Had wat dingen gelezen dat het een matig seizoen zou zijn, dat vond ik al met al meevallen. Beter dan het vorige seizoen vond ik.

Maar 6 afleveringen is inderdaad te weinig voor al die verhalen, sommige zijn opzetjes voor volgend seizoen en andere zit je middenin terwijl ze nog lang niet afgerond zijn. Eigenlijk werd er vrij weinig afgerond dit seizoen. Het voelt dan ook alsof het pas voor de helft uitgezonden is
  woensdag 23 oktober 2019 @ 10:56:20 #208
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_189577531
Ik vrees een beetje voor een House of Cards-scenario. Dat ze te lang doorgaan waardoor de kracht er volledig af gaat. Het is de laatste seizoenen al een beetje aan de orde.
pi_189577855
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 10:56 schreef Nibb-it het volgende:
Ik vrees een beetje voor een House of Cards-scenario. Dat ze te lang doorgaan waardoor de kracht er volledig af gaat. Het is de laatste seizoenen al een beetje aan de orde.
klopt wel ja, de eerste 2 seizoenen waren het beste imo. Maar een serie van het HBO niveau ofzo is het ook nooit geweest, het is daarna (sinds netflix) wel opeens erg populair geworden waardoor het leek dat het zo een extreem goede diepgaande serie was maar dat was het imo nooit

Wat wel zo is, is dat er dit seizoen wel extreem veel super-slomo's inzaten. Kijk ons eens cool lopen en dat elke aflevering een paar keer zonder dat het iets toevoegde
pi_189579549
Ik vond het een goed seizoen, ook omdat het verhaal met Mosley en de Billy Boys nog niet ten einde is. Was even bang dat ze het net als in s4 met de Italiaanse maffia in een grand final episode zouden afronden maar deze keer liep het anders. Thomas als politicus die doet alsof ie voor het volk opkomt maar eigenlijk gewoon zijn eigen zakenbelangen veilig wil stellen vond ik wel mooi gespeeld. Doet me erg aan Baudet denken.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 23 oktober 2019 @ 13:16:08 #211
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_189579721
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 10:56 schreef Nibb-it het volgende:
Ik vrees een beetje voor een House of Cards-scenario. Dat ze te lang doorgaan waardoor de kracht er volledig af gaat. Het is de laatste seizoenen al een beetje aan de orde.
Ik meende dat volgend seizoen ook het laatste zou zijn? Maar ik weet het niet helemaal zeker meer.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_189580296
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 11:25 schreef planethugo het volgende:

[..]

klopt wel ja, de eerste 2 seizoenen waren het beste imo. Maar een serie van het HBO niveau ofzo is het ook nooit geweest, het is daarna (sinds netflix) wel opeens erg populair geworden waardoor het leek dat het zo een extreem goede diepgaande serie was maar dat was het imo nooit

Wat wel zo is, is dat er dit seizoen wel extreem veel super-slomo's inzaten. Kijk ons eens cool lopen en dat elke aflevering een paar keer zonder dat het iets toevoegde
Ze moeten het niet te ingewikkeld maken. Elk seizoen willen ze weer een overtreffende trap neerzetten. Politieke aspect heeft wel een paar leuke kanten, maar je verliest wel het hele gang verhaal. Ik ben dan meer voor simpeler opzet die dichter bij de roots van de blinders blijft, maar dan wel met de nodige slimme twists.

Een verhaal over de crisis en een Micheal die vervolgens gebruik maakt van de daarop volgende chaos had me mooier geleken. Alle ingrediënten zijn er: twijfel over leiderschap, een crisis en een familielid die niet meteen slecht wil zijn, maar geloofd dat ze een andere weg in moeten slaan dan het huidige.
pi_189622536
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 13:06 schreef Nielsch het volgende:
Ik vond het een goed seizoen, ook omdat het verhaal met Mosley en de Billy Boys nog niet ten einde is. Was even bang dat ze het net als in s4 met de Italiaanse maffia in een grand final episode zouden afronden maar deze keer liep het anders. Thomas als politicus die doet alsof ie voor het volk opkomt maar eigenlijk gewoon zijn eigen zakenbelangen veilig wil stellen vond ik wel mooi gespeeld. Doet me erg aan Baudet denken.
:')
Gino ♥
pi_189622737
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 10:56 schreef Nibb-it het volgende:
Ik vrees een beetje voor een House of Cards-scenario. Dat ze te lang doorgaan waardoor de kracht er volledig af gaat. Het is de laatste seizoenen al een beetje aan de orde.
Ik vraag me vooral af in hoeverre ze het daadwerkelijke verhaal van Mosley gaan volgen. Het lag natuurlijk erg voor de hand dat hij niet vermoord zou worden. Dat is hij immers in het echt ook niet en ondanks dat de serie vrij losjes gebaseerd is op historische feiten, zou dit wel heel erg ver afstaan van historische gebeurtenissen. In het echt is hij tijdens de tweede wereldoorlog vastgezet en heeft hij uiteindelijk politiek weinig potten weten te breken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_189669626
Teleurstellend seizoen.
pi_190076852
In 3,5 week alle seizoenen gekeken en vanavond de seasonfinale van 5. En eigenlijk is het een suffe finale:

Het hele plan zou werken ware het niet dat Finn op het laatste moment het plan half verklapt aan zijn voetbalmakelaar. Die makelaar heeft enorme angst voor de Peaky Blinders maar toch ineens beseft hij dat hij iemand (wie dan??? Of kentie ineens de Billy Boys?) moet bellen om aan te geven dat er een moordaanslag gaat plaatsvinden. Terwijl die man, die al beeft van angst als hij Arthur ziet, ook wel beseft dat hun plan verraden gelijk staat aan zelfmoord.
En net als Tommy al 17,5 minuut de tijd heeft op zijn horloge te kijken kiest hij precies 4 seconden te laat en wordt de sniper vermoord. Door wie überhaupt?

Het is op zich tof dat ze zo nog ruimte laten voor volgend jaar, maar de manier waarop is suf.

Ik had eigenlijk verwacht dat het mis zou gaan maar ik had ergens verwacht dat de meid van Michael in t geheim ook samenspande met de Billy Boys.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  Moderator zondag 1 december 2019 @ 00:39:09 #217
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_190207827
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2019 23:22 schreef kalinhos het volgende:
In 3,5 week alle seizoenen gekeken en vanavond de seasonfinale van 5. En eigenlijk is het een suffe finale:

Het hele plan zou werken ware het niet dat Finn op het laatste moment het plan half verklapt aan zijn voetbalmakelaar. Die makelaar heeft enorme angst voor de Peaky Blinders maar toch ineens beseft hij dat hij iemand (wie dan??? Of kentie ineens de Billy Boys?) moet bellen om aan te geven dat er een moordaanslag gaat plaatsvinden. Terwijl die man, die al beeft van angst als hij Arthur ziet, ook wel beseft dat hun plan verraden gelijk staat aan zelfmoord.
En net als Tommy al 17,5 minuut de tijd heeft op zijn horloge te kijken kiest hij precies 4 seconden te laat en wordt de sniper vermoord. Door wie überhaupt?

Het is op zich tof dat ze zo nog ruimte laten voor volgend jaar, maar de manier waarop is suf.

Ik had eigenlijk verwacht dat het mis zou gaan maar ik had ergens verwacht dat de meid van Michael in t geheim ook samenspande met de Billy Boys.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Eindredactie Games maandag 30 december 2019 @ 16:24:22 #218
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_190772843
Eerste seizoen was ik geboeid, ook met plezier nog het tweede seizoen afgekeken. Het is allemaal erg mooi in beeld gebracht, goed aangekleed (letterlijk en figuurlijk), veel interessante dialogen en goed gecaste figuren. Derde seizoen ben ik halverwege afgehaakt, begon toch een beetje een herhaling van zetten te worden. Personages gaan me ook de keel uithangen helaas, zelfs Tom Shelby die voor een aanzienlijk deel de serie droeg voor mij.

Heb vanaf het begin al gevonden dat de lieden die Tommy om zich heen verzameld heeft stuk voor stuk ronduit achterlijk zijn, in het bijzonder Arthur en John. Dat maakt het hele "kijk ons de halve onderwereld in handen hebben"-scenario ongeloofwaardig voor me, als de top zo gruwelijk incompetent is.

In het bijzonder goede performances vond ik Charlie Strong (ondanks zijn kleine rol, had veel prominenter mogen zijn), Billy Kimber (geloofwaardige, imponerende crime-lord) en Tommy Flannagan (sowieso goeie/goed geknipte acteur, al helpt zijn "Glasgow smile" ook al een hoop voor het personage).
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_190975319
Prachtige serie , ze zouden alleen wat minder mogen roken.

Nu lang wachten op volgend seizoen.
pi_190975572
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 08:15 schreef Tuttebella het volgende:
ze zouden alleen wat minder mogen roken.
Wattan? Past bij die tijd.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_190976818
Ik ben helemaal bij, maar het gaat nu wel erg aanvoelen als Sons of Anarchy.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_190976848
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 23:38 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik vraag me vooral af in hoeverre ze het daadwerkelijke verhaal van Mosley gaan volgen. Het lag natuurlijk erg voor de hand dat hij niet vermoord zou worden. Dat is hij immers in het echt ook niet en ondanks dat de serie vrij losjes gebaseerd is op historische feiten, zou dit wel heel erg ver afstaan van historische gebeurtenissen. In het echt is hij tijdens de tweede wereldoorlog vastgezet en heeft hij uiteindelijk politiek weinig potten weten te breken.
Zijn zoon heeft natuurljk wel veel bijgedragen :)

🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_190977867
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 08:50 schreef Albert86 het volgende:

[..]

Wattan? Past bij die tijd.
Jazeker maar tis een beetje veel thats all :)
pi_191279516
quote:
17s.gif Op maandag 13 november 2017 00:14 schreef TillyB het volgende:
Seriously, waarom ruïneren ze Thomas Halfgod Shelby in seizoen 4 met zo'n debiel brilletje. :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D Eens maar inderdaad noodzakelijk.

Late reactie maar ik ben vorige week begonnen aan deze serie en inmiddels al begonnen aan seizoen 4.
pi_191312568
NTA awards afgelopen week




Twee awards gewonnen:




Cillian Murphy acceptance speech

Seizoen 6 in the making *O*


TEAM BAKSTEEN
pi_192134711









TEAM BAKSTEEN
pi_192139691
:D
pi_192296135



TEAM BAKSTEEN
  Redactie Frontpage maandag 6 april 2020 @ 23:55:36 #230
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_192487941
In twee weken alles gebinged. Beste serie ooit ^O^
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_199030993
twitter


Polly is overleden. :{ ;( :'(
pi_199031491
Neeeee!!! En moesten ze het laatste seizoen nog opnemen?

Wist niet dat ze getrouwd was met die rooie lelijkerd uit Homeland.
pi_199031587
Shit -O- ;(
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_199031649
:{
pi_199032101
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 19:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Neeeee!!! En moesten ze het laatste seizoen nog opnemen?
ja nee dat is het belangrijkste natuurlijk... :')
quote:
Wist niet dat ze getrouwd was met die rooie lelijkerd uit Homeland.
:{
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_199032254
Ik kom er nu ook pas achter dat ze Narcissa Malfoy speelt in Harry Potter :o
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  Spellchecker vrijdag 16 april 2021 @ 20:41:16 #237
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199033819
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 19:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Neeeee!!! En moesten ze het laatste seizoen nog opnemen?

Wist niet dat ze getrouwd was met die rooie lelijkerd uit Homeland.
Jouw kop is wel kermis?
pi_199043928
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 20:41 schreef maily het volgende:
52 jaar ...... ;(
Ik dacht eigenlijk dat ze ouder was. :@
pi_199049857
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 19:34 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Ik dacht eigenlijk dat ze ouder was. :@
Ik ook.... :@ Goede actrice!
pi_202998354
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202998617
Laatste scène; Auschwitz? ;(

Edit; niet uit de trailer, algemeen theorietje

[ Bericht 18% gewijzigd door PoesInDoos op 02-01-2022 20:53:35 ]
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  zondag 2 januari 2022 @ 20:28:11 #243
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_202998994
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 20:09 schreef Declan-Harp het volgende:
Laatste scène; Auschwitz? ;(
Hoe kom je daarbij?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_202999401
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 20:28 schreef golfer het volgende:

[..]
Hoe kom je daarbij?
In het algemeen, niet zozeer uit de trailer.
Michael en z'n vrouw scharen zich bij de Nazi's en de gypsies worden afgevoerd.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_203005698
Zin an! Wanneer begint het?
pi_203681825
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 09:17 schreef bloodymary1 het volgende:
Zin an! Wanneer begint het?
BBC One has set the premiere date for the sixth and final season of Peaky Blinders with the award-winning period gangster saga set to return on February 27 at 9pm in the UK.

Volgende week zondag 22:00 Nederlandse tijd BBC1 *O*
TEAM BAKSTEEN
pi_203686093
quote:
4s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 21:36 schreef TillyB het volgende:

[..]
BBC One has set the premiere date for the sixth and final season of Peaky Blinders with the award-winning period gangster saga set to return on February 27 at 9pm in the UK.

Volgende week zondag 22:00 Nederlandse tijd BBC1 *O*
Oh nice O+
Uitvinder van de biersmiley.
pi_203688348
Ook hieraan begonnen, nu net seizoen 4 afgekeken. Wat ik echt een groot probleem van deze serie vind, is dat er naar een climax toe gewerkt wordt en die climax blijkt vervolgens een enorme domper, omdat er off-screen zogenaamd van alles gebeurd is. Dat vind ik zo verschrikkelijk lame.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het grote probleem van deze serie is dat elk seizoen maar 6 afleveringen kent, waardoor personages geen diepgang (zeker de eerste 2 á 3 seizoenen) kennen en de schrijvers met dit soort goedkope trucs off-screen moeten komen. Jammer, want ik vind het desondanks best interessant hoe Tommy en zijn familie de zaakjes regelen.

Toch ga ik niet verder kijken; ik heb nu al vier seizoenen het gevoel dat ik bedonderd word door de goedkope off-screen trucjes. In plaats van naar een climax te kijken, is het een zware anti-climax.
  woensdag 16 februari 2022 @ 12:54:14 #250
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_203688431
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 12:48 schreef DjVero het volgende:
Toch ga ik niet verder kijken; ik heb nu al vier seizoenen het gevoel dat ik bedonderd word door de goedkope off-screen trucjes. In plaats van naar een climax te kijken, is het een zware anti-climax.
De BBC is in treurige stemming. Ze zullen jou zo vreselijk gaan missen. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')