Waar. Helemaal gelijk. Rationeel niets tegen in te brengen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En waar staat beschreven of wat is er uit onderzoek gebleken wat er voor het hele incident is gebeurd, en waarom?
Onderzoek is nog niet eens afgerond of zelfs gestart en mensen gaan al rellen. De idioterie ten top dit! Echt walgelijk
Wat is dat nou?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:16 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Knokploegje is gearriveerd
Het bevalt me prima omdat ik niet woon in een pauperbuurt met een overschot aan kansloze allochtonen, groepen slecht geïntegreerde mensen, notoire relschoppers en ander tuig dat voortdurend de buurt onveilig maakt.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:09 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het bevalt je prima omdat het hier geen politiestaat is, ja.
Ik vind dit wel behoorlijk idioot eerlijk gezegd. Ik kan de logica ook niet begrijpen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Waar. Helemaal gelijk. Rationeel niets tegen in te brengen.
Maar niet onbegrijpelijk dat ze dan toch zo reageren. Dit soort jochies heeft de politie dit al vaker zien doen, in situaties waarbij de politie hun boekje te buiten ging, maar dan gelijk zonder dodelijke afloop. Voor hun is de conclusie dat dit nu weer het geval is snel en makkelijk getrokken. En logisch ook.
Door dat soort gedrag van politie te tolereren in het verleden, schept je nu het idee dat dit nu ook wel politie geweest zal zijn die over de scheef gaat. Ik vind het niet heel raar dat dat soort frustraties zich nu zo ontladen.
twitter:johnvandertol twitterde op dinsdag 30-06-2015 om 00:15:28Er komt nog meer ME bij om de relschoppers weg te krijgen #mitch #denhaag #aruba http://t.co/ZKjDnrFG7L reageer retweet
Ah, de adrenalinekick van betogen tegen de flikken.quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Waar. Helemaal gelijk. Rationeel niets tegen in te brengen.
Maar niet onbegrijpelijk dat ze dan toch zo reageren. Dit soort jochies heeft de politie dit al vaker zien doen, in situaties waarbij de politie hun boekje te buiten ging, maar dan gelijk zonder dodelijke afloop. Voor hun is de conclusie dat dit nu weer het geval is snel en makkelijk getrokken. En logisch ook.
Door dat soort gedrag van politie te tolereren in het verleden, schept je nu het idee dat dit nu ook wel politie geweest zal zijn die over de scheef gaat. Ik vind het niet heel raar dat dat soort frustraties zich nu zo ontladen.
Dat dus!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik vind dit wel behoorlijk idioot eerlijk gezegd. Ik kan de logica ook niet begrijpen.
Ik wens je een chocobom toe.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:18 schreef Yasmin23 het volgende:
Anders wensen we mensen geen bommen toe ofzo.
Je bent weer flink aan het overdrijven. Maar noem eens een aantal landen waar het aantal rellen tot 0 is gereduceerd omdat de politie met scherp schiet tijdens rellen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het bevalt me prima omdat ik niet woon in een pauperbuurt met een overschot aan kansloze allochtonen, groepen slecht geïntegreerde mensen, notoire relschoppers en ander tuig dat voortdurend de buurt onveilig maakt.
Ik hoef maar een kilometer verderop te gaan wonen en ik zou al in een veel slechtere buurt zitten. Je zult er maar wonen, in zo'n buurt waar je bij vlagen nauwelijks nog veilig over straat kunt. Dan zou ik maar wat graag willen dat de politie eens krachtig orde op zaken stelt.
twitter:frank_deut twitterde op dinsdag 30-06-2015 om 00:18:47Zodadelijk op @omroepwest 89.3 fm een update over de rellen in #denhaag #mitch reageer retweet
De politie moet met gepast geweld op kunnen treden. Dat is iets anders dan iemand neerschieten die een steen gooit naar mannen met allerlei body armor. Wordt het echt levensbedreigend voor een of meerdere agenten, dan mag er ook gepast worden gereageerd. Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou misschien bang zijn als ik in die buurt woonde en dit circus zich vlak voor mijn deur zag voltrekken. Ik zou misschien bang zijn als ik zie dat een stel idioten pallets in de fik steekt, vlak onder mijn woning.
Maar ik woon ruim 150 kilometer verderop, godzijdank niet in die kutbuurt. Ik geef - nogmaals - gewoon mijn mening over het onderwerp, namelijk dat de politie krachtiger moet (kunnen) optreden in dit soort gevallen. Deze demonstranten waren bewust op rellen uit en weten van geen ophouden; pak ze hard aan.
Wel slicke auto'squote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:16 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Knokploegje is gearriveerd
Edit: wel lullig die 020 Politie op de 2e foto
Was is idioot aan:quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik vind dit wel behoorlijk idioot eerlijk gezegd. Ik kan de logica ook niet begrijpen.
Ik woon wel in zo'n wijk. Nou vooruit, aan het randje ervan. Ik denk niet dat mijn veiligheidsgevoel echt gaat stijgen als er op iedere straathoek een agent met een doorgeladen pistool staat te wachten om potentiële relschoppers af te knallen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het bevalt me prima omdat ik niet woon in een pauperbuurt met een overschot aan kansloze allochtonen, groepen slecht geïntegreerde mensen, notoire relschoppers en ander tuig dat voortdurend de buurt onveilig maakt.
Ik hoef maar een kilometer verderop te gaan wonen en ik zou al in een veel slechtere buurt zitten. Je zult er maar wonen, in zo'n buurt waar je bij vlagen nauwelijks nog veilig over straat kunt. Dan zou ik maar wat graag willen dat de politie eens krachtig orde op zaken stelt.
Dit dus.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De politie moet met gepast geweld op kunnen treden. Dat is iets anders dan iemand neerschieten die een steen gooit naar mannen met allerlei body armor. Wordt het echt levensbedreigend voor een of meerdere agenten, dan mag er ook gepast worden gereageerd. Wat is daar mis mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |