moet kunnenquote:Op maandag 29 juni 2015 23:43 schreef Henrys het volgende:
[..]
Klasse kan je nooit in een oogopslag zien. Daar is eerst een anacendeten onderzoek voor nodig door middel van facebookstalking en vervolgens gemeenschappelijke vrienden te ondervragen en dan komt er altijd wel wat boven water.
Zo bleek het laatste meisje waarvan ik dacht dat ze klasse had sex met een vriend van mij terwijl ze neef het filmde
Ik lul ook maar wat. Een kinderhand is gauw gevuld.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat is voor veel van ons niet weggelegd.
Ja, er zijn mensen die deze strategie op Tinder hanteren. Ik moet wel er aan toevoegen dat te kieskeurig zijn ook niet goed is. Er is maar een klein percentage die echt een 8,5 of hoger is en die het zich kunnen veroorloven om kieskeurig te zijn.quote:
Ik dacht dat je bedoelde omdat je dan te snel kijkt dus naar rechts swiept. Net als links.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ja, er zijn mensen die deze strategie op Tinder hanteren. Ik moet wel er aan toevoegen dat te kieskeurig zijn ook niet goed is. Er is maar een klein percentage die echt een 8,5 of hoger is en die het zich kunnen veroorloven om kieskeurig te zijn.
Hehe. En hoe zat het met jou?quote:Op maandag 29 juni 2015 23:57 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Wat wel interessant is dat mannen een dame met klasse willen maar ondertussen wel de eerste de beste chicks mee naar huis vragen
mooi is dat he? Willen het wel allemaal doen maar wel judgmental gaan lopen doen tegen de dames in kwestie.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:57 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Wat wel interessant is dat mannen een dame met klasse willen maar ondertussen wel de eerste de beste chicks mee naar huis vragen
Dat gevoel wanneer je een mooie chick per ongeluk naar links swipedquote:Op maandag 29 juni 2015 23:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ja, er zijn mensen die deze strategie op Tinder hanteren. Ik moet wel er aan toevoegen dat te kieskeurig zijn ook niet goed is. Er is maar een klein percentage die echt een 8,5 of hoger is en die het zich kunnen veroorloven om kieskeurig te zijn.
Deze post heeft een hoog:quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
mooi is dat he? Willen het wel allemaal doen maar wel judgmental gaan lopen doen tegen de dames in kwestie.
I'm not saying you're a slut....quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:26 schreef Maharbal het volgende:
Altijd de 'master-key-and-faulty-lock' analogie blijven onthouden.
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:38 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
I'm not saying you're a slut....
But if your vagina had a password it would be 1234
Waar slaat dat op?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:26 schreef Etsu het volgende:
De cijfers van handelsrecht zijn al bekend, maar ze willen het niet eerder publiceren dan morgen
Weet ik niet. 'Dat mag volgens mij niet' aldus Veenstra terwijl de vorige keer wel online werd gepubliceerd en de andere vakken hebben laatst ook cijfers op nestor gezet.quote:
Hij wil het dus niet pas morgen publiceren omdat hij het een dag later wil (wat je suggereert), maar hij wil de cijfers via de officiële weg publiceren en dat duurt nou eenmaal helaas een dag langer.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet ik niet. 'Dat mag volgens mij niet' aldus Veenstra terwijl de vorige keer wel online werd gepubliceerd en de andere vakken hebben laatst ook cijfers op nestor gezet.
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:38 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
I'm not saying you're a slut....
But if your vagina had a password it would be 1234
Pak + paarse stropdas.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:19 schreef Yreal het volgende:
Zo essay presenteren. Wat zal ik aantrekken? Geen idee wat ik de vorige keer aan had...
Ik zou of normale kleren dragen, of in pak. Niets is erger dan die hippe dudes en sugababes die voor een presentatie "iets netjes" aantrekken.quote:
Verzending is nu gratis. Wellicht daarom ook omgekeerd?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:18 schreef Blistering het volgende:
Ik snap niets van dat Bol.com verkopen. Net 2 boeken verkocht, en ik kon zonder te betalen een pakketzegel aanmaken. Wel mooi natuurlijk dat Bol.com mijn verzending betaalt.
Je strooit met een loze term als 'iets netjes', terwijl je daarvoor 'normale kleren' gebruikt. Beide termen zijn tamelijk algemeen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:30 schreef LuigiVampa het volgende:
[..]
Ik zou of normale kleren dragen, of in pak. Niets is erger dan die hippe dudes en sugababes die voor een presentatie "iets netjes" aantrekken.
Lekker belangrijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:19 schreef Yreal het volgende:
Zo essay presenteren. Wat zal ik aantrekken? Geen idee wat ik de vorige keer aan had...
Inderdaad. Het is geen groningen waar het om de poppenkast draait..quote:
Tjonge moeten we hier alles definiëren? Relatieve betekenis, daarom tussen aanhalingstekens. Normale kleren is wat je normaal draagt (wat dat ook is), "iets netjes" is kleding die netter is dan wat je normaal draagt zonder compleet formeel te zijn. M.a.w. normaal draag ik t-shirts, met een presentatie een overhemd. Normaal draag ik een overhemd, met een presentatie ineens een das.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:41 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je strooit met een loze term als 'iets netjes', terwijl je daarvoor 'normale kleren' gebruikt. Beide termen zijn tamelijk algemeen.
Prestatie altijd strak in het pak met das en strak haar.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:00 schreef LuigiVampa het volgende:
[..]
Tjonge moeten we hier alles definiëren? Relatieve betekenis, daarom tussen aanhalingstekens. Normale kleren is wat je normaal draagt (wat dat ook is), "iets netjes" is kleding die netter is dan wat je normaal draagt zonder compleet formeel te zijn. M.a.w. normaal draag ik t-shirts, met een presentatie een overhemd. Normaal draag ik een overhemd, met een presentatie ineens een das.
Precies, als je een poppenkast wilt, doe het dan goed. Of doe gewoon normaal en wees jezelf i.p.v. zo'n "net-niet-outfit". Net niet jezelf, net niet formeel.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Prestatie altijd strak in het pak met das en strak haar.
Wat is er mis met een poppenkast? Het mag wat mij betreft ook wel lekker leuk blijven.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is geen groningen waar het om de poppenkast draait..
Komop Valid, ik ben beter van je gewend.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:23 schreef Valid het volgende:
[..]
Het zou inderdaad best kunnen dat deze uitspraak een papieren tijger blijkt te zijn.
Niet leuk genoeg?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Komop Valid, ik ben beter van je gewend.
Natuurlijk. Zonder definities slaat mijn advocatenbrein op hol.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:00 schreef LuigiVampa het volgende:
[..]
Tjonge moeten we hier alles definiëren? Relatieve betekenis, daarom tussen aanhalingstekens. Normale kleren is wat je normaal draagt (wat dat ook is), "iets netjes" is kleding die netter is dan wat je normaal draagt zonder compleet formeel te zijn. M.a.w. normaal draag ik t-shirts, met een presentatie een overhemd. Normaal draag ik een overhemd, met een presentatie ineens een das.
Of andersom natuurlijk, het is maar net waar je de aandacht op wilt vestigen en wat je uit wilt stralen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:03 schreef Mr_White4321 het volgende:
Het ligt er aan hoe goed je je hebt voorbereid. Heb je je niet voorbereid, dan zou ik een Borat string aantrekken om de aandacht af te leiden. Heb je je wel voorbereid, dan gewoon de kleding die je normaal ook draagt.
HEUH GEFELI PIKquote:
Nounou, gefeliciteerd.quote:
Goed gedaan kerel.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:57 schreef Yreal het volgende:
Dank allen.![]()
Met nog de vermelding dat ze het heel goed vonden, ik echt wist waar ik het over had, dit een uitzonderlijk hoog cijfer was en mijn eigen onderzoek echt meerwaarde heeft gehad.blij
Chill hoor, zo'n succesverhaal. Had je zelf ook het idee dat het zo goed was? Lekker gewerkt pik.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:57 schreef Yreal het volgende:
Dank allen.![]()
Met nog de vermelding dat ze het heel goed vonden, ik echt wist waar ik het over had, dit een uitzonderlijk hoog cijfer was en mijn eigen onderzoek echt meerwaarde heeft gehad.blij
Dat wij deze dag nog mogen meemaken.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:57 schreef Yreal het volgende:
Dank allen.![]()
sterker nog, dit is de 2de al.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Toch blijf ik het apart vinden. Je bacheloressay in je zak hebben, maar nog geen P hebben behaald
Die van je hbo? Ik ben een beetje de draad bij je kwijt.quote:
dit is de 2de keer dat ik het bacheloressay tot een goed einde breng.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Die van je hbo? Ik ben een beetje de draad bij je kwijt.
bedrijfsopvolgingsregeling voor vastgoedexploitanten.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:03 schreef Mr_White4321 het volgende:
Gefeliciteerd. Wat was het onderwerp?
Zonde. Ik had iets gedaan met het gemeenterecht. De Experimentenwet ofzo.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
bedrijfsopvolgingsregeling voor vastgoedexploitanten.
dan had ik parkeerbelasting gedaanquote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:24 schreef Ryon het volgende:
[..]
Zonde. Ik had iets gedaan met het gemeenterecht. De Experimentenwet ofzo.
KEUTEL EROP HAHAHAHAHAHAH LOL XDquote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Inlijsten dat cijfer en boven je bed hangen
Hoe vaak doe je figureerwerk dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:57 schreef Joosie200 het volgende:
Terug van de set van Danni. Helaas werden er alleen shots van buiten de rechtszaal opgenomen. Rondom het gebouw + entree binnen in het gebouw zelf. Dus geen griffier vertolkt maar bezoekerMarlijn herkende me wel van eerder en begroette me daarentegen
Nog niet lang, lees: afgelopen twee weken pas begonnen met figurerenquote:
Land van Lubbers heb ik nog nooit van gehoord....quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nog niet lang, lees: afgelopen twee weken pas begonnen met figurerenLand van Lubbers en Danni zijn pas mijn eerste 'wapenfeiten' als figurant
Neuh, een schamele aalmoes. Maar ach, 25 euro per dag, vier dagen Land van Lubbers is toch mooi 100 euro. Voor praktisch niks doenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Land van Lubbers heb ik nog nooit van gehoord....
Levert het nog wat op?
Hehe oke...quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Neuh, een schamele aalmoes. Maar ach, 25 euro per dag, vier dagen Land van Lubbers is toch mooi 100 euro. Voor praktisch niks doenWant zitten, af en toe wat lopen, vooral veel wachten
Vandaag bij Danni 30 euro voor wat lopen, staan praten en wederom lang wachten. Wel relaxte lunch gehad (warm eten, lekker spareribs met dit weer
) dus hoef nu geen avondeten meer
Mja, zo noemen ze het niet, maar is het in feite wel. En zelfs dan nog kunnen je reiskosten nog duurder uitvallenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hehe oke...Een reisvergoeding eigenlijk
Is best wel grappig dus. Ik kreeg laatst voor 1 dag 160 euro en een fles wijn, dat was wel chill.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mja, zo noemen ze het niet, maar is het in feite wel. En zelfs dan nog kunnen je reiskosten nog duurder uitvallenLang leve dalvrij
Kan ik mooi weer wat weekjes boodschappen doen en/of alvast kerstvakantie boeken
Zo is het leven. Voor spare ribs zou ik ook veel doen, haha.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:09 schreef Joosie200 het volgende:
Als je anderen hun verhaal aanhoort.. sommige figureren in die reconstructiefilmpjes van Opsporing VerzochtOf een reclame van 30 seconde op tv, moeten ze van 08:00 - 18:00 aanwezig zijn
Maar ook GTST, Flikken Maastricht enzo. Varieert dus behoorlijk.
Dan kan ik je figureren in Danni wel aanraden, die hebben een chille catering. Is net wat meer dan slappe bolletjes kaas/mosterd en zo die ik bij Land van Lubbers (=nieuwe miniserie trouwens, komt volgend jaar een keertje op tv) kreegquote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:10 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zo is het leven. Voor spare ribs zou ik ook veel doen, haha.
Varieert enorm. Doorsnee studenten, maar ook 50+, Surinamers, noem het maar en ze lopen er wel rond. Je merkt wel verschil in houding, de een waant zich net acteur/actrice terwijl hij/zij niet meer dan beeld-opvulsel vormt als figurant. Sommige zetten dat ook serieus als 'beroep' neer op Fb hoorde ik van anderenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wat voor soort mensen doen dat figureren eigenlijk? Ik kan me zo voorstellen dat je geen dwergen of hele lange mensen in de achtergrond laat lopen.
Gefeliciteerd vent.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:57 schreef Yreal het volgende:
Dank allen.![]()
Ze vragen mij vaak vanwege mijn gespierde lichaam van een adonis en mijn vriendelijke verschijning.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wat voor soort mensen doen dat figureren eigenlijk? Ik kan me zo voorstellen dat je geen dwergen of hele lange mensen in de achtergrond laat lopen.
Goedzo.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:27 schreef Blistering het volgende:
7,5 voor eindtoets Kernvak Goederenrecht. P binnen![]()
![]()
![]()
Lekker heur, productief dagje voor de SC. Y met zijn scriptie en jij met je Pquote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:27 schreef Blistering het volgende:
![]()
![]()
Ik wil mijn handels-cijfer ook weten.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Lekker heur, productief dagje voor de SC. Y met zijn scriptie en jij met je P
Hoelaat kreeg jij je mail voor bes3? Dan ga ik mijn wekker zetten.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:30 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ergerlijk hé, dat ze zo pietluttig zijn
7:53 's ochtends.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoelaat kreeg jij je mail voor bes3? Dan ga ik mijn wekker zetten.
Niet?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
7:53 's ochtends.
Straf 3 nieuw bekend:Slagingspercentage van 40%
![]()
Ja maar geen CEquote:
Kwakman is lekker bezig geweest dan.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:37 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja maar geen CE![]()
19 v/d 105: cijfer 6
11 v/d 105: cijfer 7
5 v/d 105: cijfer 8
1 v/d 105: cijfer 9
Rest allemaal 4'en of lager
Sta er wel van te kijken. Dacht juist door die concullega's van capita wèl te snappen waar het mis ging. Blijf ik op hetzelfde cijfer stekenquote:
Mooi man.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:27 schreef Blistering het volgende:
![]()
![]()
Hartstikke goed man.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:57 schreef Yreal het volgende:
Dank allen.![]()
Thanksquote:
Netflix gaat best hard. Dit is voor 14 dagen...quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:07 schreef Etsu het volgende:
Ik ben door mijn 14 GB internet heen in amper 9 dagen tijd.![]()
Er is iets niet goed gegaan geloof'k.
Router thuis resetten? Misschien wegvallend wi-fi signaal. Mijn vrouw heeft dat ook gehad.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:07 schreef Etsu het volgende:
Ik ben door mijn 14 GB internet heen in amper 9 dagen tijd.![]()
Er is iets niet goed gegaan geloof'k.
Netflix iddquote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
Netflix gaat best hard. Dit is voor 14 dagen...
Nope, is de Netflixquote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Router thuis resetten? Misschien wegvallend wi-fi signaal. Mijn vrouw heeft dat ook gehad.
Router op een ander kanaal zetten helpt. Af fabriek staan die dingen allemaal op hetzelfde kanaal en dat stoort als een gek.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nope, is de Netflix
Trouwens.M'n iPhone en iPad pakken zelfs heel slecht WiFi op hier. En dat kan niet aan de telefoon liggen want ik heb een nieuwe telefoon en daar is t net zo even slecht. Heb router al paar keer gereset maar helpt niet. Help
Hoe moet dat?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Router op een ander kanaal zetten helpt. Af fabriek staan die dingen allemaal op hetzelfde kanaal en dat stoort als een gek.
Waar zie ik dat?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:11 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Tja. Dat is lastig te zeggen vanaf hier. Welk merk router heb je?
https://www.ziggo.nl/klan(...)tuur/cisco-epc-3928/quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waar zie ik dat?
Ik zie wel CISCO EPC3928 Modemrouter staan?
'Draadloos kanaal wijzigen', moet ik die hebben?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
https://www.ziggo.nl/klan(...)tuur/cisco-epc-3928/
Verdomd! Staat ie nu op 11?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
'Draadloos kanaal wijzigen', moet ik die hebben?
Oja,UPC is niet meer natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
https://www.ziggo.nl/klan(...)tuur/cisco-epc-3928/
Ik verwachtte je al.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Oja,UPC is niet meer natuurlijk.
quote:
Op je iPhone kun je een wifi analyzer downloaden. Die vertelt precies wat er in de lucht zit.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij stond net op 11, ja. Heb nu naar 1 veranderd. Of moet ik toch 6 doen?
Ik zit nu in de AppStore te kijken en ik zie zo'n voorbeeldplaatje. Ik voel me nu zo dom omdat ik het niet snap.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Op je iPhone kun je een wifi analyzer downloaden. Die vertelt precies wat er in de lucht zit.
De meeste apps geven een advies. De vuistregel (hoi Bartje) is het kanaal te nemen dat het minst druk is.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zit nu in de AppStore te kijken en ik zie zo'n voorbeeldplaatje. Ik voel me nu zo dom omdat ik het niet snap.
Oki.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Mocht je het nou niet snappen kun je ook zelf wisselen naar 1, 6 et cetera en kijken of het beter wordt.
En je kunt de frequentie wisselen van 2.4 GHz naar 5.0 GHz alleen niet alle apparaten kunnen daarmee omgaan. Daarom altijd netwerkkabeltje achter de hand houden zodat je met je laptop kunt verbinden en de zaak terugzetten.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oki.Zal het in de gaten houden. Thanks.
Data sensequote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:33 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
De meeste apps geven een advies. De vuistregel (hoi Bartje) is het kanaal te nemen dat het minst druk is.
Spannenddddddd, eigenlijk te vroeg want de nieuwe highend lumia's komen tzt met nieuwe hardware voor continuumquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik mag trouwens over een week weer een nieuwe mobiel uitzoeken
iPhone 6 jwt.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Wat een gigantische ladyphone is dat.quote:
Weet je al tussen welke toestellen je mag kiezen?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Alles. Ik ga overstappen en ik neem een flinke bundel.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:49 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Weet je al tussen welke toestellen je mag kiezen?
Heb je een voorkeur voor een bepaald toestel?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:50 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Alles. Ik ga overstappen en ik neem een flinke bundel.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:27 schreef Blistering het volgende:
![]()
![]()
Dus? Alsnog te groot.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Even groot als mijn One Plus One.
Kun je die wel met één hand fatsoenlijk bedienen?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Even groot als mijn One Plus One.
Je zou zo m'n stiefpa kunnen zijn. Die is ook gek op die grote dingen en vindt mijn iPhone 6 te klein.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ja ik niet. De Note 4 lijkt me ook wel wat.
Nou de Note 4 leek me wel wat.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Heb je een voorkeur voor een bepaald toestel?
Dat gaat moeizaam.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kun je die wel met één hand fatsoenlijk bedienen?
Dat gepriegel vind ik kut en ik heb ook gewoon grote handen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je zou zo m'n stiefpa kunnen zijn. Die is ook gek op die grote dingen en vindt mijn iPhone 6 te klein.
Dankjewel!quote:
Klopt. Maar ik wacht wel op de iPhone 7.quote:
quote:
Non de ju, groot spul. Voor mij is 5" prima.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat gepriegel vind ik kut en ik heb ook gewoon grote handen.
Wss augustus. Weinig vernieuwd.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:54 schreef Etsu het volgende:
6S komt binnenkort uit.
En ben benieuwd of 7 komt.
Wat verwacht je daar dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:54 schreef Blistering het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik wacht wel op de iPhone 7.
Wat is momenteel een toptoestel met Windows? Ook met upgrade straks?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[..]
Non de ju, groot spul. Voor mij is 5" prima.
Lumia 1530 tzt dan?
Mooi!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:56 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ja. Leuk je weer eens te zien.
Nouja, tegen de tijd dat de iPhone 7 (of hoe die ook gaat heten) uitkomt, kan ik m'n abo weer verlengen.quote:
De huidige toptoestellen zijn al een tijdje uit. De lumia 930 en 1520 denk ik? Ik heb zelf de l930 nu al meer dan een half jaar. Prima toestel! Microsoft heeft echter laatste tijd heel veel budget en mid range toestellen uitgebracht. Alle huidige windows phone 8.0 en 8.1 toestellen krijgen sowieso windows 10 mobile.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wat is momenteel een toptoestel met Windows? Ook met upgrade straks?
Dat vraag ik niet. Ik vraag wat je bij een iPhone 7 verwacht tegen die tijd. Ik zou niet zo snel 123 dingen kunnen bedenken wat beter kan ten opzichte van de 6.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:58 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nouja, tegen de tijd dat de iPhone 7 (of hoe die ook gaat heten) uitkomt, kan ik m'n abo weer verlengen.
Vooralsnog ook niet veel behoefte aan een nieuwe telefoon.
Waarschijnlijk een iets ander design, ik gok iets met gebogen glas en iOS dat net als de iPad splitscreens kan gaan draaien. Verder hoge prijs, cheap design en weinig nieuws.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:58 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nouja, tegen de tijd dat de iPhone 7 (of hoe die ook gaat heten) uitkomt, kan ik m'n abo weer verlengen.
Vooralsnog ook niet veel behoefte aan een nieuwe telefoon.
Geen idee. Boeit me ook weinig, Apple is altijd goed.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat vraag ik niet. Ik vraag wat je bij een iPhone 7 verwacht tegen die tijd. Ik zou niet zo snel 123 dingen kunnen bedenken wat beter kan ten opzichte van 6.
Sowieso. Toen m'n 5s stukging en ik een nieuwe telefoon nodig had, adviseerde iemand mij om Android te nemen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:02 schreef Blistering het volgende:
[..]
Geen idee. Boeit me ook weinig, Apple is altijd goed.
Wat beter kan:quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat vraag ik niet. Ik vraag wat je bij een iPhone 7 verwacht tegen die tijd. Ik zou niet zo snel 123 dingen kunnen bedenken wat beter kan ten opzichte van 6.
Domme fanboys.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:03 schreef Etsu het volgende:
zicht hard gelachen en gezegd dat ik nooit (meer) ga overstappe
Heb ik ook gehad. Grafding.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik zou wel ooit een Blackberry willen hebben.
Dat van die budgettoestellen heb ik gemerkt ja. Heel moeilijk om een goed toestel te vinden.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
De huidige toptoestellen zijn al een tijdje uit. De lumia 930 en 1520 denk ik? Ik heb zelf de l930 nu al meer dan een half jaar. Prima toestel! Microsoft heeft echter laatste tijd heel veel budget en mid range toestellen uitgebracht. Alle huidige windows phone 8.0 en 8.1 toestellen krijgen sowieso windows 10 mobile.
Wachten is op de nieuwe flagships die waarschijnlijk uitkomen met Windows 10 mobile in dit najaar. Voordeel daarvan is dat ze de hardware hebben om dualscreen Continuum te draaien. Sowieso wordt windows 10 mobile de shit met volledige outlook/office etc
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik zou wel nooit een Blackberry willen hebben.
Blckbrry gaat niet lang overleven.. dus pak je kans.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik zou wel ooit een Blackberry willen hebben.
Komt ook omdat laatste flagship dus de l930. Met al die budget phones worden de zieltjes gewonnen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:06 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat van die budgettoestellen heb ik gemerkt ja. Heel moeilijk om een goed toestel te vinden.
Duur grapje dan. Mijn moeder is echt zo'n iemand die met één telefoon 5/6 jaar mee vooruit kan. Ik kan dat niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:10 schreef Blistering het volgende:
10 telefoons is niets. Ik wissel gemiddeld 1x per 6 maanden omdat ik gewoon weer wat anders wil.
Het is dat ik nu niet echt goeie alternatieven t.o.v. mijn 1+1 zie, anders was ik al wel weer geswitched.
Hoewel ik ook wel weer eens een Windows Phone zou willen proberen zodra Windows 10 uit is
Als je beetje nieuwste van nieuwste wilt, doe je dat ook. Ik doe precies zelfde met tablets, heb ze nog geen jaar gehad de laatste 3.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:09 schreef Etsu het volgende:
gon ik met 2 nokia's, toen werden ze gewoon te oud, toen kreeg ik een LG, toen ging ik ermee zwemmen in Egypte, dus toen moest ik een nieuwe. Werd een BlackBerry. Heb ik een jaartje mee volgehouden, toen kreeg ik iPhone 4, 1 jaar later 4S, 1 jaar later 5, 1 jaar later 5S en 1,5 jaar later nu
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:10 schreef Blistering het volgende:
10 telefoons is niets. Ik wissel gemiddeld 1x per 6 maanden omdat ik gewoon weer wat anders wil.
Het is dat ik nu niet echt goeie alternatieven t.o.v. mijn 1+1 zie, anders was ik al wel weer geswitched.
Hoewel ik ook wel weer eens een Windows Phone zou willen proberen zodra Windows 10 uit is
Band 2 komt er ook aan zijn de geruchtenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Vooruitzichten lijken goed voor Windows. Leuk icm de Band.
En de specs volgens de geruchten gaan worden?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Band 2 komt er ook aan zijn de geruchten
Nog niet bekendquote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:18 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En de specs volgens de geruchten gaan worden?
Heb de insider preview ook draaien sinds vandaag, buitengewoon prima inderdaad.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:12 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Het wordt echt baas hoor. De insider preview is sinds de laatste build vrij stabiel en ziet er slick uit. Vooral met opties als continuum etc. is het erg interessant.
Wachten op de lumia 940, dan ga ik over.
Waterdicht lijkt me wel chillquote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat beter kan:
- accuduur
- er komt een usb C connector ipv lightning
- nieuwe generatie gorilla glas
- gebogen schermen of randen
- Infrarood camera om te unlocken net als Windows Halo
- hogere resolutie scherm
- ook de kleine schermformaten een optisch gestabiliseerde camera (nu is dat alleen de 6 plus)
- krachtigere flits
- waterdicht
- gebruik van ander materiaal zoals titanium, grafeen weet ik veel
Er is genoeg wat beter kan. Dit is enkel de buitenkant, de software kant (zeker bij iOS) kan ook nog zwaar verbeterd worden.
Als je perse porno wil kijken in de douche, kan je gewoon je telefoon zo neerzetten dat het niet in aanraking komt met water.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waterdicht lijkt me wel chill
douchen is zo saai altijd
Mehh dat bedoelde ik niet echtquote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je perse porno wil kijken in de douche, kan je gewoon je telefoon zo neerzetten dat het niet in aanraking komt met water.
Graag gedaan.
Mr Sheffield.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:40 schreef Etsu het volgende:
Kennen jullie The Nanny, een Amerikaanse komedieserie tussen 1993-1999?
Ik ben dat bijna de hele dag aan het kijken (tussendoor even studeren) en ik lach al de hele dag kapot.
Niles is de blanke Geoffrey.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe Niles en Babcock met elkaar omgaan, godverdomme.
Milfjes dus. Jij mag de dochters Ike! *brofist*quote:
Ik ben eigenlijk opgegroeid met The Nanny en ik keek vroeger van die losse afleveringen. Toen heb ik altijd gedacht dat Niles homo was.quote:
Ze zijn geen serveersters.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:42 schreef Blistering het volgende:
[..]
Milfjes dus. Jij mag de dochters Ike! *brofist*
Absoluut.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:45 schreef Etsu het volgende:
Zijn jullie ook fan van Engelse/Britse komedieseries? Like Schone schijn, Wordt u al geholpen, Allo' Allo'?, etc.?
Mrs Bucket, no it's Bouquet.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:47 schreef Etsu het volgende:
"Mr. Humphries, are u freeeee"?
Ik krijg nu spontaan zin om het voor de 20ste x te kijken
Ik lijk dan weer op Rene Artois.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:49 schreef Etsu het volgende:
Pax en ik hebben eens geconcludeerd dat ik nogal op Hyacinth lijk en hij op Onslow.
Opa van Elizabeth? Die ken ik niet geloof ikquote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:50 schreef Joosie200 het volgende:
Onslow is baas en die oude opa van Elizabeth ook
Die zo dement is als wat en in oude verzetskleding zo maar weg looptquote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Opa van Elizabeth? Die ken ik niet geloof ik
Jij hebt een vrouw en een affaire met twee serveersters (!) én twee verzetsmeisjes vallen op je?quote:
Oh, de vader van Hyacinth/Rose/Daisyquote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Die zo dement is als wat en in oude verzetskleding zo maar weg loopt
Probeer Fawlty Towers ook eens. Of The Thin Blue Line.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:51 schreef Etsu het volgende:
Ik wist niet dat jullie dat ook keken.Bijna niemand in mijn omgeving kent dit soort ouderwetse series.
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij hebt een vrouw en een affaire met twee serveersters (!) én twee verzetsmeisjes vallen op je?En dan nog een homoseksuele luitenant
Lol, de laatste keer toen we keken, Hyacinth helemaal in de paniek omdat de broer van Elizabeth een vreemde man zou zijnquote:
Sowieso met Elizabeth altijd de leukste scenes vind ik, of met daisy/onslow en hyacinthquote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lol, de laatste keer toen we keken, Hyacinth helemaal in de paniek omdat de broer van Elizabeth een vreemde man zou zijn
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:00 schreef Joosie200 het volgende:
Als je zou moeten kiezen René Artois aka Ike.. wordt het..Yvette, Mimi of Maria?
Vooral als zij haar kopje thee laat vallen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sowieso met Elizabeth altijd de leukste scenes vind ik, of met daisy/onslow en hyacinth
Dat met die vader is altijd zo saai
Yvette.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:00 schreef Joosie200 het volgende:
Als je zou moeten kiezen René Artois aka Ike.. wordt het..Yvette, Mimi of Maria?
Sawyerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mag het weten
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:05 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]En nu:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godverdomme. Zo snel mogelijk van mijn huid genieten dan maar. En stoppen met roken.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2015 22:08:20 ]
Verpest mijn jeugdsentiment nu niet jaquote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
En nu lijkt ze op:
[ afbeelding ]
Godverdomme. Zo snel mogelijk van mijn huid genieten dan maar. En stoppen met roken.
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:08 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
Zou Ike aka Rene die benen aantrekkelijk vinden?
Moet die als UI doen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:10 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
Even photoshoppen en Ike is da man
Blackadderquote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:12 schreef Etsu het volgende:
Kennen jullie nog meer leuke Britse serieus met dezelfde humor?
Geen humor maar vind Luther en Black Mirror echt twee van de beste britse series die ik ooit gezien heb. Black Mirror is wel zwarte humorquote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:12 schreef Etsu het volgende:
Dad's Army.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:12 schreef Etsu het volgende:
Dat waren inderdaad soldaten.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die heb ik ook eens gezien. Dat is toch met een legertje soldaten? Vond ik niet zo leuk.
Eerst RGR overleven donderdag, dan heb ik de alle tijd voor jouw lijstje. Thanks.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Blackadder
Fawlty Towers
Ministry of Silly Walks![]()
Meer werk van Gleeson?
Mister Bean?
Laat Bart dit niet horen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:21 schreef Etsu het volgende:
Ik herinner me ook dat ik vroeger met mijn moeder Sisi keek (is een filmserie, hele andere genre). Jullie ook? Of is dat weer zo'n homodingetje?
Ik bedoelde een homodingetje, sjonge jonge zegquote:
Tsjonge tsjonge.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:22 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik bedoelde een homodingetje, sjonge jonge zeg
Fok verfokt mijn ui door hem perse op 60x60 te gooienquote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mag wel hoor volgens mij.Heb ergere UI's gezien.
Haha, die ui.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Fok verfokt mijn ui door hem perse op 60x60 te gooien
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Fok verfokt mijn ui door hem perse op 60x60 te gooien
Niet. Die jongen/acteur is een van de weinigen waar ik echt zo verliefd op kan worden.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:28 schreef Blistering het volgende:
Wanneer ga jij je UI weer eens veranderen Ets? Ben die kop nu wel weer zat.
Doe dan die bink uit White Collar. Daar zou ik ook nog wel op kunnen vallen. #nohomo
Godverdomme man.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet. Die jongen/acteur is een van de weinigen waar ik echt zo verliefd op kan worden.
Hij is zeker niet lelijk, en zou ook zo met hem naar bed gaan, MAAR. Als ik moest kiezen, zou ik voor Ansel Elgort gaan.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:35 schreef Blistering het volgende:
[..]
Godverdomme man.
[ afbeelding ]
Kijk dan! KIJK!
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:40 schreef Etsu het volgende:
Kennen jullie The Nanny, een Amerikaanse komedieserie tussen 1993-1999?
Ik ben dat bijna de hele dag aan het kijken (tussendoor even studeren) en ik lach al de hele dag kapot.
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:21 schreef Etsu het volgende:
Ik herinner me ook dat ik vroeger met mijn moeder Sisi keek (is een filmserie, hele andere genre). Jullie ook? Of is dat weer zo'n homodingetje?
quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat Bartje er van vindt boeit me eigenlijk vrij weinig. Heb hem al 1 dag genegeerd. Goed he?
Alsof hij jou zou doen manquote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij is zeker niet lelijk, en zou ook zo met hem naar bed gaan, MAAR. Als ik moest kiezen, zou ik voor Ansel Elgort gaan.
Bud Bundy aka Grandmaster B.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:36 schreef Blistering het volgende:
Ohja Ets, wat jij met die Engelse series hebt, heb ik met Married with Children.
Al Bundy baasquote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:36 schreef Blistering het volgende:
Ohja Ets, wat jij met die Engelse series hebt, heb ik met Married with Children.
Heb ik ook een tijdje gekeken. Iets met een vrouw en twee domme kinderen, toch?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:36 schreef Blistering het volgende:
Al Bundy vergetenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb ik ook een tijdje gekeken. Iets met een vrouw en twee domme kinderen, toch?
Een dom blondje en een slim joch die niet echt populair is bij de meiden.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Iets met genialiteitquote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:38 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Een dom blondje en een slim joch die niet echt populair is bij de meiden.
Ja, ik weet wat jullie bedoelen maar ik weet niet zo goed meer waar het verhaal om draait.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:38 schreef Blistering het volgende:
[..]
Iets met genialiteitWat een serie, heerlijk.
Steve
Het is een komedie, daar hoeft geen verhaal in te zitten. Gewoon dom vermaak.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, ik weet wat jullie bedoelen maar ik weet niet zo goed meer waar het verhaal om draait.
Nah, The Nanny/Allo Allo/Wordt u al geholpen?/Schone schijn is grappiger.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:40 schreef Blistering het volgende:
[..]
Het is een komedie, daar hoeft geen verhaal in te zitten. Gewoon dom vermaak.
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:41 schreef Blistering het volgende:
Hahahaha, Al Bundy die altijd die vette wijven afzeikt in z'n schoenenwinkelHeerlijk.
Hoe heette dat ookalweer? Keek ik ook soms.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:46 schreef Henrys het volgende:
Beste serie ooit is
Raakt me altijd als ik het kijk
Uncle Phil
Fresh Prince of Bell Air /bam jonguh /ken je klassiekersquote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe heette dat ookalweer? Keek ik ook soms.
Man man man, ken je klassiekers.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe heette dat ookalweer? Keek ik ook soms.
Jij hebt echt een ongezonde obsessie met Paxquote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:51 schreef Etsu het volgende:
Fran de Nanny in een voedselgevecht
Zie ik Pax ook wel voor aan.
Waar het hart vol van is, stroomt de mond van overquote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:53 schreef Henrys het volgende:
[..]
Jij hebt echt een ongezonde obsessie met Pax
Ujelly?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:53 schreef Henrys het volgende:
[..]
Jij hebt echt een ongezonde obsessie met Pax
Tegenwoordig zou zoiets niet meer kunnen in sitcoms, toen welquote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
A fat woman came into the shoe store today. She was so fat she had other women orbiting around her, like planets.
Al Bundy doet het anders ook goed nu in Modern Familyquote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Tegenwoordig zou zoiets niet meer kunnen in sitcoms, toen wel
One, two, three, four. We will breastfeed in your store!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Tegenwoordig zou zoiets niet meer kunnen in sitcoms, toen wel
quote:
vin je echt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |