Nee, geen traangas, anders krijgen we daar weer gezeik over.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Met scherp schieten?![]()
Het zijn vooralsnog maar stenen en wat dranghekken en zo. Dat kan de politie prima af met de lange lat, de hond en misschien met wat traangas.
I speak sarcasm. Fluent.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:32 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Lachend voor een politiebureau staan rellen is respect voor een overledene?
Dus wil je dat ze worden afgeknald?quote:Op maandag 29 juni 2015 23:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn heel simpel. De overheid heeft een geweldsmonopolie (en dat is maar goed ook). Mensen die daar aan willen tornen, moeten hard worden aangepakt. De politie had het volste recht om die man aan te houden. En de relschoppers die nu op straat bezig zijn, zijn strafbaar aan onder meer vernieling en het bekogelen van de politie.
En aangezien de politie de baas op straat is, moet er dus krachtig worden opgetreden.
twitter:RedactieD8 twitterde op maandag 29-06-2015 om 23:31:56De brandweer schijnt nog onderweg te zijn. Door de demonstranten worden dingen op het vuur gegooid. #Mitch #DenHaag http://t.co/5YxwVBoj4Q reageer retweet
Voor volk en vaderland!quote:Op maandag 29 juni 2015 23:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dus wil je dat ze worden afgeknald?
Lekker land zal het dan worden.
quote:Op maandag 29 juni 2015 23:34 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Shit, ik zie nu pas dat ik op jou reageerde.
Dan had ik het wel geweten
Klopt, dat zijn ze ook. Let maar op, vannacht is bureau Heemstraat weer van het volk!quote:Op maandag 29 juni 2015 23:34 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer toont de politie eens ballen. Ze durven nu niks omdat de aanleiding van dit alles de dood van die jongen is. Dat tuig is gewoon de baas op straat lijkt het.
Gewoon 'Muricaquote:Op maandag 29 juni 2015 23:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dus wil je dat ze worden afgeknald?
Lekker land zal het dan worden.
Het is in die buurt elke keer raak met allerlei groepen relschoppers die bij het minste of geringste moord en brand schreeuwen over het "immense onrecht" dat hen wordt aangedaan.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:32 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Alléén al het feit dat je het constant hebt over "de baas"![]()
Misschien moet je overwegen om naar een strenge dictatuur te emigreren.
Als er met scherp wordt geschoten, dan mag de regering wat mij betreft morgen worden ontbonden en elke agent in ons land ontslagen worden.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De politie moet dusdanig veel geweld gebruiken dat er goed duidelijk is wie de baas is op straat. Niet dit demonstrerende tuig, maar de politie. Stenen gooien richting de politie? Wat mij betreft mogen agenten dan met scherp schieten.
twitter:RedactieD8 twitterde op maandag 29-06-2015 om 23:34:14Nog steeds worden er dingen op het vuur gegooid. De politie grijpt nog niet in. #Mitch #DenHaag http://t.co/9bhUWzxLIa reageer retweet
Zou mooi zijn. Paar handgranaten naar binnen wippen en we zijn weer van dat 'volk' af. Bah. Het maakt niet uit of ze blank, geel of zwart zijn.... wie het ook doet, dit soort imbecielen moeten ze echt kapot knallen. En wie maar weer belasting betalen vanwege de schade wat die uitvreters makenquote:Op maandag 29 juni 2015 23:35 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Klopt, dat zijn ze ook. Let maar op, vannacht is bureau Heemstraat weer van het volk!
nou moe, dat gaat zelfs voor mij te ver.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als er met scherp wordt geschoten, dan mag de regering wat mij betreft morgen worden ontbonden en elke agent in ons land ontslagen worden.
Die overledene boeit ze geen moer. Sterker nog: als het een blanke man was geweest (bijvoorbeeld een Duitse toerist) dan hadden al deze mensen geen krimp gegeven. Maar omdat het toevallig een Arubaan is, is het hele zooitje zo weer gemobiliseerd. Ze hebben een stok om mee te slaan; een excuus om te gaan rellen.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:32 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Lachend voor een politiebureau staan rellen is respect voor een overledene?
Voorlopig geen glasvezel daar in de wijk dusquote:Op maandag 29 juni 2015 23:36 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]twitter:RedactieD8 twitterde op maandag 29-06-2015 om 23:34:14Nog steeds worden er dingen op het vuur gegooid. De politie grijpt nog niet in. #Mitch #DenHaag http://t.co/9bhUWzxLIa reageer retweet
Yup, tenzij de politie wordt beschoten.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als er met scherp wordt geschoten, dan mag de regering wat mij betreft morgen worden ontbonden en elke agent in ons land ontslagen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |