ja maar de acteur die die kale gast speelde kreeg kanker dus gebruiken ze bronn maarquote:Op maandag 29 juni 2015 22:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oja dan gaat die met die kale kop zonder tong die ned zo'n kop eraf jaagde naar die landen toe
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
van alles wat er tot nu toe is gezegd noem je dat een spoiler?
het internet is een mijnenveld als het aankomt op Game of Thrones spoilers, je moet het gewoon accepteren Remqoquote:
geen internet meer gebruikenquote:Op maandag 29 juni 2015 22:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het internet is een mijnenveld als het aankomt op Game of Thrones spoilers, je moet het gewoon accepteren Remqo
Gelukkig heb ik over het meeste heengelezen.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het internet is een mijnenveld als het aankomt op Game of Thrones spoilers, je moet het gewoon accepteren Remqo
beter wordt Arya je favoriete personage anders gaan we problemen krijgenquote:Op maandag 29 juni 2015 22:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik over het meeste heengelezen.
straks weer even verder kijken
irritante aansteller is dat manquote:Op maandag 29 juni 2015 22:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
beter wordt Arya je favoriete personage anders gaan we problemen krijgen
Ik ookquote:Op maandag 29 juni 2015 22:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik over het meeste heengelezen.
straks weer even verder kijken
Gewoon 300 kijken. Krijgt ze er snoeihard van langsquote:Op maandag 29 juni 2015 22:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Cersei moet in d'r blote punami over straat.
hopelijk blijft ze blind.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Daar heb ik wel sympathie voor.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dwerg is beste characterquote:Op maandag 29 juni 2015 22:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar heb ik wel sympathie voor.
Ik vind die dwerg wel geniaal, die lult zich overal uit
als de Tyrion niet tof vindt heb je geen zielquote:Op maandag 29 juni 2015 22:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar heb ik wel sympathie voor.
Ik vind die dwerg wel geniaal, die lult zich overal uit
Moet nog steeds kijken eigenlijkquote:Op maandag 29 juni 2015 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voor tetten en punani's moet je hele serie Spartacus kijken
dat is alleen leuk voor die eerste acteur komt te overlijden.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voor tetten en punani's moet je hele serie Spartacus kijken
ben ik ook niet, maar hij is wel een baas. heb ik altijd al gezegdquote:Op maandag 29 juni 2015 22:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ga niet doen alsof jij ineens fan bent van de serie
wie is je top 3quote:Op maandag 29 juni 2015 22:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind Arya zeker niet de beste
En nu wachten tot Hermann gaat haten
oh dan snap ik idd waarom Arya je favoriet niet isquote:Op maandag 29 juni 2015 22:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, weet ik toch niet. Nog nooit Game of Thrones gekeken
Ik ben er pas mee begonnen op aanraden van Hermann, geen spijt van gekregenquote:Op maandag 29 juni 2015 22:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, weet ik toch niet. Nog nooit Game of Thrones gekeken
Jurassic World is ook leuk.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:47 schreef LompeHork het volgende:
Oké, omdat Hermann het fantastisch vindt ga ik het wel kijken, vanaf zaterdag dan, want vrijdag moet ik eerst Jurassic World in de bios gaan bekijken. Anders is de timeline fucked.
GoT en Breaking Bad zijn de 2 series die ik iedereen zou aanradenquote:Op maandag 29 juni 2015 22:47 schreef LompeHork het volgende:
Oké, omdat Hermann het fantastisch vindt ga ik het wel kijken, vanaf zaterdag dan, want vrijdag moet ik eerst Jurassic World in de bios gaan bekijken. Anders is de timeline fucked.
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:50 schreef BozeHaas het volgende:
godverdomme ik dacht ff dat dit de feedback was
Ik ben benieuwd, weet nog hoe ik als kind het eerste deel in de bios zagquote:Op maandag 29 juni 2015 22:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jurassic World is ook leuk.
Hermann weet wat kwaliteit is
BB heb ik ook niet gekeken, ik ben dan altijd bang dat het te langdradig gaat zijn (vooral in mijn geval, want een serie mag van mij wel 3 seizoenen max hebben, lang zat)quote:Op maandag 29 juni 2015 22:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
GoT en Breaking Bad zijn de 2 series die ik iedereen zou aanraden
ja ging snel naar pagina 1 en kom erachter dat het de SC isquote:Op maandag 29 juni 2015 22:50 schreef deadprez het volgende:
dacht zeker dat er sicke rel was omdat er keiveel gepost wordt
sws k heb je back broquote:Op maandag 29 juni 2015 22:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
11 uur winkelcentrum Woensel, prez zal er ook zijn
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ja ging snel naar pagina 1 en kom erachter dat het de SC is
Winkelcentrumquote:Op maandag 29 juni 2015 22:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oké, kunnen we voor het vechten nog een lijntje nemenquote:Op maandag 29 juni 2015 22:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:52 schreef deadprez het volgende:
'Betogers bestormen politiebureau Den Haag'
RELLEN
quote:Verschillende tokkies betogers zijn in Den Haag massaal de straat op gegaan om hun frustraties te uiten.
er zijn idd series die veels te lang doorgaan maar Breaking Bad vond ik perfect met 5 seizoenen. gewoon een keer aan beginnen als je je verveelt, ik zou mijn linker testikel opgeven om die serie nog een keer te kunnen zien zonder te weten wat er gebeurtquote:Op maandag 29 juni 2015 22:51 schreef LompeHork het volgende:
BB heb ik ook niet gekeken, ik ben dan altijd bang dat het te langdradig gaat zijn (vooral in mijn geval, want een serie mag van mij wel 3 seizoenen max hebben, lang zat)
tsjaquote:
pep erin en we kunnen uren gaan klappenquote:Op maandag 29 juni 2015 22:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Oké, kunnen we voor het vechten nog een lijntje nemen
ik vind Reek ook wel tof ja maar hou ook van sadisten. Joffrey vind ik ook baasquote:Op maandag 29 juni 2015 22:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wow sadist
Of vind je Reek wel een leuke jongen?
politie op de fietsquote:Op maandag 29 juni 2015 22:52 schreef deadprez het volgende:
'Betogers bestormen politiebureau Den Haag'
RELLEN
Dat geld voor mij ook, als jochie toen naar JP gegaan, dat was echt een sensatie.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, weet nog hoe ik als kind het eerste deel in de bios zagecht jeugdsentiment.
Breaking Bad zit geniaal in elkaar, vanaf seizoen 3 wordt het juist spannend en donkerder van sfeer.quote:BB heb ik ook niet gekeken, ik ben dan altijd bang dat het te langdradig gaat zijn (vooral in mijn geval, want een serie mag van mij wel 3 seizoenen max hebben, lang zat)
Zal ik eens doen dan, op zich heb ik nu wel even wat tijd omhanden dus dat komt mooi uit. 5 seizoenen valt inderdaad nog best mee vergeleken met andere series.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er zijn idd series die veels te lang doorgaan maar Breaking Bad vond ik perfect met 5 seizoenen. gewoon een keer aan beginnen als je je verveelt, ik zou mijn linker testikel opgeven om die serie nog een keer te kunnen zien zonder te weten wat er gebeurt
politie op paard is tof ik mocht een keer met mijn zatte kop zo'n beest aaienquote:Op maandag 29 juni 2015 22:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
politie op de fiets![]()
politie ter paard!
ja lekker man, lekker met paard door centrum heen rijden overal schijt echt chill is datquote:Op maandag 29 juni 2015 22:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
politie op paard is tof ik mocht een keer met mijn zatte kop zo'n beest aaien
valt best meequote:Op maandag 29 juni 2015 22:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja lekker man, lekker met paard door centrum heen rijden overal schijt echt chill is dat
Ik ging letterlijk juichen dat hoofdstuk dat hij doodging. Wilde het eigenlijk nog 10 keer lezenquote:Op maandag 29 juni 2015 22:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind Reek ook wel tof ja maar hou ook van sadisten. Joffrey vind ik ook baas
TRquote:Op maandag 29 juni 2015 22:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik vind paarden en koeien echt allemaal moker eng schapen gaan nog net maar alles daar boven is echt een gruwelquote:Op maandag 29 juni 2015 22:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoe weet jij dat? alsof jij ooit in groningen komt
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:56 schreef deadprez het volgende:
in eindhoven rijden die standaard rond op zaterdagavond rond stratumseind
Idemquote:Op maandag 29 juni 2015 22:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat geld voor mij ook, als jochie toen naar JP gegaan, dat was echt een sensatie.
Ben nog steeds fan van de eerste JP, wat na al die jaren nog steeds niet gedateerd aanvoelt
Check. Dat mag ik wel, binnenkort maar eens gaan kijken dan.quote:[..]
Breaking Bad zit geniaal in elkaar, vanaf seizoen 3 wordt het juist spannend en donkerder van sfeer.
Oké, sorryquote:Op maandag 29 juni 2015 22:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja godverdomme blijf nou niet doorgaan met die spoilers, dadelijk krijgt Remqo een hartaanval
Dit.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:56 schreef deadprez het volgende:
in eindhoven rijden die standaard rond op zaterdagavond rond stratumseind
slechte boer ben jequote:Op maandag 29 juni 2015 22:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik vind paarden en koeien echt allemaal moker eng schapen gaan nog net maar alles daar boven is echt een gruwel
Niets gelezen, maar bedankt voor je bezorgdheid.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja godverdomme blijf nou niet doorgaan met die spoilers, dadelijk krijgt Remqo een hartaanval
jep, al zitten er wel een paar leuke kroegen. the jack is tof en altstadt gaat ook welquote:Op maandag 29 juni 2015 22:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit.
Stratumseind is dan ook wel een aantal jaar al behoorlijk kansloos(ja, ik woonde er zo'n beetje om de hoek)
Los Pollos Hermanosquote:Op maandag 29 juni 2015 22:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Gustavo Fring, opperbaas der opperbazen
vroeg ik me ook al af iddquote:
The Jack ken ik niet, maar het is ook iets van tien jaar terug dat ik er woonde. Altstadt ken ik wel en was best okay. Vroeger had je ook nog een bikertent aan het einde (geen idee meer hoe dat heette toen), daar was ik ook wel eens te vinden.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
jep, al zitten er wel een paar leuke kroegen. the jack is tof en altstadt gaat ook wel
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
om dit tijdstip is het geen date meer.
En dat dan ook gewoon hier posten. Anders is de "date" onacceptabel.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ook, moet ze wel een opmerking over zijn kuif maken
Ik hoop het ookquote:Op maandag 29 juni 2015 22:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hopen dat we dat nog een keertje zien in Better Call Saul
die bikertent ken ik volgens mij alleen nog van de tijd dat ik weleens met m'n ouders ging eten bij een pizzeria daar ongeveer naast. Maar idd, allerlei boerentokkies uit de dorpjes rondom Eindhoven komen in het weekend naar stratum en dat zijn echt randdebielenquote:Op maandag 29 juni 2015 23:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
The Jack ken ik niet, maar het is ook iets van tien jaar terug dat ik er woonde. Altstadt ken ik wel en was best okay. Vroeger had je ook nog een bikertent aan het einde (geen idee meer hoe dat heette toen), daar was ik ook wel eens te vinden.
Qua uitgaan was het ook best oké, als je de tokkies gewoon negeerde.
Precies, account maken en allesquote:Op maandag 29 juni 2015 23:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En dat dan ook gewoon hier posten. Anders is de "date" onacceptabel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |