abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 juli 2015 @ 21:36:56 #126
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154098839
Jullie standpunt is wel duidelijk hoor :)
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_154104830
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 21:33 schreef Blaadjes het volgende:
Dat idee krijg ik wel. Eindeloos gaan jullie er over door terwijl wij, en met name jogy, al vaak genoeg ons standpunt hebben verteld.
Daar nemen jullie geen genoegen mee dus zie ik het als een aanval op ons beleid.
en met name jogy

cute :@ :D
Groot fan van User Wotte
  maandag 6 juli 2015 @ 00:38:37 #128
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_154104860
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 21:20 schreef Tjacka het volgende:
blaadjes blaadjes je moeder is een milf je moeder is een milf
Wat is dit nou voor belachelijke reactie dan?
Feyenoord!
pi_154104912
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 00:38 schreef Japie77 het volgende:

[..]

jij hebt de fotos niet gezien?
Groot fan van User Wotte
pi_154105160
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 00:38 schreef Japie77 het volgende:

[..]

oh ja japie

ik zie dit forum niet zo serieus als jou oke

ik vind blaadjes en jogy een prima gappies en de rest ook

behalve die vage trollen

ga nou niet lopen stoken want dat haat ik *insert krachtterm* erg
Groot fan van User Wotte
  maandag 6 juli 2015 @ 19:39:13 #131
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154122274
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_154122627
quote:
Klikspaan :6
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 6 juli 2015 @ 19:51:46 #133
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154122681
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 19:50 schreef Ali_boo het volgende:

Jij bent twaalf?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_154122807
quote:
10s.gif Op maandag 6 juli 2015 19:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jij bent twaalf?
Nice comeback

You intimidate me
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 6 juli 2015 @ 20:05:18 #135
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154123108
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 19:50 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Ze heeft wel gelijk, niet elke onenigheid is trouwens 'hyena gedrag'. Als je inhoudelijk iets te melden hebt moet je het vooral doen, als je iemand over de schreef ziet gaan doe je een topic report. Zo houden we het topic relatief schoon zonder dat het een jaknikfestijn hoeft te worden.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_154125147
quote:
14s.gif Op maandag 6 juli 2015 20:05 schreef jogy het volgende:

[..]

Ze heeft wel gelijk, niet elke onenigheid is trouwens 'hyena gedrag'. Als je inhoudelijk iets te melden hebt moet je het vooral doen, als je iemand over de schreef ziet gaan doe je een topic report. Zo houden we het topic relatief schoon zonder dat het een jaknikfestijn hoeft te worden.
Ben het met je eens hoor over het inhoudelijk posten . Helaas gebeurt het te weinig en zijn persoonlijke aanvallen richting Tingo en CAD verheven tot een nationale sport

Er is een moment gekomen waar slachtoffergedrag terecht werd aangepakt want het begon strontvervelend te worden elke keer dezelfde rideltje

Ook dit begint behoorlijk irritant te worden

De ''argumenten'' die aangehaald worden hebben we al tig keer gehoord

- Je wil alleen dingen horen die bij een hoax passen zodat je daarna veren in elkaar reet kan steken

- mis argumenten. Dan word er gesuggereerd om ze te dwingen om op een bepaalde manier te posten? Like WTF?

- Vragen worden ontweken (( wat niet klopt, Tingo bv geeft ze wel alleen zijn het niet de antwoorden waar sommige users op zitten te wachten)

Als je kunt aantonen dat bepaalde beelden niet kloppen zoals net ook gebeurd is( in het Tunesië topic) prima. Als een Hoax je onwaarschijnlijk lijkt noem me de redenen waarom? Of waarom wel? Dit zijn gesprekken waar ik op zit te wachten

Als je een post onzin vindt prima.. Reageer dan niet

Maar het kan nooit de bedoeling zijn dat een klein gropeje hier bepaalt wie hier mag posten en wie niet?
  maandag 6 juli 2015 @ 21:31:31 #137
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154125690
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 21:16 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Ben het met je eens hoor over het inhoudelijk posten . Helaas gebeurt het te weinig en zijn persoonlijke aanvallen richting Tingo en CAD verheven tot een nationale sport
En daar wordt ook tegen opgetreden maar het helpt niet als je dat soort posts gaat plaatsen. Een topic report doet wonderen, velen gebruiken het al, doe gezellig mee :P.

Hoax-topics zullen nooit een wijd geaccepteerd onderwerp worden hier in BNW, soms springt er eentje uit het obscure en het wazige zoals Sandy Hook maar meestal blijft het liggen op het niveau van wazigheid en zonder feiten, gaat men commentaar leveren op hoe mensen zich behoren te gedragen na een 'aanslag'. Dit werkt op hoaxology en cluesforum maar hier niet.

quote:
Er is een moment gekomen waar slachtoffergedrag terecht werd aangepakt want het begon strontvervelend te worden elke keer dezelfde rideltje

Ook dit begint behoorlijk irritant te worden

De ''argumenten'' die aangehaald worden hebben we al tig keer gehoord

- Je wil alleen dingen horen die bij een hoax passen zodat je daarna veren in elkaar reet kan steken

- mis argumenten. Dan word er gesuggereerd om ze te dwingen om op een bepaalde manier te posten? Like WTF?

- Vragen worden ontweken (( wat niet klopt, Tingo bv geeft ze wel alleen zijn het niet de antwoorden waar sommige users op zitten te wachten)

Als je kunt aantonen dat bepaalde beelden niet kloppen zoals net ook gebeurd is( in het Tunesië topic) prima. Als een Hoax je onwaarschijnlijk lijkt noem me de redenen waarom? Of waarom wel? Dit zijn gesprekken waar ik op zit te wachten

Als je een post onzin vindt prima.. Reageer dan niet
In grote lijnen aardig eens hoor, niemand is hier schuldeloos aan overigens maar zo proberen we het nu ook te sturen inderdaad. Op het topic en niet de users. Ik denk dat ik er maar een t-shirt van ga laten drukken en deze elke keer aantrek als ik BNW ga modereren.

quote:
Maar het kan nooit de bedoeling zijn dat een klein groepje hier bepaalt wie hier mag posten en wie niet?
Ook eens, al is dit ook niet geheel eenzijdig bij één groep neer te leggen.
Vrijheid
  dinsdag 7 juli 2015 @ 11:31:49 #138
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154137623
Vrijheid
pi_154137995
quote:
Ok ^O^
Ich hock in meinem Bonker
pi_154172227
Waarom zijn mijn plaatjes van gisteravond verwijdert?
pi_154173690
Vanwege racisme. Lijkt me duidelijk.
Ich hock in meinem Bonker
  woensdag 8 juli 2015 @ 16:49:19 #142
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154174427
Ja, die gingen net even een paar dozijn stappen te ver, alle richtingen op.
Vrijheid
pi_154176346
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juli 2015 17:02 schreef jogy het volgende:
Hou het maar gewoon bij daadwerkelijke conspiracy plaatjes ali_boo, die andere twee posts kan ik echt niet plaatsen in een samenzwering context.
Die van die dames? Er word een absurde druk gezet op de vrouwen om er zo ''slank'' mogelijk uit te zien . Een maatstaf waar onmogelijk naar toegeleefd kan worden . Degene die er normaal uitziet krijgen telkens te horen dat ze te vet zijn

Maar degene die echt te vet zijn ( daarmee bedoel ik obese) mogen niet aan kritiek onderworpen worden. In de politiek correcte samenleving waarin we verkeren valt dit onder ''fat shaming''

De enige die er niet in thuishoort is wellicht de plaatje van de burka maar goed die kan ik verwijderen als het nodig is.

Op het moment dat ik conspiracy related afbeelding plaats worden mijn post verwijdert _O- . Snap dat de afbeeldingen van gister nogal gevoelig kunnen liggen maar dat maakt het niet minder waar. Het is wel heel makkelijk om RASISME!!!3!! te roepen als bepaalde beelden je niet aanstaan . Je moet toch sentiment van de feiten kunnen onderscheiden?

Dat allemaal gezegd te hebben : Laat me weten waar die grens ligt en ik zal proberen die niet te overschrijden o|O
  woensdag 8 juli 2015 @ 18:11:45 #144
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154176743
Niet alles wat er fout is met deze wereld is meteen een Conspiracy hoor. Veel dingen doet de mensheid zichzelf aan. Ik schaar de anti fatshaming gedoe en het onredelijke schoonheidsideaal eerder onder dat kopje dan onder een eventuele samenzwering.

Die van vannacht waren van een Conspiracy richting die we hier hoe dan ook niet hoeven hebben en daarbij ook nog eens in de wettelijk strafbare regionen terecht komen.

Op zich is het geen probleem om mensen/groepen onder de aandacht te brengen maar hele rassen, religies en seksuele voorkeuren bij elkaar in een conspiracy te gooien met van die cliché plaatjes gaat te ver.

Net als dat een blackface tegenwoordig al een tijdje niet meer gewenst is.

Alles moet bespreekbaar zijn maar sommige onderwerpen moeten met meer zorg behandeld worden dan anderen omdat die dichter aan de grenzen van het toelaatbare schuren zeg maar.
Vrijheid
  woensdag 8 juli 2015 @ 19:27:48 #145
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_154178631
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juli 2015 18:11 schreef jogy het volgende:
Niet alles wat er fout is met deze wereld is meteen een Conspiracy hoor. Veel dingen doet de mensheid zichzelf aan. Ik schaar de anti fatshaming gedoe en het onredelijke schoonheidsideaal eerder onder dat kopje dan onder een eventuele samenzwering.

Niet alles in BNW hoeft een conspirecy of conspirecy-gerelateerd te zijn.
There is only one religion
pi_154178780
Naar mijn weten zijn er twee dingen taboe en bij de wet strafbaar namelijk:

- Het twijfelen aan de Holocaust
- Revisionist history met betrekking tot ww2( al valt de laatste eerder in een grijs gebied)

De afbeeldingen die geplaatst werden hebben geen een van deze wetten verbroken .

Vind het opmerkelijk dat een veteraan als jezelf zich nooit heeft verdiept in de psychologische oorlogvoering dat gaande is . Het is voor mij duidelijk , puur op de manier waarop je post, dat je weinig aandacht hierop heb besteed.Dhr Kanibali heeft recentelijk een topic geopend die daar wat dieper op in gaat: BNW / Geweldige interviews

In raad het aan om de youtube vid helemaal af te kijken zodat je dit soort zaken beter kan plaatsen

En ik zal op mijn beurt proberen binnen de grenzen te blijven(A)
pi_154180194
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 17:55 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Die van die dames? Er word een absurde druk gezet op de vrouwen om er zo ''slank'' mogelijk uit te zien . Een maatstaf waar onmogelijk naar toegeleefd kan worden . Degene die er normaal uitziet krijgen telkens te horen dat ze te vet zijn

Bijna alle beelden in fashion/glamour enz. zijn bewerkt. idd. Toch ook 'n van 'hoaxerij' praktijken?
Ik heb de plaatjes niet gezien gelukkig - ik heb heel gevoelige ogen.

Am so relieved that the media spared us from the 'gore' of the beach massacre.
Maak je niet zorgen op de strand jongens en meisjes - je heb meer kans of getting eaten by Jaws the shark (or the character in a James Bond film)

[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 08-07-2015 21:43:13 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 8 juli 2015 @ 20:42:37 #148
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_154180858
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 19:32 schreef Ali_boo het volgende:
Naar mijn weten zijn er twee dingen taboe en bij de wet strafbaar namelijk:

- Het twijfelen aan de Holocaust
- Revisionist history met betrekking tot ww2( al valt de laatste eerder in een grijs gebied)

De afbeeldingen die geplaatst werden hebben geen een van deze wetten verbroken .

Vind het opmerkelijk dat een veteraan als jezelf zich nooit heeft verdiept in de psychologische oorlogvoering dat gaande is . Het is voor mij duidelijk , puur op de manier waarop je post, dat je weinig aandacht hierop heb besteed.Dhr Kanibali heeft recentelijk een topic geopend die daar wat dieper op in gaat: BNW / Geweldige interviews

In raad het aan om de youtube vid helemaal af te kijken zodat je dit soort zaken beter kan plaatsen

En ik zal op mijn beurt proberen binnen de grenzen te blijven(A)
Belediging van de koning is ook strafbaar.
Feyenoord!
pi_154187058
Kan bericht #80 van Lambiekje in het topic BigPharma opgekuist worden? Het taalgebruik is zéér aanmatigend.

Bij voorbaat dank.
I feel kinda Locrian today
pi_154187761
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 23:41 schreef starla het volgende:
Kan bericht #80 van Lambiekje in het topic BigPharma opgekuist worden? Het taalgebruik is zéér aanmatigend.

Bij voorbaat dank.
bedoel je dit hieronder?
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 23:05 schreef Lambiekje het volgende:
Das mooi dat kankerartsen (letterlijk en figuurlijk) betrapt worden op hun akelige misdaden.
nou, zéér aanmatigend. schrok me rot

ok, dat 'figuurlijk' mag er wel uit als je dat fijn vindt.
verder niks mis met die post

verder vind ik dat lambiekje het ook wel anders kan en mag verwoorden
hij is gewoon boos denk ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')