en met name jogyquote:Op zondag 5 juli 2015 21:33 schreef Blaadjes het volgende:
Dat idee krijg ik wel. Eindeloos gaan jullie er over door terwijl wij, en met name jogy, al vaak genoeg ons standpunt hebben verteld.
Daar nemen jullie geen genoegen mee dus zie ik het als een aanval op ons beleid.
Wat is dit nou voor belachelijke reactie dan?quote:Op zondag 5 juli 2015 21:20 schreef Tjacka het volgende:
blaadjes blaadjes je moeder is een milf je moeder is een milf
jij hebt de fotos niet gezien?quote:Op maandag 6 juli 2015 00:38 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor belachelijke reactie dan?
oh ja japiequote:Op maandag 6 juli 2015 00:38 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor belachelijke reactie dan?
Klikspaanquote:Op maandag 6 juli 2015 19:39 schreef Copycat het volgende:
BNW / Tunisia beach attack - ziet het er ook een beetje raar uit?
Opruiende nonsenspost.
Jij bent twaalf?quote:
Nice comebackquote:
Ze heeft wel gelijk, niet elke onenigheid is trouwens 'hyena gedrag'. Als je inhoudelijk iets te melden hebt moet je het vooral doen, als je iemand over de schreef ziet gaan doe je een topic report. Zo houden we het topic relatief schoon zonder dat het een jaknikfestijn hoeft te worden.quote:
Ben het met je eens hoor over het inhoudelijk posten . Helaas gebeurt het te weinig en zijn persoonlijke aanvallen richting Tingo en CAD verheven tot een nationale sportquote:Op maandag 6 juli 2015 20:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk, niet elke onenigheid is trouwens 'hyena gedrag'. Als je inhoudelijk iets te melden hebt moet je het vooral doen, als je iemand over de schreef ziet gaan doe je een topic report. Zo houden we het topic relatief schoon zonder dat het een jaknikfestijn hoeft te worden.
En daar wordt ook tegen opgetreden maar het helpt niet als je dat soort posts gaat plaatsen. Een topic report doet wonderen, velen gebruiken het al, doe gezellig meequote:Op maandag 6 juli 2015 21:16 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ben het met je eens hoor over het inhoudelijk posten . Helaas gebeurt het te weinig en zijn persoonlijke aanvallen richting Tingo en CAD verheven tot een nationale sport
In grote lijnen aardig eens hoor, niemand is hier schuldeloos aan overigens maar zo proberen we het nu ook te sturen inderdaad. Op het topic en niet de users. Ik denk dat ik er maar een t-shirt van ga laten drukken en deze elke keer aantrek als ik BNW ga modereren.quote:Er is een moment gekomen waar slachtoffergedrag terecht werd aangepakt want het begon strontvervelend te worden elke keer dezelfde rideltje
Ook dit begint behoorlijk irritant te worden
De ''argumenten'' die aangehaald worden hebben we al tig keer gehoord
- Je wil alleen dingen horen die bij een hoax passen zodat je daarna veren in elkaar reet kan steken
- mis argumenten. Dan word er gesuggereerd om ze te dwingen om op een bepaalde manier te posten? Like WTF?
- Vragen worden ontweken (( wat niet klopt, Tingo bv geeft ze wel alleen zijn het niet de antwoorden waar sommige users op zitten te wachten)
Als je kunt aantonen dat bepaalde beelden niet kloppen zoals net ook gebeurd is( in het Tunesië topic) prima. Als een Hoax je onwaarschijnlijk lijkt noem me de redenen waarom? Of waarom wel? Dit zijn gesprekken waar ik op zit te wachten
Als je een post onzin vindt prima.. Reageer dan niet
Ook eens, al is dit ook niet geheel eenzijdig bij één groep neer te leggen.quote:Maar het kan nooit de bedoeling zijn dat een klein groepje hier bepaalt wie hier mag posten en wie niet?
Okquote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:31 schreef jogy het volgende:
Doen jullie ook mee?
FHF / Masterscriptie geloof in complottheorieën
Die van die dames? Er word een absurde druk gezet op de vrouwen om er zo ''slank'' mogelijk uit te zien . Een maatstaf waar onmogelijk naar toegeleefd kan worden . Degene die er normaal uitziet krijgen telkens te horen dat ze te vet zijnquote:Op woensdag 8 juli 2015 17:02 schreef jogy het volgende:
Hou het maar gewoon bij daadwerkelijke conspiracy plaatjes ali_boo, die andere twee posts kan ik echt niet plaatsen in een samenzwering context.
Niet alles in BNW hoeft een conspirecy of conspirecy-gerelateerd te zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:11 schreef jogy het volgende:
Niet alles wat er fout is met deze wereld is meteen een Conspiracy hoor. Veel dingen doet de mensheid zichzelf aan. Ik schaar de anti fatshaming gedoe en het onredelijke schoonheidsideaal eerder onder dat kopje dan onder een eventuele samenzwering.
Bijna alle beelden in fashion/glamour enz. zijn bewerkt. idd. Toch ook 'n van 'hoaxerij' praktijken?quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:55 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Die van die dames? Er word een absurde druk gezet op de vrouwen om er zo ''slank'' mogelijk uit te zien . Een maatstaf waar onmogelijk naar toegeleefd kan worden . Degene die er normaal uitziet krijgen telkens te horen dat ze te vet zijn
Belediging van de koning is ook strafbaar.quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:32 schreef Ali_boo het volgende:
Naar mijn weten zijn er twee dingen taboe en bij de wet strafbaar namelijk:
- Het twijfelen aan de Holocaust
- Revisionist history met betrekking tot ww2( al valt de laatste eerder in een grijs gebied)
De afbeeldingen die geplaatst werden hebben geen een van deze wetten verbroken .
Vind het opmerkelijk dat een veteraan als jezelf zich nooit heeft verdiept in de psychologische oorlogvoering dat gaande is . Het is voor mij duidelijk , puur op de manier waarop je post, dat je weinig aandacht hierop heb besteed.Dhr Kanibali heeft recentelijk een topic geopend die daar wat dieper op in gaat: BNW / Geweldige interviews
In raad het aan om de youtube vid helemaal af te kijken zodat je dit soort zaken beter kan plaatsen
En ik zal op mijn beurt proberen binnen de grenzen te blijven(A)
bedoel je dit hieronder?quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:41 schreef starla het volgende:
Kan bericht #80 van Lambiekje in het topic BigPharma opgekuist worden? Het taalgebruik is zéér aanmatigend.
Bij voorbaat dank.
nou, zéér aanmatigend. schrok me rotquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:05 schreef Lambiekje het volgende:
Das mooi dat kankerartsen (letterlijk en figuurlijk) betrapt worden op hun akelige misdaden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |