abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154013591
Hallo allemaal,

Ik kwam een interview met voormalig KGB agent 'Yuri Bezmenov' tegen.

Yuri is een zoon van Russisch KGB agent en getraind voor het verspreiden van propaganda.

Hij werd naar India gestuurd om het communisme daar te introduceren.
Toen hij ontdekte dat er een lijst was om een aantal van zijn kameraden om te leggen, en hij besefte wat voor organisatie de KGB werkelijk was, besloot hij om naar de VS te vluchten en mensen te informeren over hoe de USSR functioneert en tracht de gehele wereld tot het communisme te bewegen.

Het is bijzonder opmerkelijk dat nu, 25 jaar na zijn interviews, we duidelijk zien hoe wat hij beschrijft in de praktijk is gebracht, en wordt gebracht.

Ik raad dus sterk deze interviews met hem aan om inzicht te krijgen in psychologische oorlogsvoering, propaganda, de 'gelijke rechten' beweging, en de transformatie die op dit moment gaande is.

Ik nodig ook anderen uit om interviews met dergelijke personen (insiders, dissidenten, enz) in dit topic te plaatsen.

Zijn verhaal:

De strategie wordt in deze presentatie uitgebreider weergegeven:

Veel kijkplezier.

[ Bericht 5% gewijzigd door Ali_Kannibali op 02-07-2015 20:29:43 ]
pi_154014665
Thanks Ali. Dat wordt kijken komend weekend ^O^
pi_154015471
Het eerste filmpje is al vaker langsgekomen in diverse topics alleen tot een leuke gesprekken heeft het niet echt geleid. Sterker nog het bloedde al vrij snel dood.

Wat ik oprecht jammer vind want er is namelijk genoeg voer voor discussies. Zou wel een hele reeks willen zien ala Big Pharma delen . Echter is het marxisme zon brede onderwerp dat het wellicht handiger is om het in kleine stukjes te doen .

Misschien is het de idee dat we in het westen communistische ideologieën op nahouden te groot voor de meeste mensen hier posten? Of dat er een alternatieve doel is voor het promoten van deze ''rechten''? Ik weet het niet . Of de usefull idiot is zo gebrainwasht dat die niet in staat is echte informatie te verwerken . Dat laatste kan natuurlijk ook :+

Speel al een tijdje met het idee om een topic te open met het echte doel van het feminisme. Misschien moet ik daar werk van maken.:P
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 3 juli 2015 @ 01:13:13 #4
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_154021966
Een lezing over een boek van Naomi Wolf, "the end of america" Letter of Warning To A Young Patriot. Waarin ze precies uitlegt wat de (10)stappen zijn om een open society, democratie om zeep te helpen en te veranderen in een dictatuur. De lezing is uit 2007. Maar de dingen die ze verteld zijn heel herkenbaar(ook in europa's EU)
Vindt deze yt film/lezing dus aansluiten bij wat TS naar voren wil laten komen en daarom plaats ik deze hier.
There is only one religion
  vrijdag 3 juli 2015 @ 11:58:03 #5
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154027387
Ruppert Murdoch was ook een geweldig interessant persoon. Daar is zelfs een film/docu van één van zijn interviews gemaakt.

https://en.wikipedia.org/wiki/Collapse_%28film%29

quote:
Ruppert, a former Los Angeles police officer who describes himself as an investigative reporter and radical thinker, has authored books on the events of the September 11 attacks and of energy issues. Critics in the mainstream media and in D.C. called him a conspiracy theorist and an alarmist.

Director Smith interviewed Ruppert over the course of fourteen hours in an interrogation-like setting in an abandoned warehouse basement meat locker near downtown Los Angeles. Ruppert’s interview was shot over five days throughout March and April 2009. The filmmakers distilled these interviews down to this 82 minute monologue with archival footage interspersed as illustration.

The title refers to Ruppert’s belief that unsustainable energy and financial policies have led to an ongoing collapse of modern industrial civilization.

Critics have variously described the film as supportive and as critical of Ruppert’s views. Smith himself, speaking at the Toronto International Film Festival premiere, said that "What I hoped to reveal was ... that his obsession with the collapse of industrial civilization has led to the collapse of his life. In the end, it is a character study about his obsession."[1]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_154176485
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 20:52 schreef Lavenderr het volgende:
Thanks Ali. Dat wordt kijken komend weekend ^O^
En wat vond je ervan?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator woensdag 8 juli 2015 @ 18:22:00 #7
249559 crew  Lavenderr
pi_154177018
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 18:01 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

En wat vond je ervan?
Ik had weleens gehoord van sleepers en het zou zomaar kunnen dat er zoiets bestaat. Ze zitten op hoge functies. Het duurt vaak jaren lang voor ze actie ondernemen. Best een eng idee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')