Ik gok een partij die niet in het rijtje staat.quote:Op maandag 6 juli 2015 19:05 schreef bijdehand het volgende:
Mooie OP, ga het invullen. Waar moet ik aan denken bij de eerste vraag 'andere partijen'?
Kijk maar even, als je met het topic er heen wil dan verplaats ik je. Ik denk dat je in FHF niet zo goed tot je recht komt.quote:Op maandag 6 juli 2015 19:07 schreef Calimehtar het volgende:
BNW? Ik ga even kijken, Kanovinnie
Bijdehand: er gaan meerdere theorieën rond en ik wilde niet 20 opties gevenVandaar. Als je bijvoorbeeld Rusland ervan verdenkt (ik zeg maar wat), dan is dat de andere partij
Maar hoe wil je dan kijken welke partij iemand bedoeld? Ik vul het gewoon naar eer en geweten in, ik ben slechts nieuwsgierig.quote:Op maandag 6 juli 2015 19:07 schreef Calimehtar het volgende:
BNW? Ik ga even kijken, Kanovinnie
Bijdehand: er gaan meerdere theorieën rond en ik wilde niet 20 opties gevenVandaar. Als je bijvoorbeeld Rusland ervan verdenkt (ik zeg maar wat), dan is dat de andere partij
Ik heb even gekeken, ik zie dat dit een specifiek forum voor complottheorieën is? Het liefst plaats ik de topic daar niet, omdat ik niet alleen mensen die erin geloven wil bereiken, maar iedereen.quote:Op maandag 6 juli 2015 19:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
Kijk maar even, als je met het topic er heen wil dan verplaats ik je. Ik denk dat je in FHF niet zo goed tot je recht komt.
Klinkt logischquote:Op maandag 6 juli 2015 19:12 schreef Calimehtar het volgende:
Bijdehand: het is voor mijn onderzoek niet zo belangrijk welke specifieke dader mensen bedoelen bij 'andere partij', anders had ik het inderdaad wel anders gedaan
Hoi Stranger, ga ik zeker doenquote:Op maandag 6 juli 2015 19:13 schreef Stranger het volgende:
Ingevuld, leuke enquete. Jammer dat ik geen 'anders' kon invullen bij de keuze van politieke partijen. Benieuwd naar de resultaten die je hopelijk ook hier plaatst.
hoezo? Ben je bang dat mensen jouw mening over nemen?quote:Op maandag 6 juli 2015 19:30 schreef Calimehtar het volgende:
Ik zou daar graag over spreken Nizno, maar kan dat pas doen nadat het verwerven van data is gesloten
Was het maar zo dat mensen zo makkelijk mijn mening overnamen haha. Nee hoor grapje. Maar alles wat ik zeg kan wel de resultaten beïnvloeden ja. Alles wat jullie zeggen ook hoor, maar dat heb ik niet in de handquote:Op maandag 6 juli 2015 19:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoezo? Ben je bang dat mensen jouw mening over nemen?
Inderdaad! Beetje mee eens dus maarquote:Op maandag 6 juli 2015 20:08 schreef Isis20 het volgende:
Vind deze wel een beetje moeilijk "Rechtelijke uitspraken zijn uiteindelijk ook niets meer dan een interpretatie van de rechter"
eensquote:Op maandag 6 juli 2015 20:08 schreef Isis20 het volgende:
Vind deze wel een beetje moeilijk "Rechtelijke uitspraken zijn uiteindelijk ook niets meer dan een interpretatie van de rechter"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |