ziggyziggyziggy, mag je de schuld geven van vertraging in het Noorden. Dr_Flash, Grootste AnsaldoBredaFanBoy met Zugzwang van de Lage Landen. Scarlet_Dragonfly, random betweter die een hekel heeft aan OV-chipkaart-haters. James1988, geilt op treinenbouwer Alstom, hogesnelheidstreinen, SNCF en Duitsland. (en Brabant ) Yreal, vindt de infrastructuur/logistiek interessant en wordt sowieso opgewonden van alles met meer dan 1000 pk. greavy, vindt de OV-chipkaart maar niks en ziet i.p.v. het huidige materieel liever overal stoomtreinen rijden. bork, voor alle mooie plaatjes, kloppende info en kindvriendelijke verhalen. Crientj, Ginger, Servexmeisje en inspiratieloos. Eet graag 714's. Darkwing_Duck, der Nahverkehrsprofi. Parijskenner en liefhebber van kleine spoorlanden. Flodder450, Is een keer komen aanlopen en is sindsdien van de partij in deze reeks! b2py, Alcoholist, weersonheilsprofeet en zeurpiet met een spoorhobby. Verliefd op PKP IC. Ireyon, de Baas van Roosendaal, die het wel weet (Brabant ). Peterselieman, PSM voor intimi, voor al uw kruidvatkaartjes over de grens. dennistd, Fantacolist, civiel vervoer. Zug-Chef, Arrivalover die alle badslipperexpressen hekelt JDude, voor overbodige feitjes over parttime-treinforensen in Brabant ( ).
• In dit topic vinden we vrijwel alles interessant wat met rails te maken heeft. Goederentreinen, trams en metro's zijn hier ook allemaal welkom, evenals informatie over vervoersbedrijven en materieelsoorten. Twijfel je of iets in dit topic thuishoort? Plaats het gerust en je merkt het vanzelf wel.
• Afkortingen en nummertjes om o.a. stations en treinen aan te duiden, zijn niet wenselijk. Zo heet station Gvc hier Den Haag Centraal en is trein 3626 gewoon de Intercity van Roosendaal naar Zwolle van 07:50 uur. Treinstelnummers mogen gewoon genoemd worden, maar dan wel graag met materieelsoort erbij vermeld.
• Als je hier komt zeiken op het verkeerde bedrijf, lachen we je uit. Een sein- of wisselstoring is vrijwel nooit de schuld van de Nederlandse Spoorwegen en het uitvallen van een IC Direct is niet de schuld van AnsaldoBreda. Terechte klachten kun je natuurlijk wel altijd hier kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen, en als je de laatste post te pakken hebt wordt een fraaie anaalplaat op prijs gesteld.
Wat is dat nou toch voor totale onzin gast. Als die kennis James op tegel X op het perron kan bereiken, kan die kennis op hetzelfde moment de conductrice op tegel x+2 op hetzelfde perron bereiken
Twee woorden, negen letters... (En het is niet "bier halen!")
Maar goed, er wordt dus gelukkig wel aan gewerkt. Het OBIS-scherm in de trein toonde ook keurig "Breda, eindpunt".
Tsja weetje wat het is. Ik kijk met IT zaken in grote bedrijven er echt niet van op dat dit soort zaken waarvan je verwacht wordt dat ze geregeld zijn niet geregeld zijn. Het is eerder regel dan uitzondering dat zoiets niet onder controle is, in mijn opinie.
Dat is altijd zo mooi die online reisinformatie. Volgende station: Apeldoorn, verwachte aankomsttijd 18:44.
Ehm het is nu 18:44 en we zijn nog niet bij Barneveld?
Verwachte aankomsttijd 18:45
en gewoon per minuut opschuiven tot je rond 19:06 eens in Apeldoorn aankomt Want anders krijgen de reizigers in de gaten hoeveel vertraging we hebben! En dan zouden ze weten waar ze aan toe zijn! En dat zou duidelijk zijn voor de reiziger! En dat is wat we willen! Oh nee juist niet!
Tsja weetje wat het is. Ik kijk met IT zaken in grote bedrijven er echt niet van op dat dit soort zaken waarvan je verwacht wordt dat ze geregeld zijn niet geregeld zijn. Het is eerder regel dan uitzondering dat zoiets onder controle is, in mijn opinie.
Ik werk in de IT en ik verbaas me er regelmatig over hoeveel mogelijkheden onbenut blijven. Dat je niet van vandaag op morgen de boel om kunt gooien begrijp ik, maar in de 7 jaar tijd waarin ik dagelijks met de trein reis had ik wel iets meer vooruitgang verwacht in informatievoorziening aan het personeel.
Informatie op de stations, in de trein en in de apps is flink verbeterd. Waarom is dat personeel niet meegenomen?
Ik werk in de IT en ik verbaas me er regelmatig over hoeveel mogelijkheden onbenut blijven. Dat je niet van vandaag op morgen de boel om kunt gooien begrijp ik, maar in de 7 jaar tijd waarin ik dagelijks met de trein reis had ik wel iets meer vooruitgang verwacht in informatievoorziening aan het personeel.
Informatie op de stations, in de trein en in de apps is flink verbeterd. Waarom is dat personeel niet meegenomen?
Waarom is het na vier jaar "nieuws" dat er nog geen poging tot begin gemaakt is met het anonimiseren van al die miljarden reisgegevens? Dat had op dag 1 gekund, en gemoeten. En eigenlijk al drie jaar voor dag 1. Niet bij de dood van de strippenkaart, maar bij de geboorte van dat digitale chromosomenoverschot dat zich OV-Chipkaart noemt.
Mag ik dat incapabel noemen? Ik mag dat incapabel noemen [/mart]
Ik werk in de IT en ik verbaas me er regelmatig over hoeveel mogelijkheden onbenut blijven. Dat je niet van vandaag op morgen de boel om kunt gooien begrijp ik, maar in de 7 jaar tijd waarin ik dagelijks met de trein reis had ik wel iets meer vooruitgang verwacht in informatievoorziening aan het personeel.
Informatie op de stations, in de trein en in de apps is flink verbeterd. Waarom is dat personeel niet meegenomen?
Ik denk juist dat het personeel als eerste gedaan is met de invoering van de railpocket. Helaas zijn de verbindingen met de railpocket niet zo snel meegegaan en geëvolueerd als de verbindingen met de apps waardoor nu een (onnodige) achterstand is opgelopen. In 2016 worden nieuwe railpockets uitgeleverd en zullen die ook weer door nieuwste bronnen worden gevoed. Uiteindelijk is natuurlijk het doel om die informatie zo goed mogelijk te maken maar dat bijvoorbeeld de HC nog niet op refresh heeft gedrukt en op 3G zit en jij wel en op 4G zit kan het verschil maken zoals jij aanstipte.
Op maandag 29 juni 2015 20:15 schreef b2py het volgende: Wist NS maar waar zijn personeel uithing.. Dat er een HC aan trein 1969 zit is bekend, maar welke HC dat dan is weten ze niet in Utrecht. Dat weten ze bij de lokale planning van de standplaats.
Natuurlijk weet men op de regionale besturingscentra wel welke HC's en machinisten op trein X zitten. Echter als prorail trein X opheft (in hun systeem) tussen tilburg en venlo ivm een zojuist ontstane verstoring, dan wordt deze info direct automatisch verwerkt door infoplus voor de cta's en door ar-nu voor de reisinfo in de apps of website.
Het dienstkaartje van de HC in de railpocket wordt echter pas bijgewerkt zodra men op het RBC besloten heeft wat die betreffende mdw moet gaan doen, terug naar den haag, of met een taxi naar eindhoven (ivm bijv. einde dienst). Vroeger was er regionaal ook een reisinformant die de HC vaak als eerste inlichtte over verstoringen die voor hen van toepassing waren, maar die zijn recentelijk verdwenen. Misschien omdat men iedereen een smartphone heeft gegeven en die in de toekomst push-berichtjes krijgen? Laten we het hopen :-)
[ Bericht 0% gewijzigd door AIex op 29-06-2015 22:07:52 ]
Je zou natuurlijk aan infoplus ook kunnen hangen dat die een bericht naar de HC en MCN stuurt. Dat die dan nog weet wat hij verder moet doen is niet zo erg toch?
30 June 2015 - Thames Valley hot weather amended service plan Network Rail have advised that, due to the anticipated exceptionally hot weather, there will be speed restrictions to protect track points in the Thames Valley region on Tuesday 30 June 2015. As a result there will be no fast trains between London Paddington and Bourne End or Henley-on-Thames from 12:00 until 20:00. This will affect the following services:
London Paddington to Henley-on-Thames Trains from London Paddington will terminate at Twyford for a connection with a branch line train to Henley-on-Thames, which will remain on the branch line. 17:12 London Paddington to Henley-on-Thames, this service will terminate at Twyford. 18:12 London Paddington to Henley-on-Thames, this service will terminate at Twyford. 19:05 London Paddington to Henley-on-Thames, this service will terminate at Twyford.
London Paddington to Bourne End Trains from London Paddington will terminate at Maidenhead for a connection with a branch line train to Bourne End, which will remain on the branch line.
16:42 London Paddington to Bourne End, this service will terminate at Maidenhead. 17:42 London Paddington to Bourne End, this service will terminate at Maidenhead. 18:42 London Paddington to Bourne End, this service will terminate at Maidenhead.
Op dinsdag 30 juni 2015 00:02 schreef James1988 het volgende: Ik zie het al voor me, dat ProRail de wissels van Den Haag HS naar Den Haag Centraal vastlegt "vanwege de warmte"...
Ook wij hebben wel maatregelen bij hitte. Dat is meer gericht op voorkomen van spoorspatting en bermbrandjes, en het nog kunnen sluiten van bruggen.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
Op dinsdag 30 juni 2015 06:46 schreef Duvel het volgende: Dank aan ProRail voor de goederentrein vlak voor de intercity naar Utrecht.
Had je ook de IC van 6:20 vanaf Rotterdam CS danwel 6:38 Gouda ?
Ongelofelijk gepruts tot en met was dat, IC was redelijk op tijd in Gouda maar na Gouda +15 opgelopen tot Utrecht, onnodig want ze hadden die goederentrein gewoon daar voor de rooie kunnen laten lopen.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Had je ook de IC van 6:20 vanaf Rotterdam CS danwel 6:38 Gouda ?
Ongelofelijk gepruts tot en met was dat, IC was redelijk op tijd in Gouda maar na Gouda +15 opgelopen tot Utrecht, onnodig want ze hadden die goederentrein gewoon daar voor de rooie kunnen laten lopen.
Ja, dat was de bedoeling: 6:39 van Gouda. Maar op de vertrektijd sprong ie naar +5, en werd dat ook omgeroepen. De IC van 6:42 kwam eerder, maar tegelijk met de goederentrein, dus de trein van 6:42 vertrok ook met +3 en hing tot Harmelen achter de goederentrein. Inhalen ging niet, want op station Woerden hield de IC uit Alphen het langzame spoor bezet. En op Utrecht kwam de IC uit Den Haag netjes aan de verkeerde kant van spoor 11 uit, zodat het Rotterdamse deel nu aan de voorzijde ipv de achterzijde naar Schothorst gaat. "Dames en heren, de deuren blijven nog even gesloten, hou rekening met een lichte schok," en vervolgens over spoor 10 doorrollen naar 11b. Ook lekker wakker. [/dagboek]
Wel lullig dat jouw deel +15 had, de mijne kwam met slechts +7 in Utrecht aan. Zeker op Woerden de IC uit Alphen er nog tussen gepropt.
Niet alles wat geen nut heeft heeft geen zin. Stijn De Paepe
Een Japanse hogesnelheidstrein heeft een noodstop gemaakt nadat een passagier zichzelf aan boord in brand had gestoken. Reizigers moesten worden geëvacueerd vanwege de rookontwikkeling in de trein.
Twee mensen raakten bewusteloos; Japanse media melden dat zeker een van hen is overleden.
De Shinkansen-trein, die van Tokio naar Osaka rijdt, kwam tot stilstand nadat iemand op de alarmknop had gedrukt. Op beelden van een Japanse tv-zender is te zien hoe passagiers met zakdoeken voor hun mond uit de met rook gevulde coupé worden gehaald. Een tiental mensen zou onwel zijn geraakt door de rook.
Volgens Japanse media had een man van in de dertig zich overgoten met een brandbare vloeistof en zichzelf in brand gestoken. Hij werd gevonden bij de ingang van de coupé. Over zijn toestand is verder niets gezegd.
Had je ook de IC van 6:20 vanaf Rotterdam CS danwel 6:38 Gouda ?
Ongelofelijk gepruts tot en met was dat, IC was redelijk op tijd in Gouda maar na Gouda +15 opgelopen tot Utrecht, onnodig want ze hadden die goederentrein gewoon daar voor de rooie kunnen laten lopen.
Dat ligt waarschijnlijk iets subtieler. Zware goederentreinen doen er een eeuwigheid over om vanuit stilstand weer op snelheid te komen en door te rijden. Dus 'even een goederentrein voor de rooie laten lopen' om die ene trein van jou geen vertraging op te laten lopen kan best als gevolg hebben dat 2 of 3 treinen die achter die goederentrein aan moeten komen nog veel meer vertraging hebben omdat het zo lang duurt om die goederentrein daar weer weg te krijgen.
De afweging van de treindienstleider zou dus best kunnen zijn: "1 reizigerstrein +15, of 2 reizigerstreinen +15 laten oplopen, wat doe ik liever".
Neemt niet weg dat het een kutgevoel is als je ziet gebeuren dat een goederentrein ervoor zorgt dat jou trein vertraging heeft
Vraagje. Zusje van Foekie moest vandaag met de ICE van 08.34 van Utrecht naar Dusseldorf maar kon die niet halen door de storing tussen Hilversum en Utrecht. (Ja ik vond ook al vreemd dat ze niet wat meer speling had genomen, maar soit.) Nu wordt ze gebracht naar Dusseldorf Airport en ik kreeg de vraag of ik wist of je het ICE Utrecht - Dusseldorf terug kan claimen via NSI? Betreft een 19 euro sparpreis ticket. Iemand enig idee?
Op dinsdag 30 juni 2015 09:45 schreef b2py het volgende: Vraagje. Zusje van Foekie moest vandaag met de ICE van 08.34 van Utrecht naar Dusseldorf maar kon die niet halen door de storing tussen Hilversum en Utrecht. (Ja ik vond ook al vreemd dat ze niet wat meer speling had genomen, maar soit.) Nu wordt ze gebracht naar Dusseldorf Airport en ik kreeg de vraag of ik wist of je het ICE Utrecht - Dusseldorf terug kan claimen via NSI? Betreft een 19 euro sparpreis ticket. Iemand enig idee?
Ik denk het niet, op grond van BW 8:108, maar je kunt het proberen. Stuur een briefje naar de klantenservice.
Uit je post begrijp ik dat het haar niet is gelukt om van Hilversum naar Utrecht te reizen vanwege een storing, dat is wél binnenlands vervoer en valt dus onder BW 8:108. Dat ze als gevolg haar internationale trein heeft gemist is natuurlijk zuur, maar dat zal hetzelfde worden gezien als het missen van een vlucht: jammerdebammer, pech, weg.
Als ze, eenmaal in Utrecht, naar het loket was gegaan met haar ticket had ze een nieuw ticket gekregen voor de volgende ICE, want er is nou eenmaal sprake van een vervoersovereenkomst en daar zitten ook verplichtingen aan voor de vervoerder. In plaats daarvan heeft ze besloten om af te zien van haar reis (wat haar natuurlijk vrij staat) maar waardoor de vervoerder ook niet meer aan haar verplichtingen hoeft te voldoen.
Misschien krijgt ze coulance als ze contact opneemt met de klantenservice ("Jongens, ik had een ticket voor die ICE maar door de storing heb ik 'm gemist, en 2 uur wachten op de volgende was geen optie want $reden") maar dat geeft geen garantie. Laat 'r in ieder geval even haar ticket bewaren...
Uit je post begrijp ik dat het haar niet is gelukt om van Hilversum naar Utrecht te reizen vanwege een storing, dat is wél binnenlands vervoer en valt dus onder BW 8:108. Dat ze als gevolg haar internationale trein heeft gemist is natuurlijk zuur, maar dat zal hetzelfde worden gezien als het missen van een vlucht: jammerdebammer, pech, weg.
Als ze, eenmaal in Utrecht, naar het loket was gegaan met haar ticket had ze een nieuw ticket gekregen voor de volgende ICE, want er is nou eenmaal sprake van een vervoersovereenkomst en daar zitten ook verplichtingen aan voor de vervoerder. In plaats daarvan heeft ze besloten om af te zien van haar reis (wat haar natuurlijk vrij staat) maar waardoor de vervoerder ook niet meer aan haar verplichtingen hoeft te voldoen.
Misschien krijgt ze coulance als ze contact opneemt met de klantenservice ("Jongens, ik had een ticket voor die ICE maar door de storing heb ik 'm gemist, en 2 uur wachten op de volgende was geen optie want $reden") maar dat geeft geen garantie. Laat 'r in ieder geval even haar ticket bewaren...
Ok duidelijk. Het is een e-ticket dus die zal ze niet weggegooid hebben. Verder was een ICE later geen optie ivm inchecktijden koffers op intercontinentale vluchten. Bedankt!
Vanaf 16 juli rijdt Meinfernbus/Flixbus 2x per dag nonstop Amsterdam Sloterdijk - Berlijn . De rittijd bedraagt 8 uur en een enkeltje heb je vanaf ¤ 29.
Waarom je dat zou doen weet ik niet, er rijden dagelijks 5 rechtstreekse treinen die anderhalf uur sneller zijn en die niet eens heel veel duurder zijn.
Waarom je dat zou doen weet ik niet, er rijden dagelijks 5 rechtstreekse treinen die anderhalf uur sneller zijn en die niet eens heel veel duurder zijn.
er rijden helemaal geen rechtstreekse treinen van sloterdijk naar Berlijn
Uit het artikel lees ik echter niet of Huges weer aan het werk wil bij de NS, dan wel zich ziek heeft gemeld of geschorst is. Dat maakt voor de positie van alle partijen nogal wat uit.
Dat ligt waarschijnlijk iets subtieler. Zware goederentreinen doen er een eeuwigheid over om vanuit stilstand weer op snelheid te komen en door te rijden. Dus 'even een goederentrein voor de rooie laten lopen' om die ene trein van jou geen vertraging op te laten lopen kan best als gevolg hebben dat 2 of 3 treinen die achter die goederentrein aan moeten komen nog veel meer vertraging hebben omdat het zo lang duurt om die goederentrein daar weer weg te krijgen.
De afweging van de treindienstleider zou dus best kunnen zijn: "1 reizigerstrein +15, of 2 reizigerstreinen +15 laten oplopen, wat doe ik liever".
Neemt niet weg dat het een kutgevoel is als je ziet gebeuren dat een goederentrein ervoor zorgt dat jou trein vertraging heeft
En remmende goederentreinen hebben natuurlijk meer kans op bermbrandjes. Dus met deze temperaturen en droogte zullen ze die zo veel mogelijk laten doorrijden.
Moet je nog steeds extra betalen voor de Syntus? Moet vanuit het zuiden naar Enschede maar moet altijd een uur omrijden via Deventer en Almelo vanwege dat kut systeem.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure! "WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?" R.I.P DTS.
Op dinsdag 30 juni 2015 13:04 schreef Dr.Mikey het volgende: Moet je nog steeds extra betalen voor de Syntus? Moet vanuit het zuiden naar Enschede maar moet altijd een uur omrijden via Deventer en Almelo vanwege dat kut systeem.
Hoe bedoel je precies 'extra betalen'?
PM mij! Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
Ik ga ervan uit dat dat pad conflictvrij gepland is, het lijkt er dus op dat de goederentrein niet op tijd was. Dan heb je toch gewoon pech?
Dan nog moet het wel handig zijn om zo'n ding stil te zetten. Een lange goederentrein past niet overal, doet er lang over om op gang te komen en met hitte en droogte moeten we ze een beetje laten doorrijden.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
Je moet uitchecken bij ns dan op Zutphen dus de ns erkend dan de rit als Roosendaal Zutphen. Vervolgens moet ik inchecken voor de syntus die halen ook wat van mijn tegoed af voor Zutphen-Hengelo.
Daarna ook weer los het volk rit tarief voor Hengelo - Enschede. Ik heb het wel eens vergeleken en volgens mij hoe vaker je in en uitcheckt hoe meer je moet betalen.
Ik wil gewoon inchecken waar mijn reis begint en uitchecken waar die eindigt anders naaien ze mij.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure! "WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?" R.I.P DTS.
Yep, en de IC naar het westen is de ongelukkige zo te lezen. Dat betekent dus dat die achter mijn werk (ik werk tussen de Jachtlaan & Prinses Beatrixlaan overwegen in) tot stilstand is gekomen. Benieuwd of ze daar nog wat van hebben meekregen
Ik ga overigens maar niet kijken. Zo leuk is het niet.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
Eigenlijk is het mensen naaien wat de ns/syntus doet. Als ik nou in Zutphen in die trein stap en er komt een conducteur en ik weiger gewoon boete papier what ever te tekenen/betalen sta ik in mijn recht mochten ze er politie bij halen aight?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure! "WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?" R.I.P DTS.
Eigenlijk is het mensen naaien wat de ns/syntus doet. Als ik nou in Zutphen in die trein stap en er komt een conducteur en ik weiger gewoon boete papier what ever te tekenen/betalen sta ik in mijn recht mochten ze er politie bij halen aight?
nee, want je reist dan zwart bij Syntus, want niet ingecheckt
Je moet uitchecken bij ns dan op Zutphen dus de ns erkend dan de rit als Roosendaal Zutphen. Vervolgens moet ik inchecken voor de syntus die halen ook wat van mijn tegoed af voor Zutphen-Hengelo.
Daarna ook weer los het volk rit tarief voor Hengelo - Enschede. Ik heb het wel eens vergeleken en volgens mij hoe vaker je in en uitcheckt hoe meer je moet betalen.
Ik wil gewoon inchecken waar mijn reis begint en uitchecken waar die eindigt anders naaien ze mij.
Er is sinds een tijd LangeAfstandsKorting. De percentages: Syntus,Veolia <= 40 100% <= 80 96.8% <=100 84.7% <=120 70.0% <=150 48.0% <=200 40.0% <=250 15.0% >250 0%
De eerste getallen zijn tariefeenheden, dus in dit geval betaal je gewoon vol aan NS voor 158te, dan betaal je aan Syntus (45te) 42te met 60% korting (dus dan ¤0,076 ipv ¤0,19) en 3te met 85% korting (¤0,0285). NS krijgt dan ook nog een beetje voor Hengelo-Enschede (¤0,20).
Op dinsdag 30 juni 2015 13:34 schreef dennistd het volgende: Nog even preciezer via 9292ov.nl: Roosendaal-Zutphen ¤21,80 Zutphen-Hengelo ¤3,28 Hengelo-Enschede ¤0,20 Totaal: ¤25,28
Reis je via Deventer dan betaal je zelfs meer: ¤25,40
Ik heb een 40% korting's abonnement van de ns.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure! "WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?" R.I.P DTS.
Maar je hele reis zit gewoon in de dalperiode? Dan is het geen probleem, dan betaal je nog steeds minder via Goor. Mocht je daardoor in de spitsperiode (na 16u) terechtkomen dan kost het je wel extra geld (de teller begint dan opnieuw te lopen), maar als je om 13.15u in Nijmegen was is dat niet van toepassing.
PM mij! Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
Op dinsdag 30 juni 2015 14:02 schreef Prins_Pils het volgende: Of het was een zwijn. Want volgens die NSProRail-pipo komen er geen mensen tussen Apeldoorn en Amersfoort
Op dinsdag 30 juni 2015 15:35 schreef James1988 het volgende: En nu ligt Deventer - Apeldoorn plat vanwege een aanrijding met een persoon. Prognose 18:30.
Yup, dat is juist waar het hier om draait. We willen niet na elke goederentrein de brandweer moeten sturen.
voor honderd piek heb je een watersproeier bij elke rem van een goederentrein, als jullie echt wat gaven om veiligheid stel je dat gewoon verplicht, alles oppelost
voor honderd piek heb je een watersproeier bij elke rem van een goederentrein, als jullie echt wat gaven om veiligheid stel je dat gewoon verplicht, alles oppelost
Nat staal remt slechter. Tenminste, zo werkt dat op mijn racefiets.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
Ze rijden er nu, maar het is opnieuw aanbesteed (einde concessietermijn), dat heeft Eurobahn (dochter Keolis) gewonnen, daartegen is de Westfalenbahn in beroep gegaan, rechter heeft toen besloten dat hele aanbesteding over moest, daartegen is weer beroep gekomen van de aanbestedende overheid (dacht ik), dat zou morgen dienen voor de rechtbank maar Westfalenbahn denkt dat te gaan verliezen en heeft het beroep ingetrokken. Daardoor wordt Eurobahn dus de nieuwe vervoerder, aangezien er geen anderen bezwaar ingediend hebben.
PM mij! Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
Op donderdag 2 april 2015 18:42 schreef Dr_Flash het volgende: Als je weggehaald bent uit deze lijst, denk dan maar dat daar een reden voor is. Of ik ken je gewoon niet
001 9340Dr_Flash Beste user aller tijden. Mag zich weleens wat vaker realiseren dat reageren niet op ELKE post verplicht is. 6,5.
002 6095b2py Eet graag beton en betaalt dat met Kamerstukken. 8.
018 1680Darkwing_Duck Is er vaak erg laat bij als er ergens teruggelezen moet worden. Beetje stuntelig soms, prima gast wel 7,5.
024 1244boriq Vrij nieuw nog toch? Al zou je dat niet zeggen soms 7.
037 0902Maegrim Laat zich niet uit het veld slaan door klagende treinreizigers. Niks mis mee. 7.
037 0902derLudolf Ken ik eigenlijk nog niet lang genoeg. Huppelt vrolijk mee. 7.
039 0901Monopoly Altijd goed voor woeste verhalen uit de nachtelijke binnenlanden van Oost-Groningen. Vaak blijkt het nog echt waar te zijn ook Kan je goed mee lachen. 8.
045 0807bork Vaak interessante en inspirerende reisverhalen. 8.
049 0731icloud Jeej voor custom CSS. Weg met deze naarling. 1.
Mocht je in de buurt van Geertruidenberg zijn de komende tijd dan kun je naar Langstraatspoorlijn van Lage Zwaluwe tot 's-Hertogenbosch tentoonstelling - See more at: http://www.regionaalarchi(...)tot-'s-hertogenbosch te zien in de Geertruidskerk aan de Markt in Geertruidenberg. Een bekende naam van deze spoorlijn is de Halvezolenlijn. De expositie is dagelijks geopend tussen 13.30 en 17.00 uur en is gratis toegankelijk.
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
in 1966 werd het gesloopt ja ja, toen ik er in 1980 kwam wonen was er heus nog wel wat van te zien hoor. Van die roestige hekken zoals in Westervoort al sinds de oorlog "nog steeds te zien" zijn. Inmiddels is daar een nieuw station verrezen
Ik heb een email van de NMBS gekregen (met de veelzeggende titel: "Installatie van een ticketautomaat") waarin staat dat er inmiddels ook Belgische automaten in Maastricht en Maastricht-Randwyck zouden moeten staan. Over Eijsden wordt overigens met geen woord gerept.
SNCF-filmpje helder, dus met deze hitte kunnen we extra vertagingen verwachten doordat treinen langzamer moeten vanwege een te lage (slappe) bovenleiding?
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
nah, dat zal wel wat meevallen. Er staat dat als er buien ontstaan dan is het gelijk goed raak met onweer en grote hagelstenen. Maar ja, dan moeten er eerst wel buien ontstaan en daarvoor is een trigger nodig. Die lijkt er nog niet te zijn.
Begint ie weer , Je kan het toch niet stoppen en dood ga je toch.
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
Goed nieuws: Deutsche Bahn heeft een akkoord bereikt over een nieuwe cao voor treinmachinisten! Om dit te vieren geven wij 5 x 2tickets (1e klas) naar Keulen, Düsseldorf of Frankfurt weg! Laat in een reactie weten waarom wij jou blij mogen maken met deze tickets? De winnaar wordt vrijdag 3 juli persoonlijk benaderd.
Op woensdag 1 juli 2015 15:22 schreef derLudolf het volgende: Rijdt Arriva tussen Almelo/Mariënberg met een tropenrooster of is Lint 34 wederom defect?
U gaat door voor de koelkast! Lint 34 is naar de gallemieten, en de 33 doet alleen de dienst momenteel. De trein van 13:48 uit Almelooo was kapot gegaan, waardoor de 33 eerst in Vroomshoop is gekeerd, want hij kon "niet" naar Almelo. Nadat de 34 in Almelo was weggerangeerd/gesleept mocht de 33 een uursbedrijf rijden Almelo-Mariënberg vv
Op woensdag 1 juli 2015 18:24 schreef Dr_Flash het volgende: Ik had net ook een Virm met defecte airco. Jezus dan kan je beter buiten staan Daar waait het nog een beetje
Ik geloof niet dat ik ooit zo heb zitten zweten in een trein... Hij was ook nog eens extra vol door uitval en zo.
Niet alles wat geen nut heeft heeft geen zin. Stijn De Paepe
Ons land kent momenteel tropische temperaturen en het Nationaal Hitteplan van het RIVM is in werking getreden sinds dinsdag. Ook op het treinverkeer kan de hitte effect hebben. Zo kunnen extra sein- en wisselstoringen optreden en kunnen treinen uitvallen.
Tips voor onderweg: check de Reisplanner voor vertrek. Voor onderweg is het belangrijk om genoeg drinken mee te nemen en je niet te warm te kleden. Airco’s in treinen kunnen tot maximaal vijf graden koelen ten opzichte van de buitentemperatuur. Het kan dus nog erg warm aanvoelen in de trein. Zorg verder voor elkaar en let bijvoorbeeld extra op mensen in je omgeving die misschien je hulp kunnen gebruiken (zwangeren of ouderen bijvoorbeeld).
Op woensdag 1 juli 2015 19:27 schreef J.B. het volgende: 5 graden koelen ten opzichte van buiten?! Wat zijn dat voor een waardeloze airco's dan?
Airco's die een hoop meer werk moeten verzetten dan je aircootje in de auto. Grote volumes lucht om te koelen, wat ook weer wordt opgewarmd door een hele hoop mensen. Ik vind het niet zo gek hoor.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
Op woensdag 1 juli 2015 18:24 schreef Dr_Flash het volgende: Ik had net ook een Virm met defecte airco. Jezus dan kan je beter buiten staan Daar waait het nog een beetje
lekker he. Laatst in een GTW met een defecte airco gezeten. Was blij dat ik uit kon stappen. Een oude wadloper in de zomer was er niets vergeleken bij
Het leuke hier is dat de metrostations heel heet zijn en dan loop je een vrieskist van een metro in, waar het lekker fris is Andersom is het wat minder leuk als je tegen zo'n muur van hete lucht aan loopt
SLT koelde, in het eerste jaar dat ze in dienst waren, ook bijzonder goed.
Maar door klachten van de reiziger (zie eerder bericht: 22 graden is in normale omstandigheden prima, als het 32 graden buiten is, is het koud) is de airco na de eerste zomer wat naar boven bijgesteld.
Hee, diezelfde Thalys heb ik nog door Delft zien rijden
En 5 graden minder warm dan de omgevingstemperatuur is prima. Zelfs met uitstappen op een relatief koel station als Delft of Rijswijk is het temperatuurverschil flink voelbaar (heeft ook wel iets met verschil in luchtvochtigheid te maken).
Kan een van de reizigersorganisaties trouwens niet eens afdwingen dat je gewoon weer direct na het maken van je reis GTBV kunt claimen? Ik vrees dat de NS de huidige wachtperiode van 48 uur enkel heeft ingebouwd in de hoop dat mensen vergeten hun claim in te dienen.
Op woensdag 1 juli 2015 21:27 schreef Kansenjongere het volgende: Kan een van de reizigersorganisaties trouwens niet eens afdwingen dat je gewoon weer direct na het maken van je reis GTBV kunt claimen?
Dat kan al.
Die 48 uur is een periode waarna reizen zeker in 'Mijn NS' moeten staan, na verwerking door het backendsysteem van NS. In de werkelijkheid is dat eigenlijk altijd veel sneller, meestal staat de reis er al na enkele minuten.
Niet zeuren. In SGM kunnen de raampjes zo ver open dat SGM nog prima uit te houden is. Alleen de stop in Wierden is een heikel puntje. (dan moet je maar zo'n treintje die strak achter de pimpel rijdt pakken, die heeft een korte stop in Wierden)
Die 48 uur is een periode waarna reizen zeker in 'Mijn NS' moeten staan, na verwerking door het backendsysteem van NS. In de werkelijkheid is dat eigenlijk altijd veel sneller, meestal staat de reis er al na enkele minuten.
Volgens de vervoerder en spoorbeheerder moet de reistijd van de intercity tussen Groningen en Zwolle nog verder omlaag van 57 minuten nu naar 55 minuten in 2021 om in Groningen en Zwolle de aansluitingen op alle andere treinen goed te laten verlopen. Na 2021 moeten alle treinen in Zwolle om kwart over en kwart voor binnen komen en vijf minuten later vertrekken.
'Een nieuwe spoorboog bij Hoogeveen om harder door te rijden kost 22 miljoen en levert 75 seconden op, een ongelijkvloerse kruising en twee sporen extra bij Herfte levert 30 seconden op. Precies de 2 minuten die we nodig hebben
Ik kom overigens bij 75 en 30 seconden samen op 105 seconden, dat is slechts 1 minuut en 45 seconden. De overige 15 komen uit het emplacement van Zwolle en Groningen?
PM mij! Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
Op woensdag 1 juli 2015 22:45 schreef Blistering het volgende: Hoogeveen Daar zou ik als machinist juist nog iets harder gaan rijden, zodat je er nķg sneller doorheen bent.
Uit protest door heel Hoogeveen je tyfoon laten brullen
U gaat door voor de koelkast! Lint 34 is naar de gallemieten, en de 33 doet alleen de dienst momenteel. De trein van 13:48 uit Almelooo was kapot gegaan, waardoor de 33 eerst in Vroomshoop is gekeerd, want hij kon "niet" naar Almelo. Nadat de 34 in Almelo was weggerangeerd/gesleept mocht de 33 een uursbedrijf rijden Almelo-Mariënberg vv
AMERSFOORT - De stationspassage van Amersfoort Centraal blijft gewoon open voor mensen die alleen het spoor willen oversteken en niet met de trein reizen. Ondanks het voornemen van de NS om stations af te sluiten voor onbevoegden.
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
Op woensdag 1 juli 2015 22:52 schreef dennistd het volgende: Ik kom overigens bij 75 en 30 seconden samen op 105 seconden, dat is slechts 1 minuut en 45 seconden. De overige 15 komen uit het emplacement van Zwolle en Groningen?
ik denk dat aanpassing van het emplacement Groningen al genoeg is om het te kunnen halen.
Het Programma Noord Nederland zat best goed in elkaar. Hier en daar is er inmiddels wat gewijzigd door veranderde omstandigheden en prioriteiten maar dit soort dingetjes stonden daar in.
Op woensdag 1 juli 2015 23:07 schreef bork het volgende: AMERSFOORT - De stationspassage van Amersfoort Centraal blijft gewoon open voor mensen die alleen het spoor willen oversteken en niet met de trein reizen. Ondanks het voornemen van de NS om stations af te sluiten voor onbevoegden.
Het zal vast Heel Belangrijk zijn hoor maar eerlijk gezegd vind ik het een beetje zonde om miljoenen en miljoenen uit te geven aan wel twee hele minuten tijdwinst. Als ik dat gewoon zo even schwarz-weiss bekijk
Op woensdag 1 juli 2015 23:30 schreef Prins_Pils het volgende: Het zal vast Heel Belangrijk zijn hoor maar eerlijk gezegd vind ik het een beetje zonde om miljoenen en miljoenen uit te geven aan wel twee hele minuten tijdwinst. Als ik dat gewoon zo even schwarz-weiss bekijk
Het gaat volgens het artikel om aansluitingen. Als die 2 minuten het verschil maken tussen de aansluiting net halen of een half uur moeten wachten, dan is dat best wat waard.
En door een goede analyse te maken, zoals blijkbaar is gedaan, kun je de goedkoopste manier kiezen om die 2 minuten tijdswinst te behalen en ook met een gerust hart ervoor kiezen om niet nog extra geld uit te geven om de tijdswinst 3 minuten te maken, aangezien dat dan wél weggegooid geld zou zijn.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2015 23:33:35 ]
Het gaat volgens het artikel om aansluitingen. Als die 2 minuten het verschil maken tussen de aansluiting net halen of een half uur moeten wachten, dan is dat best wat waard.
Dit. Het is momenteel regelmatig krap op Groningen. De Roodeschooler biedt een redelijk krappe overstap op Groningen, terwijl bij vertrek de Delfzijler om .18/.48 weer de eerste is die vertrekt. Dat is krap als je het hele station over moet steken.
Oorzaak Door de verwachtte hitte wordt vandaag vanaf ongeveer 10:00 uur de treindienst op een aantal trajecten aangepast. Verwachting De volgende trajecten zullen hierdoor aangepast worden: Breukelen-Utrecht-Veenendaal, Rotterdam-Vlaardingen, Rotterdam-Gouda, Den Haag-Gouda, Woerden-Utrecht en Nijmegen Wijche. Naar verwachting duurt deze situatie tot ongeveer 20:00 uur vanavond.
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
Oorzaak Door de verwachtte hitte wordt vandaag vanaf ongeveer 10:00 uur de treindienst op een aantal trajecten aangepast. Verwachting De volgende trajecten zullen hierdoor aangepast worden: Breukelen-Utrecht-Veenendaal, Rotterdam-Vlaardingen, Rotterdam-Gouda, Den Haag-Gouda, Woerden-Utrecht en Nijmegen Wijche. Naar verwachting duurt deze situatie tot ongeveer 20:00 uur vanavond.
ze verzinnen wel elke keer een excuus om maar minder treinen te laten rijden....
het zal vast wel een kern van waarheid hebben, maar het heeft toch erg veel weg van een excuus
Op donderdag 2 juli 2015 08:45 schreef Dr_Flash het volgende: Welk doel dient het eigenlijk, minder / kortere treinen? Zijn meer wielen op rails ineens gevaarlijk of zo?
Zal wel iets met bijsturing zijn in combinatie met verwachte storingen. De logica zie ik zelf alleen niet
Op donderdag 2 juli 2015 08:45 schreef Dr_Flash het volgende: Welk doel dient het eigenlijk, minder / kortere treinen? Zijn meer wielen op rails ineens gevaarlijk of zo?
ik gok: meer wielen -> meer wrijving -> nog meer warmte -> meer storingen? deze redenering zou ik wel wat vinden voor de ns
Op donderdag 2 juli 2015 08:45 schreef Dr_Flash het volgende: Welk doel dient het eigenlijk, minder / kortere treinen? Zijn meer wielen op rails ineens gevaarlijk of zo?
Nee. Minder treinen betekent minder kans op defecte treinen. Ofzo.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
Als ze in die cijfers ook het traject Slinge - Rotterdam Centraal meenemen is het idd niet zo'n beste vergelijking.
En ook waren er vroeger 'concurrerende' buslijnen van de RET vanuit Lansingerland. Die takken tegenwoordig aan op de E waardoor die mensen ook verplicht moeten overstappen.
Wat is dat allemaal mis mee dat het niet tegen de warmte kan?
airco kan de oliekoeling niet aan daardoor worden automagisch tractie motoren uitgeschakeld totdat je ze op een gegeven moment allemaal kwijt bent dat is de korte versie van het verhaal
Nee, het is een gereviseerde Rotterdamse MG2/1. Dingen worden op de Kleiweg gereviseerd en om daar te komen moet je via het spoor. Deze wordt nu naar de Waalhaven gesleept om daar het metrospoor weer op te gaan.
Treinen NS zet langere en extra treinen naar en van Utrecht in. Maar ook NS vreest een enorme toevloed van Tourliefhebbers. Vooral tussen 10 en 14 uur zal het heel druk zijn op Utrecht CS. Een alternatief is om uit te stappen op station Utrecht Lunetten of Utrecht Overvecht, om vanaf daar naar het parcours te lopen. Een wandeling van ongeveer een kwartier, zegt NS.
Ervaren treinreizigers maken zich al zorgen. Het wordt zaterdag 38 graden. Zijn NS en ProRail daar wel op voorbereid? ProRail begon gisteren al met een hitteschouw, op zoek naar mogelijke 'spoorspattingen' van de uitzettende spoorstaven die in de zon wel 70 graden heet kunnen worden. Het is in geen 10 jaar voorgekomen, maar dan kunnen ze kromtrekken als wokkels. Geen trein kan er nog overheen. Overal in het land, maar vooral rond Utrecht, wordt gecontroleerd of de rails goed vastliggen en voldoende ruimte hebben om uit te zetten. Staven die te krap liggen worden 's nachts ingekort.
Godswonder ,,De Tour mag er niets van merken. We hebben bij Utrecht tientallen storingsploegen paraat staan en diesellocs gestationeerd om treinen weg te slepen,'' zegt Elles in 't Hout van ProRail. Maar het is zķ heet, geen storingen zou een godswonder zijn. Want al blijven de spoorstaven kaarsrecht, de elektronica die alles regelt wordt ook bloedheet. ,,We plaatsen overal waar het maar kan extra airco's. Het wordt spannend.''
Ze komen praktisch langs ons huis, het kan best zo zijn dat ik met die hitte en drukte binnenblijf.
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
Message donderdag 2 juli 2015, 10:55 : Reason: seinstoring
Tussen Rotterdam C. en Den Haag C. rijden minder treinen door een seinstoring. Houdt u rekening met een extra reistijd van 15 - 30 min. De verstoring is naar verwachting rond 14:00 uur verholpen.
Net op tijd erlangs dus
Ik zit in een HTM-bus, over de intercom hoor ik nu binnenkomen dat NS-reizigers met HTM mee mogen tussen Den Haag en Delft.
Zouden ze de werkplaats aan de Kleiweg ooit weer op de oude Hofplein aansluiten?
Nu moeten metrostellen vanaf de Waalhaven via de Havenspoorlijn, Willemstunnel, Rotterdam Centraal en kopmaken op Rotterdam Noord Goederen rijden, terwijl de metro praktisch langs de werkplaats rijdt.
Op donderdag 2 juli 2015 10:49 schreef bork het volgende: We hebben bij Utrecht tientallen storingsploegen paraat staan en diesellocs gestationeerd om treinen weg te slepen,'' zegt Elles in 't Hout van ProRail. Maar het is zķ heet, geen storingen zou een godswonder zijn.
en vervolgens vallen je diesellocs door de hitte uit..
Op donderdag 2 juli 2015 12:16 schreef Yreal het volgende: Ik kan me wel een beetje boos maken om berichten als, minder sprinters tussen den haag en Gouda tot 9 uur....
Niet doen joh, veels te warm om je op te winden over dergelijke zaken waar je toch geen invloed op hebt.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
En of ik nou zo graag vier uur in de volle zon wil doorbrengen
Water was wel lekker koel zo even geleden Ik ga vanmiddag weer met jr., zo een afspraak en ga straks kijken bij het veld, er zitten een heuvel in en er staan bomen.
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
Water was lekker zo even geleden Ik ga vanmiddag weer met jr., zo een afspraak en ga straks kijken bij het veld, er zitten een heuvel in en er staan bomen.
Ik denk dat ik dan om 09:00 voor de poort moet staan voor een plekje in de schaduw
Ik denk dat ik dan om 09:00 voor de poort moet staan voor een plekje in de schaduw
Dat moet je toch overal als je iets wilt zien, op de Uithof sta je overal pal in de zon. Waar ik eigenlijk naar toe zou gaan zal het 10 rijen dik staan (hoek Bilstraat/Kruisstraat).
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
Dat moet je toch overal als je iets wilt zien, op de Uithof sta je overal pal in de zon. Waar ik eigenlijk naar toe zou gaan zal het 10 rijen dik staan (hoek Bilstraat/Kruisstraat).
Wij hadden Venuslaan/Albatrosstraat op het oog ivm een scherm daar.
Inderdaad. Ik ben bang dat er nog doden gaan vallen. 800.000 man die warmte produceren opeen gepakt in een al warme omgeving. Ook erg jammer voor die organisatie in Utrecht.
Dan ga ik het maar even roepen. Zot dat we miljoenen uitgeven om een frans fietsrondje in nederland te krijgen. Weetjewel, Tour de FRANCE . Wegwezen met die lui
Op donderdag 2 juli 2015 13:20 schreef Yreal het volgende: Dan ga ik het maar even roepen. Zot dat we miljoenen uitgeven om een frans fietsrondje in nederland te krijgen. Weetjewel, Tour de FRANCE . Wegwezen met die lui
Dat die indewegfietsende dopingjunks maar fijn wegblijven indd
KSC JUBILEUM topic "Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine" #TeamHumbug Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Op donderdag 2 juli 2015 13:20 schreef Yreal het volgende: Dan ga ik het maar even roepen. Zot dat we miljoenen uitgeven om een frans fietsrondje in nederland te krijgen. Weetjewel, Tour de FRANCE . Wegwezen met die lui
Voetbalsupporter zeker? Die denken vaak dat r maar 1 sport is... Het is wel het grootste wielersport evenement.
Wij hadden Venuslaan/Albatrosstraat op het oog ivm een scherm daar.
[..]
o, ja ik bedenk net dat als je op het spoorviaduct gaat staan daar verder op dan heb je ook een perfect uitzicht.
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
Op donderdag 2 juli 2015 13:20 schreef Yreal het volgende: Dan ga ik het maar even roepen. Zot dat we miljoenen uitgeven om een frans fietsrondje in nederland te krijgen. Weetjewel, Tour de FRANCE . Wegwezen met die lui
Het levert 32 miljoen op heh. Gewoon zo hup de Nederlandse en vooral Utrechtse economie in.
Dat Nederlandse gezeik altijd over wat het allemaal wel niet kost.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Het gaat gewoon om het principe. Een tour de france moet in Frankrijk gehouden worden, niet in een ander land. Het kan mij niet schelen of het dan Utrecht, New York of Pyongyang is, gewoon Frankrijk en verder nergens.
[ Bericht 0% gewijzigd door Blistering op 02-07-2015 14:50:17 ]
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
Voetbalsupporter zeker? Die denken vaak dat r maar 1 sport is... Het is wel het grootste wielersport evenement.
Nee, maar dat is de enige sport waarbij het denkbaar is. De superbowl in japan? De marathon van New york in Rotterdam? Of je maakt er een europese rit van of je blijft lekker in knoflook land.