quote:Op woensdag 1 april 2015 22:57 schreef Duvel het volgende:
042 0871 lipje
Zeg maar nee, dan krijg je er twee. 7,7
Je post te weinig.quote:
Toch maar eens een x in de SC (blijven) postenquote:
Wat? Is ie opgehoepeld?quote:Op woensdag 1 april 2015 23:08 schreef Fer het volgende:
021 1315 NieuweNier Gelukkig irriteert ie niet meer hier.
quote:Op woensdag 1 april 2015 23:44 schreef derLudolf het volgende:
Het is dat er geen landbouwwerktuigen topic is, dat vind ik het meest interessant
Thx voor de linkquote:Op donderdag 2 april 2015 00:04 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]Beter zoeken Ludolf
![]()
Hier het trekker topic PTA / Trekker Topic
Je hebt er zelfs in gepost !quote:
Hoort dat niet in KPD?quote:Op donderdag 2 april 2015 00:04 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]Beter zoeken Ludolf
![]()
Hier het trekker topic PTA / Trekker Topic
Tuurlijk wel.quote:Op donderdag 2 april 2015 01:28 schreef delano.888 het volgende:
Edit: de post aantallen in de OP zijn niet van alleen PTA toch![]()
Dat dacht ik ook even, maar ik kan nooit 971 posts in PTA gemaakt hebbenquote:
Ik post bijna nergens anders, dus het moet wel...quote:Op donderdag 2 april 2015 06:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook even, maar ik kan nooit 971 posts in PTA gemaakt hebben
ik miste Peu al in het lijstje.....quote:Op donderdag 2 april 2015 07:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik post bijna nergens anders, dus het moet wel...
Gecontroleerd en het klopt. Jij hebt over 2014 en 2015 meer dan 971 posts in PTA.quote:Op donderdag 2 april 2015 06:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ach, nog geen 10% van Dr_Flash; en die doet alles per OV.quote:Op donderdag 2 april 2015 06:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waardevolle userquote:031 0988 Iemand91
vertel eens wat over jezelf, ben benieuwd.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:10 schreef NieuweNier het volgende:
Ik ben blijkbaar niet heel populair![]()
Ach ja fuck dat. Ik ben iig een sterke, polariserende persoonlijkheid.
quote:
Fout.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:34 schreef eXplorer1 het volgende:
048 0744 vannelle
heeft veel scooter kennis volgens mij?
Je rijdt een Astra G, die vrij weinig problemen vertoont. Je hebt nog niet zolang je rijbewijs en ergert je regelmatig aan de agressievere/brutalere medeweggebruikers. Soms pak je weleens de fiets dus je kan het dilemma van een fietser nog weleens van de andere kant bekijken.quote:Op zondag 5 april 2015 10:45 schreef dick_laurent het volgende:
Ik blijf volgens mij, ondanks een vrij hoog aantal posts hier nog steeds anoniem en onbekend
Hehe, netjes. Klopt op zich allemaal wel jaquote:Op zondag 5 april 2015 10:51 schreef Fer het volgende:
[..]
Je rijdt een Astra G, die vrij weinig problemen vertoont. Je hebt nog niet zolang je rijbewijs en ergert je regelmatig aan de agressievere/brutalere medeweggebruikers. Soms pak je weleens de fiets dus je kan het dilemma van een fietser nog weleens van de andere kant bekijken.
Je hebt een vriendin die ook je ook regelmatig laat rijden, omdat je er nooit echt lol aan beleeft.
Lol, het was wat ongeveer in mij opkwam en de rest erbij verzonnenquote:Op zondag 5 april 2015 10:56 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hehe, netjes. Klopt op zich allemaal wel ja
Pak echter niet soms de fiets maar vrij regelmatig (vaker dan de auto) omdat ik woon en werk in Utrecht.
En ik laat mijn vriendin rijden omdat ik geen lol aan rijden beleef, bedoel je dat?
Mwah dat is niet persé de reden, meer omdat ik het goed vindt dat zij ook meer rij ervaring opdoet aangezien zij ook pas vrij kort het rijbewijs heeft.
Nou zoals ik zei, dan heb je een redelijk accurate schatting gedaanquote:Op zondag 5 april 2015 10:58 schreef Fer het volgende:
[..]
Lol, het was wat ongeveer in mij opkwam en de rest erbij verzonnen
Ik kom niet alleen in de SC hoorquote:Op donderdag 2 april 2015 14:34 schreef eXplorer1 het volgende:
008 2633 Anne
big(small) momma van PTA, echt veel kan ik niet zeggen want ik kom niet echt vaak in de SC
021 1315 NieuweNier -> een 5, wat SD een keer tegen je zei vind ik wel toepasselijk *grinnik*, namelijk: Ik vraag me toch bij vlagen serieus af of je nou serieus bent of dat je serieus een IQ hebt wat niet hoger is als de hoogte van je band.quote:
Bohhhquote:
Dat sowieso!quote:
Enne? Het staat je toch vrij om een cijfer te gevenquote:Op woensdag 1 juli 2015 09:52 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Het gaat om kwaliteit, niet kwantiteit.
Toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop