Als je lang genoeg blaast. Ik zie er een leuke uitdaging in.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Goedkoop electrisch pompje erbij (werkt perfect)...want die grote blaas jezelf echt niet op
Maar met deze temperaturen valt dat tegenquote:Op maandag 29 juni 2015 20:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Als je lang genoeg blaast. Ik zie er een leuke uitdaging in.
quote:Op maandag 29 juni 2015 20:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan toch gewoon wat zakken ijsklontjes bij de Appie kopen en dan onder je ventilator zetten, denk ik. Wel goed fijn maken btw.
Met ijs verkopen verdient de AH iets te gemakkelijk geld naar mijn smaak. Bovendien moet ik dan tig keer per dag op en neer lopen aangezien ik geen diepvries heb, dat schiet niet op.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan toch gewoon wat zakken ijsklontjes bij de Appie kopen en dan onder je ventilator zetten, denk ik. Wel goed fijn maken btw.
Ik heb nog eventjes.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Maar met deze temperaturen valt dat tegen
Net als met de winterjassen en zomerjassen, wanneer het tijd wordt om er een te kopen zijn ze niet verkrijgbaar, je moet de zomerjas kopen als het vriest en de winterjas als je smacht naar verkoeling.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Uiteraard uitverkocht, gaat als een speer met dit weer
kussen in een afgesloten zak, even een tijdje in de vriezer... Ramen en deuren open is niet echt handig vanwege de muggen en de warmte die gewoon vrij spel naar binnen heeftquote:Op maandag 29 juni 2015 20:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Een ventilator met de voeten in het water. Dat wordt waarschijnlijk mijn copingmechanisme voor de komende hitte. 's Nachts boven alle ramen en deuren open en slapen met de tocht, hopen dat dat volstaat.
Ik heb geen vriezer. Ik heb horren geplaatst in mijn ramen, mijn woning is muggenproof. Helaas niet mierenproof aangezien het best wel een oude woning is.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
kussen in een afgesloten zak, even een tijdje in de vriezer... Ramen en deuren open is niet echt handig vanwege de muggen en de warmte die gewoon vrij spel naar binnen heeft
mierenquote:Op maandag 29 juni 2015 20:38 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik heb geen vriezer. Ik heb horren geplaatst in mijn ramen, mijn woning is muggenproof. Helaas niet mierenproof aangezien het best wel een oude woning is.![]()
Het zijn fascinerende wezens maar ik heb ze niet graag in mijn woning of in mijn tuin (als ik daar aan het werken ben).quote:
koffieprutquote:Op maandag 29 juni 2015 20:38 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik heb geen vriezer. Ik heb horren geplaatst in mijn ramen, mijn woning is muggenproof. Helaas niet mierenproof aangezien het best wel een oude woning is.![]()
Daar komt het wel op neer ja. Stuk goedkoper ook!quote:Op maandag 29 juni 2015 20:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Net als met de winterjassen en zomerjassen, wanneer het tijd wordt om er een te kopen zijn ze niet verkrijgbaar, je moet de zomerjas kopen als het vriest en de winterjas als je smacht naar verkoeling.
Als je weet langs waar ze naar binnen komen...voor buiten zal het weinig helpen aangezien ze dan zo een ander tunneltje hebben gegraven.quote:
Handig is het niet. Wie denkt er aan een winterjas als het 34 graden Celsius is?quote:Op maandag 29 juni 2015 20:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer ja. Stuk goedkoper ook!
Die functioneren volgens mij het best met deze temperaturen. Over een paar dagen wemelt het van de insecten. Het enige nadeel van zomer (warmte)...een explosie van kruipend en vliegend ongediertequote:Op maandag 29 juni 2015 20:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het zijn fascinerende wezens maar ik heb ze niet graag in mijn woning of in mijn tuin (als ik daar aan het werken ben).
Ze vonden het niet leuk dat ik koffieprut gestrooid had, de dood volgde dan ook snel op de een of andere manierquote:Op maandag 29 juni 2015 20:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Als je weet langs waar ze naar binnen komen...voor buiten zal het weinig helpen aangezien ze dan zo een ander tunneltje hebben gegraven.
Iemand die geld wil besparenquote:Op maandag 29 juni 2015 20:46 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Handig is het niet. Wie denkt er aan een winterjas als het 34 graden Celsius is?
Ik woon in het hart van de randstad.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Werd er voor mijn dorp maar zulk koel weer voorspeld.
40 en 40 voor vrijdag en zaterdag, 37 voor de donderdag. Woon jij in het noordwesten van dit landje?
Ik heb al heel de lente mieren in mijn achtertuin.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Die functioneren volgens mij het best met deze temperaturen. Over een paar dagen wemelt het van de insecten. Het enige nadeel van zomer (warmte)...een explosie van kruipend en vliegend ongedierte
Relatief in het westen van het land dus.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:01 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Ik woon in het hart van de randstad.
Straks heb je er nog veel meer. Met het weer wat er aankomt explodeert dat.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik heb al heel de lente mieren in mijn achtertuin.
De juiste instelling! Al dat geklaag al vantevorenquote:Op maandag 29 juni 2015 21:08 schreef motorbloempje het volgende:
Hier doen we niet aan hitteplannen.. We overleven het maar gewoon!
Je klaagt anders zelf ook in je openingspostquote:Op maandag 29 juni 2015 21:11 schreef aloa het volgende:
[..]
De juiste instelling! Al dat geklaag al vantevoren
Treinen hebben gewoon airco.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Sterkte! Met die temperatuur in de trein, liever jij dan ik.
Vlak bij de kust wordt het inderdaad niet warmer dan 32 graden Celsius.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:05 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Relatief in het westen van het land dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |