Ja. Maar ik denk niet dat Tsipras en Varoufake dat hadden verwacht; die dachten dat het licht uit zou gaan in Portugal (wat de Portugezen overigens niet lief vonden).quote:Op maandag 29 juni 2015 19:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is de conclusie niet vooral dat het eigenlijk amper invloed heeft gehad allemaal? Blijkbaar heeft de markt dit al ingeprijsd.
-3,5 % vandaag. Dat noem ik niet al ingeprijsd hoor.....quote:Op maandag 29 juni 2015 19:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is de conclusie niet vooral dat het eigenlijk amper invloed heeft gehad allemaal? Blijkbaar heeft de markt dit al ingeprijsd.
Japie stelt dat er wordt gemanipuleerd. Van welk geld wordt dat dan gedaan?quote:Op maandag 29 juni 2015 19:24 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Is het mogelijk kunstmatig te tornen aan dat soort handel?
Kunnen bijvoorbeeld Mark Rutte & Dijsselbloem de hele dag achter hun laptop hebben gezeten ons geld uit te geven aan aandelen zodat de AEX niet 20% zou dalen?
Theoretisch gezien dan even.
En dat is dan de AEX inclusief fondsen die niks met Griekenland te maken hebben...quote:Op maandag 29 juni 2015 19:28 schreef Japie77 het volgende:
[..]
-3,5 % vandaag. Dat noem ik niet al ingeprijsd hoor.....
Illuminati natuurlijkquote:Op maandag 29 juni 2015 19:28 schreef BarryOSeven het volgende:
Even hier op door
[..]
Japie stelt dat er wordt gemanipuleerd. Van welk geld wordt dat dan gedaan?
Een ander stelt dat er niet wordt gemanipuleerd. Waarom wordt er niet gemanipuleerd dan?
Of zijn we enorm aan het speculeren.
Het is wel vreemd dat de beurzen niet reageerden trouwens.
Ik denk dat de eerste reactie is. Daarna herstelt t zich rap.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:28 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Hier heeft hij wel een punt.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:48 schreef Japie77 het volgende:
Het eerste ‘convergentieproces’ was namelijk een groot succes: sinds de introductie van de euro zijn de macro-economische verschillen tussen de lidstaten niet zo groot geweest als nu. En welke les trekken de Presidenten daaruit? Precies: we proberen het doodleuk opnieuw.
Als je ING -5,5% ''niet reageren'' noemt vraag ik me af wat je dan wel reageren noemt. En wat denk je dat er vandaag gebeurt was als de beurs van Griekenland open was geweest?quote:Op maandag 29 juni 2015 19:28 schreef BarryOSeven het volgende:
Even hier op door
[..]
Japie stelt dat er wordt gemanipuleerd. Van welk geld wordt dat dan gedaan?
Een ander stelt dat er niet wordt gemanipuleerd. Waarom wordt er niet gemanipuleerd dan?
Of zijn we enorm aan het speculeren.
Het is wel vreemd dat de beurzen niet reageerden trouwens.
Het ging over de eurokoers. Die eindigde ongeveer waar ze begon.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:28 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik vindt de beurs een veel mindere graadmeter dan de wisselkoers en obligatie-markt; en daar zie je dus eigenlijk niks terug van een Grexit besmetting na de eerste schrik.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:30 schreef marsan het volgende:
[..]
Ik denk dat de eerste reactie is. Daarna herstelt t zich rap.
3,5 is niet zoveel.
Als het niet ingeprijsd was, was t echt veel lager gegaan.
Dit is al jaren niet meer voorgekomen zo'n daling. In 2008 begon het ook zo. Elke dag weer 3, 4 of 5 % omlaag.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:30 schreef marsan het volgende:
[..]
Ik denk dat de eerste reactie is. Daarna herstelt t zich rap.
3,5 is niet zoveel.
Als het niet ingeprijsd was, was t echt veel lager gegaan.
Ooh, nee daar snap ik ook helemaal niks vanquote:Op maandag 29 juni 2015 19:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het ging over de eurokoers. Die eindigde ongeveer waar ze begon.
Nouja het wordt met dat woord allemaal het ridicule in getrokken.quote:
Oók de beurs was aanvankelijk meer omlaag gegaan.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:32 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dit is al jaren niet meer voorgekomen zo'n daling. In 2008 begon het ook zo. Elke dag weer 3, 4 of 5 % omlaag.
Daarvan ben ik op de hoogte. De greek tracker op de dow stond -20% geloof ik.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:30 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Als je ING -5,5% ''niet reageren'' noemt vraag ik me af wat je dan wel reageren noemt. En wat denk je dat er vandaag gebeurt was als de beurs van Griekenland open was geweest?
Dat heeft er ook helemaal niks mee te maken inderdaad. Maar bv het hele "money as debt" en "geld uit het niet" werd een paar jaar geleden ook onder de complottheorieen geschaard terwijl dat nu gewoon algemeen bekend is dat het zo werkt.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:32 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nouja het wordt met dat woord allemaal het ridicule in getrokken.
Maar dat er een selecte groep stervelingen gewoon aan de touwtjes trekt dat is volgens mij niet echt meer een publiek geheim.
Het feit dat er aliens, chemtrails, onstervelijkheid en allemaal van dat soort gedoe wordt bijgehaald. Dat maakt het ongeloofwaardig.
Ja en dat terwijl in ''de deal'' humanitaire hulp was aangeboden voor Grieken die echt in de diepste dalen zaten...quote:Op maandag 29 juni 2015 19:34 schreef HiZ het volgende:
Ik moet bekennen dat ik het wel een beetje zielig vind voor de gewone Grieken; het lijkt me zwaar kloten te moeten leven in een land dat in de afgrond wordt gewerkt door de eigen regering.
quote:Op maandag 29 juni 2015 19:34 schreef HiZ het volgende:
Ik moet bekennen dat ik het wel een beetje zielig vind voor de gewone Grieken; het lijkt me zwaar kloten te moeten leven in een land dat in de afgrond wordt gewerkt door zowel de eigen regering als de EU.
quote:Op maandag 29 juni 2015 19:34 schreef HiZ het volgende:
Ik moet bekennen dat ik het wel een beetje zielig vind voor de gewone Grieken; het lijkt me zwaar kloten te moeten leven in een land dat in de afgrond wordt gewerkt door de banken.
Ik ga er wel vanuit dat we ze niet echt zullen laten verhongeren als puntje bij paaltje komt.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:35 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Ja en dat terwijl in ''de deal'' humanitaire hulp was aangeboden voor Grieken die echt in de diepste dalen zaten...
Even offtopic doorgaande:quote:Op maandag 29 juni 2015 19:35 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat heeft er ook helemaal niks mee te maken inderdaad. Maar bv het hele "money as debt" en "geld uit het niet" werd een paar jaar geleden ook onder de complottheorieen geschaard terwijl dat nu gewoon algemeen bekend is dat het zo werkt.
Complottheorieen worden werkelijkheid. En zo zal het trouwens ook met Chemtrails en Aliens gebeuren maar dat is offtopic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |