Er wonen daar alleen maar mensen die willen rellen, ga me niet vertellen dat dit een verrassing voor je is.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:44 schreef Yasmin23 het volgende:
Jammer dat er mensen bij zaten die moesten gaan rellen.
Gelukkig is daar de politie om het normale volk te beschermen tegen dit soort rapaille!quote:Op maandag 29 juni 2015 21:49 schreef Yasmin23 het volgende:
Echt jammer dit. Hoe verneuk je je eigen zaak.
Dag van de slavernij begint vroeg dit jaar.quote:
Ja, en dit soort acties zijn natuurlijk goed te keuren.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dag van de slavernij begint vroeg dit jaar.
Politie is gewoon fout. Nog proberen het te verdoeselen ook. In 2015. Met dat iedereen een mobiel heeft.
Wat denk je wel niet
Rellen? Nee joh de politie en ME hebben het uitgelokt let maar op. Komt allemaal door de politie....quote:Op maandag 29 juni 2015 21:44 schreef Yasmin23 het volgende:
Jammer dat er mensen bij zaten die moesten gaan rellen.
Nee. In dit geval zijn het nu allemaal enorme droevige figuren.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, en dit soort acties zijn natuurlijk goed te keuren.
Ja alles in brand en dood, want racisme, stoute agenten, discriminatie, je weetzzzzzquote:Op maandag 29 juni 2015 21:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, en dit soort acties zijn natuurlijk goed te keuren.
ik snap de link met pb heemstraat ook niet eigenlijkquote:Op maandag 29 juni 2015 21:49 schreef Yasmin23 het volgende:
Echt jammer dit. Hoe verneuk je je eigen zaak.
Geen idee.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:54 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik snap de link met pb heemstraat ook niet eigenlijk
of woont de familie in dat gebied ?
Dit is niet demonstreren.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:54 schreef Inspireme het volgende:
Mooi dat hier tegen gedemonstreerd wordt. Tijd voor rechtvaardigheid.
Leuk ook op auto's staan. Benieuwd hoeveel ze slopenquote:
Alsof dat wat uitmaakt, al het ''kanker politie'' ''ACAB'' en ''alle agenten moeten dood'' volk komt hier op af.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:54 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik snap de link met pb heemstraat ook niet eigenlijk
of woont de familie in dat gebied ?
Haha, ja.quote:Op maandag 29 juni 2015 14:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Er is een persoon overleden he? Een man, een mens, een zoon, partner. Kun je begrijpen dat die nabestaanden pijn ervaren? In shock zijn? Waarschijnlijk ongeloof ervaren, gezien de politie binnen 24u al met een verhaal komt die naar later blijkt niet eens klopt?
Snap je dat deze mensen troost zoeken en een duidelijke nee willen tonen aan agenten die dit op hun geweten hebben?
Toon die mensen wat respect man. Doe niet alsof dit uitschot is.
Nee, er is juist enorm veel onderzoek geweest in die wijk en men kwam tot de conclusie dat er helemaal geen sprake is van een 'regeren' door radicale danwel fundamentalistische moslims. Als dat wel het geval zou zijn zou die journalist natuurlijk niet ontslagen zijn.quote:
Flikker eens op met je getroll. Het zijn voornamelijk jongens met roots in Aruba die daar staan.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:57 schreef Twiitch het volgende:
Gelukkig is het Ramadan, dus die kansenparels trekken zich straks allemaal terug om hun buikje rond te eten na een lange dag vol noeste arbeid.
Handig he? Nu kunnen figuren zoals jij gedrag van rellende droeftoeters misbruiken om te suggeren dat het slachtoffer vast ook wel fout zat en dat ook bij het dodelijke slachtoffer onterecht wordt gedaan alsof het de fout van de politie is. Want hey, die rellende kneuzen zitten toch ook fout!quote:Op maandag 29 juni 2015 21:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Rellen? Nee joh de politie en ME hebben het uitgelokt let maar op. Komt allemaal door de politie....
ik heb niet gezegd dat t wat uitmaaktquote:Op maandag 29 juni 2015 21:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Alsof dat wat uitmaakt, al het ''kanker politie'' ''ACAB'' en ''alle agenten moeten dood'' volk komt hier op af.
Zei ik vanmiddag al, maar toen had IK geen respect.
[..]
Haha, ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |