Als ik moet afgaan op de verklaring van vier politieagenten of die van festivalgangers, krijgen de agenten het voordeel van de twijfel.quote:Op maandag 29 juni 2015 12:19 schreef KreKkeR het volgende:
Ik probeer absoluut niet te zeggen dat de agenten waar dit nieuwsbericht over gaat per definitie de aggressor waren. Enige wat ik wil aangeven is dat ook agenten fout kunnen zitten. Het zijn ook mensen.
Dat deel v/d gemeenschap dat dit doet is net zo simpel bezig als de groep FOK!kers waar ik het over heb ja.quote:Op maandag 29 juni 2015 12:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Net zoals de Arubaanse gemeenschap dit het liefst op afkomst zou gooien, ook al heeft die afkomst helemaal nergens iets mee te maken.
Ik denk niet dat iemand hier blij is met de dood van deze meneer. Wat de oorzaak er ook van is: het is gewoon triest.quote:Op maandag 29 juni 2015 12:34 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Zo kan ik dan ook stellen dat een hoop FOK!kers genot lijken te halen uit de boontje-komt-om-zijn-loontje gedachte.
Aangezien sommige mensen schijnen te denken agenten onfeilbare wezens zijn (om het even te chargeren) kom ik met een voorbeeld dat het tegendeel bewijst.quote:Op maandag 29 juni 2015 12:38 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Als ik moet afgaan op de verklaring van vier politieagenten of die van festivalgangers, krijgen de agenten het voordeel van de twijfel.
Geen idee wat een willekeurig Amerikaanse voorbeeld van politiegeweld daarmee te maken heeft.
De hele Arubaanse gemeenschap, juist ja. Heb je ze gesproken?quote:Op maandag 29 juni 2015 12:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Net zoals de Arubaanse gemeenschap dit het liefst op afkomst zou gooien, ook al heeft die afkomst helemaal nergens iets mee te maken.
Als je die term "beesten" zou gebruiken voor Arubanen dan zou je waarschijnlijk van het forum getrapt worden wegens racisme. Terecht ook, maar het maakt maar weer duidelijk dat je over politieagenten alles mag zeggen blijkbaar.quote:Op maandag 29 juni 2015 12:36 schreef VeX- het volgende:
Gatver, stelletje beesten die agenten.
Al treft het slachtoffer ook enige blaam.
Lekker relevant.quote:Op maandag 29 juni 2015 12:40 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Aangezien sommige mensen schijnen te denken agenten onfeilbare wezens zijn (om het even te chargeren) kom ik met een voorbeeld dat het tegendeel bewijst.
Die ga je nu zoeken?:Pquote:Op maandag 29 juni 2015 12:40 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Aangezien sommige mensen schijnen te denken agenten onfeilbare wezens zijn (om het even te chargeren) kom ik met een voorbeeld dat het tegendeel bewijst.
Jij denkt dat de Nederlandse politie geen fouten kan maken?quote:Op maandag 29 juni 2015 12:40 schreef beantherio het volgende:
[..]
Als je die term "beesten" zou gebruiken voor Arubanen dan zou je waarschijnlijk van het forum getrapt worden wegens racisme. Terecht ook, maar het maakt maar weer duidelijk dat je over politieagenten alles mag zeggen blijkbaar.
Horen ze ook te zijn.quote:Op maandag 29 juni 2015 12:40 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
quote:DEN HAAG - Het is niet duidelijk wanneer de overleden Mitch Henriquez onwel werd. Eerder stelde het Openbaar Ministerie dat dat onderweg naar het bureau gebeurde. Dat trekt het OM nu in.
Henriquez werd zaterdagavond tijdens het festival Night at the Park in het Haagse Zuiderpark opgepakt door de politie. Hij zou hebben geroepen dat hij een wapen had, waarop de politie hem overmeesterde. Onderweg naar het bureau werd hij onwel, stelde het OM zondagavond nog in een persbericht, kort voordat de man overleed.
'Inmiddels is er beeldmateriaal vanuit het park, daar lijkt er ook al iets aan de hand', zegt een woordvoerder van het OM. 'Daarom trekken we eerder getrokken conclusies in, om de Rijksrecherche zonder vooroordelen haar werk te laten doen.'
Geen wapen
Persofficier Wouter Bos vertelde maandagochtend op Radio West dat Henriquez niet over een wapen beschikte op het moment van zijn arrestatie.
Read more at http://www.omroepwest.nl/(...)#QJPSVzBrRyXjAemO.99
http://www.omroepwest.nl/(...)henriquez-onwel-gewo
Sorry hoor, maar volg je het nieuws wel eens en krijg je wel eens iets mee over dit soort onderzoeken? Ik heb veel klachten over de Nederlandse moraal maar niet over onze gewoonte voor "politiek correcte" nestbevuiling. Als er iets fout is gegaan dan komt dat wel naar boven en worden de daders gestraft. In een ander land misschien niet maar in Nederland wel. Ik heb veel klachten over dit land maar niet hierover. De Rijksrecherche is ook een compleet andere tak van sport dan de gewone politie.quote:Op maandag 29 juni 2015 12:38 schreef EdvandeBerg het volgende:
Onderzoek door de Rijksrecherche. Die doen alleen WC-eend onderzoeken.
Uitslag is al bekend; de agenten handelden volgens protocol en Mitch had de agenten met de dood bedreigd, dus gewoon gevalletje pech voor de 'amokmaker'
Ik heb het over het woordgebruik van de betreffende reageerder. Uiteraard maakt de Nederlandse politie ook wel eens fouten.quote:Op maandag 29 juni 2015 12:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jij denkt dat de Nederlandse politie geen fouten kan maken?
Maar dat dat hier het geval is denk je absoluut niet?quote:Op maandag 29 juni 2015 12:45 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik heb het over het woordgebruik van de betreffende reageerder. Uiteraard maakt de Nederlandse politie ook wel eens fouten.
Hoe kom je daarbij?quote:Op maandag 29 juni 2015 12:29 schreef ook_gek het volgende:
3 hij heeft zich zo verzet bij zijn arrestatie dat de politie wel geweld moest gebruiken.
Geen idee. We gaan het meemaken.quote:Op maandag 29 juni 2015 12:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar dat dat hier het geval is denk je absoluut niet?
Arubanen kunnen zich ook beestachtog gedragen.quote:Op maandag 29 juni 2015 12:40 schreef beantherio het volgende:
[..]
Als je die term "beesten" zou gebruiken voor Arubanen dan zou je waarschijnlijk van het forum getrapt worden wegens racisme. Terecht ook, maar het maakt maar weer duidelijk dat je over politieagenten alles mag zeggen blijkbaar.
Ik zie eigenlijk regelmatig vergelijkbare opmerkingen hier op FOK! hoor (meestal m.b.t. negers en moslims).quote:Op maandag 29 juni 2015 12:40 schreef beantherio het volgende:
[..]
Als je die term "beesten" zou gebruiken voor Arubanen dan zou je waarschijnlijk van het forum getrapt worden wegens racisme.
Waarom zou het feit dat ook agenten fouten kunnen maken niet relevant zijn?quote:
Je antwoord staat in je quote, alleen dat laat je hier weg of je hebt niet verder gelezen. Laat mij je even helpen.quote:
Heb jij alle agenten gesproken die nu als een racistische moordmachine worden weggezet?quote:Op maandag 29 juni 2015 12:40 schreef Aijmee het volgende:
[..]
De hele Arubaanse gemeenschap, juist ja. Heb je ze gesproken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |