Misschien geven ze het dan minder snel uitquote:Op zondag 28 juni 2015 23:36 schreef Osvaldo2 het volgende:
Vind dit wel een mooi "biljet"...![]()
[ afbeelding ]
Precies, als het maar iets Grieks is kan alles...quote:Op zondag 28 juni 2015 23:53 schreef 44rdbei het volgende:
Je kan ook denken aan de Griekse mythologie, haat tegen Europa of souvlaki.
even mijn fotoshop skills gebruiktquote:Op zondag 28 juni 2015 22:28 schreef 44rdbei het volgende:
van het blauwe biljet heb ik template gemaakt, de rode vond ik te moeilijk :
quote:Op maandag 29 juni 2015 00:28 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
even mijn fotoshop skills gebruikt
[ afbeelding ]
Netjesquote:Op maandag 29 juni 2015 00:28 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
even mijn fotoshop skills gebruikt
[ afbeelding ]
Ik heb echt geen idee wie dat isquote:Op maandag 29 juni 2015 20:09 schreef Lindgren. het volgende:
Griekenland = Gyros
[ afbeelding ]
Bonuspunten voor degene die haar herkent.
Ja die heb ik supersnel gemaakt, omdat ik ZEKER wist dat anderen 'm ook aan het maken waren!quote:Op maandag 29 juni 2015 20:57 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Deze is nice.
Zitten sowieso echt een hoop leuke tussen.
Ik zat wel aan spartacus te denk maar die film had ik niet aan gedacht,.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die heb ik supersnel gemaakt, omdat ik ZEKER wist dat anderen 'm ook aan het maken waren!
Ik vond hem erg voor de hand liggend!
Ik zat in eerste instantie aan Hercules te denken!quote:Op maandag 29 juni 2015 21:00 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik zat wel aan spartacus te denk maar die film had ik niet aan gedacht,.
Of leeg!quote:Op maandag 29 juni 2015 23:32 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ben je eindelijk aan de beurt...![]()
[ afbeelding ]
Dat zal volgens mij daar best veel voorkomen. Hier zijn die dingen al regelmatig leeg, stel je voor dat er dan de hele dag door zo'n lange rij voor staat...quote:
Stond gisteren of eergisteren op de Frontpage.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:40 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Dat zal volgens mij daar best veel voorkomen. Hier zijn die dingen al regelmatig leeg, stel je voor dat er dan de hele dag door zo'n lange rij voor staat...
Ik ben al boos als de briefjes van tien op zijnquote:Op maandag 29 juni 2015 23:40 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Dat zal volgens mij daar best veel voorkomen. Hier zijn die dingen al regelmatig leeg, stel je voor dat er dan de hele dag door zo'n lange rij voor staat...
Heb ik ook aan gedacht... Misschien wel ik weet het eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:55 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien is het een leuk idee om een painttopic te maken van de Griekse ministers enzo?
Hij zou ook een perfecte Voldemort kunnen zijn!
Niet dat mens weerquote:Op maandag 29 juni 2015 20:09 schreef Lindgren. het volgende:
Griekenland = Gyros
[ afbeelding ]
Nee, dat gaat niet lukken in Paint.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:49 schreef GhpH het volgende:
Ik heb alleen paint, geen photoshop... dus hoe geef ik iets een paarse filter... of gaat dat alleen met photoshop?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, had die al gebruikt... Maar heel leuk bedacht, a donkey-based currency...quote:
Inderdaad, geen tetten....quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:50 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ben niet helemaal tevreden met het resultaat, maar ja...
Het is te warm om weer helemaal opnieuw te beginnen...![]()
[ afbeelding ]
Ja, het is een Russische meid... Boycot daar dus ook geen siliconen...quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Inderdaad, geen tetten....
Maar wel goed gemaakt!![]()
Ik vind hem leukquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:50 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ben niet helemaal tevreden met het resultaat, maar ja...
Het is te warm om weer helemaal opnieuw te beginnen...![]()
[ afbeelding ]
Als 1 biljet echt maar 0.29 eurocent waard is wil zou het kunnenquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:25 schreef ToT het volgende:
En mochten ze daadwerkelijk teruggaan naar de Drachme, dan is het binnen de kortste keren een kwestie van:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:27 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Als 1 biljet echt maar 0.29 eurocent waard is wil zou het kunnen
HerkenTquote:Op maandag 29 juni 2015 20:09 schreef Lindgren. het volgende:
Griekenland = Gyros
[ afbeelding ]
Deze is vetquote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:52 schreef ToT het volgende:
Varoufakis: Europees optreden terrorisme
Nou met zo'n vijandige houding zou ik toch maar voor dit geld gaan!
[ afbeelding ]
One love! [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:56 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Deze is vet![]()
Ik vind dat Jamaica deze moet invoeren.
quote:Op zondag 5 juli 2015 01:13 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Oeps, Iets te fanatiek wezen gummen.
Maak ook niet uit, drachme is sowieso niks waard.
Ik vraag me af hoeveel mensen 'm eigenlijk begrijpen....quote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:30 schreef ToT het volgende:
[..]Ja kut, deze wilde ik nu net gaan maken!
Toch goed om maar even terug te scrollen!
Ik begreep 'm pas toen ik het plaatje googlede die ik wilde gaan gebruiken!quote:Op zondag 5 juli 2015 17:02 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel mensen 'm eigenlijk begrijpen....
Zie ook het mannetje in de hologram....quote:Op zondag 5 juli 2015 17:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik begreep 'm pas toen ik het plaatje googlede die ik wilde gaan gebruiken!
"He verrek! Die stapel stenen heb ik al in dat topic gezien!"
Ik doe hem wel even in spoiler, hij maakt mijn pagina langzaam...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 juli 2015 23:54 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik doe hem wel even in spoiler, hij maakt mijn pagina langzaam...Whehehe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |