Misschien geven ze het dan minder snel uitquote:Op zondag 28 juni 2015 23:36 schreef Osvaldo2 het volgende:
Vind dit wel een mooi "biljet"...![]()
[ afbeelding ]
Precies, als het maar iets Grieks is kan alles...quote:Op zondag 28 juni 2015 23:53 schreef 44rdbei het volgende:
Je kan ook denken aan de Griekse mythologie, haat tegen Europa of souvlaki.
even mijn fotoshop skills gebruiktquote:Op zondag 28 juni 2015 22:28 schreef 44rdbei het volgende:
van het blauwe biljet heb ik template gemaakt, de rode vond ik te moeilijk :
quote:Op maandag 29 juni 2015 00:28 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
even mijn fotoshop skills gebruikt
[ afbeelding ]
Netjesquote:Op maandag 29 juni 2015 00:28 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
even mijn fotoshop skills gebruikt
[ afbeelding ]
Ik heb echt geen idee wie dat isquote:Op maandag 29 juni 2015 20:09 schreef Lindgren. het volgende:
Griekenland = Gyros
[ afbeelding ]
Bonuspunten voor degene die haar herkent.
Ja die heb ik supersnel gemaakt, omdat ik ZEKER wist dat anderen 'm ook aan het maken waren!quote:Op maandag 29 juni 2015 20:57 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Deze is nice.
Zitten sowieso echt een hoop leuke tussen.
Ik zat wel aan spartacus te denk maar die film had ik niet aan gedacht,.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die heb ik supersnel gemaakt, omdat ik ZEKER wist dat anderen 'm ook aan het maken waren!
Ik vond hem erg voor de hand liggend!
Ik zat in eerste instantie aan Hercules te denken!quote:Op maandag 29 juni 2015 21:00 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik zat wel aan spartacus te denk maar die film had ik niet aan gedacht,.
Of leeg!quote:Op maandag 29 juni 2015 23:32 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ben je eindelijk aan de beurt...![]()
[ afbeelding ]
Dat zal volgens mij daar best veel voorkomen. Hier zijn die dingen al regelmatig leeg, stel je voor dat er dan de hele dag door zo'n lange rij voor staat...quote:
Stond gisteren of eergisteren op de Frontpage.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:40 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Dat zal volgens mij daar best veel voorkomen. Hier zijn die dingen al regelmatig leeg, stel je voor dat er dan de hele dag door zo'n lange rij voor staat...
Ik ben al boos als de briefjes van tien op zijnquote:Op maandag 29 juni 2015 23:40 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Dat zal volgens mij daar best veel voorkomen. Hier zijn die dingen al regelmatig leeg, stel je voor dat er dan de hele dag door zo'n lange rij voor staat...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |