Heb ik ook aan gedacht... Misschien wel ik weet het eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:55 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien is het een leuk idee om een painttopic te maken van de Griekse ministers enzo?
Hij zou ook een perfecte Voldemort kunnen zijn!
Niet dat mens weerquote:Op maandag 29 juni 2015 20:09 schreef Lindgren. het volgende:
Griekenland = Gyros
[ afbeelding ]
Bonuspunten voor degene die haar herkent.
Nee, dat gaat niet lukken in Paint.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:49 schreef GhpH het volgende:
Ik heb alleen paint, geen photoshop... dus hoe geef ik iets een paarse filter... of gaat dat alleen met photoshop?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, had die al gebruikt... Maar heel leuk bedacht, a donkey-based currency...quote:
Inderdaad, geen tetten....quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:50 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ben niet helemaal tevreden met het resultaat, maar ja...
Het is te warm om weer helemaal opnieuw te beginnen...![]()
[ afbeelding ]
Ja, het is een Russische meid... Boycot daar dus ook geen siliconen...quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Inderdaad, geen tetten....
Maar wel goed gemaakt!![]()
Ik vind hem leukquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:50 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ben niet helemaal tevreden met het resultaat, maar ja...
Het is te warm om weer helemaal opnieuw te beginnen...![]()
[ afbeelding ]
Als 1 biljet echt maar 0.29 eurocent waard is wil zou het kunnenquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:25 schreef ToT het volgende:
En mochten ze daadwerkelijk teruggaan naar de Drachme, dan is het binnen de kortste keren een kwestie van:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:27 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Als 1 biljet echt maar 0.29 eurocent waard is wil zou het kunnen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |