abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154013058
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 19:52 schreef GerhardtMulder het volgende:

[..]

Nostalgist.

Daat wordt door de Penoze met walging naar gekeken.
Dank voor je antwoorden ^O^
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  Moderator donderdag 2 juli 2015 @ 19:58:49 #77
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_154013092
Misschien dat ik er ook nog wat vraagjes in mag gooien van mezelf :P

Welke stad zou na Rotterdam en Amsterdam nog in aanmerking komen voor deel 3 in de penoze reeks?

Zijn er ook penoze leden wiens kinderen ook in het wereldje terecht zijn gekomen?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  donderdag 2 juli 2015 @ 20:00:09 #78
445591 verified  GerhardtMulder
Auteur Amsterdamse Penoze
pi_154013128
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 19:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Combinatie van factoren dus.

Dank je voor je antwoorden, ik denk dat je boek hier wel met een verjaardag verschijnt....
*hint* *hint* :+
Graag gedaan, maar een hint heb ik nooit begrepen. Zelfs niet toen ik voor de zoveelste keer in het huwelijksbootje stapte. Mannen begrijpen de hinten van vrouwen niet zo snel. wat bedoel je dus? w/
pi_154013158
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 19:53 schreef GerhardtMulder het volgende:

[..]

Ja, Hoogland heeft Bruinsma vermoord, dat staat onomstotelijk vast. 8)7
Hmm.. Hoogland zelf dacht daar anders over..

Uit Wiki:

Martin Hoogland werd voor de moord op Klaas Bruinsma veroordeeld maar heeft elke betrokkenheid bij de dood van Klaas Bruinsma ontkend.

Een Joegoslaaf Branco Marianovic zou later de moord op Bruinsma aan Pieter Storms bekennen maar deze schutter was op dat moment niet binnen het bereik van de Nederlandse justitie.

De reden van zijn openhartigheid zou zijn dat het hem speet dat iemand vast zat voor een moord die hij (Branco) gepleegd had. Branco Marianovic zou hebben gehandeld uit wraak, omdat Bruinsma zijn broer Alexander Marianovic had vermoord.

Maar goed, volgens jou dus wel.. Ok.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
  donderdag 2 juli 2015 @ 20:01:47 #80
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154013188
quote:
10s.gif Op donderdag 2 juli 2015 20:00 schreef GerhardtMulder het volgende:

[..]

Graag gedaan, maar een hint heb ik nooit begrepen. Zelfs niet toen ik voor de zoveelste keer in het huwelijksbootje stapte. Mannen begrijpen de hinten van vrouwen niet zo snel. wat bedoel je dus? w/
Nee, die hint was voor mijn echtgenoot.... ik ben namelijk net iets eerder jarig dan hij :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_154013246
quote:
11s.gif Op donderdag 2 juli 2015 20:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, die hint was voor mijn echtgenoot.... ik ben namelijk net iets eerder jarig dan hij :D
Check... Ik snapte de hint ook niet helemaal. Ik dacht dat ze aan het vissen was naar een exemplaar dat wordt weggegeven _O-
  donderdag 2 juli 2015 @ 20:04:45 #82
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154013270
quote:
10s.gif Op donderdag 2 juli 2015 20:03 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Check... Ik snapte de hint ook niet helemaal. Ik dacht dat ze aan het vissen was naar een exemplaar dat wordt weggegeven _O-
Tssssss, je kent me beter dan dat }:| :(

Maar nu weet je iig wat ik voor m'n verjaardag wil hebben :6
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_154013332
quote:
9s.gif Op donderdag 2 juli 2015 20:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Tssssss, je kent me beter dan dat }:| :(

Maar nu weet je iig wat ik voor m'n verjaardag wil hebben :6
Lol.. Ik dacht al.. ze zal het warm hebben.. 8-)

Ja ja ja ja de hint is nu begrepen... :7
  donderdag 2 juli 2015 @ 20:07:37 #84
pi_154013366
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 19:58 schreef senesta het volgende:
Misschien dat ik er ook nog wat vraagjes in mag gooien van mezelf :P

Welke stad zou na Rotterdam en Amsterdam nog in aanmerking komen voor deel 3 in de penoze reeks?

Zijn er ook penoze leden wiens kinderen ook in het wereldje terecht zijn gekomen?
Dat boek verschijnt in het voorjaar 2016. Gaat over de Penoze in het Nederlandse en Belgische Brabant en Limburg.

Ja, verscheidene. Jesse en Greg Remmers, Gijsbertus van Dam en Gijs van Dam. Desi Bouterse en zijn zoon Dino en zo zijn er nog wel at meer te noemen.
  Moderator donderdag 2 juli 2015 @ 20:09:07 #85
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_154013406
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 20:07 schreef GerhardtMulder het volgende:

[..]

Dat boek verschijnt in het voorjaar 2016. Gaat over de Penoze in het Nederlandse en Belgische Brabant en Limburg.

Ja, verscheidene. Jesse en Greg Remmers, Gijsbertus van Dam en Gijs van Dam. Desi Bouterse en zijn zoon Dino en zo zijn er nog wel at meer te noemen.
Dank je wel!

Gerhardt, Ik wil je graag alvast enorm bedanken voor je aanwezigheid vanavond op FOK!. Ik vond het een erg leuk gesprek en mijn interesse is in ieder geval flink aangewakkerd. Je bent meer dan welkom om nog wat langer ( en misschien zelfs wat vaker ;) ) mee te posten maar mocht je willen afsluiten dan in ieder geval alvast bedankt voor het leuke gesprek vanavond.
  donderdag 2 juli 2015 @ 20:10:48 #86
pi_154013453
quote:
11s.gif Op donderdag 2 juli 2015 20:00 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Hmm.. Hoogland zelf dacht daar anders over..

Uit Wiki:

Martin Hoogland werd voor de moord op Klaas Bruinsma veroordeeld maar heeft elke betrokkenheid bij de dood van Klaas Bruinsma ontkend.

Een Joegoslaaf Branco Marianovic zou later de moord op Bruinsma aan Pieter Storms bekennen maar deze schutter was op dat moment niet binnen het bereik van de Nederlandse justitie.

De reden van zijn openhartigheid zou zijn dat het hem speet dat iemand vast zat voor een moord die hij (Branco) gepleegd had. Branco Marianovic zou hebben gehandeld uit wraak, omdat Bruinsma zijn broer Alexander Marianovic had vermoord.

Maar goed, volgens jou dus wel.. Ok.
Niet alleen volgens mij. Volgens de rechterlijke macht, Peter R. de Vries, Korterinng, Leistra et cetera.
  donderdag 2 juli 2015 @ 20:11:26 #87
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154013479
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 20:09 schreef senesta het volgende:

[..]

Dank je wel!

Gerhardt, Ik wil je graag alvast enorm bedanken voor je aanwezigheid vanavond op FOK!. Ik vond het een erg leuk gesprek en mijn interesse is in ieder geval flink aangewakkerd. Je bent meer dan welkom om nog wat langer ( en misschien zelfs wat vaker ;) ) mee te posten maar mocht je willen afsluiten dan in ieder geval alvast bedankt voor het leuke gesprek vanavond.
Wat Senesta zegt.
Erg tof dat je de tijd en moeite hebt genomen hier te posten.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_154013584
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 20:10 schreef GerhardtMulder het volgende:

[..]

Niet alleen volgens mij. Volgens de rechterlijke macht, Peter R. de Vries, Korterinng, Leistra et cetera.
Ok, ik heb ergens een verhaal gelezen dat er iemand anders dan Hoogland mee te maken had gehad..
  donderdag 2 juli 2015 @ 20:15:27 #89
pi_154013599
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 20:09 schreef senesta het volgende:

[..]

Dank je wel!

Ja, ik denk dat ik maar lid wordt van dit forum, vond het zelf ook hartstikke leuk. De vragen vond ik o.h.a.g. goed en to the point. Als ik boeken weg zou geven denk ik aan Zolderkamer; Nemephis en .... daar denk ik even over. Ik meld dat over vij minuten.
  Moderator donderdag 2 juli 2015 @ 20:17:22 #90
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_154013647
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 20:15 schreef GerhardtMulder het volgende:

[..]

Ja, ik denk dat ik maar lid wordt van dit forum, vond het zelf ook hartstikke leuk. De vragen vond ik o.h.a.g. goed en to the point. Als ik boeken weg zou geven denk ik aan Zolderkamer; Nemephis en .... daar denk ik even over. Ik meld dat over vij minuten.
Helemaal goed :D

Zolderkamer, Nemephis alvast gefeliciteerd *O* *O*

Ik neem vanavond nog even contact met jullie op voor de adresgegeven.
pi_154013662
Het is hier ook hartstikke leuk en je bent al lid! *O*
pi_154013783
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 10:51 schreef GerhardtMulder het volgende:

[..]

Lange-Lans
Bedoel je in de papieren media?
In mijn boek lees je daar wel over. Je moet niet vergeten dat politiemensen ook maar gewone mensen zijn, met alle ondeugden die de mens bezit. Toen de Barsoums in het begin van de jaren aansluiting vonden bij de Joego’s, die onder leiding stonden van Jotsa Jociç, investeerden ze in hun contacten bij de politie en kenden vaak alle details van de onderzoeken die naar hen liepen.
De moeilijkheid is dat soort zaken te bewijzen.
Ook gaan politiemensen vaak schaamteloos te ver. Neem hoofdcommissaris Gualthérie van Wezel, die het blauwe boekje van Blonde Dolly heeft meegenomen naar het hoofdkantoor op het Alexanderveld. Daar verdwijnt het boekje spoorloos, ondanks dat er een getekend reçu aanwezig is. De commissaris verklaart stoïcijns dat hij weet wie de moord op Blonde Dolly heeft gepleegd maar weigert dit kenbaar te maken. Het is zeker dat belangrijke politici klanten waren van blonde dolly, maar dankzij de hoofdcommissaris worden harde bewijzen voor een politieke doofpotaffaire nooit gevonden. Ook Klepper en Mieremet hebben een politieman plat, de twee zijn altijd precies op de hoogte van lopende onderzoeken bij Justitie.
Maar wat ik al stelde: Bewijs het maar eens. :6
Niet alleen de papieren media. Ook in de talrijke boeken die er geschreven zijn. In non-fictie wordt je er mee doodgegooid terwijl je in fictie en in de krant nergens tegenkomt.
  donderdag 2 juli 2015 @ 20:23:11 #93
pi_154013808
quote:

[..]

Het was een zwaar gevecht de derde, maar het is Leandra geworden. Alle Forumleden bedankt voor jullie interesse en tot later.b >:) .
  Moderator donderdag 2 juli 2015 @ 20:26:14 #94
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_154013908
Leandra *O* *O*

Ook jij gefeliciteerd! Ik stuur zo even een PM voor de adresgegevens.

Iedereen bedankt voor dit leuke gesprek!
  donderdag 2 juli 2015 @ 20:26:39 #95
pi_154013915
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 20:22 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Niet alleen de papieren media. Ook in de talrijke boeken die er geschreven zijn. In non-fictie wordt je er mee doodgegooid terwijl je in fictie en in de krant nergens tegenkomt.
In de misdaadencyclopedie die in october verschijnt heb ik er wel een paar pagina's met wat reserve aan gewijd. Bedankt voor je reactie Lange-Lans ik ga nu een famous drinken, PUUR. Tot later! :W
  donderdag 2 juli 2015 @ 20:30:05 #96
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154014005
Oh wat tof, thnx! :*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_154014102
Dank je Gerhardt, leerzame antwoorden :D En mijn ega is helemaal gelukkig.. ^O^
  Boks-Chick donderdag 2 juli 2015 @ 20:51:50 #98
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_154014640
Onwijs bedankt voor al je tijd en antwoorden Gerhardt!
lolwut
  donderdag 2 juli 2015 @ 20:52:34 #99
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154014657
quote:

[..]

quote:
14s.gif Op donderdag 2 juli 2015 20:17 schreef senesta het volgende:

[..]

Helemaal goed :D

Zolderkamer, Nemephis alvast gefeliciteerd *O* *O*

Ik neem vanavond nog even contact met jullie op voor de adresgegeven.
Wait whut..? Maar ik win nooit iets.. :D
Ben er erg blij mee, precies in mijn straatje!
*O* *O*

Erg tof..!
En natuurlijk bedankt voor je tijd ^O^
(ook die van de crew natuurlijk!)
  Boks-Chick donderdag 2 juli 2015 @ 20:55:36 #100
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_154014726
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 20:52 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

[..]

Wait whut..? Maar ik win nooit iets.. :D
Ben er erg blij mee, precies in mijn straatje!
*O* *O*

Erg tof..!
En natuurlijk bedankt voor je tijd ^O^
(ook die van de crew natuurlijk!)
Gefeliciteerd!

Jullie ook Leandra en Nemephis *O*
lolwut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')