Gaat zo'n band er dan ook na verloop van tijd uit? Nooit geweten.quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:40 schreef Deckard het volgende:
Dat mens word direct weer een dikke zeug na een half jaar zonder die band.
Over het algemeen sneuvelen ze vrijwel allemaal door medische problemen, die dingen worden niet voor niets nauwelijks meer toegepast...quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gaat zo'n band er dan ook na verloop van tijd uit? Nooit geweten.
Dat kun je zo een band ook niet kwalijk nemen. Met elke dag Starbucks en broodjes varken gaat de rek er wel uit denk ik.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gaat zo'n band er dan ook na verloop van tijd uit? Nooit geweten.
En nu is Son in DP (diepe rouw) pfffquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:36 schreef Turbomuis het volgende:
Ingeborg (vorige pagina) is dood
https://www.facebook.com/sonja.silva/posts/10153542400719235
Haar hele leven kenmerkt zich door verdriet en drama. Labiele moeke.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Tjeempie, over het naar je toe halen van andermans verdriet zegdramalama
Zeg dat! Alles voor de aandacht.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Tjeempie, over het naar je toe halen van andermans verdriet zegdramalama
quote:Sonja Silva
21 uur ·
Pffff hoe lang zou het duren voordat je een lichaam kan transplanteren? Ik wil een nieuw lijf... Wel graag met mijn eigen hartje...
Au!! Zo een ongelofelijke spierpijn... Niet normaal
Dus aan de foam roller en warmtespray
#baal
— gemotiveerd.
Da's dus iets meer dan een dag nadat ze andermans leed exploiteerde grote rouw had om een dierbare. Er zijn mensen die iets meer tijd nodig hebben voor ze na zo'n gebeurtenis weer aandacht hebben voor de onbenullige dingen des levensquote:
quote:Sonja Silva
26 augustus om 10:20 · Instagram · Bewerkt ·
Oh yes! Today I had my first session with personal trainer Jermain Miller! Together we are going to KILL the last 13 kilo's! So thankful that he reached out to help me!!!!
#newbody #newlife
Ik denk aan de tijden en data te zien dat die Instagram post nog geen uur na de FB post over het vreselijke verdriet over de dood van Ingeborg is gedaan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:15 schreef Ole het volgende:
En ook niet raar dat je spierpijn hebt als je voor het eerst hebt getraind met een personal trainer
[..]
Ja maar bij haar is het ergerrrrrrr..... dan bij normale mensenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:45 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Normale mensen zitten spierpijn gewoon uit. Wat een aandachtstrekker.
Twee weken per jaarquote:
Want het is heel zwaaaaaaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |