Nou is een maagband ook een oprecht kutding hoor. Boterhammen ga je van kotsen*, milkshakes gaan prima naar binnen. Erg lastig om dan een gezond eetpatroon aan te leren.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:47 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ken ook zo'n ex-maagbander die er desondanks 25 kg (!) aangevreten had. Dus nu maar het volgende middel van de plank gepakt, de gastric bypass dus. Zoveel vet ze hebben, zo weinig discipline. Bah.
En die dingen kunnen uiteindelijk ingroeienquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou is een maagband ook een oprecht kutding hoor. Boterhammen ga je van kotsen*, milkshakes gaan prima naar binnen. Erg lastig om dan een gezond eetpatroon aan te leren.
* disclaimer: niet allemaal, maar veeeeel mensen wel
Klopt, er is nagenoeg niemand slank door geworden én ze geven volop problemen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 18:09 schreef Ole het volgende:
[..]
En die dingen kunnen uiteindelijk ingroeien![]()
Ze doen dat toch ook niet zo vaak meer, een maagband?
Ditquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:16 schreef MaLo het volgende:
Waarom denk ik daar nu nooit aan, om mijn Facebook en twitter vol te spammen als ik spierpijn heb. Dat is nou echt zoiets dat mijn leven interessant maakt en mijn vrienden ongetwijfeld willen weten.
quote:Sonja Silva
5 uur ·
Buikpijn... Iemand huis-tuin-en-keuken ideetjes?
#allergischvoorpijnstillers
daar in Son vast ook allergisch voorquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Toch fijn dat ze in ziekenhuizen hypoallergene pijnstillers hebben
Man man wat een aandachttrekker is het toch ook, he!quote:
Het zou me niet eens verbazen als dat idd de oorzaak is....quote:Op woensdag 2 september 2015 15:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Minder eten, dan heb je ook geen last van je kiwi-buikje.
Dat zou heel dom zijn en tegen alle mogelijke medische adviezen ingaan... dus een ideale zet voor op de kwalen-bingo-kaartquote:Op woensdag 2 september 2015 15:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou me niet eens verbazen als dat idd de oorzaak is....
Of ze is zwanger
Daar ging mij theequote:Op woensdag 2 september 2015 15:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zou heel dom zijn en tegen alle mogelijke medische adviezen ingaan... dus een ideale zet voor op de kwalen-bingo-kaart
Ooooh en stel dat ze ooit weer gaat trouwen (zou zomaar kunnen, opnieuw trouwen met Pyke of gewoon weer eens met iemand anders), wat een fan-tas-tisch ABC'tje kunnen de gasten dan maken van al haar aandoeningenquote:Op woensdag 2 september 2015 15:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zou heel dom zijn en tegen alle mogelijke medische adviezen ingaan... dus een ideale zet voor op de kwalen-bingo-kaart
De A is van Artrose en Aa Dee Haa Deequote:Op woensdag 2 september 2015 16:21 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ooooh en stel dat ze ooit weer gaat trouwen (zou zomaar kunnen, opnieuw trouwen met Pyke of gewoon weer eens met iemand anders), wat een fan-tas-tisch ABC'tje kunnen de gasten dan maken van al haar aandoeningen
quote:Op woensdag 2 september 2015 16:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De A is van Artrose en Aa Dee Haa Dee
De B is van Boulimia en Breukje in het middenrif, daar zit ze ook maar mee
De C is van Crohn, zoveel pijn in de buik
De D is van Drama, daarbij voelt zij zich puik
De E is van Emo-eten, dat heeft ze thuis zo geleerd
De F is van Fracturen, haar gebroken hart is zo vaak bezeerd
De G is van Gastric Bypass, had ze dat maar jaren eerder geweten
De H is van Hoogsensitief, dat is er ook zo ingesleten
De I is van Inslaapstoornis, lekker wakker de nacht beginnen
Met J is er geen ziekte, die moet ze dus maar gauw verzinnen
Ik hoop zooooo dat ik mag komen en er stukjes mogen worden opgevoerd![]()
Dat kan niet iddquote:Op woensdag 2 september 2015 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
De K niet van Kiwi? Wat is een Sonjabc zonder kiwi?
Verdikke, ja.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
De K niet van Kiwi? Wat is een Sonjabc zonder kiwi?
quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:36 schreef piglet het volgende:
[..]
Ik gok de dame van het stel waar ze mee op vakantie lijken te zijn:
[ afbeelding ]
Ik ken ze, het zijn geen broersquote:Op maandag 3 augustus 2015 15:13 schreef computergirl het volgende:
[..]
Die twee kerels lijken mij broers eigenlijk.
Ah nee, da's lulligquote:Op donderdag 3 september 2015 11:02 schreef TheVulture het volgende:
Iemand zou het op d'r Facebook moeten plempen
Is niet nodig, ze leest hier gewoon zelf meequote:Op donderdag 3 september 2015 11:02 schreef TheVulture het volgende:
Iemand zou het op d'r Facebook moeten plempen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |