abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153897552
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2015 09:26 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nee, door zijn gepraat in dit topic, met zijn 'hetgeen' dit en dat.
oh ja joh, iedereen die 'hetgeen' gebruikt kan nooit gezellig en liefhebbend zijn _O-

De relatie is kut en waarschijnlijk bijna voorbij, dat zegt weinig over het karakter van TS
pi_153897555
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2015 09:24 schreef Certio het volgende:

[..]

Tegemoet komen zeg je.. ik heb al verteld dat ik heb gedaan wat de situatie op dat moment toeliet. Heb je wel gelezen dat er wordt gezegd"app me morgen maar even niet oke"? Het lijkt alsof ik de boeman ben!
Ja weet je.. Je bent ook een beetje een boeman :)

Je gaat heel erg uit van jezelf. Jij vindt dat het niet handig is om gedag te zeggen en dat daar goede redenen voor zijn (die heb je notabene uitgelegd, vind je).

Ikke, ikke, ikke.

Zij vindt het misschien wel logisch dat je om die redenen wegging. Maar zij krijgt daardoor het gevoel dat je andere dingen (die "redenen") belangrijker vindt dan zij.

Zij doet trouwens ook ikke, ikke ikke.

Jullie moeten je even allebei in de ander verplaatsen. Stel je wat flexibeler en oplossingsgerichter op.
  zondag 28 juni 2015 @ 09:31:18 #28
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_153897567
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2015 09:29 schreef Certio het volgende:

[..]

Beste Lienekien,

Besef je wel dat het hier gaat om het zeggen van "doei"?
Als ik jouw redenering volg, is dit het dus waard om ruzie over te make n? Laat staan als het om echt serieuze kwesties zal gaan..

Een beetje normale reactie zou bijvoorbeeld zijn "ja je hebt gelijk, het zou idd niet slim zijn met de leidinggevende in je nek"
Je maakt er zelf een toestand van. Laat d'r gewoon lekker oven gaarkoken in d'r sopje en open er geen topic op FOK! over, want dat is al te veel aandacht. Oh, te laat.
The love you take is equal to the love you make.
pi_153897568
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2015 09:30 schreef Lautje27 het volgende:

[..]

Ja weet je.. Je bent ook een beetje een boeman :)
_O-.
  zondag 28 juni 2015 @ 09:32:14 #30
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_153897574
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 09:29 schreef computergirl het volgende:

[..]

oh ja joh, iedereen die 'hetgeen' gebruikt kan nooit gezellig en liefhebbend zijn _O-

De relatie is kut en waarschijnlijk bijna voorbij, dat zegt weinig over het karakter van TS
Ja, het is alleen dat woord, computergirl. Alleen maar dat.
The love you take is equal to the love you make.
pi_153897577
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2015 09:27 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Ik zou wegrennen. Domme muts. Waarom moet je trouwens perse gedag zeggen? Je ziet elkaar de volgende dag of die avond toch nog misschien. Is ze ongesteld?
We zien elkaar de volgende week weer, maar alsnog. Het soort antwoorden dat ik krijg moet daar geen reden voor zijn.
  zondag 28 juni 2015 @ 09:34:53 #32
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_153897593
Ze gedraagt zich als een verwende kleuter, vooral niet tegemoet komen aan haar.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_153897601
(PS dat je je volwassener voelt door het overlijden van je ouders is zeker waar denk ik. Heftig, joh)
pi_153897617
Wat een kinderachtig gedoe inderdaad. :') In de kiem smoren, anders houdt het niet op.
pi_153897638
quote:
10s.gif Op zondag 28 juni 2015 09:21 schreef zarGon het volgende:
Het lijkt me wel 'typisch' vrouwenmeisjesgedrag.

Weet je wel, niet zeggen wat haar probleem is en lekker bot doen en dan hopen dat jij het wel weet wat haar probleem is en het dan goed maken/goed proberen te maken. Niet doen dus, dan blijf je achter haar aanrennen. En ik durf te wedden dat wanneer je vraagt wat haar probleem is, zij dan "oh, er is niets hoor" gaat zeggen, waar jij vervolgens "ok" op zegt en doorgaat met je leven, wat haar nog meer zal irriteren, want 'ben je dom of zo, je kunt zelf toch wel bedenken wat het probleem is?'. Ondertussen is zij het aan het verwerken en zit jij nog met dat WTF-gevoel, en als zij het eenmaal verwerkt heeft is het alsof er niets is gebeurd en mag jij ook meedoen met haar alsof er niets aan de hand is.

Je hebt er met haar over gesproken, maar blijf erover praten. Geef aan wat het met jou doet en dat dit gedrag afstotend werkt en dat je het op deze manier niet trekt en twijfelt aan de relatie.
Goed uitgelegd
pi_153897650
Ik snap wel wat lienekien zegt hoor :')
Je noemt haar kinderachtig, naief, irritant, jij bent veel volwassener en 'beter' dan zij, maar zij verleidt je bíjna om inje oude gedrag te vervallen, waar jij je nu te goed voor voelt, maar ja, zíj doet nou eenmaal zo!

Dat klinkt allemaal niet echt alsof jullie een fijne, gelijkwaardige relatie hebben. Dat laatste is ook gewoon niet zo, in jouw ogen ís zij minder dan jij. :{
compact en kleverig.
pi_153897657
Overigens zeg ik daarmee niets over haar gedrag, dat idd flauw is..
compact en kleverig.
  zondag 28 juni 2015 @ 09:45:15 #38
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_153897672
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2015 09:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je noemt haar kinderachtig, naief, irritant, jij bent veel volwassener en 'beter' dan zij, maar zij verleidt je bíjna om inje oude gedrag te vervallen, waar jij je nu te goed voor voelt, maar ja, zíj doet nou eenmaal zo!

Dat klinkt allemaal niet echt alsof jullie een fijne, gelijkwaardige relatie hebben. Dat laatste is ook gewoon niet zo, in jouw ogen ís zij minder dan jij. :{
Yep. Zo komt het ook op mij over.
Niet echt de basis voor een bloeiend leven, geloof ik ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 28 juni 2015 @ 09:48:05 #39
230788 n8n
Pragmatisch
pi_153897697
Mijn moeder zei tegen een kleine n8n, naar je gejank luister ik niet, je kan zeggen wat er is. Zodoende, als een vierjarige dat kan begrijpen moet een tiener dat zeker kunnen.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  Official ESF Kreviewer zondag 28 juni 2015 @ 09:48:08 #40
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_153897698
De eerste paar maanden moeten alleen maar leuk zijn. Als het dat nu al niet is...
  zondag 28 juni 2015 @ 09:51:22 #41
371580 DeLepelaar
#Ed_Leraapel ®
pi_153897727
Waarschijnlijk denkt ze dat je een ander hebt als je haar een app stuurt dat je je trien moet halen.
pi_153897737
- Reactie op edit. -

[ Bericht 97% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2015 11:08:38 ]
pi_153897759
Ze heeft de emotionele ontwikkeling van een zevenjarige.
pi_153897783
Reactie van sommige vrouwen hier _O- zijn zelf ook van die mutsen zeker.

Maar TS ik zou dit ook behoorlijk bezopen vinden hoor. Dus snap je frustratie wel.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_153897784
- Niet op de man spelen. -

[ Bericht 96% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2015 11:08:53 ]
pi_153897798
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2015 09:26 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nee, door zijn gepraat in dit topic, met zijn 'hetgeen' dit en dat.
Meid toch.
pi_153897843
Ga nou niet mee in dat achterlijke gedrag. Dit soort lulkoek voeden zo iemand alleen maar. Ongelooflijk zeg, nog begrip hebben voor zo'n troela ook. Volgens mij ben jij er ook klaar mee TS of heb ik dat mis?

[ Bericht 82% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2015 11:09:33 ]
pi_153897880
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 10:07 schreef Dokkertje het volgende:

[..]

[..]

De jaren zestig geitenwollesokken therapeut doet ook zijn duit in het zakje. Hou nou toch op man met dat zoetsappige flauwe gezeverzak van je. Ga nou niet mee in dat achterlijke gedrag. Dit soort lulkoek voeden zo iemand alleen maar. Ongelooflijk zeg, nog begrip hebben voor zo'n troela ook. Volgens mij ben jij er ook klaar mee TS of heb ik dat mis?
Het zal in dit gezelschap van theedrinkende hippie therapeuten, ongestelde grietjes en ander gevoelig volk wel niet heel goed vallen maar jij hebt 100% gelijk wmb
pi_153897929
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2015 09:42 schreef JaniesBrownie het volgende:

Ik noem enkel de aspecten die ik in het vertoonde gedrag zie. Nergens zeg ik dat ik mij beter voel of iets in die trant. Wat betreft het vervallen in het oude patroon; iedereen heeft toch zijn breekpunten? Ik voel mij inderdaad te goed voor zulks gedrag; het is niet nodig. Zou wat zijn, als ik schelden enzo normaal zou vinden. Ik probeer mij op een volwassen manier op te stellen. Het is toch beter normaal over zaken te praten, fan gelijk te gaan schelden?
pi_153897935
TS, je hebt gelijk, het gedrag van je vriendin is vervelend. Maar je moet één ding bedenken: wil je gelijk, of wil je een fijne relatie met je vriendin?

Ik ga er even vanuit dat je het tweede wil, en dan is een goed gesprek je enige optie. Vraag aan haar, zonder oordeel(!), waarom het haar zo raakt dat je geen gedag kwam zeggen. Wat zij denkt dat het betekent. Vertel haar vervolgens ook wat het met jou doet, als zij zo kortaf tegen je doet. Probeer alles zo oordeelvrij mogelijk te houden, anders komt er binnen de kortste keren ruzie. Al haar antwoorden zijn legitiem, want het is hoe zíj zich voelt. Zij heeft recht op haar gevoel, maar jij hebt dan ook net zo goed recht op jóuw gevoel daarover. Probeer aan haar te vragen hoe ze dit in de toekomst zou willen oplossen. Denk zelf ook na hoe jij het zou willen zien. Stop pas met praten als jullie allebei het idee hebben elkaar te begrijpen.

Succes. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')