NK Wielrennen kijken nog misschien?quote:Op zondag 28 juni 2015 12:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bankhangen en vlees roosteren.
Meer niet.
Lekkerquote:Op zondag 28 juni 2015 12:58 schreef Arch-Indar het volgende:
Zo, 50Km gefietst!
Iemand anders nog plannen vandaag?
Vlees!quote:Op zondag 28 juni 2015 12:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bankhangen en vlees roosteren.
Meer niet.
Vlak parcours..... op een of andere manier....quote:Op zondag 28 juni 2015 13:00 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
NK Wielrennen kijken nog misschien?
SPOILER: Ner(f)d alertOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
quote:Op zondag 28 juni 2015 13:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vlak parcours..... op een of andere manier....
zit nu te marktplaatsen:Wtf is dat?SPOILER: Ner(f)d alertOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Niet echt. Nog wat vaat wegwerken van gisteren. de rest op de bank of bed hangen.quote:Op zondag 28 juni 2015 13:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker
Hond uitlaten en serietjes kijkenJij verder nog plannen?
http://nerf.hasbro.com/quote:
Lekker!quote:Op zondag 28 juni 2015 13:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Niet echt. Nog wat vaat wegwerken van gisteren. de rest op de bank of bed hangen.
quote:
Boys will be boysquote:
Ik heb straks een mooie "gezamelijke tuin"…. Wil ik ook best een BBQ neerzettenquote:Op zondag 28 juni 2015 13:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker
Hond uitlaten en serietjes kijkenJij verder nog plannen?
[..]
Vlees!Jij moet zo een keer een bbq-meet organiseren
![]()
combo terug brengen naar de garagequote:Op zondag 28 juni 2015 12:58 schreef Arch-Indar het volgende:
Zo, 50Km gefietst!
Iemand anders nog plannen vandaag?
Ik heb m'n inimini bbq nogquote:Op zondag 28 juni 2015 13:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb straks een mooie "gezamelijke tuin"…. Wil ik ook best een BBQ neerzetten
Want, vleesch
er zitten wel echt coole guns bijquote:Op zondag 28 juni 2015 13:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker!
[..]
[..]
Boys will be boys![]()
Mijn vriend moest verplicht 2 dagen stilzitten, niet lopen, en heeft toen maar 2 items van Technisch Lego uit elkaar gehaald en in een andere versie weer opgebouwdquote:
Dank voor het versterken van mijn stellingquote:
quote:
quote:Op zondag 28 juni 2015 13:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mijn vriend moest verplicht 2 dagen stilzitten, niet lopen, en heeft toen maar 2 items van Technisch Lego uit elkaar gehaald en in een andere versie weer opgebouwd
Ja maar Legoquote:Op zondag 28 juni 2015 13:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nu moet ik bekennen dat iedere kans die ik krijg om met lego te spelen die pak ik
![]()
quote:Op zondag 28 juni 2015 13:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nu moet ik bekennen dat iedere kans die ik krijg om met lego te spelen die pak ik
![]()
Truequote:Op zondag 28 juni 2015 13:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja ok, maar als er een groepje komt dan is een grotere BBQ wel handig
ST is ook zo'n vleesch eter, dus dan zit je al op 3… als er dan nog meer mensen komen, dan zit/sta je echt uren te wachten op je vlees
Hahahaha gek!quote:Op zondag 28 juni 2015 13:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja maar Lego
* Spezza19 gaat in zijn nieuwe huisje maar wat volwassenen Lego aanschaffen enzo
ontkennen heeft ook gewoon geen zin Pquote:Op zondag 28 juni 2015 13:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dank voor het versterken van mijn stelling
Dat soort modellen bedoel ik dusquote:Op zondag 28 juni 2015 13:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]Ik heb de VW Bus en de Mini in Lego en het is awesome
Freaking awesome!quote:Op zondag 28 juni 2015 13:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]Ik heb de VW Bus en de Mini in Lego en het is awesome
Combo stoek van ritje naar Solli?quote:Op zondag 28 juni 2015 13:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
combo terug brengen naar de garage
Eerlijkheid ftwquote:Op zondag 28 juni 2015 13:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ontkennen heeft ook gewoon geen zin P
Technisch Legoquote:Op zondag 28 juni 2015 13:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mijn vriend moest verplicht 2 dagen stilzitten, niet lopen, en heeft toen maar 2 items van Technisch Lego uit elkaar gehaald en in een andere versie weer opgebouwd
De uitschuifbare kraan en de shovel, en nu zijn die allebei iets anders gewordenquote:
Ik heb mijn Lego ooit weggegevenquote:Op zondag 28 juni 2015 13:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De uitschuifbare kraan en de shovel, en nu zijn die allebei iets anders geworden
Miniquote:
quote:
Wel ruimte voor je stash te stashen toch?quote:Op zondag 28 juni 2015 13:15 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik ben wel blij dat mijn meneer niet zon jongetjeshobby heeftwij hebben echt geen plek om dat ook nog ergens te stashen
en daarna is het volquote:Op zondag 28 juni 2015 13:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wel ruimte voor je stash te stashen toch?
En hoi
Wat voor hobby heeft ie dan?quote:Op zondag 28 juni 2015 13:15 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik ben wel blij dat mijn meneer niet zon jongetjeshobby heeftwij hebben echt geen plek om dat ook nog ergens te stashen
He LDG!quote:Op zondag 28 juni 2015 13:15 schreef littledrummergirl het volgende:
hij gamed en hij carnicrossedquote:
best relaxed, alleen wonenquote:Op zondag 28 juni 2015 13:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He LDG!![]()
Kan het me voorstellen ja! Daarom ben ik stiekem wel een beetje blij dat ik mijn huisje niet hoef te delen met een meneer![]()
ik heb alleen wat tractor miniaturen in de vitrinequote:Op zondag 28 juni 2015 13:15 schreef littledrummergirl het volgende:
Ja, dit huis waar ik nu zit kan ik prima delen… straks niet meerquote:Op zondag 28 juni 2015 13:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He LDG!![]()
Kan het me voorstellen ja! Daarom ben ik stiekem wel een beetje blij dat ik mijn huisje niet hoef te delen met een meneer![]()
Stoerquote:Op zondag 28 juni 2015 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb alleen wat tractor miniaturen in de vitrine
Wat is carnicross??quote:Op zondag 28 juni 2015 13:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hij gamed en hij carnicrossed
Jaquote:Op zondag 28 juni 2015 13:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
best relaxed, alleen wonen![]()
Ik vind het ook heerlijk om alleen thuis te zijn
Geen kind maken danquote:Op zondag 28 juni 2015 13:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, dit huis waar ik nu zit kan ik prima delen… straks niet meer
Anders krijg je straks zo'n situatie als waar de huidige bewoners in zitten![]()
* Spezza19 noteert, bril omlaag doen dinsdagquote:Op zondag 28 juni 2015 13:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is carnicross??
[..]
JaAlleen m'n eigen zooi en geen wc bril die omhoog staat zodat je op die koude pot zit midden in de nacht
Maar bezoek vind ik ook fijn hoor
ga je naar de bewoonde wereld verhuizenquote:Op zondag 28 juni 2015 13:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, dit huis waar ik nu zit kan ik prima delen… straks niet meer
Anders krijg je straks zo'n situatie als waar de huidige bewoners in zitten![]()
quote:Op zondag 28 juni 2015 13:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ga je naar de bewoonde wereld verhuizen?
quote:
Midden in de nachtquote:Op zondag 28 juni 2015 13:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 noteert, bril omlaag doen dinsdag
Carnicross is een soort hardlopen met de hond met n speciaal tuig waardoor de hond je soort van voortrektquote:Op zondag 28 juni 2015 13:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is carnicross??
[..]
JaAlleen m'n eigen zooi en geen wc bril die omhoog staat zodat je op die koude pot zit midden in de nacht
Maar bezoek vind ik ook fijn hoor
Ach je weet nooitquote:Op zondag 28 juni 2015 13:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Midden in de nachtOverdag heb ik mijn ogen gewoon goed open
Klinkt als een sledehond maar dan andersquote:Op zondag 28 juni 2015 13:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Carnicross is een soort hardlopen met de hond met n speciaal tuig waardoor de hond je soort van voortrektkan t niet goed uitleggen
zwolle is cutequote:
Sledehond racen zonder de sleequote:Op zondag 28 juni 2015 13:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt als een sledehond maar dan anders
ja het kan ook met mountainbikes enzoquote:Op zondag 28 juni 2015 13:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt als een sledehond maar dan anders
Oeh dat is waardeloos. Die odo zal te fixen zijn maar niet werkende remmen is eng...quote:Op zondag 28 juni 2015 13:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]dit is een nieuwe.
Deze heb ik gisteren opgehaald maar hij is niet in orde qua remmen en de snelheidsmeter doet het ook niet
Zo lang je onder de 100 blijft (1.2 benzine) is het een prima autootje jaquote:Op zondag 28 juni 2015 13:27 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik vind kangoo's awesome![]()
Lelijk maar ze rijden heerlijk en zijn super praktisch![]()
Beetje de anwb afritsbroek onder de auto's
Geestelijk ben je dus al bejaard merk ikquote:Op zondag 28 juni 2015 13:27 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik vind kangoo's awesome![]()
Lelijk maar ze rijden heerlijk en zijn super praktisch![]()
Beetje de anwb afritsbroek onder de auto's
Net gedaanquote:
yep, woord is dus niet door Etcetera bedachtquote:Op zondag 28 juni 2015 13:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Net gedaan
andere resultaat verwijst naar deviantart uit 2009
We zijn er dus laat bij
Hij staat niet in de VanDale… ik vind dat wij een actie moeten starten voor woord van het jaarquote:Op zondag 28 juni 2015 13:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, woord is dus niet door Etcetera bedacht
Ach, bijna overal zijn op zondag winkels open tegenwoordigquote:
+1quote:Op zondag 28 juni 2015 13:54 schreef PeZu het volgende:
Ja waarom niet? Elke dag is een kutdag om kleren te kopen en passen
Anders ik welquote:Op zondag 28 juni 2015 13:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
+1
* Spezza19 heeft een hekel aan kleding kopen…
Online bestellen, thuis laten bezorgen, rustig thuis passen, de rest terugsturen.quote:Op zondag 28 juni 2015 13:54 schreef PeZu het volgende:
Ja waarom niet? Elke dag is een kutdag om kleren te kopen en passen
Doe ik ook vaak… Dat wel… Maar zo irritant als maten dan kleiner vallen enzoquote:Op zondag 28 juni 2015 14:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Online bestellen, thuis laten bezorgen, rustig thuis passen, de rest terugsturen.
quote:Op zondag 28 juni 2015 14:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Online bestellen, thuis laten bezorgen, rustig thuis passen, de rest alles terugsturen.
De ervaring leert hier dat ik online nooit iets vind dat en past, en nog enigzinds is wat ik zocht.quote:Op zondag 28 juni 2015 14:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Online bestellen, thuis laten bezorgen, rustig thuis passen, de rest terugsturen.
Hoop dat ze nog terugkomen voor een echt concert… Kon gister niet ivm verjaardag...quote:
Super mooi weer, leuke sfeerquote:
quote:Op zondag 28 juni 2015 14:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mijn ervaring is precies andersomquote:Op zondag 28 juni 2015 14:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
De ervaring leert hier dat ik online nooit iets vind dat en past, en nog enigzinds is wat ik zocht.
Het was echt heel gaafquote:Op zondag 28 juni 2015 14:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoop dat ze nog terugkomen voor een echt concert… Kon gister niet ivm verjaardag...
Pressure Off…Wat een heerlijk nummer
Kan niet wachten op het album
Leuk.quote:Op zondag 28 juni 2015 14:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Super mooi weer, leuke sfeer
Dat wij kwamen zou bijna die cover band van Abba beginnen. En die waren best goedHeerlijk een beetje achterin op het gras gezeten/gelegen.
Daarna kwam K's Choice. Niet echt mijn smaak, maar niet slecht ofzo. Toen lekker rondgelopen en zulks.
Daarna kwam de Dijk, toen zijn we wat gaan eten op de achtergrond geluisterd.
En toen UB40![]()
![]()
![]()
Vet gaaf
En met maar een klein half uurtje ertussen Duran Duran![]()
![]()
Ze openden gelijk met Wild Boys. Echt vet gaaf![]()
Alleen jammer dat ze de Reflex niet deden![]()
Maar zeker erg gaaf![]()
![]()
![]()
Ja snap ikquote:
Ze waren ook zeker wel goed hoor livequote:Op zondag 28 juni 2015 14:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Leuk.
K's Choice vind ik zelf wel leuk. Ga ze in december zien hier in de stad (Effenaar)
Ik veel wel. Alleen nauwelijks electronica en broeken en schoenen wil ik liever eerst even passen..quote:Op zondag 28 juni 2015 14:21 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik shop eigenlijk bijna alles online
Schoenen bestelde ik altijd bij Zalando… AAAAAAAAAH!!!!quote:Op zondag 28 juni 2015 14:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik veel wel. Alleen nauwelijks electronica en broeken en schoenen wil ik liever eerst even passen..
Ik stuur alles wat niet goed zit gewoon terug hoorquote:Op zondag 28 juni 2015 14:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik veel wel. Alleen nauwelijks electronica en broeken en schoenen wil ik liever eerst even passen..
Mmm, had beter naar de nachtvariant kunnen gaan. Vind K's Choice tofquote:Op zondag 28 juni 2015 14:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Super mooi weer, leuke sfeer
Dat wij kwamen zou bijna die cover band van Abba beginnen. En die waren best goedHeerlijk een beetje achterin op het gras gezeten/gelegen.
Daarna kwam K's Choice. Niet echt mijn smaak, maar niet slecht ofzo. Toen lekker rondgelopen en zulks.
Daarna kwam de Dijk, toen zijn we wat gaan eten op de achtergrond geluisterd.
Ik heb 1x bij Zalando besteld. Alles voelde nep en plastic en goedkoop aan. Alles teruggestuurd en nooit meer iets besteld daar neequote:Op zondag 28 juni 2015 14:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Schoenen bestelde ik altijd bij Zalando… AAAAAAAAAH!!!!
Maar laatste paar keer leken het net nep merkschoenen… Dus 3 keer de volledige bestelling retour gezonden… Nooit meer daar besteld
Hoezo vrij weinig keus?quote:Op zondag 28 juni 2015 14:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik stuur alles wat niet goed zit gewoon terug hoor![]()
En met schoenen heb ik vrij weinig keus, veel andere opties dan bestellen heb ik niet.
Abba was tofquote:Op zondag 28 juni 2015 14:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mmm, had beter naar de nachtvariant kunnen gaan. Vind K's Choice tof, De Dijk leuke achtergrondmuziek en Abba covers guilty pleasure
Lekker rustig, in 5 minuten klaar. Ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 28 juni 2015 14:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |