Het stinkt hier momenteel wat minder ja, maar ik heb mijn schoenen in de hal gezetquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:05 schreef belsen het volgende:
[..]
Wij zijn leuker, houden van betere muziek en wassen ons wat meer.
Aight, duidelijk!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:05 schreef belsen het volgende:
[..]
Valt overigens wel mee hoor die verwarring en met het nieuwe beleid heeft het al helemaal niets te maken.
Het is vergelijkbaar met, bijvoorbeeld, het Top2000 topic en/of het Lowlands topic. Op zich is er niets mis met gezelligheid en we hoeven niet te betalen voor ieder nieuw topic, maar als er 60 actieve gebruikers zijn, die ieder 5 keer een smileyposten (en zover is het hier nu niet, maar in andere reeksen bijna wel), dan ga je nooit de diepte in met je gesprek en dat zouden wij jammer vinden.
Dus soms zullen we even langs wandelen en tips geven, dat heeft niets met maken met afblaffen of verbieden, het is hoogstens een beetje bijsturen.
Er valt niets bij te sturen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:05 schreef belsen het volgende:
[..]
Valt overigens wel mee hoor die verwarring en met het nieuwe beleid heeft het al helemaal niets te maken.
Het is vergelijkbaar met, bijvoorbeeld, het Top2000 topic en/of het Lowlands topic. Op zich is er niets mis met gezelligheid en we hoeven niet te betalen voor ieder nieuw topic, maar als er 60 actieve gebruikers zijn, die ieder 5 keer een smileyposten (en zover is het hier nu niet, maar in andere reeksen bijna wel), dan ga je nooit de diepte in met je gesprek en dat zouden wij jammer vinden.
Dus soms zullen we even langs wandelen en tips geven, dat heeft niets met maken met afblaffen of verbieden, het is hoogstens een beetje bijsturen.
Als je het terugleest met een neutrale bril, is het gewoon kritiek. Met de juiste smiley, zou het misschien anders zijn overgekomen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:59 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Om even iets te verduidelijken: dat was een grapje.
Jammer dat jij gelijk overgaat naar ''overdrijven is ook een vak''.
Ik overdreef een beetje.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:05 schreef belsen het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Zonder de boel verder gevolgd te hebben, ik heb ook niks teruggelezen, maar de insteek van de mods begrijp ik wel. Gisteravond was bijv. MadMaster aan het draaien en er werd nauwelijks op de muziek gereageerd en dat lijkt me voor een dj niet fijn, hij heeft al vaker aangegeven wat feedback leuk te vinden, hij is draaien voor een dansvloer gewend en als je dan nu zoals hier geen publiek direct voor je ziet, dan moet je het hebben van reacties in het topic en ik kan me heel goed voorstellen dat hij dan zoiets heeft van: goh, vinden jullie het wel leuk dat ik draai? Er wordt voornamelijk over andere dingen gekletst.
En verder wat Piet zegt natuurlijk
Hee man!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Er valt niets bij te sturen.Jij luistert niet dus je weet ook niet waar die smiley reacties op slaan.
nu ben je niet geloofwaardig meer met diequote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:07 schreef belsen het volgende:
[..]
Als je het terugleest met een neutrale bril, is het gewoon kritiek. Met de juiste smiley, zou het misschien anders zijn overgekomen.
Die krijg ik nog steeds niet aangeslingerd... Daarnaast heb ik er eigenlijk ook te weinig tijd voor, maar ik lees hier wel met grote regelmaat mee.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
Waarom zo vijandelijk verongelijkt, ToT? Het zou fijn zijn dat als ik, als regelmatig lurker (en moderator) hier, iets zou kunnen snappen van een topic. Hetzelfde geldt natuurlijk voor andere (nieuwe) bezoekers. Smileys of lege quotes helpen daar niet echt bij.
Nee, never mind.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:07 schreef belsen het volgende:
[..]
Als je het terugleest met een neutrale bril, is het gewoon kritiek. Met de juiste smiley, zou het misschien anders zijn overgekomen.
*gooit nog wat hout op het kampvuur.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:07 schreef just me het volgende:
[..]
nu ben je niet geloofwaardig meer met die
VLC of Foobar2000 downloaden!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:08 schreef belsen het volgende:
[..]
Die krijg ik nog steeds niet aangeslingerd... Daarnaast heb ik er eigenlijk ook te weinig tijd voor, maar ik lees hier wel met grote regelmaat mee.
Enfin: technische tips zijn welkom.
Kumbajaquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
*gooit nog wat hout op het kampvuur.
I'm forever blowing bubbles,quote:
Ayla? of Aliyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah?quote:
Dit downloaden en dan net als een mp3 in winamp, vlc oid zetten en op play drukken.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:08 schreef belsen het volgende:
[..]
Die krijg ik nog steeds niet aangeslingerd... Daarnaast heb ik er eigenlijk ook te weinig tijd voor, maar ik lees hier wel met grote regelmaat mee.
Enfin: technische tips zijn welkom.
Mooi manquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:10 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
I'm forever blowing bubbles,
Pretty bubbles in the air,
They fly so high,
Nearly reach the sky,
Then like my dreams,
They fade and die.
Fortune's always hiding,
I've looked everywhere,
I'm forever blowing bubbles,
Pretty bubbles in the air.
Ayla uit '66quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ayla? of Aliyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah?
Oh ik herinner me wat met reebruine ogenquote:
"I'm Forever Blowing Bubbles" is a popular American song which debuted in 1918 and was first published in 1919.quote:
Dat ga ik nu uitvindenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |