RACIST!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:59 schreef xBubbles het volgende:
En ik waan me op vakantie op Turkije, goed bezig man!
Is dit een hulpaanvraag?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:00 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Hou jij nou eens stil! Ik vind Turkije juist een leuk land
Ughquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Is dit een hulpaanvraag?![]()
* Lt.Surge gaat eens een verzoekje voor Knokkels zoeken
Ik ben/was geen ONZ-Mod, just sayingquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:01 schreef Rafeiro het volgende:
Lompehork, Surge en consorten waren gewoon iets anders.
Niet persé beter, maar daar was men aan gewend.
Speaking of which, geheel on topic.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:58 schreef belsen het volgende:
[..]
Waar zie je "ten strengste verboden"??? Overdrijven is ook een vak.
[..]
Waarom zo vijandelijk verongelijkt, ToT? Het zou fijn zijn dat als ik, als regelmatig lurker (en moderator) hier, iets zou kunnen snappen van een topic. Hetzelfde geldt natuurlijk voor andere (nieuwe) bezoekers. Smileys of lege quotes helpen daar niet echt bij.
Als je lol is "smileys posten" of op je achterste benen gaan staan als een moderator iets opmerkt, dan zou ik toch echt andere bronnen van vermaak gaan zoeken.
Wij zijn er hier om jullie te dienen en we zijn echt reuze blij dat R49 een plaatsje heeft gezocht en gekregen in MUZ, maar begin alsjeblieft niet meteen te huilen als ik of BB of Sack hier eens langs wandelt met een verzoekje.
Oké maar je liet je bakkes ook daar zienquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ben/was geen ONZ-Mod, just saying
Je kunt ook eerst navragen hoe of wat.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:58 schreef belsen het volgende:
[..]
Waar zie je "ten strengste verboden"??? Overdrijven is ook een vak.
[..]
Waarom zo vijandelijk verongelijkt, ToT? Het zou fijn zijn dat als ik, als regelmatig lurker (en moderator) hier, iets zou kunnen snappen van een topic. Hetzelfde geldt natuurlijk voor andere (nieuwe) bezoekers. Smileys of lege quotes helpen daar niet echt bij.
Als je lol is "smileys posten" of op je achterste benen gaan staan als een moderator iets opmerkt, dan zou ik toch echt andere bronnen van vermaak gaan zoeken.
Wij zijn er hier om jullie te dienen en we zijn echt reuze blij dat R49 een plaatsje heeft gezocht en gekregen in MUZ, maar begin alsjeblieft niet meteen te huilen als ik of BB of Sack hier eens langs wandelt met een verzoekje.
Oh zekerquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:02 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oké maar je liet je bakkes ook daar zien
V&A toch?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ben/was geen ONZ-Mod, just saying
Ik doe nooit wat er van me verwacht wordt.quote:
Mooi.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:03 schreef ToT het volgende:
Maar goed, ik ben inmiddels wel weer gekalmeerd.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh zeker![]()
Kan het goed vinden met de mensen hier, en het blijft leuk om mensen verzoekjes te sturen waar de luisteraars zullen ''genieten''.
Zoals Anneke Grönloh ?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh zeker![]()
Kan het goed vinden met de mensen hier, en het blijft leuk om mensen verzoekjes te sturen waar de luisteraars zullen ''genieten''.
Valt overigens wel mee hoor die verwarring en met het nieuwe beleid heeft het al helemaal niets te maken.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De MUZ crew, je kunt ook beestje bij de naam noemen.
Die zijn ook in verwarring wat ze met zo'n topic moeten en daarnaast nog nieuw beleid van de baas erbij.
Wij zijn leuker, houden van betere muziek en wassen ons wat meer.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:01 schreef Rafeiro het volgende:
Lompehork, Surge en consorten waren gewoon iets anders.
Niet persé beter, maar daar was men aan gewend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |