En nu definitiefquote:
Cancelled.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:48 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Is deze toch:
American Odyssey (TV Series 2015– ) - IMDb
quote:American Odyssey - Cancelled by NBC
Yes vanavond, ep2 van The Brink en ep3 van Proof!quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:03 schreef wolfrolf het volgende:
En aflevering 2 van "The Brink" was ook weer ronduit hilarisch.
Gaat dat zien!
Veel beter dan seizoen 1 jaquote:Op donderdag 2 juli 2015 00:39 schreef Japie77 het volgende:
Ik vond het tweede seizoen van Black Sails toch wel keigoed hoor. Eerste seizoen was leuk maar tweede seizoen had echt een onwijs goed verhaal. En Toby Stevens, goeie acteur zeg.
Hier had ik laatst wel iets over gelezen, wist niet dat die al uit was. Die ga ik even proberen. Txquote:
Dat dus.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:26 schreef kastanova het volgende:
Van alle nieuwe series kan Mr. Robot me toch het meest bekoren. [ afbeelding ]
Slechte troep is het. Killjoys is nog wel vermakelijk. Naja Falling Skies is ook weer terug voor zijn laatste seizoen. Extant is ook weer begonnen maar dat was echt héél slecht bij het eind.quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:59 schreef truedestiny het volgende:
Die nieuwe sci fi series vind ik allemaal best aardig: Humans, Dark Matter en Killjoys. Of ben ik hier alleen in?
Ahhh, de chick die ooit mijn foto als profielfoto hadquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:20 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Mary Jo doet ook mee![]()
[ afbeelding ]
Dit. Wat een bazen serie!quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:26 schreef kastanova het volgende:
Van alle nieuwe series kan Mr. Robot me toch het meest bekoren. [ afbeelding ]
Zeker!quote:Op donderdag 2 juli 2015 01:41 schreef ChickenMan het volgende:
Wojoh, eerste 3 eps van Humans gekeken. Echt super tof!
quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:03 schreef JDx het volgende:
[..]
Ahhh, de chick die ooit mijn foto als profielfoto had
BMS!quote:
Komt er een film? Beste nieuws van de dag voor me. Wat een briljante serie was datquote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:02 schreef JDx het volgende:
[..]
BMS!
Die film komt toch ook binnenkort? Dat moet ook geniaal zijn.
Buuuh, echt?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:24 schreef JDx het volgende:
Ondanks dat ik ertegen was alsnog Extant seizoen 2 geprobeerd, kansloos.
Die was er al, al erger ik me daar wel aan de hoofdletter R haha.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:51 schreef FL_Freak het volgende:
TV / [USA] Mr. Robot
voor de mr robot volgers onder ons. Een topic.
Ik ook dus ik heb het even aangepastquote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:17 schreef JDx het volgende:
[..]
Die was er al, al erger ik me daar wel aan de hoofdletter R haha.
Niet opgegroeid met full house?quote:Op zondag 5 juli 2015 23:35 schreef WammesWaggel het volgende:
John Stamos herkende ik eerst geeneens![]()
Had hem nog weleens in ER gezien maar dit is een nieuw gezicht
Jawelquote:Op zondag 5 juli 2015 23:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niet opgegroeid met full house?
Ik vond hem vrij herkenbaar.
Ik heb hem wel vaker gezien hoor. Die is prima opgedroogdquote:Op zondag 5 juli 2015 23:35 schreef WammesWaggel het volgende:
John Stamos herkende ik eerst geeneens![]()
Had hem nog weleens in ER gezien maar dit is een nieuw gezicht
The Brink werd vorige week al erg flauw, ga vanavond ep 3 nog even proberen. Ballers vind ik nog wel leuk, maar deze aflevering gewoon niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 02:30 schreef FritzWepper het volgende:
Afgehaakt bij The Brink en Ballers. Alleen Mr. Robot en Deutschland 83 zijn over en daarnaast lopen Suits en Tyrant op dit moment. Dus de spoeling is wat dun. Ik ga Humans maar eens de kans geven, al is het niet mijn genre. Heb wel zin in een echte goede comedy, want heb niets meer sinds season finales van Fresh of the Boat en Silicon Valley.
Momenteel (dus die nu lopen) volg ik Ballers, The Brink, Proof, True Detective, Royal Pains, Graceland (seizoen 3 toch maar een kans geven, 2 was veel minder dan 1) en natuurlijk Power.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 02:30 schreef FritzWepper het volgende:
Afgehaakt bij The Brink en Ballers. Alleen Mr. Robot en Deutschland 83 zijn over en daarnaast lopen Suits en Tyrant op dit moment. Dus de spoeling is wat dun. Ik ga Humans maar eens de kans geven, al is het niet mijn genre. Heb wel zin in een echte goede comedy, want heb niets meer sinds season finales van Fresh of the Boat en Silicon Valley.
Hoe is het nieuwe seizoen van True Detective? En Proof nog steeds leuk?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:55 schreef JDx het volgende:
[..]
Momenteel (dus die nu lopen) volg ik Ballers, The Brink, Proof, True Detective, Royal Pains, Graceland (seizoen 3 toch maar een kans geven, 2 was veel minder dan 1) en natuurlijk Power.
Suits vond ik echt een super vette serie, maar werd mij in seizen 3 te ingewikkeld. Misschien ooit maar weer eens proberen, wie weet dat het leuker is als ik het nog een keer probeer.
Vetgedrukt zijn nieuwe series.
Traag en slaapverwekkend, vorige week ep 2 gezien tot 25 minuten, toen naar bed gegaan, gisteren het einde gekeken, dan laatste minuten spannend + cliffhanger, daarna ep 3 gezien tot 20 minuten, toen naar bed.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:08 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Hoe is het nieuwe seizoen van True Detective? En Proof nog steeds leuk?
Suits is voor mij het nieuwe wel af nu, begint een beetje een herhaling van zetten te worden en is dus lang niet meer zo leuk als in het begin. Maar ik volg het al vier jaar, dus ik ben te invested om ermee te kappen, al zie ik het me niet nog eens vijf seizoenen volhouden zo.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:55 schreef JDx het volgende:
[..]
Momenteel (dus die nu lopen) volg ik Ballers, The Brink, Proof, True Detective, Royal Pains, Graceland (seizoen 3 toch maar een kans geven, 2 was veel minder dan 1) en natuurlijk Power.
Suits vond ik echt een super vette serie, maar werd mij in seizen 3 te ingewikkeld. Misschien ooit maar weer eens proberen, wie weet dat het leuker is als ik het nog een keer probeer.
Vetgedrukt zijn nieuwe series.
Full House komt ook terug, ga maar vast klaar zittenquote:Op zondag 5 juli 2015 23:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb hem wel vaker gezien hoor. Die is prima opgedroogd
Ik las het in het Netflix topic, kan niet wachtenquote:Op woensdag 8 juli 2015 13:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Full House komt ook terug, ga maar vast klaar zitten.
Hoe is Tyrant, want seizoen was wel oké, maar niet wauw.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 02:30 schreef FritzWepper het volgende:
Remake van de Zweedse variant die ook op de NPO wordt uitgezonden kennelijk. Dat vond ik wel een aardige serie ondanks dat ik enkel sporadisch een aflevering keek. Ga deze wel even een kans geven.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:54 schreef EilandjeOnline het volgende:
Ik vind de Britse serie Humans wel grappig
Ik heb de eerste 3 afleveringen gekeken. Vind het eerlijk gezegd erg goed.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:54 schreef EilandjeOnline het volgende:
Ik vind de Britse serie Humans wel grappig
Je hebt seizoen één gezien? Ik vind seizoen twee behoorlijk minder tot nu toe.quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:19 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Hoe is Tyrant, want seizoen was wel oké, maar niet wauw.
Helemaal niet Homeland-achtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |