Hoe onstabiel zou het nou eigenlijk worden?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk meer aan de gevolgen hiervan, nog een onstabiel land erbij, en dit keer weer iets dichterbij huis.
Ik denk dat de West europese bewoners al murw gebeukt zijn en alles maar geleidelijk over zich heen laten gaan.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Onze centjes zijn allang niet meer heilig, dat hoef je niet alleen bij Griekenland te zoeken.
Het is dus gewoon een communistische turk?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:43 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat de Griekse PM meer azen in zijn mouwen heeft.
Herinner je de tripjes richting Rusland? En de Chinezen zijn er ook nog als mogelijke investeerders.
Als Tsipras oproept om NEE te stemmen dan heeft hij heus nog wel iets in de melk te brokkelen.....het is geen domme jongen of zo....
==============================================
Early life and career
In 2013
Tsipras was born on July 28, 1974 in Athens. His family has its roots in a village near Babaeski in Eastern Thrace (European Turkey), which moved to Greece during the population exchange between Greece and Turkey.[5] His father was born in Epirus.[6][7] His mother was born in Eleftheroupoli.[8]
He joined the Communist Youth of Greece in the late 1980s. In the early 1990s, as a student of Ampelokipoi Multi-disciplinary High School, he was politically active in the student uprising against the controversial law of Education Minister Vasilis Kontogiannopoulos. He rose to prominence as a representative of the student movement when he was featured as a guest on a television show hosted by journalist Anna Panagiotarea. During the interview, Panagiotarea implied that Tsipras was being disingenuous in defending middle and high school students' right to absenteeism without parental notification in the context of protests.[9]
He studied civil engineering at the National Technical University of Athens, graduating in 2000, before undertaking postgraduate studies in Urban and Regional Planning following an inter-departmental MPhil at the School of Architecture of NTUA. Alongside his postgraduate studies, he began working as a civil engineer in the construction industry. He wrote several studies and projects on the theme of the city of Athens.[9][10][11]
As a university student, he joined the ranks of the renascent left-wing movement, particularly the "Enceladus" (Greek: Εγκέλαδος) group, and as member of it was elected to the executive board of the students' union of the Civil Engineering School of NTUA, and also served as student representative on the University Senate. From 1995 to 1997 he was an elected member of the Central Council of the National Students Union of Greece (EFEE).[9]
Beetje laat vind je niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:33 schreef Breekfast het volgende:
Als ik Grieks was ging ik nu heel snel naar de pinautomaat
Ik heb om eerlijk te zijn totaal geen idee, dit is voor het eerst dat zo iets gebeurt volgens mij.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:44 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hoe onstabiel zou het nou eigenlijk worden?
Meer demonstraties dan in laatste jaren kan je niet echt hebben.
Ik ben mijn drietand aan het slijpen.quote:
Jij bent waterman?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik ben mijn drietand aan het slijpen.
Dat is in het meest ideale scenario, jaquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:33 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Schijnbaar bestaat er op de straat onduidelijkheid over het verschil tussen meningen en feiten. Iedereen mag vinden wat hij wil, maar meningen worden makkelijker gevormd op basis van juiste feiten, toch?
Ze mogen blij zijn dat ze ooit de kans hebben gekregen. Het is formeel niet eens Europa meer.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:45 schreef empa1010 het volgende:
Grieken lopen weg omdat ze niet nog eens een maand uitstel krijgenze hebben al 6 jaar de tijd gehad om hun zooi op orde te krijgen
Dat is niet vergelijkbaar aangezien dat 1 land is. In Nederland betalen Hollanders, Brabanders en Groningers (zolang er gas ligtquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:44 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het peanuts, minder dan wat een Vlaming jaarlijks aan Wallonië betaalt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
No results found for Varouapisquote:
Maar ook toen had men nog voldoende te verliezen, zelfs na de invasie. Pak alles af en de chaosquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:42 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Zit niet in de volksaard joh. Kijk maar naar de tweede wereldoorlog, dan weet je genoeg.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:47 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat is niet vergelijkbaar aangezien dat 1 land is. In Nederland betalen Hollanders, Brabanders en Groningers (zolang er gas ligt) ook veel aan Friezen, Limburgers etc.
Het hoort er bij. Bovendien krijgen die Vlamingen er een prachtig natuurgebied voor terug waar wij alleen maar van kunnen dromen.Er zijn helaas staatsgevaarlijke mensen die menen dat we Griekenland ook als een soort provincie moeten zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nopequote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:48 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
No results found for Varouapis
hebben jullie problemen met Griekse namen?
Dat geldt nog veel meer voor de minister van Financiën (Varoufakis, een autoriteit binnen zijn vakgebied (speltheorie toegepast op de economie)) maar helaas blijkt hij geen drol van politiek en onderhandelingen te begrijpen. In Nederland hadden wij ook zo'n voorbeeld met Ronald Plasterk. Niet dat we dombo's zoals Dijksma, Zijlstra of Elias dan maar moeten benoemen, die zijn nog veel erger!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:43 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat de Griekse PM meer azen in zijn mouwen heeft.
Herinner je de tripjes richting Rusland? En de Chinezen zijn er ook nog als mogelijke investeerders.
Als Tsipras oproept om NEE te stemmen dan heeft hij heus nog wel iets in de melk te brokkelen.....het is geen domme jongen of zo....
Ik had het tegen mensen als Szura en digi die blijkbaar geen Griekse namen kunnen typen. Of ze zijn gewoon racist, dat kan ook.quote:
Nee hij is een zeer intelligent persoon die het welzijn van zijn land en burgers op de eerste plaats ziet.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:44 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Het is dus gewoon een communistische turk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |