abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153904305
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2015 16:03 schreef mootie het volgende:

[..]

Dit vind ik ook wel een beetje raar. Oproepen tot geweld was prima, totdat er een aanslag gepleegd werd?
Net zoals in Nederland dus.
pi_153904309
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2015 16:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het strand en het zwembad, vermoedelijk.
ja want die heb je niet in Benidorm
pi_153904314
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2015 15:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als je om het leven komt door een aanslag in Turkije, dan heb je gewoon heel veel pech.

Hetzelfde geldt, tragisch genoeg, voor de toeristen die in Tunesië zijn neergeschoten. 99,99999 procent van de mensen die er op vakantie gaat, overkomt helemaal niets.

In Egypte zijn in jaren '90 ook meerdere aanslagen gepleegd op toeristen. Toch heb ik het land meerdere malen probleemloos bezocht. Ook in Caïro ben je veilig.

Het is gewoon pech hebben. Wat niet wegneemt dat er wel degelijk landen in het Midden-Oosten zijn waar je niet heen wil gaan op vakantie.
Klopt, ik ben meerdere keren in mexico en in zuid-afrika (johannesbrug) geweest, die toch wel te boek staan als zeer crimineel.
Dat ging prima en geen criminaliteit gezien ^O^

Het is dan ook meer een mediaprobleem dan een veiligheidsprobleem.

Zelfs in nigeria is een vriend van mij geweest zonder bewaking, wat ook prima ging.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_153904323
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2015 16:08 schreef computergirl het volgende:

[..]

Daar breek je je nek over 16 jarige sletjes, nog levensgevaarlijker.
pi_153904329
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 16:06 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ach, veel mensen gaan ook naar Venezuela om op een streng bewapend resort te genieten van een welverdiende vakantie.

Er zal wel iets geleverd worden aan service, of aan prijs/kwaliteit verhouding, of iets anders, anders gaan mensen er niet naar toe.
Uiteraard. Alleen daar loop je verhoogd kans beroofd te worden en met veel pech ook vermoord, maar dan nog vind ik dat iets anders dan dat er dreiging is van radicale idioten die alles en iedereen dood willen maken.
pi_153904343
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 16:08 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Daar breek je je nek over 76 jarige sletjes, nog levensgevaarlijker.
Leeftijd gefixt.
pi_153904398
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2015 16:08 schreef computergirl het volgende:

[..]

Tunesië is vooral aantrekkelijk vanwege de prijs/kwaliteit-verhouding. Voor betrekkelijk weinig geld zit je 8 dagen in 5-sterrenresort.

Voor mensen met een kleinere beurs die mikken op luxe is Tunesië dus een goede bestemming.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_153904430
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 16:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Uiteraard. Alleen daar loop je verhoogd kans beroofd te worden en met veel pech ook vermoord, maar dan nog vind ik dat iets anders dan dat er dreiging is van radicale idioten die alles en iedereen dood willen maken.
Ik heb best veel zonvakanties gehad. 7 keer Turkije, 3 keer Griekenland, 2 keer Spanje. De enige beroving die ik heb meegemaakt (mijn reisgenoot was het slachtoffer) was in Tenerife. We hadden, helaas voor de dader, het door. Zijn avond eindigde iets vervelender dus dan de onze.

Ik ben benieuwd welke risico analyse je voor je berovingstheorie hebt toegepast?
pi_153904445
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 16:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Die dreiging is in realiteit dus helemaal niet zo groot in landen als Egypte en Tunesië.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_153904491
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 16:08 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Klopt, ik ben meerdere keren in mexico en in zuid-afrika (johannesbrug) geweest, die toch wel te boek staan als zeer crimineel.
Dat ging prima en geen criminaliteit gezien ^O^

Het is dan ook meer een mediaprobleem dan een veiligheidsprobleem.

Zelfs in nigeria is een vriend van mij geweest zonder bewaking, wat ook prima ging.
Ik ben in Brazilië geweest. Werd aangeraden om 's nachts niet het strand op te gaan. Eigenwijze Duitser deed het toch en is daar beroofd en vermoord.

Verder struikelde je over de lijmsnuivende kinderen die om 2 uur 's nachts op blote voeten door de straatjes struinen.

Het viel me daar trouwens meteen op dat alle huizen tralies voor de ramen hadden en vaak ook hoge hekken of muurtjes met prikkeldraad. (Natal)

Ook de binnenstad van Fortaleza is 's nachts een feest. Buschauffeurs die met een wapenstok een peukje staan te roken tijdens hun pauze. Ongure types op de straathoeken... dat soort shizzle. Mij is niets gebeurd, maar heb me er soms best onprettig gevoeld.

Cuba was daarentegen erg chill!
pi_153904509
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 16:16 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik ben in Brazilië geweest. Werd aangeraden om 's nachts niet het strand op te gaan. Eigenwijze Duitser deed het toch en is daar beroofd en vermoord.

Verder struikelde je over de lijmsnuivende kinderen die om 2 uur 's nachts op blote voeten door de straatjes struinen.

Het viel me daar trouwens meteen op dat alle huizen tralies voor de ramen hadden en vaak ook hoge hekken of muurtjes met prikkeldraad. (Natal)

Ook de binnenstad van Fortaleza is 's nachts een feest. Buschauffeurs die met een wapenstok een peukje staan te roken tijdens hun pauze. Ongure types op de straathoeken... dat soort shizzle. Mij is niets gebeurd, maar heb me er soms best onprettig gevoeld.

Wel veel seks gehad zeker :P
pi_153904538
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 16:17 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Wel veel seks gehad zeker :P
Haha, nee. Ik had destijds een vriendin, maar als je wilt kun je daar los ja. Vieze hoeren :r
pi_153904658
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 16:13 schreef Toefjes het volgende:

Ik ben benieuwd welke risico analyse je voor je berovingstheorie hebt toegepast?
quote:
Criminaliteit

Venezuela behoort tot de meest gewelddadige landen in de wereld. Veel Venezolanen dragen wapens en schromen niet om die te gebruiken. Gewelddadige overvallen en berovingen gebeuren regelmatig. Daarbij vallen dodelijke slachtoffers. In de grote steden zijn veel overvallers actief vanaf motoren. Regelmatig doen criminelen zich voor als taxichauffeur om vervolgens iemand te beroven of te ontvoeren.
http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/reisadviezen/venezuela
pi_153904671
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 16:18 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Haha, nee. Ik had destijds een vriendin, maar als je wilt kun je daar los ja. Vieze hoeren :r
Heb veel verhalen gehoord over Natal en Fortaleza, de gloriejaren aldaar zijn door de crisis ruim ingehaald wat ik begrepen heb. Geen lekkere plek om nu naar toe te gaan ;)

Maar ja, waarom wel naar Tunesie was de vraag. Ik hou het op een financiele afweging.
pi_153904745
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 16:24 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Heb veel verhalen gehoord over Natal en Fortaleza, de gloriejaren aldaar zijn door de crisis ruim ingehaald wat ik begrepen heb. Geen lekkere plek om nu naar toe te gaan ;)

Maar ja, waarom wel naar Tunesie was de vraag. Ik hou het op een financiele afweging.
Vriend van me heeft een jaartje in Fortaleza gewoond. Best maffe dingen meegemaakt daar.

Maar goed, je hebt gelijk. Mensen willen veel voor weinig en gaan dan naar dergelijke resorts.
Zelf heb ik niets met resorts... vooral die all inclusief fabrieken niet. :r
pi_153904767
quote:
Ik zat te klootzakken, doordat de focus steeds op Islamitische landen lag, was het mij ontschoten dat het over Venezuela ging. Terwijl ik het nota bene zelf was begonnen. Mijn fout dus. Excuus.
pi_153904778
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 16:27 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik zat te klootzakken, doordat de focus steeds op Islamitische landen lag, was het mij ontschoten dat het over Venezuela ging. Terwijl ik het nota bene zelf was begonnen. Mijn fout dus. Excuus.
No problem :)
pi_153905033
Terror in Tunesien: Sehnsucht nach dem Diktator

Nach dem Terrorangriff auf Touristen ringt Tunesien mit den Folgen. Touristen reisen ab, und Einheimische sehnen sich nach der Zeit des Diktators Ben Ali.

Meer hier

pi_153907193
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 16:16 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

totala niks van gemerkt in mijn vele bezoeken in afrika.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_153907211
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 18:26 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

totala niks van gemerkt in mijn vele bezoeken in afrika.
Brazilië ligt niet in Afrika.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2015 18:28:12 ]
  zondag 28 juni 2015 @ 23:29:22 #111
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_153915952
Minstens 30 Britten gedood.

Tunisia attack: David Cameron calls for fightback against intolerance as 30 Britons confirmed dead
The Prime Minister has called for the UK to be 'intolerant' of extremist Islam as more than 30 Britons confirmed to have died in Tunisian beach massacre

http://www.telegraph.co.u(...)-confirmed-dead.html
are we infinite or am I alone
pi_153920987
Bouwvakker schakelde terrorist Sousse uit

Een lokale aannemer blijkt een heldenrol te hebben gespeeld in het stoppen van jihadschutter Seifeddine Rezgui, die 38 badgasten doodde in Sousse.

De bouwvakker was tegels aan het zetten op een plat dak, toen hij onder hem op straat de schutter zag. Direct pakte hij twee handen vol tegels en dumpte die op het hoofd van de jihadist.
Die werd geraakt en begon gedesoriënteerd in het wilde weg om zich heen te schieten. Dat moment benutte de politie om de aanvaller uit te schakelen. Volgens de tegelzetter, de lokale aannemer Mayel Moncef, rolde een handgranaat uit de handen van de schutter toen hij dood op de grond viel.
De tegelzetter noemt zichzelf geen held: „Het enige wat ik heb gedaan was mijn taak, de taak van elke Tunesiër en moslim”, zo zegt hij tegen een nieuwsploeg van Chanel4.Op de beelden toont hij hoe hij een stapel tegels over de terrasrand naar beneden wierp. Op straat zijn de kogelinslagen her en der zichtbaar van de schutter.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_schutter_uit__.html
_O_

Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_153924051
Die vrolijke tocht met die kamelen op het Journaal zojuist :D :')
pi_153924086
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 13:12 schreef WammesWaggel het volgende:
Die vrolijke tocht met die kamelen op het Journaal zojuist :D :')
Je zou bijna denken dat het opgezet is om meer toeristen te lokken. :')
  maandag 29 juni 2015 @ 16:31:16 #116
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_153929148
quote:
Tunisia attack: First arrests over Sousse massacre

Tunisia has made its first arrests over the massacre of 38 people, mainly tourists, by a gunman at the beach resort of Sousse on Friday, the country's interior minister has said.

Mohamed Gharsalli said 1,000 troops would now be deployed to protect the country's beach resorts.

Three European ministers have laid flowers at the scene of the attack in a sign of solidarity.

Islamic State (IS) has said it was behind the attack.

On Sunday the BBC learned that at least 30 of the dead were from the UK.

"We have started by arresting a first group, a significant number of people, from the network that was behind this terrorist criminal," said Mr Gharsalli, referring to gunman Seifeddine Rezgui, the Tunisian student who carried out Friday's attack.

Tunisian authorities say he was the only attacker, but he had accomplices who provided him with weapons and logistical support, reports AP news agency.

"We are friends against one enemy," said the interior minister, addressing his counterparts from the UK, Germany and France.
http://www.bbc.com/news/world-africa-33313749
probleem met het inzetten van 1000 militairen is dat daar ook terroristen tussen kunnen zitten...
are we infinite or am I alone
pi_153929388
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 16:31 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

http://www.bbc.com/news/world-africa-33313749
probleem met het inzetten van 1000 militairen is dat daar ook terroristen tussen kunnen zitten...
Ook al zou dat niet zo zijn, niet echt lekker het vakantiegevoel lijkt mij, met 1000 militairen om je heen.
pi_153929831
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2015 16:38 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Ook al zou dat niet zo zijn, niet echt lekker het vakantiegevoel lijkt mij, met 1000 militairen om je heen.
Dat schijtland gewoon links laten liggen.
pi_153930040
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2015 16:38 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Levert wel leuke selfies op
pi_153930175
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 16:54 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat schijtland gewoon links laten liggen.
Dat doe ik al 25 jaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')