Wel veel seks gehad zekerquote:Op zondag 28 juni 2015 16:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ben in Brazilië geweest. Werd aangeraden om 's nachts niet het strand op te gaan. Eigenwijze Duitser deed het toch en is daar beroofd en vermoord.
Verder struikelde je over de lijmsnuivende kinderen die om 2 uur 's nachts op blote voeten door de straatjes struinen.
Het viel me daar trouwens meteen op dat alle huizen tralies voor de ramen hadden en vaak ook hoge hekken of muurtjes met prikkeldraad. (Natal)
Ook de binnenstad van Fortaleza is 's nachts een feest. Buschauffeurs die met een wapenstok een peukje staan te roken tijdens hun pauze. Ongure types op de straathoeken... dat soort shizzle. Mij is niets gebeurd, maar heb me er soms best onprettig gevoeld.
Cuba was daarentegen erg chill!
quote:Op zondag 28 juni 2015 16:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik ben benieuwd welke risico analyse je voor je berovingstheorie hebt toegepast?
http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/reisadviezen/venezuelaquote:Criminaliteit
Venezuela behoort tot de meest gewelddadige landen in de wereld. Veel Venezolanen dragen wapens en schromen niet om die te gebruiken. Gewelddadige overvallen en berovingen gebeuren regelmatig. Daarbij vallen dodelijke slachtoffers. In de grote steden zijn veel overvallers actief vanaf motoren. Regelmatig doen criminelen zich voor als taxichauffeur om vervolgens iemand te beroven of te ontvoeren.
Heb veel verhalen gehoord over Natal en Fortaleza, de gloriejaren aldaar zijn door de crisis ruim ingehaald wat ik begrepen heb. Geen lekkere plek om nu naar toe te gaanquote:Op zondag 28 juni 2015 16:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Haha, nee. Ik had destijds een vriendin, maar als je wilt kun je daar los ja. Vieze hoeren
Vriend van me heeft een jaartje in Fortaleza gewoond. Best maffe dingen meegemaakt daar.quote:Op zondag 28 juni 2015 16:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb veel verhalen gehoord over Natal en Fortaleza, de gloriejaren aldaar zijn door de crisis ruim ingehaald wat ik begrepen heb. Geen lekkere plek om nu naar toe te gaan![]()
Maar ja, waarom wel naar Tunesie was de vraag. Ik hou het op een financiele afweging.
Ik zat te klootzakken, doordat de focus steeds op Islamitische landen lag, was het mij ontschoten dat het over Venezuela ging. Terwijl ik het nota bene zelf was begonnen. Mijn fout dus. Excuus.quote:Op zondag 28 juni 2015 16:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
[..]
http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/reisadviezen/venezuela
No problemquote:Op zondag 28 juni 2015 16:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zat te klootzakken, doordat de focus steeds op Islamitische landen lag, was het mij ontschoten dat het over Venezuela ging. Terwijl ik het nota bene zelf was begonnen. Mijn fout dus. Excuus.
totala niks van gemerkt in mijn vele bezoeken in afrika.quote:Op zondag 28 juni 2015 16:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ben in Brazilië geweest. Werd aangeraden om 's nachts niet het strand op te gaan. Eigenwijze Duitser deed het toch en is daar beroofd en vermoord.
Verder struikelde je over de lijmsnuivende kinderen die om 2 uur 's nachts op blote voeten door de straatjes struinen.
Het viel me daar trouwens meteen op dat alle huizen tralies voor de ramen hadden en vaak ook hoge hekken of muurtjes met prikkeldraad. (Natal)
Ook de binnenstad van Fortaleza is 's nachts een feest. Buschauffeurs die met een wapenstok een peukje staan te roken tijdens hun pauze. Ongure types op de straathoeken... dat soort shizzle. Mij is niets gebeurd, maar heb me er soms best onprettig gevoeld.
Cuba was daarentegen erg chill!
Brazilië ligt niet in Afrika.quote:Op zondag 28 juni 2015 18:26 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
totala niks van gemerkt in mijn vele bezoeken in afrika.
Je zou bijna denken dat het opgezet is om meer toeristen te lokken.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:12 schreef WammesWaggel het volgende:
Die vrolijke tocht met die kamelen op het Journaal zojuist![]()
http://www.bbc.com/news/world-africa-33313749quote:Tunisia attack: First arrests over Sousse massacre
Tunisia has made its first arrests over the massacre of 38 people, mainly tourists, by a gunman at the beach resort of Sousse on Friday, the country's interior minister has said.
Mohamed Gharsalli said 1,000 troops would now be deployed to protect the country's beach resorts.
Three European ministers have laid flowers at the scene of the attack in a sign of solidarity.
Islamic State (IS) has said it was behind the attack.
On Sunday the BBC learned that at least 30 of the dead were from the UK.
"We have started by arresting a first group, a significant number of people, from the network that was behind this terrorist criminal," said Mr Gharsalli, referring to gunman Seifeddine Rezgui, the Tunisian student who carried out Friday's attack.
Tunisian authorities say he was the only attacker, but he had accomplices who provided him with weapons and logistical support, reports AP news agency.
"We are friends against one enemy," said the interior minister, addressing his counterparts from the UK, Germany and France.
Ook al zou dat niet zo zijn, niet echt lekker het vakantiegevoel lijkt mij, met 1000 militairen om je heen.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:31 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
http://www.bbc.com/news/world-africa-33313749
probleem met het inzetten van 1000 militairen is dat daar ook terroristen tussen kunnen zitten...
Dat schijtland gewoon links laten liggen.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:38 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ook al zou dat niet zo zijn, niet echt lekker het vakantiegevoel lijkt mij, met 1000 militairen om je heen.
Levert wel leuke selfies opquote:Op maandag 29 juni 2015 16:38 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ook al zou dat niet zo zijn, niet echt lekker het vakantiegevoel lijkt mij, met 1000 militairen om je heen.
Dat doe ik al 25 jaar.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat schijtland gewoon links laten liggen.
Arabische landen zijn erg mooi om te bezoeken en ook Tunesië is erg mooi om te bezoeken buiten de resorts, de cultuur, het land, alleen de mensen wat minder...... Toch blijf ik er voorlopig weg ondanks dat de kans dat je zelf slachtoffer wordt van dit geweld natuurlijk verwaarloosbaar is.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest en dat ga ik nog heel lang volhouden.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vanwege je laatste opmerking mag dat volk de jouwe ook niet , ter informatiequote:Op maandag 29 juni 2015 20:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Arabische landen zijn erg mooi om te bezoeken en ook Tunesië is erg mooi om te bezoeken buiten de resorts, de cultuur, het land, alleen de mensen wat minder...... Toch blijf ik er voorlopig weg ondanks dat de kans dat je zelf slachtoffer wordt van dit geweld natuurlijk verwaarloosbaar is.
Enkele jaren geleden zijn we met zo'n schoolreis daar geweest, rondreis, in elk dorp dat je kwam stonden de jonge mannen massaal om de bus heen met obscene gebaren richting de dames. Daarnaast in een hotel in Sousse een keer meegemaakt dat er een groep jongeren van die neksnij bewegingen richting ons stonden te maken terwijl we op het balkon stonden. Taxi chauffeurs die je afzetten, kameelrit van 5 min enzo. Dat soort dingen, allemaal niet erg prettig, onderontwikkeld volk.
Zulke mensen mogen ook wegblijven uit dit mooie land ja, evenals mensen die het bestempelen als schijtland. Ik heb echt een bloedhekel aan mensen die zichzelf als superieus zien, helaas genoeg mensen hier die zo zijn valt me op. Dat je niks van andere culturen wilt hebben is 1 ding, maar respectvol blijven en niet generaliseren is blijkbaar erg lastig voor sommigen.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:24 schreef johnson555 het volgende:
[..]
Vanwege je laatste opmerking mag dat volk de jouwe ook niet , ter informatie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |