Dat geldt voor ieder moslimland. Daar ben je als westerling vogelvrij en loop je constant het risico ontvoerd te worden.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat schijtland gewoon links laten liggen.
Heldere uitspraak. Wel onzin natuurlijk, maar helder.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:12 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat geldt voor ieder moslimland. Daar ben je als westerling vogelvrij en loop je constant het risico ontvoerd te worden.
Is gewoon klaar als een klontje hoor, die culturen/landen zijn gewoon minder ver qua onderwijs, ontwikkeling etc. etc. etc. Is verder niet erg, maar het blijkt nu eenmaal zo in de praktijk. Maar blijf lekker in je droom dat alle culturen gelijkwaardig zijn.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:02 schreef ntm het volgende:
[..]
Zulke mensen mogen ook wegblijven uit dit mooie land ja, evenals mensen die het bestempelen als schijtland. Ik heb echt een bloedhekel aan mensen die zichzelf als superieus zien, helaas genoeg mensen hier die zo zijn valt me op. Dat je niks van andere culturen wilt hebben is 1 ding, maar respectvol blijven en niet generaliseren is blijkbaar erg lastig voor sommigen.
Ik ben er meermaals geweest. Feit, vreselijk mooi land, veel bezienswaardigheden.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:06 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik zou er wel heen gaan. Nu niet maar later een keer als er een leuke deal voorbij komt.
Ook zoiets soortgelijks meegemaakt met mijn (ex)vriendin in Egypte, voor mij nooit meer dit soort landen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 10:41 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ik ben er meermaals geweest. Feit, vreselijk mooi land, veel bezienswaardigheden.
El Djem, Mathmata, Dougga, Tuburbo Majus, Carthago, Sidi Bou Said enz. Enz.
Bevolking, erg fout, in mijn beleving eten erg slecht, overal, maar goed, smaken verschillen.
De laatste keer op het strand achterna gezeten door pakweg 25 man vanwege mijn, blonde, vrouw, we hebben moeten vluchten voor ons leven toen, ook nog een knokpartij in de soukh van Hammamed gehad omdat ze me met geweld naar binnen willen halen, toen was ik er klaar mee, nooit meer Tunesie en iedereen die het horen wilde afgeraden te gaan.
Hoop echt dat nu eindelijk de ogen open gaan van mensen en dat soort landen links laten liggen, jammer van de goedwillenden die er zeker ook wel zijn.
En Nederland haalt alle toeristen terug en canselt alle verdre reizen, heel goed.
Haha lijkt me sterk dat 25 mannen om een blonde vrouw gaan rennen. Je overdrijft erg volgens mij. Ik kom elk jaar in Tunesië en zie genoeg blonde vrouwen rustig in bikini op het strand. Heb ook zelf blonde vriendinnen die naar Tunesië zijn geweest (ander gebied dan ik) en echt een hele leuke vakantie hebben gehad, nergens last van gehad. Iedereen die ik ken wil ook graag naar Tunesië als ik vakantiefoto's laat zienquote:Op donderdag 2 juli 2015 10:41 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ik ben er meermaals geweest. Feit, vreselijk mooi land, veel bezienswaardigheden.
El Djem, Mathmata, Dougga, Tuburbo Majus, Carthago, Sidi Bou Said enz. Enz.
Bevolking, erg fout, in mijn beleving eten erg slecht, overal, maar goed, smaken verschillen.
De laatste keer op het strand achterna gezeten door pakweg 25 man vanwege mijn, blonde, vrouw, we hebben moeten vluchten voor ons leven toen, ook nog een knokpartij in de soukh van Hammamed gehad omdat ze me met geweld naar binnen willen halen, toen was ik er klaar mee, nooit meer Tunesie en iedereen die het horen wilde afgeraden te gaan.
Hoop echt dat nu eindelijk de ogen open gaan van mensen en dat soort landen links laten liggen, jammer van de goedwillenden die er zeker ook wel zijn.
En Nederland haalt alle toeristen terug en canselt alle verdre reizen, heel goed.
Goddank zijn de culturen niet gelijkwaardig.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Is gewoon klaar als een klontje hoor, die culturen/landen zijn gewoon minder ver qua onderwijs, ontwikkeling etc. etc. etc. Is verder niet erg, maar het blijkt nu eenmaal zo in de praktijk. Maar blijf lekker in je droom dat alle culturen gelijkwaardig zijn.
Zolang er flinke terreurdreiging is zal het wel van kracht blijven. Voorlopig is het toerisme daar dood, gok ik.quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:23 schreef ntm het volgende:
Staat btw niet bij tot hoe lang het negatief reisadvies duurt?
Zullen niet veel westerlingen meer komen nee. Mijn vriend (is Nederlands) zou voor het eerst naar Tunesië komen, maar ik twijfel nu echt om hem hierheen te laten komen. Ik zit in Tunis en het is daar niet heel erg toeristisch, eigenlijk bijna niet. Maar toch..kans op ontvoeringen enzo las ikquote:Op donderdag 2 juli 2015 12:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zolang er flinke terreurdreiging is zal het wel van kracht blijven. Voorlopig is het toerisme daar dood, gok ik.
Ik zou het niet doen. Kans is misschien niet heel groot dat het gebeurt, maar waarom zou je het risico nemen?quote:Op donderdag 2 juli 2015 13:03 schreef ntm het volgende:
[..]
Zullen niet veel westerlingen meer komen nee. Mijn vriend (is Nederlands) zou voor het eerst naar Tunesië komen, maar ik twijfel nu echt om hem hierheen te laten komen. Ik zit in Tunis en het is daar niet heel erg toeristisch, eigenlijk bijna niet. Maar toch..kans op ontvoeringen enzo las ik
Letterlijk & figuurlijk....quote:Op donderdag 2 juli 2015 12:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zolang er flinke terreurdreiging is zal het wel van kracht blijven. Voorlopig is het toerisme daar dood, gok ik.
Ben jij Nederlands/Tunesisch die daar permanent woont?quote:Op donderdag 2 juli 2015 13:03 schreef ntm het volgende:
[..]
Zullen niet veel westerlingen meer komen nee. Mijn vriend (is Nederlands) zou voor het eerst naar Tunesië komen, maar ik twijfel nu echt om hem hierheen te laten komen. Ik zit in Tunis en het is daar niet heel erg toeristisch, eigenlijk bijna niet. Maar toch..kans op ontvoeringen enzo las ik
Ik ga elke zomer voor 2/3 maanden naar Tunesië, heb familie hier. Ik ben student dus nu kan het nogquote:Op donderdag 2 juli 2015 13:57 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ben jij Nederlands/Tunesisch die daar permanent woont?
Toe maar. Dat je vader dat ok vindt.quote:Op donderdag 2 juli 2015 13:03 schreef ntm het volgende:
[..]
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Toe maar. Dat je vader dat ok vindt.
twitter:BreakingF24 twitterde op zaterdag 04-07-2015 om 15:35:05#BREAKING - Tunisia declares state of emergency following last week's hotel attack http://t.co/S6lURq7uTv http://t.co/yFwZ621M3U reageer retweet
Beetje vreemd, ruim een week na de aanslagen...quote:Op zaterdag 4 juli 2015 15:42 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:BreakingF24 twitterde op zaterdag 04-07-2015 om 15:35:05#BREAKING - Tunisia declares state of emergency following last week's hotel attack http://t.co/S6lURq7uTv http://t.co/yFwZ621M3U reageer retweet
Ja idd, misschien verwachten ze nog ietsquote:Op zaterdag 4 juli 2015 15:47 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Beetje vreemd, ruim een week na de aanslagen...
Omdat ze nu beseffen dat hun economie een enorme klap krijgt aangezien toeristen wegblijven misschien?quote:
Die gaan niet terugkomen nu er een noodtoestand van kracht is.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Omdat ze nu beseffen dat hun economie een enorme klap krijgt aangezien toeristen wegblijven misschien?
Je merkt pas wat je mist als je het niet meer hebt. Weet wel zeker dat dat zeer doet.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Omdat ze nu beseffen dat hun economie een enorme klap krijgt aangezien toeristen wegblijven misschien?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |