Ja en lorenzo eerste en marquez tweedequote:Op zondag 16 augustus 2015 14:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja best wel. Rossi zal wel derde worden.
Ja.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:24 schreef opreis het volgende:
[..]
Ja en lorenzo eerste en marquez tweede
Misschien dat pedrosa nog wat kan?quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Is er überhaupt ergens een battle voor een plek? Volgens mij niet eens.
Er zitten er een paar redelijk dicht bij elkaar, maar jaquote:Op zondag 16 augustus 2015 14:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Is er überhaupt ergens een battle voor een plek? Volgens mij niet eens.
Nee hoor. Hij is nergens.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Gatver wat saai. Heel jammer van Rossi's start. Had anders nog best spannend kunnen zijn.
Woohoo..quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er zitten er een paar redelijk dicht bij elkaar, maar ja
[ afbeelding ]
Jij was toch die Rossi hater?quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij is nergens.
Pedrosa versus de Ducatis is leuk.
Inderdaad, of Rossi wel of niet binnen de 10 seconden zou blijven was toch wel even billenknijpen.quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Inderdaad, of Rossi wel of niet binnen de 10 seconden zou blijven was toch wel even billenknijpen.
Daar ben ik wel blij om. Ik gunde het Dovi nietquote:
Klopt.quote:
Is de laatste tijd idd veel sterker dan Dovi. Vinales ook erg sterk bezig trouwens, jammer van die val maar is een stuk sneller dan Aleixquote:Op zondag 16 augustus 2015 14:46 schreef Fir3fly het volgende:
Iannone weer vierde trouwens, hij is echt ontzettend gegroeid dit seizoen.
Is ook kansloos, die Honda is gewoon veel te agressief. Dat hij zo goed mee blijft doen geeft pas aan hoe goed hij is.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:49 schreef Fir3fly het volgende:
Lorenzo nu aan de leiding van het kampioenschap. Marquez 52 punten achter, lijkt toch redelijk kansloos inmiddels.
Eens. Yamaha heeft de beste motor dit jaar, dat is duidelijk.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:53 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Is ook kansloos, die Honda is gewoon veel te agressief. Dat hij zo goed mee blijft doen geeft pas aan hoe goed hij is.
Hoop toch dat Bo voor die Italiaan weet te eindigen, gat is nog maar 11 punten.quote:Op zondag 16 augustus 2015 15:01 schreef Beach het volgende:
http://www.redbullrookiescup.com/
18 minuten
Ben wel benieuwd naar de stand sinds marquez met het 2014 chasis rijdtquote:Op zondag 16 augustus 2015 14:53 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Is ook kansloos, die Honda is gewoon veel te agressief. Dat hij zo goed mee blijft doen geeft pas aan hoe goed hij is.
Het gaat spannend worden denk ik. Er komen een paar circuits aan waar Lorenzo altijd goed is (Silverstone, Aragon) maar daarna Misano waar Rossi vorig jaar ook won.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:36 schreef Dos37 het volgende:
Rossi moet nog wat overwinning gaan pakken anders gaat Lorenzo er mee vandoor.
quote:
Toevallig op BBC omdat Silverstone of alleen op Eurosport 2 ?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:19 schreef Fir3fly het volgende:
Silverstone dit weekend, het lijkt weer Lorenzo vs Marquez te worden.
Het heeft er alle schijn van dat Marquez een stuk dichterbij zit. Ik verwacht een herhaling van vorig jaarquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Laten we hopen dat het geen herhaling wordt van de laatste race,. Ik wil een beetje spanning!
Vergetenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Bo heeft de eerste race gewonnen,![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |