oh ja, mw MM loopt voor natuurlijkquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, want ik val alleen op oudere vrouwen...
Jij weet en post veel te veel...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh ja, mw MM loopt voor natuurlijk
Dan zeg je toch dat je van '68 bent.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, want ik val alleen op oudere vrouwen...
ik ben niet iedereen hèquote:
Jij zeker niet! Maar veel later ga ik het echt niet makenquote:
Golf ze morgen... Ik ga nog even Piet luisterenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:59 schreef just me het volgende:
[..]
Jij zeker niet! Maar veel later ga ik het echt niet maken
quote:
ik zie 'n sterquote:
Maar strakjes komt-ie dichterbij...quote:
mouth and mcnealquote:
Er is plagiaat gepleegd. Hopelijk heeft Deisyy haar copyright-gelden goed geregeld....quote:
Ach gut, je houdt ook alles in de gaten.quote:Op zondag 28 juni 2015 09:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er is plagiaat gepleegd. Hopelijk heeft Deisyy haar copyright-gelden goed geregeld....
GC / [KSC #7161] Age is just a number :+
Dat gaat net als 40+ ten onder aan off-topic gebagger. Sommige mensen leren het nooit.quote:Op zondag 28 juni 2015 09:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw ben nu op christelijk tijdstip aan het draaien op de radio.
quote:Op zondag 28 juni 2015 09:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb je de zwarte kousen aan nu?quote:Op zondag 28 juni 2015 09:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat gaat net als 40+ ten onder aan off-topic gebagger. Sommige mensen leren het nooit.
Zeer christelijk, alleen krijg ik die deuntjes nu niet door mijn strot...quote:Op zondag 28 juni 2015 09:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat is de generatiekloof.quote:Op zondag 28 juni 2015 10:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeer christelijk, alleen krijg ik die deuntjes nu niet door mijn strot...
Maar waarom dan wel The Specials?quote:Op zondag 28 juni 2015 10:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan voel ik me vereerd...
ow jeequote:Op zondag 28 juni 2015 10:11 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen, ik ben nog een beetje brak, ik was namelijk pas 03.15 thuis..... en dat op mijn oude dag.
Ho, ik had het vooral over het tijdstip en ook een beetje de duur van de set.quote:
Kom op zeg, je bent zelfs jonger dan ik...quote:Op zondag 28 juni 2015 10:11 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen, ik ben nog een beetje brak, ik was namelijk pas 03.15 thuis..... en dat op mijn oude dag.
Tsja ik draai wel graag in dezelfde stijl. Alles door elkaar is wel leuk maar past niet in mijn autistische plaatje.quote:Op zondag 28 juni 2015 10:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ho, ik had het vooral over het tijdstip en ook een beetje de duur van de set.
Ik kan moeilijk tegen lang dezelfde muziek achter elkaar, ik hou van afwisseling qua stijlen...
5 Uur lang The Specials zou ik nu ook niet waarderen, hoewel ik door het meer up-tempo ritme er beter tegen zou kunnen, denk ik...
Voor jou zal ik volgende keerquote:Op zondag 28 juni 2015 10:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom op zeg, je bent zelfs jonger dan ik...
Ieder z'n ding natuurlijk.quote:Op zondag 28 juni 2015 10:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja ik draai wel graag in dezelfde stijl. Alles door elkaar is wel leuk maar past niet in mijn autistische plaatje.
en sommige mensen kunnen alleen met hun vingertje wijzenquote:Op zondag 28 juni 2015 09:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat gaat net als 40+ ten onder aan off-topic gebagger. Sommige mensen leren het nooit.
Geen kitscherige sfeer, geen 60+'ers en geen te kleffe Neil?quote:Op zondag 28 juni 2015 10:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor jou zal ik volgende keerals PI zetten.
Maar ik heb er zeker geen spijt van dat ik naar het concert bent geweest, Neil zong wel wat krakeriger, maar ik wat wil je op die leeftijd.
De sfeer was geweldig en de criteria die jij noemde afgelopen week herkende ik totaal niet, gisteravond waren er mensen van allerlei leeftijden. In tegenstelling tot 5 jaar geleden waren er ook veel jongere mensen en was er een heel hoog spijkerbroeken gehalte.
Nee, helemaal geen kitscherige sfeer, ik had dat wel verwacht, maar zat op een terrasje en zag de drommen mensen voorbij komen, waarvan velen er eigenlijk meer uitzagen alsof ze net van een wandeltocht terug kwamen.quote:Op zondag 28 juni 2015 10:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen kitscherige sfeer, geen 60+'ers en geen te kleffe Neil?
Zouden de 'echte fans' dan allemaal donderdag al gegaan zijn?
Mijn kleinzoon verdomt het om te praten en regelt alles met uh en wijzen met de vinger.quote:Op zondag 28 juni 2015 10:26 schreef sacha het volgende:
[..]
en sommige mensen kunnen alleen met hun vingertje wijzen
Koen mag die tt wel even lenenquote:Op zondag 28 juni 2015 09:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er is plagiaat gepleegd. Hopelijk heeft Deisyy haar copyright-gelden goed geregeld....
GC / [KSC #7161] Age is just a number :+
Dat is wel heel erg coulant van je. Ik had een advocaat ingeschakeld om deze diefstal aan te pakken.quote:
Wijze woorden.quote:Op zondag 28 juni 2015 10:26 schreef sacha het volgende:
[..]
en sommige mensen kunnen alleen met hun vingertje wijzen
Jullie?quote:Op zondag 28 juni 2015 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Aangezien jullie binnen de risicogroepen vallen. Hoe bereiden jullie je voor op de aankomende hittegolf?
Mijn UI is iig al hitteproof.
Lekker chillen met koele drankjes uit de koelingquote:Op zondag 28 juni 2015 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Aangezien jullie binnen de risicogroepen vallen. Hoe bereiden jullie je voor op de aankomende hittegolf?
ik heb de zomerbanden weer op mijn rollator laten zettenquote:Op zondag 28 juni 2015 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe was je feestje?quote:Op zondag 28 juni 2015 18:42 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb de zomerbanden weer op mijn rollator laten zetten
We zijn godverdomme geen bejaarden. Ik werk gewoon door, met een beetje pech. Ik zit er niet op te wachten maar ik heb wel vaker met 30 plus en een stomer in mijn klauwen gestaan.quote:Op zondag 28 juni 2015 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel hard op weg.quote:Op zondag 28 juni 2015 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
We zijn godverdomme geen bejaarden. Ik werk gewoon door, met een beetje pech. Ik zit er niet op te wachten maar ik heb wel vaker met 30 plus en een stomer in mijn klauwen gestaan.
Tja door gaat het toch wel, maar risico groep is wel wat overdreven.quote:
Sowieso is dat individueel, de ene bejaarde is de andere niet, altijd maar dat generaliseren moet maar eens afgelopen zijn.quote:Op zondag 28 juni 2015 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja door gaat het toch wel, maar risico groep is wel wat overdreven.
Precies mijn moeder is 82 en hartstikke hip. Vandaag in het wit.quote:Op zondag 28 juni 2015 18:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sowieso is dat individueel, de ene bejaarde is de andere niet, altijd maar dat generaliseren moet maar eens afgelopen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
geslaagdquote:
quote:Op zondag 28 juni 2015 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies mijn moeder is 82 en hartstikke hip. Vandaag in het wit.Mijne is 83 en komt vandaag terug van vakantie. Lichamelijk is ze natuurlijk op leeftijd, maar in haar bovenkamer is ze jeugdiger dan menig 28 jarige.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Toch niet afgesloten?quote:Op zondag 28 juni 2015 19:00 schreef sacha het volgende:
[..]
geslaagd![]()
en mijn kleine broertje is er nog![]()
mijn jarige zus ook nog maar die heb ik in een huisje gepropt voor de rest van de week
quote:Op zondag 28 juni 2015 19:02 schreef Soury het volgende:
Over hip gesproken, ik heb een nieuwe buurman.
[ afbeelding ]
Ik heb me even aangepast
Tis me het kleurtje wel, maar niet verkeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zondag 28 juni 2015 19:02 schreef Soury het volgende:
Ik heb me even aangepast
Ben jij onlangs getrouwd Soury?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met de deur op slot ?quote:Op zondag 28 juni 2015 19:00 schreef sacha het volgende:
[..]
geslaagd![]()
en mijn kleine broertje is er nog![]()
mijn jarige zus ook nog maar die heb ik in een huisje gepropt voor de rest van de week
In een gestolen autoquote:
quote:Op zondag 28 juni 2015 19:00 schreef sacha het volgende:
Een soort Rivella, maar dan anders dusquote:Op zondag 28 juni 2015 19:37 schreef sacha het volgende:
[..]
ze is best lief maar wel een beetje raar
Dat krijg je met 50 jarigenquote:
Ik ben daarom blij dat ik dat nog lang niet benquote:
Ik vind die kleur geweldigquote:Op zondag 28 juni 2015 19:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tis me het kleurtje wel, maar niet verkeerd.
We tellen af dat weet jequote:Op zondag 28 juni 2015 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben daarom blij dat ik dat nog lang niet ben
Hup in de prullenbakquote:Op zondag 28 juni 2015 19:41 schreef sacha het volgende:
wat zouden jullie doen als je op je verjaardag een kaart krijgt waar een kabouterfietsje, een kabouterhuisje en een kabouter envelopje aan hangt met 2 enkele reizen met een boot naar een eiland?
Aan iemand geven die ik graag voor eeuwig zie verdwijnen.quote:Op zondag 28 juni 2015 19:41 schreef sacha het volgende:
wat zouden jullie doen als je op je verjaardag een kaart krijgt waar een kabouterfietsje, een kabouterhuisje en een kabouter envelopje aan hangt met 2 enkele reizen met een boot naar een eiland?
Zorgen dat ik mijn pinpas bij me heb voor de terugreis.quote:Op zondag 28 juni 2015 19:41 schreef sacha het volgende:
Er is geen ontkomen aanquote:
quote:Op zondag 28 juni 2015 19:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Aan iemand geven die ik graag voor eeuwig zie verdwijnen.
Oh jee echt?quote:
Dat is een waarheid als een koe, plus gezondquote:Op zondag 28 juni 2015 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is geen ontkomen aan
Maar het is erger als je het niet wordt
Familie zuchtquote:
Een beetje dooddoener van mij dat wel, net als "je bent zo oud als je je voelt", maar ik voelde me gisteravond een stuk jonger toen een 32-jarige knul me probeerde te versierenquote:Op zondag 28 juni 2015 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is een waarheid als een koe, plus gezond
Volgens mij was hij 34quote:Op zondag 28 juni 2015 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een beetje dooddoener van mij dat wel, net als "je bent zo oud als je je voelt", maar ik voelde me gisteravond een stuk jonger toen een 32-jarige knul me probeerde te versieren
Ik ben er ook nogal van, maar dat wist je waarschijnlijk al.quote:
Ja, ik vind dat nooit zo'n probleem. Sommige mensen vinden dat raar dat je niet goed met bepaalde gezinsleden overweg kan.quote:Op zondag 28 juni 2015 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben er ook nogal van, maar dat wist je waarschijnlijk al.
Ik heb het geluk dat ik goed met mijn zussen op kan schieten, met de één beter dan met de ander. Maar het kan ook zo zijn dat je niets met je broer of zus hebt en daar doe je niets aan, mijn man heeft met zijn ene zus een goede band en met zijn andere zus heeft hij eigenlijk niets.quote:Op zondag 28 juni 2015 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat nooit zo'n probleem. Sommige mensen vinden dat raar dat je niet goed met bepaalde gezinsleden overweg kan.
Heb je hem geattendeerd op minimuis? Die zoekt namelijk een dergelijk iemand.quote:Op zondag 28 juni 2015 19:49 schreef Deisyy het volgende:
Een beetje dooddoener van mij dat wel, net als "je bent zo oud als je je voelt", maar ik voelde me gisteravond een stuk jonger toen een 32-jarige knul me probeerde te versieren
aan mijn zus merk je niets, totaal emotieloos... gelukkig heb ik een spion die mij op de hoogte houdt of ze het eigenlijk wel leuk vindtquote:
Krijg je weer topic's lang over wat ze aan moet trekken. Pleasequote:Op zondag 28 juni 2015 19:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je hem geattendeerd op minimuis? Die zoekt namelijk een dergelijk iemand.
FOK!kers helpen FOK!kers enzo.
Sorry. Daar heb je idd een meer dan goed punt. Ik zal mijn vorige post editten.quote:Op zondag 28 juni 2015 19:56 schreef Soury het volgende:
Krijg je weer topic's lang over wat ze aan moet trekken. Please
Ook zo'n cliché, vrienden kies je, familie niet. Het is gewoon waar.quote:Op zondag 28 juni 2015 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het geluk dat ik goed met mijn zussen op kan schieten, met de één beter dan met de ander. Maar het kan ook zo zijn dat je niets met je broer of zus hebt en daar doe je niets aan, mijn man heeft met zijn ene zus een goede band en met zijn andere zus heeft hij eigenlijk niets.
Past leuk op de foto bij een zeehond.quote:Op zondag 28 juni 2015 19:56 schreef sacha het volgende:
[..]
aan mijn zus merk je niets, totaal emotieloos... gelukkig heb ik een spion die mij op de hoogte houdt of ze het eigenlijk wel leuk vindt
Jij maakt nooit grapjes, dat zijn we niet gewend.quote:
Ik denk niet dat Ieniemienie dergelijk type zoektquote:Op zondag 28 juni 2015 19:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je hem geattendeerd op minimuis? Die zoekt namelijk een dergelijk iemand.
FOK!kers helpen FOK!kers enzo.
Ik heb jou nog nooit op humor of sarcasme betrapt. Je moet je nog even bewijzen.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik dacht dat de sarcasme/ironie of hoe je het ook wil noemen er wel vanaf droop.
Ik steek graag de gek aan bij mensen.
Wat was het voor typequote:Op zondag 28 juni 2015 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Ieniemienie dergelijk type zoekt
Owh. Ik heb denk ik toch al wel wat sarcastische post geplaatst. Maar de meeste post ik ook niet in dit draadje maar in het 3fm draadje.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit op humor of sarcasme betrapt. Je moet je nog even bewijzen.
Waarheid als eenquote:Op zondag 28 juni 2015 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook zo'n cliché, vrienden kies je, familie niet. Het is gewoon waar.
Oepsquote:
Een Niels Geusebroek-type die geen hints begreepquote:
Ik zal er aan denken.quote:
Die moest ie even op googel gooien maaruhhhhhquote:
De enige die een beetje hapte was Souryquote:Op zondag 28 juni 2015 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zal er aan denken.
Maar dan streeft het zijn doel voorbij. Ik had er wel lol in om te zien hoeveel er hapte.
Je lult jezelf een beetje klem.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zal er aan denken.
Maar dan streeft het zijn doel voorbij. Ik had er wel lol in om te zien hoeveel er hapte.
Best een schatje hèquote:Op zondag 28 juni 2015 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Die moest ie even op googel gooien maaruhhhhh
Wat is daarvan het resultaat geworden.... Een beetje in het niets zitten hakenquote:Op zondag 28 juni 2015 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Sorry saai weekend...
Met nu pijn in rechterhand want ik heb 3 uur achter elkaar lopen haken zonder dat ik het door had
En geen vermoeide voeten?quote:Op zondag 28 juni 2015 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Sorry saai weekend...
Met nu pijn in rechterhand want ik heb 3 uur achter elkaar lopen haken zonder dat ik het door had
Uhh nou. Maar 32 is iets te jong ja.quote:
De kwaaltjes zijn er alquote:Op zondag 28 juni 2015 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Sorry saai weekend...
Sjesus Deisquote:
Kansen benutten. Het is nu ongeveer het laatste moment dat iemand van 32 ooit nog interesse in je zal hebben.quote:
Maar een warme sjaal gehaakt voor deze weekquote:
-10 is mijn recordquote:
Het streelde natuurlijk mijn ego, maar ik ben 25 jaar getrouwd en wil dat graag zo houden.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kansen benutten. Het is nu ongeveer het laatste moment dat iemand van 32 ooit nog interesse in je zal hebben.
Als je straks over de 50 bent, dan is dat echt voorbij.
Bijna klaar, want hard nodig deze week.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar een warme sjaal gehaakt voor deze week
Als je 25 jaar getrouwd wilt blijven, dan had je juist de kans moeten benutten.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:16 schreef Deisyy het volgende:
Het streelde natuurlijk mijn ego, maar ik ben 25 jaar getrouwd en wil dat graag zo houden.
Jij bent een man. Dat is anders, oh wacht even dan ben je best wel oudquote:
Scherp Donnyquote:Op zondag 28 juni 2015 20:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je 25 jaar getrouwd wilt blijven, dan had je juist de kans moeten benutten.
Toen hij 13 was heeft een vrouw van 41 hem ontmaagdquote:Op zondag 28 juni 2015 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij bent een man. Dat is anders, oh wacht even dan ben je best wel oud
Kut, dat wilde ik typen...quote:Op zondag 28 juni 2015 20:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je 25 jaar getrouwd wilt blijven, dan had je juist de kans moeten benutten.
Mehh. Werkte toch niet.quote:
Nicequote:Op zondag 28 juni 2015 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen hij 13 was heeft een vrouw van 41 hem ontmaagd
Zie je, een ouwe lul, met de nadruk op lul.quote:Op zondag 28 juni 2015 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even een TH'tje:
Jacobus (Koos) Spee (Rijswijk, 30 september 1946)
Donderdag Sparks met Franz Ferdinand samen onder de naam FFS in de Melkweg...quote:Op zondag 28 juni 2015 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zie je, een ouwe lul, met de nadruk op lul.
Wat is het volgende concert waar je naartoe gaat?
Ken ik nietquote:Op zondag 28 juni 2015 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Donderdag Sparks met Franz Ferdinand samen onder de naam FFS in de Melkweg...
Zo lang er leuke optredens zijn ga ik.quote:Op zondag 28 juni 2015 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ken ik niet![]()
Jij gaat nogal eens naar een concert.
The Sparks ken jij wel.quote:
quote:Op zondag 28 juni 2015 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo lang er leuk optredens zijn ga ik.
Ken je wel:
En dan nu dit:
4 Juli Black Uhuru en eind juli Flogging Molly weer...
Sailorquote:Op zondag 28 juni 2015 21:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
The Sparks ken jij wel.Met die mislukte Hitlersnor. This town ain't big enough for the both of us.
Oh sorry, ik tief wel op naar Radioquote:
Ik begrijp nu waarom je Neil niet kitsch vond...quote:Op zondag 28 juni 2015 21:42 schreef Deisyy het volgende:
Natuurlijk ken ik Sparks wel, gaaf nummer!
Ik heb nog geen concert plannen, zo vaak ga ik ook niet naar een concert. Wel denken we erover om naar Let's dance in Ziggo dome te gaan.
Ik had moeten zeggen dat ze het helaas niet meer samen deden.quote:
Ik heb niet gezegd dat Neil niet kitsch was, ik heb gezegd dat het kitschgehalte van het publiek meeviel. Neil zijn overhemd was best kitschquote:Op zondag 28 juni 2015 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp nu waarom je Neil niet kitsch vond...
OK, herstel: Ik begrijp nu waarom je het kitschgehalte van het publiek niet kitsch vond...quote:Op zondag 28 juni 2015 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat Neil niet kitsch was, ik heb gezegd dat het kitschgehalte van het publiek meeviel. Neil zijn overhemd was best kitsch
Geen idee wat mensen doen na 20 jaar.quote:Op zondag 28 juni 2015 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had moeten zeggen dat ze het helaas niet meer samen deden.
Hoewel La Cumbia wat tenenkrommend was...
Racistquote:Op zondag 28 juni 2015 21:47 schreef Kingstown het volgende:
Op 1 van de linkjes zag ik Humberto Tan voorbij komen. Nu heb ik een slap plassertje.
Mag ook.quote:
Ik hou helemaal niet van kitsch, je trekt de verkeerde conclusie nuquote:Op zondag 28 juni 2015 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, herstel: Ik begrijp nu waarom je het kitschgehalte van het publiek niet kitsch vond...
Niets mis met Humberto.quote:Op zondag 28 juni 2015 21:47 schreef Kingstown het volgende:
Op 1 van de linkjes zag ik Humberto Tan voorbij komen. Nu heb ik een slap plassertje.
Prima, dat mag, maar ik zit dan niet in het vak naast je.quote:Op zondag 28 juni 2015 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet van kitsch, je trekt de verkeerde conclusie nu![]()
Ik hou wel van disco
Ik ook. Huxtable voordat. Die kut kleine neger die geen kind was maar deed alsof ect...quote:Op zondag 28 juni 2015 21:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Whoopie Goldberg vind ik ook eng. En van Eddie Murphy krijg ik moordneigingen als ik die zie.
Humberto is de verpersoonlijking van nietszeggend.quote:
Nee, niet iedereen vindt het prachtig, jij niet! Dat geeft niet, want smaken verschillen. Zo vind je Coldplay misschien ook wel fake, plastic en overgeproduceerd, alleen omdat je er zelf nooit heen zal gaan.quote:Op zondag 28 juni 2015 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, dat mag, maar ik zit dan niet in het vak naast je.
Ik houd niet van dat feestpubliek en dat bedoelde ik met kitsch bij Neil.
Fake, plastic, overgeproduceerd en iedereen vind het prachtig...
Daar heb je wel een beetje een punt, hij praat wat af in die late night show van hem, maar hij zegt niets.quote:Op zondag 28 juni 2015 21:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Humberto is de verpersoonlijking van nietszeggend.
Het ratelt maar door, maar er komt nooit iets interessants uit zijn mond.
Coldplay vond ik leuk, de eerste albums. Ben toen ook bij een concert van ze geweest, was goed.quote:Op zondag 28 juni 2015 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, niet iedereen vindt het prachtig, jij niet! Dat geeft niet, want smaken verschillen. Zo vind je Coldplay misschien ook wel fake, plastic en overgeproduceerd, alleen omdat je er zelf nooit heen zal gaan.
Kortom, je staat nogal klaar met je vooroordelen.
Ik dacht heel even dat jij de conclusie trok dat ik een kitsch-type was.quote:Op zondag 28 juni 2015 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Coldplay vond ik leuk, de eerste albums. Ben toen ook bij een concert van ze geweest, was goed.
Daarna werd het inderdaad fake en overgeproduceerd...
Het is mijn mening, geen vooroordeel.
Ik heb Neil nu zelf mogen ervaren en ik ben zelfs een keer bij de Toppers geweest.
Het zijn mijn concerten niet, ik hou niet van die hela hola hupladijee shows.
Ieder z'n voorkeuren...
Dat vond ik ook heel lief, vooral omdat ik weet dat jij een hele andere mening over Neil hebt dan ik.quote:Op zondag 28 juni 2015 22:06 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb overigens bewust niets hier in het topic gepost over Neil totdat je geweest was.
Wilde je stemming niet bederven met mijn mening...
Nee, juist niet, daarom verbaast het me een beetje dat jij het anders ervaren hebt.quote:Op zondag 28 juni 2015 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat jij de conclusie trok dat ik een kitsch-type was.
Ik ga naar geen van bovenstaande uitvoerenden meer.quote:Coldplay ben ik twee keer geweest en ik zou er weer heengaan als ze in NL komen.
Toppers was echt een eenmalig iets, het leek me altijd leuk om er een keer heen te gaan, maar het was niet wat ik ervan verwacht had, vooral een groot zuipgebeuren.
Neil zou ik ook gerust weer heen gaan, maar ik denk niet dat hij nog een keer naar NL komt
Het is wel jammer dat het niet is wat je ervan verwacht had, maar vond mw MM het wel leuk?quote:Op zondag 28 juni 2015 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, juist niet, daarom verbaast het me een beetje dat jij het anders ervaren hebt.
Maar wat ik eerder zei, misschien waren de kitsch types op donderdag al geweest, het eerste concert.
Dat andere kwam pas later in de verkoop...
[..]
Ik ga naar geen van bovenstaande uitvoerenden meer.
Been there, done that en soms zijn de dingen niet hoe je ze had voorgesteld.
Naar Neil was ik vooral wegens mw. MM en het feit dat mijn moeder fan van 'm was.
A sentimental journey had ik een beetje verwacht, maar dat werd het dus niet. Helaas...
Die was ook niet heel enthousiast, maar die vond het wel leuker dan ik...quote:Op zondag 28 juni 2015 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is wel jammer dat het niet is wat je ervan verwacht had, maar vond mw MM het wel leuk?
Ben jij dan ook zo'n type die het hele concert met zijn armen over elkaar zijn tijd zit uit te zitten?quote:Op zondag 28 juni 2015 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die was ook niet heel enthousiast, maar die vond het wel leuker dan ik...
Ik zie het zo voor mequote:Op zondag 28 juni 2015 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben jij dan ook zo'n type die het hele concert met zijn armen over elkaar zijn tijd zit uit te zitten?
quote:Op zondag 28 juni 2015 21:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Whoopie Goldberg vind ik ook eng. En van Eddie Murphy krijg ik moordneigingen als ik die zie.
Ja, dat komt wel eens voor, afhankelijk van het concert.quote:Op zondag 28 juni 2015 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben jij dan ook zo'n type die het hele concert met zijn armen over elkaar zijn tijd zit uit te zitten?
Van justitie. Wist je dat niet? Google wist het wel.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:15 schreef Kingstown het volgende:
We hebben dus een miinister die "van der Steur" heet. Nooit van gehoord.
Handig dat er zoiets als sport bestaat, dan krijg je af en toe nog eens iets mee uit de rest van de wereld.
Tot een uurtje geleden wist ik dat idd niet. Google mag ik niet gebruiken van mijn moeder.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Van justitie. Wist je dat niet? Google wist het wel.
Je gebruikt liever ilse.nl?quote:Op maandag 29 juni 2015 18:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tot een uurtje geleden wist ik dat idd niet. Google mag ik niet gebruiken van mijn moeder.
Wat ik het liefste wil is niet zo relevant. Ik luister naar mijn moeder, want moeders hebben altijd gelijk.quote:
Uhm nee, Niet altijd.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat ik het liefste wil is niet zo relevant. Ik luister naar mijn moeder, want moeders hebben altijd gelijk.
Zelfs mijn moeder heeft niet altijd gelijk.quote:
Ga je mond spoelen, meisjequote:Op maandag 29 juni 2015 21:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zelfs mijn moeder heeft niet altijd gelijk.
ken ik van het voetballenquote:
In welk opzicht?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:30 schreef just me het volgende:
[..]
ken ik van het voetballen
aparte vereniging.. apart..
Volgens mij bestond het voetbal bestuur van Neptunus uit vooral oude mannen en ze vonden het maar raar dat ik leider van het 1e wasquote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In welk opzicht?
De keren dat ik er gewest ben de laatste jaren vond ik het vooral saai...
Dat is ook raar...quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:33 schreef just me het volgende:
[..]
Volgens mij bestond het voetbal bestuur van Neptunus uit vooral oude mannen en ze vonden het maar raar dat ik leider van het 1e was
ze waren dus heel traditioneel
Ja kan ik me wel voorstellen maar i heb 'n top jaar gehad, inclusief een promotie naar de 1e klassequote:
Ben je toen in het bubbelbad gegooid?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:49 schreef just me het volgende:
[..]
Ja kan ik me wel voorstellen maar i heb 'n top jaar gehad, inclusief een promotie naar de 1e klasse
Ik hield gepaste afstand hè... feestje van de mannenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben je toen in het bubbelbad gegooid?
Je moet zo'n prestatie wel absorberen natuurlijk...quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:51 schreef just me het volgende:
[..]
Ik hield gepaste afstand hè... feestje van de mannen
maar gelukkig hebben we de foto's nog
rondvaart door de gracht gehad,, klein biertje met elkaar gedronkenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet zo'n prestatie wel absorberen natuurlijk...
Dat doet me er an denken dat het binnenkort 'Dirigeer een bierfiets de gracht in'-dag is...quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:53 schreef just me het volgende:
[..]
rondvaart door de gracht gehad,, klein biertje met elkaar gedronken
IN de gracht nog welquote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat doet me er an denken dat het binnenkort 'Dirigeer een bierfiets de gracht in'-dag is...
bierfietsen mogen ze idd afschaffen, ondingen !quote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, in de gracht.
Weg met die dingen...
Daarom binnenkort dit evenement.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:04 schreef just me het volgende:
[..]
bierfietsen mogen ze idd afschaffen, ondingen !
serieus ?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom binnenkort dit evenement.
Geen hoek op de grachten zal onbemand zijn en dan is het een kwestie van ze richting gracht te laten sturen.
De rest gaat dan vanzelf...
hier zie je ze eigenlijk niet, ken ze alleen uit brabantquote:
In het weekend word je hier gek van die dingen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:09 schreef just me het volgende:
[..]
hier zie je ze eigenlijk niet, ken ze alleen uit brabant
dat heb je in de grote stad hèquote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In het weekend word je hier gek van die dingen.
Het liefst met een jodokus aan boord in een koeienpak of in een luier, omdat 'ie gaat trouwen.
Dat moet maar eens afgelopen zijn...
en wat is verkeerd en wat is goed ?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
In Barcelona mag je binnenkort al niet meer komen als je verkeerd gekleed gaat....
Fout = samenscholende feestende bachelorparty gangersquote:
Huh jij een andere UI?quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Fout = samenscholende feestende bachelorparty gangers
goed = brave, nette goedgeklede toerist, die in de dure restaurants netjes op zn beurt wacht
zoiets
Oooh ik pas het beste bij de laatste categoriequote:Op woensdag 1 juli 2015 13:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Fout = samenscholende feestende bachelorparty gangers
goed = brave, nette goedgeklede toerist, die in de dure restaurants netjes op zn beurt wacht
zoiets
Ja die is van mijn oude feestvereniging in Spanje die naai je dan op het zwarte jasje...quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:30 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Huh jij een andere UI?Ben het overigens helemaal eens met de TT.
Dat vermoeden had ik alquote:Op woensdag 1 juli 2015 14:14 schreef just me het volgende:
[..]
Oooh ik pas het beste bij de laatste categorie
Samenscholende feestende bachelorparty gangers moeten dan ook de gracht in, al dan niet met bierfiets...quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:14 schreef just me het volgende:
[..]
Oooh ik pas het beste bij de laatste categorie
Ben je geboren in Spanje?quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die is van mijn oude feestvereniging in Spanje die naai je dan op het zwarte jasje...
[ afbeelding ]
Lekker werken, en morgen ookquote:
Wel extra pauze mag ik hopen.. Zelfs de tennisters op Wimbledon krijgen extra pauze voor een 3e set. De mannen moeten gewoon doorspelen en niet zeikenquote:
Om twee uur werden we gebeld om ons evt. op te halen. (want warm) Maar wel wilden nog even doorquote:Op woensdag 1 juli 2015 17:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel extra pauze mag ik hopen.. Zelfs de tennisters op Wimbledon krijgen extra pauze voor een 3e set. De mannen moeten gewoon doorspelen en niet zeiken
Eerlijk is eerlijk, liever nietquote:
Dito, mijn woonkamer en balkon kijken ook op het noorden en een beetje het westen, de zon is daar overdag nauwelijks die komt pas later daar en is er nu wel, en dat is lekker.quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:21 schreef chufi het volgende:
Ik klaag verder ook niet hoor... Mijn flat staat op het noorden en ik heb bijna geen directe zon in mn huis dus het blijft hier relatief koel. En geen warme drankjes vandaag
ik had de voordeur nog open omdat ik de voortuin water aan het geven was, heb nu de voordeur dicht en de achterdeuren open...quote:
hier alles nog potdicht, het is buiten snikheetquote:Op woensdag 1 juli 2015 21:20 schreef just me het volgende:
[..]
ik had de voordeur nog open omdat ik de voortuin water aan het geven was, heb nu de voordeur dicht en de achterdeuren open...
moet alleen nog even een laken van katoen op mijn bed doen, misschien slaap ik dan vannacht beterquote:Op woensdag 1 juli 2015 21:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hier alles nog potdicht, het is buiten snikheet
Ik vind het heerlijk dat de deur lekker open kan en ik lekker buiten kan zitten 's avonds, geen jas aan, geen plu mee, lekker buiten kan zijn, zomerkleren aan, ja daar geniet ik van.quote:
Voor mensen die lichamelijk werk moeten verrichten is het wel heel zwaar dit warme weer.quote:
Dat vind ik ook lekker, maar dan bij een graad of 10 minder.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk dat de deur lekker open kan en ik lekker buiten kan zitten 's avonds, geen jas aan, geen plu mee, lekker buiten kan zijn, zomerkleren aan, ja daar geniet ik van.
Ik vind 21 graden ook meer dan genoeg, maar deze warmte vind ik altijd nog beter dan het weer van vorige week, toen het 13 graden was en de verwarming aan moest. En ik krijg bij dit weer altijd een beetje vakantiegevoel, dat scheelt weer een reisjequote:Op woensdag 1 juli 2015 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat vind ik ook lekker, maar dan bij een graad of 10 minder.
Of op een lokatie met zwembad of zee. Hier vind ik er weinig aan...
Nee, 34 graden in NL is niet goed. Nooit niet.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van al die mensen die nu lopen te klagen (tenzij ze gezondheidsklachten hebben), voor sommigen is het nooit goed.
Ik heb de halve dag aan het water gezeten, dat was ook ondoenlijk, het had een hele dag moeten zijn, maar mijn nieuwe vaatwasser en oven werden gebrachtquote:Op woensdag 1 juli 2015 21:56 schreef sacha het volgende:
ik vind dit weer ondoenlijk tenzij je de hele dag op het strand mag liggen
Welk concert?quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, 34 graden in NL is niet goed. Nooit niet.
Morgen een concert in de Melkweg, dat ga ik waarschijnlijk skippen.
Iemand interesse in de kaartjes, gratis?
Voor sommigen is het nooit goed.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, 34 graden in NL is niet goed. Nooit niet.
Morgen een concert in de Melkweg, dat ga ik waarschijnlijk skippen.
Iemand interesse in de kaartjes, gratis?
Sparks is wel leuk, die FF vind ik niet veel aan.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
F.F.S.
Sparks samen met Franz Ferdinand.
Zaterdag Black Uhuru, dat zien we dan wel weer...
Ow, met zwembad?quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor sommigen is het nooit goed.
Ik heb morgen andere plannen, ik ga een woning bezichtigen
Nee, dat hebben we daar niet nodig aan het waterquote:
Dit is voor jou helemaal niet leukquote:
Aan het water, da's wel fijn...quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, dat hebben we daar niet nodig aan het water![]()
Ik vind hutje mutje op elkaar staan sowieso al niks en met deze temperaturen al helemaal niet.quote:Vind je het te warm om lekker te gaan plakken in de Melkweg?
lege strandenquote:Op woensdag 1 juli 2015 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij mag heus wel op het strand liggen, je hebt er genoeg van...
sorry ik vergis me inderdaadquote:
Ik hoop ook dat het is wat we ervan verwachten, maar dan nog moeten we eerst ons eigen huis verkopen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aan het water, da's wel fijn...
[..]
Ik vind hutje mutje op elkaar staan sowieso al niks en met deze temperaturen al helemaal niet.
Het is daar ook altijd al vrij warm.
Volgende concertronde dan maar weer...
Ook weer opgelostquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |