Familie zuchtquote:
Een beetje dooddoener van mij dat wel, net als "je bent zo oud als je je voelt", maar ik voelde me gisteravond een stuk jonger toen een 32-jarige knul me probeerde te versierenquote:Op zondag 28 juni 2015 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is een waarheid als een koe, plus gezond
Volgens mij was hij 34quote:Op zondag 28 juni 2015 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een beetje dooddoener van mij dat wel, net als "je bent zo oud als je je voelt", maar ik voelde me gisteravond een stuk jonger toen een 32-jarige knul me probeerde te versieren
Ik ben er ook nogal van, maar dat wist je waarschijnlijk al.quote:
Ja, ik vind dat nooit zo'n probleem. Sommige mensen vinden dat raar dat je niet goed met bepaalde gezinsleden overweg kan.quote:Op zondag 28 juni 2015 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben er ook nogal van, maar dat wist je waarschijnlijk al.
Ik heb het geluk dat ik goed met mijn zussen op kan schieten, met de één beter dan met de ander. Maar het kan ook zo zijn dat je niets met je broer of zus hebt en daar doe je niets aan, mijn man heeft met zijn ene zus een goede band en met zijn andere zus heeft hij eigenlijk niets.quote:Op zondag 28 juni 2015 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat nooit zo'n probleem. Sommige mensen vinden dat raar dat je niet goed met bepaalde gezinsleden overweg kan.
Heb je hem geattendeerd op minimuis? Die zoekt namelijk een dergelijk iemand.quote:Op zondag 28 juni 2015 19:49 schreef Deisyy het volgende:
Een beetje dooddoener van mij dat wel, net als "je bent zo oud als je je voelt", maar ik voelde me gisteravond een stuk jonger toen een 32-jarige knul me probeerde te versieren
aan mijn zus merk je niets, totaal emotieloos... gelukkig heb ik een spion die mij op de hoogte houdt of ze het eigenlijk wel leuk vindtquote:
Krijg je weer topic's lang over wat ze aan moet trekken. Pleasequote:Op zondag 28 juni 2015 19:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je hem geattendeerd op minimuis? Die zoekt namelijk een dergelijk iemand.
FOK!kers helpen FOK!kers enzo.
Sorry. Daar heb je idd een meer dan goed punt. Ik zal mijn vorige post editten.quote:Op zondag 28 juni 2015 19:56 schreef Soury het volgende:
Krijg je weer topic's lang over wat ze aan moet trekken. Please
Ook zo'n cliché, vrienden kies je, familie niet. Het is gewoon waar.quote:Op zondag 28 juni 2015 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het geluk dat ik goed met mijn zussen op kan schieten, met de één beter dan met de ander. Maar het kan ook zo zijn dat je niets met je broer of zus hebt en daar doe je niets aan, mijn man heeft met zijn ene zus een goede band en met zijn andere zus heeft hij eigenlijk niets.
Past leuk op de foto bij een zeehond.quote:Op zondag 28 juni 2015 19:56 schreef sacha het volgende:
[..]
aan mijn zus merk je niets, totaal emotieloos... gelukkig heb ik een spion die mij op de hoogte houdt of ze het eigenlijk wel leuk vindt
Jij maakt nooit grapjes, dat zijn we niet gewend.quote:
Ik denk niet dat Ieniemienie dergelijk type zoektquote:Op zondag 28 juni 2015 19:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je hem geattendeerd op minimuis? Die zoekt namelijk een dergelijk iemand.
FOK!kers helpen FOK!kers enzo.
Ik heb jou nog nooit op humor of sarcasme betrapt. Je moet je nog even bewijzen.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik dacht dat de sarcasme/ironie of hoe je het ook wil noemen er wel vanaf droop.
Ik steek graag de gek aan bij mensen.
Wat was het voor typequote:Op zondag 28 juni 2015 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Ieniemienie dergelijk type zoekt
Owh. Ik heb denk ik toch al wel wat sarcastische post geplaatst. Maar de meeste post ik ook niet in dit draadje maar in het 3fm draadje.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit op humor of sarcasme betrapt. Je moet je nog even bewijzen.
Waarheid als eenquote:Op zondag 28 juni 2015 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook zo'n cliché, vrienden kies je, familie niet. Het is gewoon waar.
Oepsquote:
Een Niels Geusebroek-type die geen hints begreepquote:
Ik zal er aan denken.quote:
Die moest ie even op googel gooien maaruhhhhhquote:
De enige die een beetje hapte was Souryquote:Op zondag 28 juni 2015 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zal er aan denken.
Maar dan streeft het zijn doel voorbij. Ik had er wel lol in om te zien hoeveel er hapte.
Je lult jezelf een beetje klem.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zal er aan denken.
Maar dan streeft het zijn doel voorbij. Ik had er wel lol in om te zien hoeveel er hapte.
Best een schatje hèquote:Op zondag 28 juni 2015 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Die moest ie even op googel gooien maaruhhhhh
Wat is daarvan het resultaat geworden.... Een beetje in het niets zitten hakenquote:Op zondag 28 juni 2015 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Sorry saai weekend...
Met nu pijn in rechterhand want ik heb 3 uur achter elkaar lopen haken zonder dat ik het door had
En geen vermoeide voeten?quote:Op zondag 28 juni 2015 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Sorry saai weekend...
Met nu pijn in rechterhand want ik heb 3 uur achter elkaar lopen haken zonder dat ik het door had
Uhh nou. Maar 32 is iets te jong ja.quote:
De kwaaltjes zijn er alquote:Op zondag 28 juni 2015 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Sorry saai weekend...
Sjesus Deisquote:
Kansen benutten. Het is nu ongeveer het laatste moment dat iemand van 32 ooit nog interesse in je zal hebben.quote:
Maar een warme sjaal gehaakt voor deze weekquote:
-10 is mijn recordquote:
Het streelde natuurlijk mijn ego, maar ik ben 25 jaar getrouwd en wil dat graag zo houden.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kansen benutten. Het is nu ongeveer het laatste moment dat iemand van 32 ooit nog interesse in je zal hebben.
Als je straks over de 50 bent, dan is dat echt voorbij.
Bijna klaar, want hard nodig deze week.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar een warme sjaal gehaakt voor deze week
Als je 25 jaar getrouwd wilt blijven, dan had je juist de kans moeten benutten.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:16 schreef Deisyy het volgende:
Het streelde natuurlijk mijn ego, maar ik ben 25 jaar getrouwd en wil dat graag zo houden.
Jij bent een man. Dat is anders, oh wacht even dan ben je best wel oudquote:
Scherp Donnyquote:Op zondag 28 juni 2015 20:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je 25 jaar getrouwd wilt blijven, dan had je juist de kans moeten benutten.
Toen hij 13 was heeft een vrouw van 41 hem ontmaagdquote:Op zondag 28 juni 2015 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij bent een man. Dat is anders, oh wacht even dan ben je best wel oud
Kut, dat wilde ik typen...quote:Op zondag 28 juni 2015 20:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je 25 jaar getrouwd wilt blijven, dan had je juist de kans moeten benutten.
Mehh. Werkte toch niet.quote:
Nicequote:Op zondag 28 juni 2015 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen hij 13 was heeft een vrouw van 41 hem ontmaagd
Zie je, een ouwe lul, met de nadruk op lul.quote:Op zondag 28 juni 2015 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even een TH'tje:
Jacobus (Koos) Spee (Rijswijk, 30 september 1946)
Donderdag Sparks met Franz Ferdinand samen onder de naam FFS in de Melkweg...quote:Op zondag 28 juni 2015 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zie je, een ouwe lul, met de nadruk op lul.
Wat is het volgende concert waar je naartoe gaat?
Ken ik nietquote:Op zondag 28 juni 2015 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Donderdag Sparks met Franz Ferdinand samen onder de naam FFS in de Melkweg...
Zo lang er leuke optredens zijn ga ik.quote:Op zondag 28 juni 2015 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ken ik niet![]()
Jij gaat nogal eens naar een concert.
The Sparks ken jij wel.quote:
quote:Op zondag 28 juni 2015 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo lang er leuk optredens zijn ga ik.
Ken je wel:
En dan nu dit:
4 Juli Black Uhuru en eind juli Flogging Molly weer...
Sailorquote:Op zondag 28 juni 2015 21:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
The Sparks ken jij wel.Met die mislukte Hitlersnor. This town ain't big enough for the both of us.
Oh sorry, ik tief wel op naar Radioquote:
Ik begrijp nu waarom je Neil niet kitsch vond...quote:Op zondag 28 juni 2015 21:42 schreef Deisyy het volgende:
Natuurlijk ken ik Sparks wel, gaaf nummer!
Ik heb nog geen concert plannen, zo vaak ga ik ook niet naar een concert. Wel denken we erover om naar Let's dance in Ziggo dome te gaan.
Ik had moeten zeggen dat ze het helaas niet meer samen deden.quote:
Ik heb niet gezegd dat Neil niet kitsch was, ik heb gezegd dat het kitschgehalte van het publiek meeviel. Neil zijn overhemd was best kitschquote:Op zondag 28 juni 2015 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp nu waarom je Neil niet kitsch vond...
OK, herstel: Ik begrijp nu waarom je het kitschgehalte van het publiek niet kitsch vond...quote:Op zondag 28 juni 2015 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat Neil niet kitsch was, ik heb gezegd dat het kitschgehalte van het publiek meeviel. Neil zijn overhemd was best kitsch
Geen idee wat mensen doen na 20 jaar.quote:Op zondag 28 juni 2015 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had moeten zeggen dat ze het helaas niet meer samen deden.
Hoewel La Cumbia wat tenenkrommend was...
Racistquote:Op zondag 28 juni 2015 21:47 schreef Kingstown het volgende:
Op 1 van de linkjes zag ik Humberto Tan voorbij komen. Nu heb ik een slap plassertje.
Mag ook.quote:
Ik hou helemaal niet van kitsch, je trekt de verkeerde conclusie nuquote:Op zondag 28 juni 2015 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, herstel: Ik begrijp nu waarom je het kitschgehalte van het publiek niet kitsch vond...
Niets mis met Humberto.quote:Op zondag 28 juni 2015 21:47 schreef Kingstown het volgende:
Op 1 van de linkjes zag ik Humberto Tan voorbij komen. Nu heb ik een slap plassertje.
Prima, dat mag, maar ik zit dan niet in het vak naast je.quote:Op zondag 28 juni 2015 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet van kitsch, je trekt de verkeerde conclusie nu![]()
Ik hou wel van disco
Ik ook. Huxtable voordat. Die kut kleine neger die geen kind was maar deed alsof ect...quote:Op zondag 28 juni 2015 21:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Whoopie Goldberg vind ik ook eng. En van Eddie Murphy krijg ik moordneigingen als ik die zie.
Humberto is de verpersoonlijking van nietszeggend.quote:
Nee, niet iedereen vindt het prachtig, jij niet! Dat geeft niet, want smaken verschillen. Zo vind je Coldplay misschien ook wel fake, plastic en overgeproduceerd, alleen omdat je er zelf nooit heen zal gaan.quote:Op zondag 28 juni 2015 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, dat mag, maar ik zit dan niet in het vak naast je.
Ik houd niet van dat feestpubliek en dat bedoelde ik met kitsch bij Neil.
Fake, plastic, overgeproduceerd en iedereen vind het prachtig...
Daar heb je wel een beetje een punt, hij praat wat af in die late night show van hem, maar hij zegt niets.quote:Op zondag 28 juni 2015 21:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Humberto is de verpersoonlijking van nietszeggend.
Het ratelt maar door, maar er komt nooit iets interessants uit zijn mond.
Coldplay vond ik leuk, de eerste albums. Ben toen ook bij een concert van ze geweest, was goed.quote:Op zondag 28 juni 2015 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, niet iedereen vindt het prachtig, jij niet! Dat geeft niet, want smaken verschillen. Zo vind je Coldplay misschien ook wel fake, plastic en overgeproduceerd, alleen omdat je er zelf nooit heen zal gaan.
Kortom, je staat nogal klaar met je vooroordelen.
Ik dacht heel even dat jij de conclusie trok dat ik een kitsch-type was.quote:Op zondag 28 juni 2015 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Coldplay vond ik leuk, de eerste albums. Ben toen ook bij een concert van ze geweest, was goed.
Daarna werd het inderdaad fake en overgeproduceerd...
Het is mijn mening, geen vooroordeel.
Ik heb Neil nu zelf mogen ervaren en ik ben zelfs een keer bij de Toppers geweest.
Het zijn mijn concerten niet, ik hou niet van die hela hola hupladijee shows.
Ieder z'n voorkeuren...
Dat vond ik ook heel lief, vooral omdat ik weet dat jij een hele andere mening over Neil hebt dan ik.quote:Op zondag 28 juni 2015 22:06 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb overigens bewust niets hier in het topic gepost over Neil totdat je geweest was.
Wilde je stemming niet bederven met mijn mening...
Nee, juist niet, daarom verbaast het me een beetje dat jij het anders ervaren hebt.quote:Op zondag 28 juni 2015 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat jij de conclusie trok dat ik een kitsch-type was.
Ik ga naar geen van bovenstaande uitvoerenden meer.quote:Coldplay ben ik twee keer geweest en ik zou er weer heengaan als ze in NL komen.
Toppers was echt een eenmalig iets, het leek me altijd leuk om er een keer heen te gaan, maar het was niet wat ik ervan verwacht had, vooral een groot zuipgebeuren.
Neil zou ik ook gerust weer heen gaan, maar ik denk niet dat hij nog een keer naar NL komt
Het is wel jammer dat het niet is wat je ervan verwacht had, maar vond mw MM het wel leuk?quote:Op zondag 28 juni 2015 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, juist niet, daarom verbaast het me een beetje dat jij het anders ervaren hebt.
Maar wat ik eerder zei, misschien waren de kitsch types op donderdag al geweest, het eerste concert.
Dat andere kwam pas later in de verkoop...
[..]
Ik ga naar geen van bovenstaande uitvoerenden meer.
Been there, done that en soms zijn de dingen niet hoe je ze had voorgesteld.
Naar Neil was ik vooral wegens mw. MM en het feit dat mijn moeder fan van 'm was.
A sentimental journey had ik een beetje verwacht, maar dat werd het dus niet. Helaas...
Die was ook niet heel enthousiast, maar die vond het wel leuker dan ik...quote:Op zondag 28 juni 2015 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is wel jammer dat het niet is wat je ervan verwacht had, maar vond mw MM het wel leuk?
Ben jij dan ook zo'n type die het hele concert met zijn armen over elkaar zijn tijd zit uit te zitten?quote:Op zondag 28 juni 2015 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die was ook niet heel enthousiast, maar die vond het wel leuker dan ik...
Ik zie het zo voor mequote:Op zondag 28 juni 2015 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben jij dan ook zo'n type die het hele concert met zijn armen over elkaar zijn tijd zit uit te zitten?
quote:Op zondag 28 juni 2015 21:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Whoopie Goldberg vind ik ook eng. En van Eddie Murphy krijg ik moordneigingen als ik die zie.
Ja, dat komt wel eens voor, afhankelijk van het concert.quote:Op zondag 28 juni 2015 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben jij dan ook zo'n type die het hele concert met zijn armen over elkaar zijn tijd zit uit te zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |