Ohw, dat is wat anders iddquote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dit keer gewoon random, er waren ook al drie delen LTKDV
Nee, gewoon omdat Fylaxquote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dit keer gewoon random, er waren ook al drie delen LTKDV
Maakt niet uit hoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ohw, dat is wat anders idd![]()
Sorry voor mijn nieuwsgierigheid.
Je zou eens een schone lei moeten beginnen. Begin een nieuw account ofzo. En dan niet zo irritant doen, anders hebben we je zo door.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Weet niet man, wil gewoon normaal doen.
Ik zie Johannes overmorgen weer, misschien dat we daar dan over kunnen filosoferen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij met zn viertjes pubquiz doen?
Deze homo weetquote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je zou eens een schone lei moeten beginnen. Begin een nieuw account ofzo. En dan niet zo irritant doen, anders hebben we je zo door.
Spannend.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zie Johannes overmorgen weer, misschien dat we daar dan over kunnen filosoferen.
Ja nja, dat zou ik het liefst gewoon op dit account willen, ookal weet ik dat dat moeilijk is. Een nieuw account zie ik niet zo zitten eerlijk gezegd, en sowieso dat anderen mij snel door hebben, hoe ik ook zou doen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je zou eens een schone lei moeten beginnen. Begin een nieuw account ofzo. En dan niet zo irritant doen, anders hebben we je zo door.
Natuurlijk, en misschien nog wel iets meer.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Spannend.Wil je hem kusjes en groetjes namens mij geven?
Dingen verder dan kusjes geven doe ik liever persoonlijk zelf.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Natuurlijk, en misschien nog wel iets meer.
Nee joh, dat werkt niet. En die jeugdzonden horen er ook bij.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Achja, bij elk nieuwe account gaat een (F)A meteen bovenop springen en een IPcheck/klooncheck doen. Nee, dan helpt het niet idd.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee joh, dat werkt niet. En die jeugdzonden horen er ook bij.
Liever niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:36 schreef Fokker89 het volgende:
Fylax blijft gewoon het lulletje van FOK! ook als hij straks 30 is.
Maar FA's mogen die info niet aan ons geven dus Fylax kan gewoon anoniem met een andere account als hij zou willen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Achja, bij elk nieuwe account gaat een (F)A meteen bovenop springen en een IPcheck/klooncheck doen. Nee, dan helpt het niet idd.
Ik wed voor 10 euro dat jij over 30 jaar Tong ruim hebt ingehaald en nog meer kuttopics opent dan hij nu doet.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hmm, geen idee. Ik weet nog niet eens wat ik volgende week ga doen.
Post opgeslagen voor over 30 jaar.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wed voor 10 euro dat jij over 30 jaar Tong ruim hebt ingehaald en nog meer kuttopics opent dan hij nu doet.
Alsof 10 euro nog wat waard is over 30 jaarquote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wed voor 10 euro dat jij over 30 jaar Tong ruim hebt ingehaald en nog meer kuttopics opent dan hij nu doet.
Dan hebben we vast lira's ofzo...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Alsof 10 euro nog wat waard is over 30 jaar
Ho ho. Niet te vroeg juichen. Gisteren tot ontdekking gekomen dat mijn 25 cent (gulden) uit 1950 (nog vrijwel helemaal ongebruikt/nieuw) anno 2015 ¤10,- waard is.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Alsof 10 euro nog wat waard is over 30 jaar
Ik probeer te berekenen hoeveel procent verhoging dat is maar ik weet niet meer hoe ik dat moet doen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ho ho. Niet te vroeg juichen. Gisteren tot ontdekking gekomen dat mijn 25 cent (gulden) uit 1950 (nog vrijwel helemaal ongebruikt/nieuw) anno 2015 ¤10,- waard is.
Hoe moet dat nou straks op de HAVO Fylax.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik probeer te berekenen hoeveel procent verhoging dat is maar ik weet niet meer hoe ik dat moet doen.![]()
Nieuw - oud gedeeld door oud.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik probeer te berekenen hoeveel procent verhoging dat is maar ik weet niet meer hoe ik dat moet doen.![]()
En jij gaat havo doen?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
a² +b² = c²quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
'vergeten'quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
[..]
Ja ja ja ja.Ben het gewoon even vergeten.
Je kan altijd nog proberen om je leraressen te versieren voor een goed cijfer, ik heb gehoord dat jij goed in de markt ligt bij oudere vrouwen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
[..]
Ja ja ja ja.Ben het gewoon even vergeten.
Ik ben op dit moment mijn Wiskunde lerares aan het fixen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je kan altijd nog proberen om je leraressen te versieren voor een goed cijfer, ik heb gehoord dat jij goed in de markt ligt bij oudere vrouwen.
Pics mogen in mijn DM.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment mijn Wiskunde lerares aan het fixen.
Ik deed eindexamen voor zijn geboorte. En ik heb niets met cijfertjesquote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
'vergeten'Het is alweer 3 jaar geleden dat ik op de middelbare heb gezeten en ik weet het nog.
Zoek maar alvast een mbo opleiding uit.
2+2=5quote:
je bent zelf een vrouw!!quote:
Nee, 2+2=5quote:
pardon? zonder vrouw was jij hier niet geweest meneer!quote:
Mijn vader was hermafrodiet, en heeft zichzelf bevrucht.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
pardon? zonder vrouw was jij hier niet geweest meneer!
42 is het antwoord op allesquote:
joh fylax is niet op zoek naar iemand van 26 ! veel te oudquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben al voorzien, maar Fylax zocht nog iemand, dus ik zag een kans voor jullie beide.
Fylax valt op meisjes van 11, niet op dikke mannen van 26.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben al voorzien, maar Fylax zocht nog iemand, dus ik zag een kans voor jullie beide.
Nee, want 2+2=5quote:
Zou ik ook zeggen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Fylax valt op meisjes van 11, niet op dikke mannen van 26.
Als jij in het echt naast een groepje wat daar al staat te praten gaat staan en je gedraagt je als een debiel, heb je een vrij grote kans dat iemand er iets van zegt.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:49 schreef Mani89 het volgende:
Laten we een beetje lief zijn tegen nieuwkomers, anders blijft er straks niemand meer over hier.
Die meisjequote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:02 schreef Mani89 het volgende:
Fylax heb je nou al iets uitgespookt met die meisje in je twitterprofielfoto?
En alsnog is 2+2=5quote:
Zo praten die kinderen toch tegenwoordig?quote:
Ok je hebt me overtuigd.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als jij in het echt naast een groepje wat daar al staat te praten gaat staan en je gedraagt je als een debiel, heb je een vrij grote kans dat iemand er iets van zegt.
tenzij je tussen een verkeerd groepje gaat staan en ineens wat sterretjes zietquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als jij in het echt naast een groepje wat daar al staat te praten gaat staan en je gedraagt je als een debiel, heb je een vrij grote kans dat iemand er iets van zegt.
Is dat zo, Fylax?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo praten die kinderen toch tegenwoordig?
Maar dat zijn toch kutgroepjes waar je niet bij wilt horen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
tenzij je tussen een verkeerd groepje gaat staan en ineens wat sterretjes ziet
Dat moet dat groepje van Mani zijn, die vieze billenridders.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
tenzij je tussen een verkeerd groepje gaat staan en ineens wat sterretjes ziet
das waar.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar dat zijn toch kutgroepjes waar je niet bij wilt horen.
Kan je geen samenvatting geven ofzo?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jammer dat ik dit moet uitleggen
Lees dit boek maar, dan snap je het wel:
[ afbeelding ]
Ik wil alleen maar liefde geven aan de wereld.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat moet dat groepje van Mani zijn, die vieze billenridders.
zo werkt dat niet he, is ook handig voor je boekenlijst straks joh.quote:
Gewoon lezen en op je boekenlijst. Wel netjes in het Engels.quote:
* LTVDK moppert wat over de lamlendige jeugd van tegenwoordig die alles maar kant en klaar voorgekauwd in kleine stukjes wil.quote:
quote:The phrase "two plus two equals five" ("2 + 2 = 5") is a slogan used in many different forms of media, but more specifically in George Orwell's Nineteen Eighty-Four[1] as an example of an obviously false dogma one may be required to believe, similar to other obviously false slogans by the Party in the novel. It is contrasted with the phrase "two plus two makes four", the obvious (by definition) – but politically inexpedient – truth. Orwell's protagonist, Winston Smith, uses the phrase to wonder if the State might declare "two plus two equals five" as a fact; he ponders whether, if everybody believes it, does that make it true? The Inner Party interrogator of thought-criminals, O'Brien, says of the mathematically false statement that control over physical reality is unimportant; so long as one controls one's own perceptions to what the Party wills, then any corporeal act is possible, in accordance with the principles of doublethink ("Sometimes they are five. Sometimes they are three. Sometimes they are all of them at once").[2]
https://en.wikipedia.org/wiki/2_%2B_2_%3D_5
Dus je hebt geen flauw benul van de prachtige diepe poëtische teksten van Ariana?quote:
hoiquote:
ik ken geen Fransquote:
Ik doe het altijd vertalen met Google Vertalen, maarja..quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dus je hebt geen flauw benul van de prachtige diepe poëtische teksten van Ariana?
ow dat kwartje viel best snelquote:
Voor iemand als jij die met internet is opgegroeid is stemt mij dat wel erg droevigquote:
Dit is die vrouwenhumor waar we allemaal zo van houden!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow dat kwartje viel best snel
deze dan:
Komt een man bij de dokter, moet de dokter het opruimen.
Ik wel....maar ik kan er geen baguette van.quote:
He bah, je ruimt toch je eigen, komop...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow dat kwartje viel best snel
deze dan:
Komt een man bij de dokter, moet de dokter het opruimen.
Sommigen graag preventief.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
He bah, je ruimt toch je eigen, komop...
komt een goudvis bij de dokter,quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
He bah, je ruimt toch je eigen, komop...
Hoezo?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor iemand als jij die met internet is opgegroeid is stemt mij dat wel erg droevig
Doe maar gewoon niet, dit vind alleen LTDKV grappig.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
komt een goudvis bij de dokter,
ach ik zie het al.
Uit de kom
fylax gniffelt ook, wedden?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Doe maar gewoon niet, dit vind alleen LTDKV grappig.
Komt een eend klaar, kwak.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Doe maar gewoon niet, dit vind alleen LTDKV grappig.
yesyesquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:12 schreef Fylax het volgende:
Maarja, grapje hoor. Ik kan wel Engels, alleen zo'n lap tekst is me nu even te veel. Veel te lui voor.
Het is wit en hangt bij de chinees aan de muurquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
komt een goudvis bij de dokter,
ach ik zie het al.
Uit de kom
Als het antwoord lijst is kun je beter even de NVWA bellenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het is wit en hangt bij de chinees aan de muur
Ik ben nog nooit een grappige 15-jarige tegengekomen, dus het zal wel zo zijn ja.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:13 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Is het humorniveau van een 15-jarige zo droevig tegenwoordig?
witte lijst!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het antwoord lijst is kun je beter even de NVWA bellen
Je doet in ieder geval je naam eer aanquote:
Ik zal zo even kijken voor jequote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:15 schreef Fylax het volgende:
Ik heb zojuist een post geplaatst in WGR, maar ik ben bang dat een mod het een onserieuze reactie is, terwijl het wel een voorbeeld is.![]()
dat bedoel ikquote:
hmmm matigquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:15 schreef Fylax het volgende:
Ik heb zojuist een post geplaatst in WGR, maar ik ben bang dat een mod het een onserieuze reactie is, terwijl het wel een voorbeeld is.![]()
Wel een beetje nep......quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:18 schreef LTVDK het volgende:
https://www.facebook.com/(...)50002275936/?fref=nf
Ah, LTDKV jaagt weer eens vrouwen weg met zijn bagger.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Wel een beetje nep......
Maar goed ik ga weer verder hoppen. Fijne avond allen!
Ok, dan ga ik wel weg joh, hater.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ah, LTDKV jaagt weer eens vrouwen weg met zijn bagger.
Coolquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:15 schreef Fylax het volgende:
Als die kans er is.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:26 schreef Mani89 het volgende:
ONZ / Wat is de straf voor lerares met leerling in NL?
Maak je wel een filmpje als het grote moment is aangebroken?
Wut?quote:
Oh, dan zal ik vast gek worden.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wut?
Ben er wel zeker van dat ik alleen de naam heb getypt, geen .com erachter ofzo.
Ik snap ook niet waarom het is weggehaald. 'Daar kan TS zelf op komen'quote:
Misschien omdat het een ''bepaalde soort site'' is...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom het is weggehaald. 'Daar kan TS zelf op komen'Dat is toch geen een reden? Anders kan je nu wel topics over DUO sluiten want TS kan het antwoord ook zelf op komen door even wat te Googlen...
Wat houdt dat in?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Misschien omdat het een ''bepaalde soort site'' is...
Oh. Nou, dat was retespannend op een vrijdagavond.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nja, omdat het een camsite is. Misschien dat het daarom is weggehaald..
zou je denkenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nja, omdat het een camsite is. Misschien dat het daarom is weggehaald..
Als er geen linkje bij staat is het toch geen probleem?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
zou je denkenNiet een gewone camsite ook he
not on my watch.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als er geen linkje bij staat is het toch geen probleem?
waarom ben ik nu bang dat je daar marktplaats gaat typen???quote:
een topic over fylax daar komen alle vliegen op afquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:36 schreef timmmmm het volgende:
Wie zijn al die vreemde mensen hier. Nizno, etsu. Dit begint versacht veel op verandering te lijken jongens
Ik zou niet durven.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom ben ik nu bang dat je daar marktplaats gaat typen???
Laten we ons afsplitsen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:36 schreef timmmmm het volgende:
Wie zijn al die vreemde mensen hier. Nizno, etsu. Dit begint versacht veel op verandering te lijken jongens
blaagquote:
Ben je n beetje bang voor homo's?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:36 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien wil je wiskundelerares je wel even aanpakken
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:42 schreef Mani89 het volgende:
Droom je wel eens dat ze je er met de liniaal van langs geeft?
vandaar dat hij mij niet mag, hij ziet mij als concurrentie.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat timmmmm zelf een beetje homo is.
Ik denk het, ja...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
vandaar dat hij mij niet mag, hij ziet mij als concurrentie.
Heb je al een flinke baard?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:00 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dit, bij de vulkanische scrub is het net alsof je gezicht echt in de fik staat.
En dan moet je het coolen met die andere.
Duuh.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wist dat jij ging reageren als ik dat zou zeggen.
Is Haramquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:06 schreef Specularium het volgende:
Heb jij ook een douchepakket van Rituals?
huh, douchen?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:06 schreef Specularium het volgende:
Heb jij ook een douchepakket van Rituals?
kan je nog een goede film adviseren?quote:
Zodiac.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
kan je nog een goede film adviseren?
actie, thriller, mindfuck.
Freddy Got Fingered (2001) - IMDbquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
kan je nog een goede film adviseren?
actie, thriller, mindfuck.
klap op je gezicht kan je krijgen zemmer.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Freddy Got Fingered (2001) - IMDb
Ja, wel.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kijk jij naar die beoordeling?
Zegt vaak geen reet.
nee ook scenario en trailer.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kijk jij naar die beoordeling?
Zegt vaak geen reet.
Wolf (2013) - IMDbquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
klap op je gezicht kan je krijgen zemmer.
Goede tieten.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wolf (2013) - IMDb
Echt zo'n turkenfilm voor jou.
noted.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wolf (2013) - IMDb
Echt zo'n turkenfilm voor jou.
quote:
Redelijk. Niet slecht, ook niet heel goed.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:08 schreef Mani89 het volgende:
Ik geloof Radiohead.
Elfletterig zal dit ook wel leuk vinden.
Haha ja. Luister nog maar een paar keer.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Redelijk. Niet slecht, ook niet heel goed.
Wie weet, ooit. Niet nu. Ik moet nog een boel nieuwe muziek luisteren.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Haha ja. Luister nog maar een paar keer.
Oh oh oh, wat heb jij het toch druk.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wie weet, ooit. Niet nu. Ik moet nog een boel nieuwe muziek luisteren.
whehe lol okquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wie weet, ooit. Niet nu. Ik moet nog een boel nieuwe muziek luisteren.
Soms wel ja. Momenteel niet hoor.quote:
Omdat ik met een stel vrienden bij toerbeurt een playlist met nieuwe muziek verzorg.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:00 schreef Mani89 het volgende:
Waarom zou je nieuwe muziek moeten luisteren als je blijkbaar nog niet de gehele discography van Radiohead hebt beluisterd, ontzettende noob.
Ok bijna alles dan.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet alles van Radiohead is trouwens even geweldig.
Ik haat dat nummer, net als Creep.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
"No Surprises" is mijn favoriete nummer, trouwens.
Ironisch genoeg zijn dat precies de twee Radiohead-nummers die in mijn Top 100 allertijden staan...quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok bijna alles dan.
[..]
Ik haat dat nummer, net als Creep.
Dat dacht ik al wel.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ironisch genoeg zijn dat precies de twee Radiohead-nummers die in mijn Top 100 allertijden staan...
Doodzonde, na 3 luisterbeurten kwam ik erachter dat dat het mooiste album is dat ik ooit heb gehoord.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb Kid A hier in de kast liggen. Eén keer naar geluisterd, daarna nooit weer.
Wie weet luister ik het ooit nog eens.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doodzonde, na 3 luisterbeurten kwam ik erachter dat dat het mooiste album is dat ik ooit heb gehoord.
Waarschijnlijk niet. Met je John Lennon.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wie weet luister ik het ooit nog eens.
Dat heb je goed onthouden.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Met je John Lennon.
Zeker weten?quote:
Jij bent geen vunzige latina?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 03:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
check die wenkbrauwen, wimpers en kaaklijn dan, sowieso.
Spannend dit ...quote:
Oh, het is dus niet zoquote:
Nu wordt het een beetje vreemd.quote:
Niet meer kijken dan.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 04:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zonder jouw spoilers was 't stukken meer genieten.
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit Rivella op, geen idee hoe het smaaktquote:
Wel raki zeker?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 04:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit Rivella op, geen idee hoe het smaakt
Ik kan niet reageren op je DM btw, ik krijg een errorquote:Op zaterdag 27 juni 2015 04:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Of een andere stream zoeken de volgende keer.
Tuurlijk, wat denk jij danquote:
get the hint.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 04:07 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik kan niet reageren op je DM btw, ik krijg een error
Dan blijf ik wel bij mijn oude trage stream.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 04:07 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik kan niet reageren op je DM btw, ik krijg een error
RIP.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 04:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dan blijf ik wel bij mijn oude trage stream.
dan sta ik mooi voor blok.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 04:09 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Niemand blokt mij. Durven ze niet.
Bitch blocked you holmes.quote:
Triggershot is gelukkig ook elfletterig.quote:
ik ging even tellen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 04:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Triggershot is gelukkig ook elfletterig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |