Ohw, dat is wat anders iddquote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dit keer gewoon random, er waren ook al drie delen LTKDV
Nee, gewoon omdat Fylaxquote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dit keer gewoon random, er waren ook al drie delen LTKDV
Maakt niet uit hoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ohw, dat is wat anders idd![]()
Sorry voor mijn nieuwsgierigheid.
Je zou eens een schone lei moeten beginnen. Begin een nieuw account ofzo. En dan niet zo irritant doen, anders hebben we je zo door.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Weet niet man, wil gewoon normaal doen.
Ik zie Johannes overmorgen weer, misschien dat we daar dan over kunnen filosoferen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij met zn viertjes pubquiz doen?
Deze homo weetquote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je zou eens een schone lei moeten beginnen. Begin een nieuw account ofzo. En dan niet zo irritant doen, anders hebben we je zo door.
Spannend.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zie Johannes overmorgen weer, misschien dat we daar dan over kunnen filosoferen.
Ja nja, dat zou ik het liefst gewoon op dit account willen, ookal weet ik dat dat moeilijk is. Een nieuw account zie ik niet zo zitten eerlijk gezegd, en sowieso dat anderen mij snel door hebben, hoe ik ook zou doen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je zou eens een schone lei moeten beginnen. Begin een nieuw account ofzo. En dan niet zo irritant doen, anders hebben we je zo door.
Natuurlijk, en misschien nog wel iets meer.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Spannend.Wil je hem kusjes en groetjes namens mij geven?
Dingen verder dan kusjes geven doe ik liever persoonlijk zelf.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Natuurlijk, en misschien nog wel iets meer.
Nee joh, dat werkt niet. En die jeugdzonden horen er ook bij.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Achja, bij elk nieuwe account gaat een (F)A meteen bovenop springen en een IPcheck/klooncheck doen. Nee, dan helpt het niet idd.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee joh, dat werkt niet. En die jeugdzonden horen er ook bij.
Liever niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:36 schreef Fokker89 het volgende:
Fylax blijft gewoon het lulletje van FOK! ook als hij straks 30 is.
Maar FA's mogen die info niet aan ons geven dus Fylax kan gewoon anoniem met een andere account als hij zou willen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Achja, bij elk nieuwe account gaat een (F)A meteen bovenop springen en een IPcheck/klooncheck doen. Nee, dan helpt het niet idd.
Ik wed voor 10 euro dat jij over 30 jaar Tong ruim hebt ingehaald en nog meer kuttopics opent dan hij nu doet.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hmm, geen idee. Ik weet nog niet eens wat ik volgende week ga doen.
Post opgeslagen voor over 30 jaar.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wed voor 10 euro dat jij over 30 jaar Tong ruim hebt ingehaald en nog meer kuttopics opent dan hij nu doet.
Alsof 10 euro nog wat waard is over 30 jaarquote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wed voor 10 euro dat jij over 30 jaar Tong ruim hebt ingehaald en nog meer kuttopics opent dan hij nu doet.
Dan hebben we vast lira's ofzo...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Alsof 10 euro nog wat waard is over 30 jaar
Ho ho. Niet te vroeg juichen. Gisteren tot ontdekking gekomen dat mijn 25 cent (gulden) uit 1950 (nog vrijwel helemaal ongebruikt/nieuw) anno 2015 ¤10,- waard is.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Alsof 10 euro nog wat waard is over 30 jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |