Vrienden heb ik toch niet dus dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:12 schreef jodelahity het volgende:
Hehe je geeft echt om haar. Als jij gewoon niks meldt tegen je vrienden en anderen is er niks aan de hand. Gewoon je klep houden, dus ook niet dit soort topics erover openen
Je hebt mij. Maar gewoon doen wat je moet doen en verder het geheim houden. Dit is niet iets waarover je moet patsen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Vrienden heb ik toch niet dus dat komt wel goed.
Hehe rude boy.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:14 schreef Fylax het volgende:
Vandaag was de laatste dag van bijles en toen zei ze tegen iedereen Fijne vakantie die het lokaal uitliep, ik zei toen Tot volgende week en toen moest ze een beetje.lachen.
Je weet zeker dat ze vanavond tijd heeft?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:15 schreef Fylax het volgende:
Eigenlijk had ik beter tot vanavond kunnen zeggen, denk ik nu...
Ik stuur wel een DM.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:17 schreef LompeHork het volgende:
Beter post je pics, gewoon, in een spoiler zodat we wel even op de hoogte zijn van hoe ze er uit ziet.
Wat deze hosselbaas uitkraamt. Dat is ook gewoon normaal, kom je ook niet meteen als een fappert over.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:19 schreef jodelahity het volgende:
Een vriendschapsverzoek op facebook kan altijd gewoon toch, dus dat sowieso
Wiskundequote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:20 schreef 44rdbei het volgende:
gaat dit weer over de lerares Engels? zo ja, wan wordt het wel eens tijd voor pics!
Uitkraamt is niet het juiste woord. Zegt is wat je hoort te zeggen. Voor de rest klopt het wel aardig, met wat kleine aanpassingen maar jaquote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat deze hosselbaas uitkraamt. Dat is ook gewoon normaal, kom je ook niet meteen als een fappert over.
Hoezo het kost beide 1 klik.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:20 schreef Fylax het volgende:
Als ze op FOK! zou zitten en ik zou haar username weten zou alles veel gemakkelijker zijn. Zo'n DM is makkelijker gestuud dan een vriendenverzoek op Facebook.
Ja nja, de drempel voor een vriendenverzoek ligt toch hoger.quote:
Dan maak je een fake-account aanquote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja nja, de drempel voor een vriendenverzoek ligt toch hoger.
Jk weet ook niet eens of ze die wel gaat accepteren.
Leraren mogen geen leerlingen toevoegen op facebook bij ons op school.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |