Dat gaat hem niet meer worden. Als we ons daar nu massaal terugtrekken komen ze alsnog deze kant op. Wraak is een sterke motivator.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:34 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik ben niet voor of tegen IS. Ik wil dat wij ons uit de zandbak terugtrekken. Wat men verder daar doet zal mij aan m'n kont roesten.
Terugtrekken door er mensen heen te sturenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:34 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik ben niet voor of tegen IS. Ik wil dat wij ons uit de zandbak terugtrekken. Wat men verder daar doet zal mij aan m'n kont roesten.
De invasie van Irak was een slecht idee. IS-aanhangers zijn echter monsters. We hoeven geen democratie te komen brengen, we moeten die gasten gewoon helemaal de tyfus in bombarderen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:34 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik ben niet voor of tegen IS. Ik wil dat wij ons uit de zandbak terugtrekken. Wat men verder daar doet zal mij aan m'n kont roesten. Zij hebben recht op hun eigen levenswijze zonder dat wij daar constant "democratie" komen brengen.
De stichter heeft mensen vermoord. Ik hoop dat je het met me eens bent dat deze stichter dus niet verlicht was.quote:
Zullen we samen naar Rio gaan?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:36 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Echt he. Nooit gesnapt zou niet lekker relaxt zitten daar.
Mwuah, waarom? Voor elke onschuldige burger dat je raakt staan weer 10 andere terroristen op.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De invasie van Irak was een slecht idee. IS-aanhangers zijn echter monsters. We hoeven geen democratie te komen brengen, we moeten die gasten gewoon helemaal de tyfus in bombarderen.
De stichters van het Koninkrijk der Nederlanden ook niet. Your point being?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:36 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De stichter heeft mensen vermoord. Ik hoop dat je het met me eens bent dat deze stichter dus niet verlicht was.
Dit. Je kunt niet meer terug. Als je rommel hebt gemaakt dien je het zelf op te ruimen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:35 schreef DustPuppy het volgende:
We hadden daar nooit wat moeten beginnen, maar daar valt nu niks meer aan te doen.
Verschil is dat IS een idelogie van strijd en oorlog aanhangen en de Japanners in essentie niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:37 schreef Nintex het volgende:
Damn, wat een ramp.
De oplossing is simpel. De Japanners hadden dezelfde mentaliteit, waren bereid zichzelf op te blazen in naam van Allah de keizer. Geen soldaten sturen, te riskant, te gevaarlijk, maar een grote atoombom op de hoofdstad van de islamitische staat.
Tot nu toe wordt er gewerkt met speldenprikjes en geloven die lui de mythe van Allah en dat het westen zwak en zielig is.
In Japan maken ze nu coole en nuttige elektronica en auto's en is sterven voor de keizer er niet meer bij.
Ja en dan gewoon even vergeten dat er daar ook nog miljoenen onschuldige mensen leven.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:37 schreef Nintex het volgende:
Damn, wat een ramp.
De oplossing is simpel. De Japanners hadden dezelfde mentaliteit, waren bereid zichzelf op te blazen in naam van Allah de keizer. Geen soldaten sturen, te riskant, te gevaarlijk, maar een grote atoombom op de hoofdstad van de islamitische staat.
Tot nu toe wordt er gewerkt met speldenprikjes en geloven die lui de mythe van Allah en dat het westen zwak en zielig is.
In Japan maken ze nu coole en nuttige elektronica en auto's en is sterven voor de keizer er niet meer bij.
Dit zal een tijdje goedgaan (totdat IS de lokale vijanden heeft verslagen), daarna rukken ze sowieso op richting het Westen en Oosten (ook India en China komen aan de beurt). IS wil de wereld domineren. Natuurlijk kun je hierom lachen, maar men is bloedserieus.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:34 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Net zoals in Hiroshima en Nagasaki.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en dan gewoon even vergeten dat er daar ook nog miljoenen onschuldige mensen leven.
Ze hebben de hoofdverdachte toch al te pakken?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:24 schreef Ryan3 het volgende:
Plek waar het onthoofde slachtoffer wrs is gevonden..
[ afbeelding ]
Ik heb zo langzamerhand niet het idee dat daar nog veel onschuldige mensen rondlopen hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en dan gewoon even vergeten dat er daar ook nog miljoenen onschuldige mensen leven.
Misschien wel met zo'n pneumatische autoschaar.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:35 schreef LTVDK het volgende:
Een brandweermanGewurgd met zijn slang of met zijn bijl er op los gegaan?
Wat?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:39 schreef riazop het volgende:
[..]
Ik heb zo langzamerhand niet het idee dat daar nog veel onschuldige mensen rondlopen hoor
Wij veranderen onze wetten regelmatig. Alle gewelddadige en discriminerende wetten hebben we in de loop der tijd veranderd.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:38 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De stichters van het Koninkrijk der Nederlanden ook niet. Your point being?
Dat vergaten we in Berlijn en Nagasaki ook.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Atoombom is geen oplossing maar het einde van de wereld zoals we die nu kennen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:37 schreef Nintex het volgende:
Damn, wat een ramp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |