Mensen die een aanslag willen plegen of iemand willen vermoorden hebben over het algemeen sowieso vrij spel. De enige manier waarop je dat kunt voorkomen is door iedereen te schaduwen en te tracken, 24 uur per dag. En bij verdacht gedrag, of dat nu op internet is of in 'het echte leven' mensen gewoon preventief vastzetten zonder dat ze zich aan een misdrijf schuldig hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het werkt "gelukkig" iets anders ja. Het werkt "gelukkig" zo dat radicale moslims vrij spel hebben in West-Europa. Het werkt zo dat ze "gelukkig" niet worden opgepakt of tegengehouden, waardoor ze "gelukkig" terroristische aanslagen kunnen plegen waarbij "gelukkig" onschuldige mensen omkomen en gewond raken.
Echt, jij leeft in een sprookjeswereld.
De vraag is: is de islam die de stichter heeft bedacht een verlichte of een niet-verlichte versie?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Naja, de verlichte versie is anders prima. Het is juist die extreme variant. En het probleem daarin is, is dat er zo verrot veel van zijn die die extreme variant omarmen.
Relevant wel ja.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:30 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De vraag is: is de islam die de stichter heeft bedacht een verlichte of een niet-verlichte versie?
twitter:SkyNewsBreak twitterde op vrijdag 26-06-2015 om 13:29:31Local radio and security sources in #Tunisia report an attack against a tourist hotel in the Tunisian town of #Sousse reageer retweet
Aha, ik wist niet dat platbombarderen van IS in Irak exclusief door de linkse politiek wordt gesteund.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:29 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Waarom sturen we de linkschmensen dan ook niet naar IS? Een cultureel uitwisselingsprogramma.
Hollande is toch "links" ?quote:
Radicalen kijken altijd terug naar hoe de stichter geleefd heeft. Inderdaad zeker dus relevant.quote:
Verlicht, zijn woorden zijn echter steeds verder geradicaliseerd, aldus oa historicus Tom Holland.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:30 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De vraag is: is de islam die de stichter heeft bedacht een verlichte of een niet-verlichte versie?
Wie gaat er dan ook naar Tunesië.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:31 schreef Houtenbeen het volgende:
en het gaat weer verdertwitter:SkyNewsBreak twitterde op vrijdag 26-06-2015 om 13:29:31Local radio and security sources in #Tunisia report an attack against a tourist hotel in the Tunisian town of #Sousse reageer retweet
Wat dacht je dat politici willen? precies hetgeen je beschrijft...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De enige manier waarop je dat kunt voorkomen is door iedereen te schaduwen en te tracken, 24 uur per dag. En bij verdacht gedrag, of dat nu op internet is of in 'het echte leven' mensen gewoon preventief vastzetten zonder dat ze zich aan een misdrijf schuldig hebben gemaakt.
Vele mensen preventief vastzetten is een aanslag op de economie.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Mensen die een aanslag willen plegen of iemand willen vermoorden hebben over het algemeen sowieso vrij spel. De enige manier waarop je dat kunt voorkomen is door iedereen te schaduwen en te tracken, 24 uur per dag. En bij verdacht gedrag, of dat nu op internet is of in 'het echte leven' mensen gewoon preventief vastzetten zonder dat ze zich aan een misdrijf schuldig hebben gemaakt.
twitter:NUnl twitterde op vrijdag 26-06-2015 om 13:29:56Update Frankrijk: Eén van de aanslagplegers in Frankrijk is opgepakt. De andere is gedood door een brandweerman. http://t.co/P4lpkuUQ4R reageer retweet
Niet alleen politici kennelijk. Ik snap niet hoe je dat in godsnaam een goed idee kunt vinden.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:32 schreef riazop het volgende:
[..]
Wat dacht je dat politici willen? precies hetgeen je beschrijft...
Angst.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Niet alleen politici kennelijk. Ik snap niet hoe je dat in godsnaam een goed idee kunt vinden.
Dus iemand die mensen heeft vermoord, zoals de stichter gedaan heeft, noem jij verlicht?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Verlicht, zijn woorden zijn echter steeds verder geradicaliseerd, aldus oa historicus Tom Holland.
Wat een niveau weer. "jij bent tegen IS, dan ga je toch lekker naar het Midden-Oosten om daar te vechtenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:16 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Hollande, Cameron en Merkel willen toch tegen Assad vechten? Dat is immers hun beleid. Nou, ga dan ook maar! En laten ze gelijk 10 IS-liefhebbers onder de gewone bevolking meenemen.
Opgeruimd staat netjes.
Nee, hoezo?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:33 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dus iemand die mensen heeft vermoord, zoals de stichter gedaan heeft, noem jij verlicht?
Doodgespoten ipv doodgeschoten dus?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:32 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:NUnl twitterde op vrijdag 26-06-2015 om 13:29:56Update Frankrijk: Eén van de aanslagplegers in Frankrijk is opgepakt. De andere is gedood door een brandweerman. http://t.co/P4lpkuUQ4R reageer retweet
Door een brandweerman? Met z'n blote mannen klauwen? Een bijl? Hier wil ik meer over weten.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:32 schreef Houtenbeen het volgende:
Wat een ondeugende brandweerman!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:32 schreef Houtenbeen het volgende:
De andere is gedood door een brandweerman
Ik ben niet voor of tegen IS. Ik wil dat wij ons uit de zandbak terugtrekken. Wat men verder daar doet zal mij aan m'n kont roesten. Zij hebben recht op hun eigen levenswijze zonder dat wij daar constant "democratie" komen brengen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:33 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Wat een niveau weer. "jij bent tegen IS, dan ga je toch lekker naar het Midden-Oosten om daar te vechten."
Natuurlijk vind ik dit geen goed idee. Maar de meeste politici staan zich nu hevig af te rukken hoor. Voor hun zijn dit soort incidenten een geschenk. MAXIMALE CONTROLE!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Niet alleen politici kennelijk. Ik snap niet hoe je dat in godsnaam een goed idee kunt vinden.
Gedood worden door een brandweermanquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:32 schreef Houtenbeen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |