Ga dan in Schubbekutteveen wonen.quote:Op zondag 28 juni 2015 14:42 schreef d4v1d het volgende:
Kunnen die wielrenners even optyfen. Ik wil nog een week rust
Waar in Utrecht moet je naar toe?quote:Op maandag 29 juni 2015 10:12 schreef Halveprijs het volgende:
Pff. Ik wil zondag vanuit Brabant terug naar Utrecht, maar het kost echt veel moeite om te achterhalen of dat lukt. Er ontbreekt steeds informatie. Twee bushaltens komen te vervallen, maar er staat niet bij wat/waar het/de alternatieve halte is.
Wielrenners zijn natuurlijk ook gewoon asociale paupers die denken dat ze beter zijn dan echte fietsers. De Tour heeft dan ook geen hol te maken met echt fietsen (lees: fietsen als methode voor vervoer).quote:Op zondag 28 juni 2015 17:22 schreef Andyy het volgende:
Ik vind die toerders ook een beetje irritant hoor![]()
Zeg ik als wielrenner zijnde
Dat is gaaf!quote:Op maandag 29 juni 2015 14:10 schreef bork het volgende:
JAaa! De bieb komt toch in het oude postkantoor!
http://www.duic.nl/nieuws(...)de-neude-eruit-zien/
[ afbeelding ]
Vignet hadden wij vrijdag al, al is de weg hiervoor (weg der verenigde naties) volgens mij ook autoluw, is het wel de ingangs route voor de vips, de berm hangt vol met wegwijzering.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:45 schreef MaJo het volgende:
Vignet binnenKan ik mijn eigen wijk weer in
![]()
Ik heb niet zo'n last van de tour, het is toch maar eenmalig. Gebeurt er een keer iets groots in ons stadsie is het ook weer niet goed
[..]
Dat is gaaf!
hier in de buurt van het schimmelplein hebben we kunnen mee genietenquote:Op maandag 29 juni 2015 13:53 schreef MikelenniuM het volgende:
Volgens mij heeft half Utrecht iig mee kunnen genieten, het stond bij Kensington anders aardig goed hard!
Ik was naar Rock Werchter dus waarschijnlijk hadden we het vignet ook al eerder, maar zag het gisteren pasquote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:46 schreef marcek het volgende:
[..]
Vignet hadden wij vrijdag al, al is de weg hiervoor (weg der verenigde naties) volgens mij ook autoluw, is het wel de ingangs route voor de vips, de berm hangt vol met wegwijzering.
quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:21 schreef Q. het volgende:
http://www.bouwpututrecht(...)-kan-gebouwd-worden/
Dat afsluiten is denk ik alleen maar voor de oversteek: de renners komen uit het spoorwegmuseum en gaan dan met bootjes naar park lepelenburg.quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:20 schreef d4v1d het volgende:
ik kan niks vinden over bereikbaarheid tijdens ploegenpresentatie? De maliesingel is afgesloten, maar veel verder kom ik niet
Alleen naar het middendeel van het plein?quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:03 schreef marcek het volgende:
Anne frankplein bedoel je ? Staat sinds vanochtend een loopbrug.
Aha, dat laatste cruciale onderdeel ontbrak inderdaad gisteravond nogquote:Op woensdag 1 juli 2015 13:03 schreef marcek het volgende:
Anne frankplein bedoel je ? Staat sinds vanochtend een loopbrug.
Warmrijden is wel nodig met dit weer ja. Zaterdag zullen ze bij het warmrijden wel watergekoelde vesten dragen om zo lang mogelijk tot de start koel te blijven, zodat alleen de benen warm worden maar het lijf&hoofd koel blijvenquote:Op woensdag 1 juli 2015 14:08 schreef Ireth het volgende:
Er kwam net een heel peleton wielrenners met politiebegeleiding en reclamewagens al over de St Josephlaan heen?? Zijn ze aan het warmrijden ofzo?? ()
De presentatie is donderdag.quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:14 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik hoop dat Lepelenburg/Malibaan en singel gewoon toegankelijk zijn tot en met vrijdag (behalve op vrijdag in de avond dan).
Dus donderdagavond niet toegankelijk, de gehele vrijdag wel weer en dan zaterdag en zondag omrijden via de berenkuil naar het station. Tot zover mijn planning, we gaan het wel zienquote:
Gewoon niet naar buiten gaan. Opgelost!quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:40 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dus donderdagavond niet toegankelijk, de gehele vrijdag wel weer en dan zaterdag en zondag omrijden via de berenkuil naar het station. Tot zover mijn planning, we gaan het wel zien
Tony Martin heeft gisteren ook al verkenningsrondje gedaanquote:Op woensdag 1 juli 2015 14:20 schreef Gripper het volgende:
[..]
Aha, dat laatste cruciale onderdeel ontbrak inderdaad gisteravond nog
[..]
Warmrijden is wel nodig met dit weer ja. Zaterdag zullen ze bij het warmrijden wel watergekoelde vesten dragen om zo lang mogelijk tot de start koel te blijven, zodat alleen de benen warm worden maar het lijf&hoofd koel blijven![]()
Maar als het de TDF-profs al waren dan kan het een verkenningsrondje zijn. Als je die tijdrit zo hard mogelijk wil rijden, dan moet je het parcours tenslotte kunnen dromen.
Geloof me, als dat een keuze was dan had ik dat gedaan.quote:
Matig water en aan de snelweg... Ik zou idd naar een strandje aan de lek gaan (bij Vreeswijk of Vianen) en het mooiste strandje is bij tull en t Waal aan de noordkant van de Lekdijk!quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:47 schreef Andromache het volgende:
is de Laagravenseplas zaterdag een aanrader? of kan ik toch beter naar een van de plassen aan de Lek?
Beatrixgebouw. Theater is maar klein deel er van.quote:Op donderdag 2 juli 2015 10:51 schreef d4v1d het volgende:
Valt me nu pas op eigenlijk hoe lelijk dat grijze betonblok is. Beatrix theather toch?
dat is een bios ja, en bij de jaarbeurs komt ook nog een megabioscoop. En er zijn if waren plannen voor een bios bij the wallquote:Op donderdag 2 juli 2015 13:12 schreef Kauai het volgende:
Is dat gebouw dat daar bij de gele brug gebouwd wordt een bioscoop? Maar er kwam toch ook een megabioscoop ergens. Is daar zo veel animo voor dan
Jezusquote:Op donderdag 2 juli 2015 13:38 schreef Piles het volgende:
[..]
dat is een bios ja, en bij de jaarbeurs komt ook nog een megabioscoop. En er zijn if waren plannen voor een bios bij the wall
Vergeet de plannen voor De Kade niet.quote:Op donderdag 2 juli 2015 13:38 schreef Piles het volgende:
[..]
dat is een bios ja, en bij de jaarbeurs komt ook nog een megabioscoop. En er zijn if waren plannen voor een bios bij the wall
Daar zou een tijdelijke voetgangersbrug worden gemaakt als het goed is. Kan ook niet anders.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:57 schreef larry_flynt het volgende:
Mijn vriendin woont aan de croeselaan (naast die wielren en voetbal winkel) en ik moet morgen ochtend naar Tilburg. Hoe kom ik van de ene kant van de croeselaan op de andere om CS binnen te komen?
Oh top! Hopelijk niet eerst helemaal naar de AH om daar over te stekenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar zou een tijdelijke voetgangersbrug worden gemaakt als het goed is. Kan ook niet anders.
Nope, er komen maar twee bruggen. En niet daar.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar zou een tijdelijke voetgangersbrug worden gemaakt als het goed is. Kan ook niet anders.
quote:Te voet
Woon je in of rondom het centrum van Utrecht, de gemeente adviseert dan om met de voet te gaan. Om het parcours over te steken zijn enkele voetgangersbruggen bedacht. Er staat er 1 nabij de Nachtegaalstraat en 1 bij zwembad Krommerijn. Ook zijn er twee onderdoorgangen, bij de Albatrosstraat en de Berenkuil.
Daar kan je ook niet oversteken. De enige plek waar je dat gebied uit kan is via de onderdoorgang bij de Balijebrug.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:01 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Oh top! Hopelijk niet eerst helemaal naar de AH om daar over te steken
Dit, hoe vet is het dat dit in onze stad plaatsvindt!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:49 schreef Gripper het volgende:
Godverdomme zeg, het grootste sportevenement ter wereld in onze stad, en jullie zitten te mauwen dat je je huis niet uit kan, een straatje niet in mag of je auto niet voor de deur kan parkeren
helemaal mee eens! Dit zijn maar tijdelijke ongemakkenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:49 schreef Gripper het volgende:
Godverdomme zeg, het grootste sportevenement ter wereld in onze stad, en jullie zitten te mauwen dat je je huis niet uit kan, een straatje niet in mag of je auto niet voor de deur kan parkeren
Larry: jouw vriendin woont dan precies waar ze de laatste bocht maken langs de veilinghaven linksaf en dan finishen voor de rabo torens, dus je kan gewoon erlangs. Hoef je niet eens t parcours te kruisen.
En ze beginnen pas om 14 uur. (daarvoor staat t natuurlijk al vanaf 8 uur 4 rijen dik)
Het is natuurlijk ultiem kut dat het uitgerekend dit weekend ook 30+ is. Mensen zijn chagrijnig omdat het warm is en vervolgens kunnen ze ook hun huis niet uit door die kuttour. Ik snap het wel....quote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:56 schreef Rockefellow het volgende:
Ik reed net langs een controlepost aan de waterlinieweg/goylaan en daar was het al hommeles. Ik zou niet graag verkeersregelaar zijn.
Op tv.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 09:55 schreef maniack28 het volgende:
Ik zit in Zuilen en heb geen zin in mensen, waar kan ik het beste kijken?
Was ik al bang voorquote:
Hier rondom de start heb ik al wel een paar honderd man gezien iig. Als ik op twitter zie wat er nu uit het station stroomt wordt het niet heel rustig.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:04 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Was ik al bang voor
Is het nu echt al zo druk langs het parcours?
Dat valt nog mee.. ik had verwacht dat het nu al vol stond bij de startquote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier rondom de start heb ik al wel een paar honderd man gezien iig. Als ik op twitter zie wat er nu uit het station stroomt wordt het niet heel rustig.
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:09 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik vertrek zo naar de Maarsseveense plassen, weg van die drukte en hitte hier.
Er staat ook al volk op de hoek Biltstraat/Kruisstraat met zwembadquote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:08 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat valt nog mee.. ik had verwacht dat het nu al vol stond bij de start
Dashcam kopen en gewoon door groen rijden met je autoquote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:22 schreef Neelix het volgende:
De ploegen reden gisteravond rond 19:00 ook al gewoon over het parcours om te verkennen blijkbaar. Deden ze gewoon zonder politiebegeleiding, afzettingen of wat dan ook. En natuurlijk ook stoïcijns door rood rijden en je niets aantrekken van het andere verkeer.
Tuurlijk kan dat.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:35 schreef Kauai het volgende:
Is het mogelijk om vandaag te gaan winkelen of is het veel te druk in de stad?
Zeik wijf.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:54 schreef Kauai het volgende:
[..]![]()
Beetje jammer. Ik heb ook helemaal niks met de tour, noem me maar een zeik wijf
Om eerlijk te zijn is sjoppen bij 30 graden net zo erg als langs een parcours staan kijken naar iele mannekes die op een fietsje rijdenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:54 schreef Kauai het volgende:
[..]![]()
Nah, winkels zijn verkoeld. Ik kan nu zeker met de ramadan niet uren in de hitte buiten gaan staan om dan een paar fietsers 10 seconden te zien waar ik toch niemand van kenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:56 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn is sjoppen bij 30 graden net zo erg als langs een parcours staan kijken naar iele mannekes die op een fietsje rijden
huh, heb ik iets verkeerds gezegd?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:54 schreef Kauai het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat onze definitie van shoppen anders isquote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:01 schreef Kauai het volgende:
[..]
Nah, winkels zijn verkoeld. Ik kan nu zeker met de ramadan niet uren in de hitte buiten gaan staan om dan een paar fietsers 10 seconden te zien waar ik toch niemand van kenMaar ik weet al dat de meeste mensen mijn mening niet delen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |