Ik vind het werkelijk ziek om abortus kindermoord te noemen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:44 schreef xodox het volgende:
Ben ik de enige die dit werkelijk ziek vind? Aanzetten tot kindermoord?
Het is kinderliefde dan ofzo?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:47 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik vind het werkelijk ziek om abortus kindermoord te noemen.
Is het ook gewoon. Hoe wil jij het noemen?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:47 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik vind het werkelijk ziek om abortus kindermoord te noemen.
Waarom 'moet' dat?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:47 schreef Chadi het volgende:
Afbreken van een zwangerschap.. tsjah in hele uitzonderlijke gevallen mag het wat mij betreft, maar als je zelf hebt lopen hokken vrijwillig moet je de consequenties dragen.
Hoe kan een kind nu ongewenst zijn?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
Niemand verplicht ze die pil in te nemen. Een kindje mag toch best een gewenst kindje zijn?
'hokken' zelfs mn oma ziet in dat samenwonen zonder te trouwen niet schandelijk isquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:47 schreef Chadi het volgende:
Afbreken van een zwangerschap.. tsjah in hele uitzonderlijke gevallen mag het wat mij betreft, maar als je zelf hebt lopen hokken vrijwillig moet je de consequenties dragen.
Wat heeft dat met elkaar te maken?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
'hokken' zelfs mn oma ziet in dat samenwonen zonder te trouwen niet schandelijk is
Doordat je verkracht bent?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:48 schreef xodox het volgende:
[..]
Hoe kan een kind nu ongewenst zijn?
Bovendien zijn vrouwen vaak geen rationele wezens. Nee, dit is gewoon absurd.
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:44 schreef xodox het volgende:
[ afbeelding ]
Bij verkrachting kan een uitzondering gemaakt worden staat in het artikel. Maar zelfs dan ben ik er geen fan van.quote:
Wat een ongelofelijke onzin.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:48 schreef Chadi het volgende:
[..]
Omdat het niets anders dan moord is in feite.
ik denk dat jij de verkeerde betekenis van hokken voor je hebt.quote:
Jij bent echt eng.quote:
Dat kan ja, afhankelijk van de motieven voor de abortus.quote:
De hele opzet is gewoon fout. Naar het tribunaal van Den Haag ermee.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:50 schreef jogy het volgende:
[..]. Dude
.
Het is niet zo dat die drone gewapend is met darts gevuld met abortus vloeistof en deze lukraak zwangere Polen beschiet of zo.
Dit is laster. En niet zo'n beetje ook.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:48 schreef Chadi het volgende:
[..]
Omdat het niets anders dan moord is in feite.
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:44 schreef xodox het volgende:
Jup, naar het tribunaal waar de hele zaak binnen een paar seconden onontvankelijk wordt verklaard en dan is het gelukkig snel afgelopen met die onzin.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:52 schreef xodox het volgende:
[..]
De hele opzet is gewoon fout. Naar het tribunaal van Den Haag ermee.
Dan neem je toch geen abortus.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:50 schreef xodox het volgende:
[..]
Bij verkrachting kan een uitzondering gemaakt worden staat in het artikel. Maar zelfs dan ben ik er geen fan van.
Zo had ik het wel in gedachtenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:50 schreef jogy het volgende:
[..]. Dude
.
Het is niet zo dat die drone gewapend is met darts gevuld met abortus vloeistof en deze lukraak zwangere Polen beschiet of zo.
De titel doet dat wel vermoeden inderdaad.quote:
Het is allemaal binnen de wetten van dat land hoor. Niets illegaals aan.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:57 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Respect voor de cultuur en wetten in een land zijn weer ver te zoeken... te belachelijk voor woorden dit.
De bevruchting en ontwikkeling niet ingewikkeld noemenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:59 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Zeker wel. Da's niet echt heel ingewikkelde biologie.
Abortus moord noemenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:01 schreef Chadi het volgende:
[..]
De bevruchting en ontwikkeling niet ingewikkeld noemen
Hij heeft toch gelijk ? Sperma, een eitje en een embryo hebben allemaal veel gemeen: ze leven - maar hebben geen gevoelens, geen gedachten, geen sensaties, geen persoonlijkheid, geen herinneringen etc.quote:
mental imagequote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:50 schreef jogy het volgende:
[..]. Dude
.
Jawel hoor want God dit datquote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:07 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Hij heeft toch gelijk ? Sperma, een eitje en een embryo hebben allemaal veel gemeen: ze leven - maar hebben geen gevoelens, geen gedachten, geen sensaties, geen persoonlijkheid, geen herinneringen etc.
Allen kunnen in potentie wel iets worden dat deze eigenschappen bezit. Dat is zeker waar.
Maar ze zijn het nog niet.
Respect voor de keuzevrijheid van vrouwen is ook weer ver te zoeken.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:57 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Respect voor de cultuur en wetten in een land zijn weer ver te zoeken... te belachelijk voor woorden dit.
Echt een misvatting. Ze hebben wel degelijk persoonlijkheid en gevoelens. Nog nooit twee dezelfde zwangerschappen meegemaakt.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:07 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Hij heeft toch gelijk ? Sperma, een eitje en een embryo hebben allemaal veel gemeen: ze leven - maar hebben geen gevoelens, geen gedachten, geen sensaties, geen persoonlijkheid, geen herinneringen etc.
Allen kunnen in potentie wel iets worden dat deze eigenschappen bezit. Dat is zeker waar.
Maar ze zijn het nog niet.
Vanaf welke week denk jij dat ze gevoelens en persoonlijkheid hebben?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:14 schreef Chadi het volgende:
[..]
Echt een misvatting. Ze hebben wel degelijk persoonlijkheid en gevoelens. Nog nooit twee dezelfde zwangerschappen meegemaakt.
Exact moment heb je eigenlijk niet maar je kan wel degelijk merken aan bij een zwangerschap van 16 weken dat het kind reageert op de omgeving. Dat het niet levensvatbaar is buiten de baarmoeder tot ongeveer 24 weken, vind ik daarom een misplaatste deadlinequote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:15 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Vanaf welke week denk jij dat ze gevoelens en persoonlijkheid hebben?
Dus tot welke week ben jij voor abortus?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:28 schreef Chadi het volgende:
[..]
Exact moment heb je eigenlijk niet maar je kan wel degelijk merken aan bij een zwangerschap van 16 weken dat het kind reageert op de omgeving. Dat het niet levensvatbaar is buiten de baarmoeder tot ongeveer 24 weken, vind ik daarom een misplaatste deadline. In Nederland kan je tot 20 weken geloof ik de zwangerschap afbreken.
Moord is per definitie niet OK en niet goed te lullen dus dat is nogal een raar statement. Of je vindt abortus prima of niet maar ga niet zeggen dat je -moord- prima vindt.quote:Prima als mensen het toch willen afbreken maar ga het niet goed lullen. Het is gewoon moord.
Het is in deze zaken zo dat als je het niet kan zien prima is. Die maatstaf hanteren wij al heel lang onbewust hoor. Kijk alleen maar naar de oorlogen die wij prima vinden zolang het ver van mijn bed is. Zodra er wat gasflessen ontploffen dichtbij en er een hoofd rolt heeft het nieuwswaarde en is het erg.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:11 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dus tot welke week ben jij voor abortus?
[..]
Moord is per definitie niet OK en niet goed te lullen dus dat is nogal een raar statement. Of je vindt abortus prima of niet maar ga niet zeggen dat je -moord- prima vindt.
OK. Ik krijg een beetje 2 verschillende boodschappen uit je post en dat lijkt me niet de bedoeling.. Aan de ene kant zeg je dat abortus geen probleem is zolang het maar voor 12 weken gebeurt. Aan de andere kant is het nooit OK.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:36 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het is in deze zaken zo dat als je het niet kan zien prima is. Die maatstaf hanteren wij al heel lang onbewust hoor. Kijk alleen maar naar de oorlogen die wij prima vinden zolang het ver van mijn bed is. Zodra er wat gasflessen ontploffen dichtbij en er een hoofd rolt heeft het nieuwswaarde en is het erg.
Maar nu dwalen we even af. Ik ben per definitie tegen abortus. Abortus zou in mijn ogen alleen in zeer zeldzame gevallen mogen wanneer er sprake is van een gedwongen zwangerschap en deze zoveel effect heeft op de draagster dat haar leven daardoor onderste boven wordt gekegeld. Dan is het de afweging van welk leven je eigenlijk verkiest te beschermen. Maar dan moet het wel in een heel vroeg stadium gebeuren. Niet als de foetus al zelfstandig beweegt en alle organen eigenlijk al zijn gemaakt.
Ik denk dan aan de overgang embryo -->foetus dat is dan ongeveer 10-12 weken.
Mensen zouden meer verantwoordelijkheid moeten nemen voor wat ze doen en minder terug moeten vallen op medische nood ingrepen die daar nooit voor bedoeld waren. Als je geen kinderen wil moet je veilig vrijen of niet. De gevolgen van sex kunnen zijn dat je een zwangerschap krijgt.
In Nederland hebben we jaarlijks zo'n 30.000 abortussen ongeveer 7.3 op de 1000 vrouwen heeft er 1 jaarlijks. Het daalt jaarlijks maar ik vind die 30.000 nog steeds enorm veel.
Het grappige is ook altijd de opmerking ongewenst zwanger.. euuh ben je in je slaap overmand door een gang groep zaadcellen of zo?
Deze hele discussie hangt ook af van wanneer men vindt dat er sprake is van leven. Hele ethische commissies hebben zich daar over gebogen en zelden komen ze er unaniem uit. Het is en blijft daarom een boeiende discussie. Ook de vraag van wanneer kan men zoiets doen? Als het geslacht niet bevalt? zeg het maar... ik kan zo meer dingen opnoemen die sommige mensen legitiem vinden.
Het is per definitie nooit OK . Behalve in die ernstige gevallen waarin zij zelf slachtoffer zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:42 schreef SpecialK het volgende:
[..]
OK. Ik krijg een beetje 2 verschillende boodschappen uit je post en dat lijkt me niet de bedoeling.. Aan de ene kant zeg je dat abortus geen probleem is zolang het maar voor 12 weken gebeurt. Aan de andere kant is het nooit OK.
Wat is het nou?
Wow. Serieus. Dus zelfs 1 dag na de bevruchting is het gewoon compleet immoreel aan alle kanten om er iets aan te doen.quote:
En jij denkt dat het gezond is dat de overheid gaat vaststellen welke gevallen ernstig genoeg zijn? Je denkt dat mensen daarna niet het heft in eigen handen gaan nemen?quote:Behalve in die ernstige gevallen waarin zij zelf slachtoffer zijn.
Denk jij dat als we abortus verbieden (behalve als je verkracht bent) dat er meer of minder verzonnen verkrachtingen bij komen per jaar?quote:Statistisch gezien krijgen we er dan 30.000 verzonnen verkrachtingen per jaar bij.
Wat heb je liever? Dat een klompje cellen weggehaald wordt, of dat een ongewild kind opgroeit in kansloze omstandigheden? Want dat is in de meeste gevallen de afweging.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:51 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het is per definitie nooit OK . Behalve in die ernstige gevallen waarin zij zelf slachtoffer zijn.
Statistisch gezien krijgen we er dan 30.000 verzonnen verkrachtingen per jaar bij.
Mensenrechten zouden niet onderhevig moeten zijn aan het democratisch proces.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:04 schreef Kowloon het volgende:
Merkwaardig altijd dit soort dingen. Waarom niet de normale rechtsstatelijke weg bewandelen om toestemming te krijgen? Of niet natuurlijk, dat kan ook de uitkomst van dat proces zijn.
1 dag na de bevruchting wordt niet opgemerkt. Wil je zekerheid hebben in dat stadium dan koop je maar een morning after pil.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:53 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Wow. Serieus. Dus zelfs 1 dag na de bevruchting is het gewoon compleet immoreel aan alle kanten om er iets aan te doen.
[..]
En jij denkt dat het gezond is dat de overheid gaat vaststellen welke gevallen ernstig genoeg zijn? Je denkt dat mensen daarna niet het heft in eigen handen gaan nemen?
[..]
Denk jij dat als we abortus verbieden (behalve als je verkracht bent) dat er meer of minder verzonnen verkrachtingen bij komen per jaar?
Als je geen gebroken been wilt, moet je niet voetballen. De gevolgen van voetbal kunnen zijn dat je een been breekt.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:36 schreef Chadi het volgende:
[..]
Mensen zouden meer verantwoordelijkheid moeten nemen voor wat ze doen en minder terug moeten vallen op medische nood ingrepen die daar nooit voor bedoeld waren. Als je geen kinderen wil moet je veilig vrijen of niet. De gevolgen van sex kunnen zijn dat je een zwangerschap krijgt.
Het kan mij niet zoveel schelen wat wel of niet wordt opgemerkt. Wat ik probeer te achterhalen is waar jij precies de grens trekt. Tot nu toe heb je geweigerd daar een eenduidig antwoord op te geven. Ik heb het gevoel dat ik met 2 mensen aan het praten ben bijna.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:57 schreef Chadi het volgende:
[..]
1 dag na de bevruchting wordt niet opgemerkt. Wil je zekerheid hebben in dat stadium dan koop je maar een morning after pil.
Het is voor mij niet zo relevant wie waar voor betaalt. Het is voor mij echt de vraag. Wanneer is het dan wel ok? Ik zou daar zo graag een antwoord op krijgen.quote:En aangezien de overheid betaalt voor die ingreep is het wel verstandig dat je aangeeft welke je wel betaalt en welke uit eigen zak mogen komen.
Lijkt mij dat ik daar een goed punt maak. Jij hebt het over verzonnen verkrachtigen. Ik denk dat je dan wel na mag denken over hoe jouw wereldbeeld daar invloed op gaat hebben.quote:En dat laatste is proberen in te haken op een sarcastische opmerking om er wat uit te slaan.
Hoe besluit je dan wat een mensenrecht is?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:56 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Mensenrechten zouden niet onderhevig moeten zijn aan het democratisch proces.
Klompje cellen is het echt niet na een week of 10. Maar ja wij zijn ook een klompje cellen .quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:56 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wat heb je liever? Dat een klompje cellen weggehaald wordt, of dat een ongewild kind opgroeit in kansloze omstandigheden? Want dat is in de meeste gevallen de afweging.
Bij de ene ingreep probeer je iets te fixen wat gebroken is en bij de andere ingreep haal je iets wat goed werkt weg. Het is maar hoe je er tegenaan kijkt .quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:58 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Als je geen gebroken been wilt, moet je niet voetballen. De gevolgen van voetbal kunnen zijn dat je een been breekt.
Daarom geen behandelingen van gebroken benen door voetbal: mensen zouden meer verantwoordelijkheid moeten nemen voor wat ze doen en minder terug moeten vallen op medische noodingrepen die daar nooit voor bedoeld waren.
Ja of een grote laars aan de voorkant van de drone die ze zo tegen de buik van een Poolse vliegen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:01 schreef 1299 het volgende:
Ik dacht even aan een drone in de vorm van een kleerhanger toen ik de titel las
Ben daar toch echt duidelijk in.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:00 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Het kan mij niet zoveel schelen wat wel of niet wordt opgemerkt. Wat ik probeer te achterhalen is waar jij precies de grens trekt. Tot nu toe heb je geweigerd daar een eenduidig antwoord op te geven. Ik heb het gevoel dat ik met 2 mensen aan het praten ben bijna.
[..]
Het is voor mij niet zo relevant wie waar voor betaalt. Het is voor mij echt de vraag. Wanneer is het dan wel ok? Ik zou daar zo graag een antwoord op krijgen.
[..]
Lijkt mij dat ik daar een goed punt maak. Jij hebt het over verzonnen verkrachtigen. Ik denk dat je dan wel na mag denken over hoe jouw wereldbeeld daar invloed op gaat hebben.
Daar is een verdrag voor. Dat heet het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens. Toevallig hé.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:00 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hoe besluit je dan wat een mensenrecht is?
Wat heb je liever? Dat een 'niet echt' klompje cellen wordt weggehaald, of dat een ongewild kind opgroeit in kansloze omstandigheden? Want dat is in de meeste gevallen de afweging.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:00 schreef Chadi het volgende:
[..]
Klompje cellen is het echt niet na een week of 10. Maar ja wij zijn ook een klompje cellen .
Dus zelfs 1 dag is gewoon niet ok. Zeg het nou maar gewoon. Het moment dat die eicel en die zaadcel samenkomen is het voor jou direct een onaantastbaar ding wat alleen maar in hele extreme omstandigheden weggehaald mag worden? Klopt dit? Zeg je dit?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:04 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ben daar toch echt duidelijk in.
Het is nooit OK maar wil wel een uitzondering maken voor dames die niet vrijwillig zwanger zijn geraakt.
En voor die gevallen geldt onder de 10 weken. Daarna mag je het uitzingen en afgeven als je het niet wil.
In dat geval gaan we voor het laatste. Kansloos zal het nooit zijn in Nederland. En we hebben hier toezicht op kinderen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:15 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wat heb je liever? Dat een 'niet echt' klompje cellen wordt weggehaald, of dat een ongewild kind opgroeit in kansloze omstandigheden? Want dat is in de meeste gevallen de afweging.
Natural fallacy. Omdat iets natuurlijk is, betekent het niet dat het goed is.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:02 schreef Chadi het volgende:
[..]
Bij de ene ingreep probeer je iets te fixen wat gebroken is en bij de andere ingreep haal je iets wat goed werkt weg. Het is maar hoe je er tegenaan kijkt .
Nou nee hoor maar heb nog nooit gehoord dat iemand precies op de dag van bevruchting wist dat ze het was. Als jij ze kent hoor ik het graag.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:16 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dus zelfs 1 dag is gewoon niet ok. Zeg het nou maar gewoon. Het moment dat die eicel en die zaadcel samenkomen is het voor jou direct een onaantastbaar ding wat alleen maar in hele extreme omstandigheden weggehaald mag worden? Klopt dit? Zeg je dit?
Dat is bullshit. Legale abortus is één van de meest doeltreffende maatregelen tegen criminaliteit, omdat een abortus meestal gelijk staat aan het voorkomen dat een kind in kansloze armoede opgroeit. En wat blijkt een belangrijke oorzaak te zijn van criminaliteit? Kansloze armoede.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:16 schreef Chadi het volgende:
[..]
In dat geval gaan we voor het laatste. Kansloos zal het nooit zijn in Nederland. En we hebben hier toezicht op kinderen.
Zoals ik al 3x heb aangegeven nu kan mij dat niet zo veel schelen. Stel nou dat we de technologie hebben om jou direct na de bevruchting op de hoogte te stellen dat die bevruchting er is... hoeveel dagen mag iemand dan volgens jouw moraliteit wachten totdat een abortus absoluut niet meer ok is.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:18 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nou nee hoor maar heb nog nooit gehoord dat iemand precies op de dag van bevruchting wist dat ze het was. Als jij ze kent hoor ik het graag.
Als je zo wil denken dan kan je net zo goed je cijfers omlaag halen door ze gratis castratie aan te bieden. Hoef je ook minder abortussen te plegen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:18 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat is bullshit. Legale abortus is één van de meest doeltreffende maatregelen tegen criminaliteit, omdat een abortus meestal gelijk staat aan het voorkomen dat een kind in kansloze armoede opgroeit. En wat blijkt een belangrijke oorzaak te zijn van criminaliteit? Kansloze armoede.
Dat is een hypothetische vraag maar dan zou je het wat mij betreft mogen vernietigen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:19 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Zoals ik al 3x heb aangegeven nu kan mij dat niet zo veel schelen. Stel nou dat we de technologie hebben om jou direct na de bevruchting op de hoogte te stellen dat die bevruchting er is... hoeveel dagen mag iemand dan volgens jouw moraliteit wachten totdat een abortus absoluut niet meer ok is.
Kom op nou. Geef eens antwoord.
Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven. TOT wanneer mag dit volgens jou. Geef me een aantal dagen, weken, wat dan ook. Jij laat de jouwe zien, dan laat ik daarna de mijne zien, OK?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:25 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat is een hypothetische vraag maar dan zou je het wat mij betreft mogen vernietigen.
Tot wanneer mag je volgens jouw richtlijnen een abortus plegen?
Castratie is een stuk ingrijpender dan een abortus.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:20 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als je zo wil denken dan kan je net zo goed je cijfers omlaag halen door ze gratis castratie aan te bieden. Hoef je ook minder abortussen te plegen.
Maar serieus hoe groot is de kans dat ze dan crimineel worden? Dat cijfer ken ik namelijk niet.
Wil de jouwe niet zien hoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:27 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven. TOT wanneer mag dit volgens jou. Geef me een aantal dagen, weken, wat dan ook. Jij laat de jouwe zien, dan laat ik daarna de mijne zien, OK?
Bij de man toch nietquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:29 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Castratie is een stuk ingrijpender dan een abortus.
Met andere woorden. Je hebt gewoon geen antwoord. Al dit gebrom en gezooi maar je hebt niks.quote:
Niemand houdt je tegen toch?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:31 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Met andere woorden. Je hebt gewoon geen antwoord. Al dit gebrom en gezooi maar je hebt niks.
Vind je het gek dat mensen geen zin hebben om te luisteren naar moraalridders die geen antwoorden hebben? Dan gaan we wel onze eigen parameters vastleggen.
ach het is maar een klompje wat je dichtknijpt. Kan altijd ongedaan worden als het een wens wordt.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:31 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Bij jou misschien niet. Bij gewone mensen wel.
Nee. Maar de volgende keer dat ik gepiep hoor uit jouw kamp dan weet ik precies waarom niemand daar naar luistert. Niet omdat mensen het niet willen horen maar omdat jullie je gewoon nergens op willen toeleggen. Maar ga niet een potje zielig lopen doen over de kindjes want je draagt precies 0,0 bij aan een betere wereld.quote:
Take it easy kid.." jouw kamp" "eerst jij dan ik" " jullie" gelul.. cut the crapquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:38 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nee. Maar de volgende keer dat ik gepiep hoor uit jouw kamp dan weet ik precies waarom niemand daar naar luistert. Niet omdat mensen het niet willen horen maar omdat jullie je gewoon nergens op willen toeleggen. Maar ga niet een potje zielig lopen doen over de kindjes want je draagt precies 0,0 bij aan een betere wereld.
Castratie kan niet ongedaan worden, faalhaas.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:37 schreef Chadi het volgende:
[..]
ach het is maar een klompje wat je dichtknijpt. Kan altijd ongedaan worden als het een wens wordt.
"cut the crap" van iemand die niet eens een normaal antwoord kan geven op een vraag en er bijna ziekelijk omheen loopt te draaien.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:43 schreef Chadi het volgende:
[..]
Take it easy kid.." jouw kamp" "eerst jij dan ik" " jullie" gelul.. cut the crap
Ik heb geprobeerd er over te praten maar jij weigert normaal te antwoorden. Waarschijnlijk omdat je ondanks je grote muil weinig nadenkwerk hebt gedaan over de materie zelf. Als dat wel zo is moet ik het nog horen maar ik ga er maar van uit dat je gewoon te lui of te bang bent om hier tot een standpunt te komen.quote:Als je er over wil praten kan het maar in een normale discussie en zonder dat gepauper van je. Daar heb ik namelijk geen zin in. Ga maar eerst afkoelen en kom dan terug.
Dan doe je sterilisatie . net zo effectief en goedkoper.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:46 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Castratie kan niet ongedaan worden, faalhaas.
Dat is de baby met het badwater weggooien. Je maakt dan alsnog inbreuk om iemands lichamelijke integriteit.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:52 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dan doe je sterilisatie . net zo effectief en goedkoper.
Voorop gesteld ik heb geen kennis van de materie nodig om een mening ergens over te hebben. Of is dat een voorwaarde? Ten tweede heb ik wel degelijk kennis van de materie. En als er iemand om heen draait dan ben jij het wel want ik krijg allerlei hypothetische dingen voorgeschoteld waar ik op moet antwoorden. En op de enige vraag die ik stel krijg ik als antwoord dat ik hem eerst moet laten zien voordat mijnheer het laat zien. Dat is kleuterklas niveau.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:46 schreef SpecialK het volgende:
[..]
"cut the crap" van iemand die niet eens een normaal antwoord kan geven op een vraag en er bijna ziekelijk omheen loopt te draaien.
[..]
Ik heb geprobeerd er over te praten maar jij weigert normaal te antwoorden. Waarschijnlijk omdat je ondanks je grote muil weinig nadenkwerk hebt gedaan over de materie zelf. Als dat wel zo is moet ik het nog horen maar ik ga er maar van uit dat je gewoon te lui of te bang bent om hier tot een standpunt te komen.
Ach jij vind moord ook goed genoeg om eventuele crimineel gedrag te voorkomen ook goed. Dus waar komt die selectieve verontwaardiging nu opeens vandaan? Ben je zelf gecastreerd? Is niet om je op de kast te jagen maar om even duidelijkheid te hebben.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:54 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat is de baby met het badwater weggooien. Je maakt dan alsnog inbreuk om iemands lichamelijke integriteit.
Met die uitspraak verraad je jezelf, trolletje.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:57 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ben je zelf gecastreerd? Is niet om je op de kast te jagen maar om even duidelijkheid te hebben.
Hoeft niet maar is wel handig als je serieus wilt worden genomen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:56 schreef Chadi het volgende:
[..]
Voorop gesteld ik heb geen kennis van de materie nodig om een mening ergens over te hebben. Of is dat een voorwaarde?
Tot nu toe eigenlijk alleen maar signalen gezien dat je echt geen idee hebt waar je over lult. Zowel met mij als met Ser.quote:Ten tweede heb ik wel degelijk kennis van de materie.
Ik vroeg jou iets en jij weigert een antwoord te geven. In plaats daarvan stel je mij exact dezelfde vraag. Dus dan zeg ik. Ga jij maar eerst antwoorden want je bent nog niet klaar. Je komt een beetje trollerig over zo langzamerhand. Misschien dat ik maar iets beters met mijn tijd ga doen dan maatschappelijk werkstertje spelen.quote:En als er iemand om heen draait dan ben jij het wel want ik krijg allerlei hypothetische dingen voorgeschoteld waar ik op moet antwoorden. En op de enige vraag die ik stel krijg ik als antwoord dat ik hem eerst moet laten zien voordat mijnheer het laat zien. Dat is kleuterklas niveau.
dit klinkt als euhmmm.. bullshit.quote:Omdat de drone vanaf Duits grondgebied wordt bestuurd en binnen het zicht van de bestuurder blijft, vallen de activisten onder Duitse wetgeving en zijn ze niet strafbaar.
Hoe kan je de moord op een ongeboren kind goed praten? Waanzin.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:35 schreef Jigzoz het volgende:
Ik heb sterk de indruk dat de ene kant religieus gemotiveerd is en de andere kant rationeel. Niet zo gek dat de discussie voor geen meter loopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |