Ik vind het werkelijk ziek om abortus kindermoord te noemen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:44 schreef xodox het volgende:
Ben ik de enige die dit werkelijk ziek vind? Aanzetten tot kindermoord?
Het is kinderliefde dan ofzo?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:47 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik vind het werkelijk ziek om abortus kindermoord te noemen.
Is het ook gewoon. Hoe wil jij het noemen?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:47 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik vind het werkelijk ziek om abortus kindermoord te noemen.
Waarom 'moet' dat?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:47 schreef Chadi het volgende:
Afbreken van een zwangerschap.. tsjah in hele uitzonderlijke gevallen mag het wat mij betreft, maar als je zelf hebt lopen hokken vrijwillig moet je de consequenties dragen.
Hoe kan een kind nu ongewenst zijn?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
Niemand verplicht ze die pil in te nemen. Een kindje mag toch best een gewenst kindje zijn?
'hokken' zelfs mn oma ziet in dat samenwonen zonder te trouwen niet schandelijk isquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:47 schreef Chadi het volgende:
Afbreken van een zwangerschap.. tsjah in hele uitzonderlijke gevallen mag het wat mij betreft, maar als je zelf hebt lopen hokken vrijwillig moet je de consequenties dragen.
Wat heeft dat met elkaar te maken?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
'hokken' zelfs mn oma ziet in dat samenwonen zonder te trouwen niet schandelijk is
Doordat je verkracht bent?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:48 schreef xodox het volgende:
[..]
Hoe kan een kind nu ongewenst zijn?
Bovendien zijn vrouwen vaak geen rationele wezens. Nee, dit is gewoon absurd.
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:44 schreef xodox het volgende:
[ afbeelding ]
Bij verkrachting kan een uitzondering gemaakt worden staat in het artikel. Maar zelfs dan ben ik er geen fan van.quote:
Wat een ongelofelijke onzin.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:48 schreef Chadi het volgende:
[..]
Omdat het niets anders dan moord is in feite.
ik denk dat jij de verkeerde betekenis van hokken voor je hebt.quote:
Jij bent echt eng.quote:
Dat kan ja, afhankelijk van de motieven voor de abortus.quote:
De hele opzet is gewoon fout. Naar het tribunaal van Den Haag ermee.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:50 schreef jogy het volgende:
[..]. Dude
.
Het is niet zo dat die drone gewapend is met darts gevuld met abortus vloeistof en deze lukraak zwangere Polen beschiet of zo.
Dit is laster. En niet zo'n beetje ook.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:48 schreef Chadi het volgende:
[..]
Omdat het niets anders dan moord is in feite.
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:44 schreef xodox het volgende:
Jup, naar het tribunaal waar de hele zaak binnen een paar seconden onontvankelijk wordt verklaard en dan is het gelukkig snel afgelopen met die onzin.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:52 schreef xodox het volgende:
[..]
De hele opzet is gewoon fout. Naar het tribunaal van Den Haag ermee.
Dan neem je toch geen abortus.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:50 schreef xodox het volgende:
[..]
Bij verkrachting kan een uitzondering gemaakt worden staat in het artikel. Maar zelfs dan ben ik er geen fan van.
Zo had ik het wel in gedachtenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:50 schreef jogy het volgende:
[..]. Dude
.
Het is niet zo dat die drone gewapend is met darts gevuld met abortus vloeistof en deze lukraak zwangere Polen beschiet of zo.
De titel doet dat wel vermoeden inderdaad.quote:
Het is allemaal binnen de wetten van dat land hoor. Niets illegaals aan.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:57 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Respect voor de cultuur en wetten in een land zijn weer ver te zoeken... te belachelijk voor woorden dit.
De bevruchting en ontwikkeling niet ingewikkeld noemenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:59 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Zeker wel. Da's niet echt heel ingewikkelde biologie.
Abortus moord noemenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:01 schreef Chadi het volgende:
[..]
De bevruchting en ontwikkeling niet ingewikkeld noemen
Hij heeft toch gelijk ? Sperma, een eitje en een embryo hebben allemaal veel gemeen: ze leven - maar hebben geen gevoelens, geen gedachten, geen sensaties, geen persoonlijkheid, geen herinneringen etc.quote:
mental imagequote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:50 schreef jogy het volgende:
[..]. Dude
.
Jawel hoor want God dit datquote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:07 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Hij heeft toch gelijk ? Sperma, een eitje en een embryo hebben allemaal veel gemeen: ze leven - maar hebben geen gevoelens, geen gedachten, geen sensaties, geen persoonlijkheid, geen herinneringen etc.
Allen kunnen in potentie wel iets worden dat deze eigenschappen bezit. Dat is zeker waar.
Maar ze zijn het nog niet.
Respect voor de keuzevrijheid van vrouwen is ook weer ver te zoeken.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:57 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Respect voor de cultuur en wetten in een land zijn weer ver te zoeken... te belachelijk voor woorden dit.
Echt een misvatting. Ze hebben wel degelijk persoonlijkheid en gevoelens. Nog nooit twee dezelfde zwangerschappen meegemaakt.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:07 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Hij heeft toch gelijk ? Sperma, een eitje en een embryo hebben allemaal veel gemeen: ze leven - maar hebben geen gevoelens, geen gedachten, geen sensaties, geen persoonlijkheid, geen herinneringen etc.
Allen kunnen in potentie wel iets worden dat deze eigenschappen bezit. Dat is zeker waar.
Maar ze zijn het nog niet.
Vanaf welke week denk jij dat ze gevoelens en persoonlijkheid hebben?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:14 schreef Chadi het volgende:
[..]
Echt een misvatting. Ze hebben wel degelijk persoonlijkheid en gevoelens. Nog nooit twee dezelfde zwangerschappen meegemaakt.
Exact moment heb je eigenlijk niet maar je kan wel degelijk merken aan bij een zwangerschap van 16 weken dat het kind reageert op de omgeving. Dat het niet levensvatbaar is buiten de baarmoeder tot ongeveer 24 weken, vind ik daarom een misplaatste deadlinequote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:15 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Vanaf welke week denk jij dat ze gevoelens en persoonlijkheid hebben?
Dus tot welke week ben jij voor abortus?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:28 schreef Chadi het volgende:
[..]
Exact moment heb je eigenlijk niet maar je kan wel degelijk merken aan bij een zwangerschap van 16 weken dat het kind reageert op de omgeving. Dat het niet levensvatbaar is buiten de baarmoeder tot ongeveer 24 weken, vind ik daarom een misplaatste deadline. In Nederland kan je tot 20 weken geloof ik de zwangerschap afbreken.
Moord is per definitie niet OK en niet goed te lullen dus dat is nogal een raar statement. Of je vindt abortus prima of niet maar ga niet zeggen dat je -moord- prima vindt.quote:Prima als mensen het toch willen afbreken maar ga het niet goed lullen. Het is gewoon moord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |