GMTA!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Spiegel naar het plafond verplaatsen misschien?
Gmta enzo...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik weer een beetje op dreef ben
[..]
Ja, heeft mijn pappie voor me gemaakt die roze pees![]()
En ik ben gewoon dol op kleurenIk beken
[..]
Ik zou em aan het plafond plakken![]()
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Spiegel naar het plafond verplaatsen misschien?
Scherpquote:
Sligroquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:28 schreef Spezza19 het volgende:
Ah, ik bedenk me net een "voordeel" van naar Zwolle verhuizen...
Kan ik na 4 jaar eindelijk eens mijn Sligro pas gebruiken
Wat heerlijkquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:35 schreef Buurpoes het volgende:
Mogguh
Mijn mondhygiene is weer op orde.
Volgens mij is er geen Makro in Zwolle toch?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat mag! Gezellig!
Makro pas heb ik ook!
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:35 schreef Buurpoes het volgende:
Mogguh
Mijn mondhygiene is weer op orde.
Niet in Zwolle neequote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat heerlijk
[..]
Volgens mij is er geen Makro in Zwolle toch?Wel jammer, die is namelijk nog toffer
Mijn fiets is van buurkaters oma geweest. Degelijke gazelle, fietszitje achterop, terugtraprem.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn fiets is stokoud en wordt nauwelijks gebruikt
Amsterdamquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet in Zwolle nee
Maar goed, dagje Makro Amsterdam
Bij de fietsenmaker.... En ik denk dat je ze per twee koopt... 5 minuten werk denk ik en dan zetten ze hem er zo voor je op nog ook.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mijn fiets is van buurkaters oma geweest. Degelijke gazelle, fietszitje achterop, terugtraprem.Dagelijks in gebruik.
Ik heb wel een nieuwe trapper nodig. Waar haal je die dingen en zijn ze dusdanig gestandaardiseerd dat ik een willekeurige trapper kan kopen?
Ja. En per twee.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mijn fiets is van buurkaters oma geweest. Degelijke gazelle, fietszitje achterop, terugtraprem.Dagelijks in gebruik.
Ik heb wel een nieuwe trapper nodig. Waar haal je die dingen en zijn ze dusdanig gestandaardiseerd dat ik een willekeurige trapper kan kopen?
een trapper past altijdquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Heel af en toe vind ik Amsterdam wel leuk. Maar echt een liefde ervoor...quote:
Ja, bahhhhhh...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Je slikt nu tijdelijk even bloed, of valt het mee?
redelijk standaard volgens mij wel.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wel links en rechts in de gaten houden.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
een trapper past altijd![]()
hema, fietsenmaker, action
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:46 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wel links en rechts in de gaten houden.
Ik zit net aan de koffie.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Waterijsje nemen. Lekker koud ook nog eens.
Ik bedoelde eigenlijk dat ik dacht dat iets kouds het bloeden sneller zo stoppen...quote:
Koffiequote:
ooh ja ik kijk gewoon nh schroefdraad en weet links is linksomvast en rechtsrechtsom bij trappersquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:51 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
De schroefdraad zit anders he? Anders trap je de ene steeds los.
Ik koop dat koffie apparaat wel bij de Makro... gooi ik hem in de boekhouding als bedrijfsaankoopquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
KoffieIk ga dat ook maar eens regelen
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik koop dat koffie apparaat wel bij de Makro... gooi ik hem in de boekhouding als bedrijfsaankoop
Daar moest ik bij mijn props en motoren ook opletten... Zit ook twee verschillende soorten schroefdraad op.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja ik kijk gewoon nh schroefdraad en weet links is linksomvast en rechtsrechtsom bij trappers
Ik hoop op een L en een R op de nieuwe trappers.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja ik kijk gewoon nh schroefdraad en weet links is linksomvast en rechtsrechtsom bij trappers
dat zal vats wel danquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:56 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik hoop op een L en een R op de nieuwe trappers.
als de schroefdraad andersom is dan merk je vanzelf dat je ze niet ingedraaid krijgtquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:56 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb dat op mijn sportsokken staan...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:56 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
ik ookquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb dat op mijn sportsokken staan...
Dan komen jij en ST geen koffie drinken, vanwege jullie decadente smaakquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Malloot! Koop nou maar gewoon een goedkopie!
Ik op mijn wandelsokken. Hoe vaak dát niet verkeerd gaat...ik ben voor t ontbijt echt nog niet wakker.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb dat op mijn sportsokken staan...
En ze ruiken naar schimmelkaasjes?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:58 schreef fietsie het volgende:
Ik heb gympies met een 'G' en 'D' erop. Wakkel snapt vast waarom
bij mn sportsokken is ook wel echt verschil tussen de 2 dus dat voel ik ook wel als ik ze aantrekquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:59 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik op mijn wandelsokken. Hoe vaak dát niet verkeerd gaat...ik ben voor t ontbijt echt nog niet wakker.
Ja, dit merk je snel genoeg.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij mn sportsokken is ook wel echt verschil tussen de 2 dus dat voel ik ook wel als ik ze aantrek
Zo'n espressokannetje kost maar een paar euro. En levert prima koffie op, mits adequate kwaliteit gemalen bonen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan komen jij en ST geen koffie drinken, vanwege jullie decadente smaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik gooi ze met enige regelmaat door de wasmachine...quote:
Als ik ze na het ontbijt omwissel voel ik dat ook ja.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij mn sportsokken is ook wel echt verschil tussen de 2 dus dat voel ik ook wel als ik ze aantrek
Door?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee ik gooi ze met enige regelmaat door de wasmachine...
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:01 schreef gianni61 het volgende:
Wel vervelend dat ze 20 dollar durven te vragen voor sokkenIk borduur de tekst voor 15 euro op aangeleverde sokken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Professioneel gifmenger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |