http://www.haibike.de/produkte_detail_nl,11465,22840,detail.htmlquote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van. Mijn fiets is van haibike. Ik ben er tevreden over, maar geen idee hoe die bekend staan.
mijn fiets is stokoud en wordt nauwelijks gebruiktquote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van. Mijn fiets is van haibike. Ik ben er tevreden over, maar geen idee hoe die bekend staan.
Nee, ik heb geen fatbike. Wel een mountainbike van hun van 5 jaar geleden of zo. Hij is wel mooi trouwens, die link die je geeft. Er zit een motor in zie ik nu.....quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
http://www.haibike.de/produkte_detail_nl,11465,22840,detail.html
deze?
ik verkocht mijn stokoude bike nog voor 1000 euroquote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn fiets is stokoud en wordt nauwelijks gebruikt
dat heeft de mijne nieuw niet eens gekostquote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik verkocht mijn stokoude bike nog voor 1000 euro
hee nijnquote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:37 schreef RockNijntje het volgende:
Bleh fietsen. Fuck het milieu en lijntjes.
ik wil het niet eens weten wat die totaal ooit heeft gekostquote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat heeft de mijne nieuw niet eens gekost
als je veel fietst vind ik een dure fiets wel gerechtvaardigd, maar ik ben er nooit echt fanatiek mee geweest.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wil het niet eens weten wat die totaal ooit heeft gekost
fietste 2-3 x per weekquote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je veel fietst vind ik een dure fiets wel gerechtvaardigd, maar ik ben er nooit echt fanatiek mee geweest.
Ik wil deze zomer proberen wel weer eens wat km te maken, maar misschien moet ik dan toch eens voor een wat nieuwere gaan kijken
tja, sommige prijzen slaan ook wel door.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
fietste 2-3 x per week
maar dan nog slaat het nergens op joh
ja voordat geld verwacht ik tegenwoordeg wat meer comfortquote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, sommige prijzen slaan ook wel door.
ook als je sommige hobby wielrenners ziet op een fietsje van duizenden euros en dan een bierpens tot op de stang
draai?quote:
zijn/waren goede fietsen, maar wat een graflelijke dingen vond ik het tochquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:05 schreef PeZu het volgende:
tcoh vind ik mijn oude fiest nog erg mooi![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooi is dat hoe dat verschilt, ik vind dat design verreweg de mooiste bike ooitquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
draai?
[..]
zijn/waren goede fietsen, maar wat een graflelijke dingen vond ik het toch
Klein,hahaquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:05 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de reus en zijn kleinquote:
sowieso zijn er qua soft-tails in mijn ogen nogal wat misbaksels geproduceerdquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
mooi is dat hoe dat verschilt, ik vind dat design verreweg de mooiste bike ooit
Mooi kleurtjequote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:05 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jups mijn scott vidn ik ook nog steeds mooiquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sowieso zijn er qua soft-tails in mijn ogen nogal wat misbaksels geproduceerd
afhankelijk vd lichtval is het frame dus groen of paars of groen paarsquote:
Goedemorgenquote:
Ja ik zag het! Fantastisch!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups mijn scott vidn ik ook nog steeds mooi
[ afbeelding ]
[..]
afhankelijk vd lichtval is het frame dus groen of paars of groen paars
Jij doet aan boogschieten?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja ik zag het! Fantastisch!Dan ben ik echt een wijf, ik hou van kleurtjes
Mijnn handboog is ook lila
![]()
Ah je bent al lekker bijdehand deze ochtendquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GoedemorgenEn zo heet ik helemaal niet
ik hou toch meer gewoon van het klassieke mtb ontwerpquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups mijn scott vidn ik ook nog steeds mooi
[ afbeelding ]
[..]
afhankelijk vd lichtval is het frame dus groen of paars of groen paars
En mijn toekomstige slaapkamer mag niet lila blijvenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja ik zag het! Fantastisch!Dan ben ik echt een wijf, ik hou van kleurtjes
Mijnn handboog is ook lila
![]()
Wel heel lang gedaan, wil binnenkort weer beginnenquote:
* Spezza19 ookquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hou toch meer gewoon van het klassieke mtb ontwerp
[ afbeelding ]
Ja, want jij bent een jongetje! Dus dat kan heul niet!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En mijn toekomstige slaapkamer mag niet lila blijven
Oh ja, dat gingen we ook nog doen. Verf uitzoeken
ja ook mooi, maar niet echt heel klassiek hehquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hou toch meer gewoon van het klassieke mtb ontwerp
[ afbeelding ]
De keren dat ik het deed vond ik het erg leuk om te doenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel heel lang gedaan, wil binnenkort weer beginnenIs een super zen sport, word ik rustig van
Maar die kast is ook lila.. Dus die moet dan ook geverfd wordenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, want jij bent een jongetje! Dus dat kan heul niet!
Volgende weekMeteen even kijken wat de aanbiedingen zijn in de bouwmarkt
Mijn vader is er goed in, dus die helpt me dan altijd. Super gezelligquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
De keren dat ik het deed vond ik het erg leuk om te doenJa, concentratie.
Echt?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Maar die kast is ook lila.. Dus die moet dan ook geverfd worden
Eens nadenken wat ik voor kleur wil...
ja maar die is dan gewoon weer lelijk door zn kleurenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ook mooi, maar niet echt heel klassiek heh![]()
dit vind ik echt klassiek
[ afbeelding ]
Ik wil wel een keer meequote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn vader is er goed in, dus die helpt me dan altijd. Super gezelligEn ik heb een roze pees van hem gekregen
![]()
roze, lila..uhuhquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn vader is er goed in, dus die helpt me dan altijd. Super gezelligEn ik heb een roze pees van hem gekregen
![]()
Ja die twee deuren dan... Derde deur is grote spiegel... Mmm, rekening mee houden qua plaatsing van bedquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Echt?Dat was me niet opgevallen
Spiegel naar het plafond verplaatsen misschien?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja die twee deuren dan... Derde deur is grote spiegel... Mmm, rekening mee houden qua plaatsing van bed
Als ik weer een beetje op dreef benquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik wil wel een keer mee
Vroeger ooit gedaan met schoolkamp... Vond het het leukste van die hele dag
Ja, heeft mijn pappie voor me gemaakt die roze peesquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
roze, lila..uhuh![]()
Leuk dat je dat soort dingen met je vader kan ondernemen.
Ik zou em aan het plafond plakkenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja die twee deuren dan... Derde deur is grote spiegel... Mmm, rekening mee houden qua plaatsing van bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |