http://www.haibike.de/produkte_detail_nl,11465,22840,detail.htmlquote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van. Mijn fiets is van haibike. Ik ben er tevreden over, maar geen idee hoe die bekend staan.
mijn fiets is stokoud en wordt nauwelijks gebruiktquote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van. Mijn fiets is van haibike. Ik ben er tevreden over, maar geen idee hoe die bekend staan.
Nee, ik heb geen fatbike. Wel een mountainbike van hun van 5 jaar geleden of zo. Hij is wel mooi trouwens, die link die je geeft. Er zit een motor in zie ik nu.....quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
http://www.haibike.de/produkte_detail_nl,11465,22840,detail.html
deze?
ik verkocht mijn stokoude bike nog voor 1000 euroquote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn fiets is stokoud en wordt nauwelijks gebruikt
dat heeft de mijne nieuw niet eens gekostquote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik verkocht mijn stokoude bike nog voor 1000 euro
hee nijnquote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:37 schreef RockNijntje het volgende:
Bleh fietsen. Fuck het milieu en lijntjes.
ik wil het niet eens weten wat die totaal ooit heeft gekostquote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat heeft de mijne nieuw niet eens gekost
als je veel fietst vind ik een dure fiets wel gerechtvaardigd, maar ik ben er nooit echt fanatiek mee geweest.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wil het niet eens weten wat die totaal ooit heeft gekost
fietste 2-3 x per weekquote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je veel fietst vind ik een dure fiets wel gerechtvaardigd, maar ik ben er nooit echt fanatiek mee geweest.
Ik wil deze zomer proberen wel weer eens wat km te maken, maar misschien moet ik dan toch eens voor een wat nieuwere gaan kijken
tja, sommige prijzen slaan ook wel door.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
fietste 2-3 x per week
maar dan nog slaat het nergens op joh
ja voordat geld verwacht ik tegenwoordeg wat meer comfortquote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, sommige prijzen slaan ook wel door.
ook als je sommige hobby wielrenners ziet op een fietsje van duizenden euros en dan een bierpens tot op de stang
draai?quote:
zijn/waren goede fietsen, maar wat een graflelijke dingen vond ik het tochquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:05 schreef PeZu het volgende:
tcoh vind ik mijn oude fiest nog erg mooi![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooi is dat hoe dat verschilt, ik vind dat design verreweg de mooiste bike ooitquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
draai?
[..]
zijn/waren goede fietsen, maar wat een graflelijke dingen vond ik het toch
Klein,hahaquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:05 schreef PeZu het volgende:
tcoh vind ik mijn oude fiest nog erg mooi![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de reus en zijn kleinquote:
sowieso zijn er qua soft-tails in mijn ogen nogal wat misbaksels geproduceerdquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
mooi is dat hoe dat verschilt, ik vind dat design verreweg de mooiste bike ooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |