More like stalker ;squote:
Beste nummer ooit!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:20 schreef Flippiee het volgende:
Jingle terugzetten en ho maar dat iemand uitlegt waarom die jingle er in moet blijven .Tevens daarom TR doen.
Ze moeten eens kappen met Caren om een fucking jingle waar niemand een neuk om geeft tot ie uit de OP wordt gewerkt.quote:
Je weet niet wat je mist tot je 't kwijt bent, zei mijn grootvader altijd.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze moeten eens kappen met Caren om een fucking jingle waar niemand een neuk om geeft tot ie uit de OP wordt gewerkt.
Maak dan een nieuwe!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze moeten eens kappen met Caren om een fucking jingle waar niemand een neuk om geeft tot ie uit de OP wordt gewerkt.
ONZ SLOWCHAT, ER WORDT NIET ZOVEEL GEZEURDquote:
WE HEBBEN JONGENS EN MEISJES, ALPACA'S EN DOLFIJNENquote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ONZ SLOWCHAT, ER WORDT NIET ZOVEEL GEZEURD
Hoezo een nieuwe? Waarom is een debiele jingle waar geen neuk om gegeven wordt belangrijk? En je hebt nog steeds mijn vraag niet beantwoord. Dus geef eens een goede reden waarom die jingle erin moet staan.quote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoezo een nieuwe? Waarom is een debiele jingle waar geen neuk om gegeven wordt belangrijk? En je hebt nog steeds mijn vraag niet beantwoord. Dus geef eens een goede reden waarom die jingle erin moet staan.
IK KAN NIET ZO GOED RIJMEN MAAR HET IS DE ONZ-SLOWCHAT EN WE HEBBEN HEEL VEEL PRET IN DE ONZ-SLOWCHATquote:
tieners zeggen ja tegen mdmaquote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:29 schreef DrNick het volgende:
[..]
IK KAN NIET ZO GOED RIJMEN MAAR HET IS DE ONZ-SLOWCHAT EN WE HEBBEN HEEL VEEL PRET IN DE ONZ-SLOWCHAT
ONZ SLOWCHATTT YEAHH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |