Volgens mij kan het toch echt niet veel duidelijker dan post 5quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:19 schreef xBubbles het volgende:
If you know what I mean *wink wink nudge nudge*
terechtequote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:20 schreef DrNick het volgende:
[..]
Volgens mij kan het toch echt niet veel duidelijker dan post 5
Daarom zei ik het ookquote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:20 schreef DrNick het volgende:
[..]
Volgens mij kan het toch echt niet veel duidelijker dan post 5
Herkenbaarquote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:23 schreef Flippiee het volgende:
Mijn telefoon laadt weer eens niet op #echtestruggle
Omg best welquote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
gedeelde smart halve smart.
Zin in pvp?
Laat maar mijn internet vertikt het om mee te werken op mijn laptopquote:
Dat hoeft ook niet. Ik vraag enkel aanbidding van mijn hondjequote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:36 schreef KitKatChunky het volgende:
ik ga je niet aanbidden flipsje, niet zo veeleisend doen
niet zo zeuren danquote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Laat maar mijn internet vertikt het om mee te werken op mijn laptop
[..]
Dat hoeft ook niet. Ik vraag enkel aanbidding van mijn hondje
HeaNquote:
Hoe is het Hien?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:16 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Uhhm......geen idee.
Maar Hien is prima
Ik woon in Delftquote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:19 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ja, kei goed heurrrr!
Hoe'st in Rotterdammmmm dannnnnn?!
Omdat kwaliteitquote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:20 schreef Flippiee het volgende:
Jingle terugzetten en ho maar dat iemand uitlegt waarom die jingle er in moet blijven .Tevens daarom TR doen.
Oh ohquote:
Woonde jaquote:
More like stalker ;squote:
Beste nummer ooit!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:20 schreef Flippiee het volgende:
Jingle terugzetten en ho maar dat iemand uitlegt waarom die jingle er in moet blijven .Tevens daarom TR doen.
Ze moeten eens kappen met Caren om een fucking jingle waar niemand een neuk om geeft tot ie uit de OP wordt gewerkt.quote:
Je weet niet wat je mist tot je 't kwijt bent, zei mijn grootvader altijd.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze moeten eens kappen met Caren om een fucking jingle waar niemand een neuk om geeft tot ie uit de OP wordt gewerkt.
Maak dan een nieuwe!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze moeten eens kappen met Caren om een fucking jingle waar niemand een neuk om geeft tot ie uit de OP wordt gewerkt.
ONZ SLOWCHAT, ER WORDT NIET ZOVEEL GEZEURDquote:
WE HEBBEN JONGENS EN MEISJES, ALPACA'S EN DOLFIJNENquote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ONZ SLOWCHAT, ER WORDT NIET ZOVEEL GEZEURD
Hoezo een nieuwe? Waarom is een debiele jingle waar geen neuk om gegeven wordt belangrijk? En je hebt nog steeds mijn vraag niet beantwoord. Dus geef eens een goede reden waarom die jingle erin moet staan.quote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoezo een nieuwe? Waarom is een debiele jingle waar geen neuk om gegeven wordt belangrijk? En je hebt nog steeds mijn vraag niet beantwoord. Dus geef eens een goede reden waarom die jingle erin moet staan.
IK KAN NIET ZO GOED RIJMEN MAAR HET IS DE ONZ-SLOWCHAT EN WE HEBBEN HEEL VEEL PRET IN DE ONZ-SLOWCHATquote:
tieners zeggen ja tegen mdmaquote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:29 schreef DrNick het volgende:
[..]
IK KAN NIET ZO GOED RIJMEN MAAR HET IS DE ONZ-SLOWCHAT EN WE HEBBEN HEEL VEEL PRET IN DE ONZ-SLOWCHAT
ONZ SLOWCHATTT YEAHH
En daarom moet iets maar blijven? Ik heb geen last van racisme of armoede of gebrek aan schoon drinkwater. Dat betekent toch niet dat er niet iets aan een situatie gedaan hoeft te worden?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heb er geen last van eerlijk gezegd.
Gewoon weer weghalen volgende keerquote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:20 schreef Flippiee het volgende:
Dat zit wel goed. Zeker zo lang geen enkele mod op onz mij een normale reden kan geven waarom het er in moet blijven staan. Blijkbaar is gewoon feedback geven over iets tegenwoordig ook al erg lastig voor mods op dit forum.quote:
Dit slaat echt nergens op.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En daarom moet iets maar blijven? Ik heb geen last van racisme of armoede of gebrek aan schoon drinkwater. Dat betekent toch niet dat er niet iets aan een situatie gedaan hoeft te worden?
Sommige mensen geven wel een neuk!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoezo een nieuwe? Waarom is een debiele jingle waar geen neuk om gegeven wordt belangrijk? En je hebt nog steeds mijn vraag niet beantwoord. Dus geef eens een goede reden waarom die jingle erin moet staan.
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:38 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Sommige mensen geven wel een neuk!
Het staat niet in de weg, dus het kan gewoon blijven staan.
Dus gewoon niet klikken als het niet wilt luisteren.
Kinderachtig machtsvertoon. Vroeger moest in klb sc ook altijd de Op erin blijven van de mods. Omdat het moetquote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zit wel goed. Zeker zo lang geen enkele mod op onz mij een normale reden kan geven waarom het er in moet blijven staan. Blijkbaar is gewoon feedback geven over iets tegenwoordig ook al erg lastig voor mods op dit forum.
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kinderachtig machtsvertoon. Vroeger moest in klb sc ook altijd de Op erin blijven van de mods. Omdat het moet
Ik mis de optie "Ik geef geen neuk."quote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:37 schreef DrNick het volgende:
Poll: ONZ Referendum
• Voor het behoud van de jingle
• Tegen het behoud van de jingle
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Dan mag je je onthouden van stemquote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik mis de optie "Ik geef geen neuk."
Ik snap niet waar je je druk om maakt.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]Echt hean ik snap dit niet en je redenatie ook niet.
Maar hey je hebt tenminste een reden gegeven.
Wie?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:53 schreef Fylax het volgende:
ze zullen er niet zijn als het slecht met me gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |