dus jij zegt: zuip je morgenavond klem en probeer het zaterdag ff.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:44 schreef Molo het volgende:
Ja waarom niet, klinkt als best goed kater voer eigenlijk
Daar komt het wel op neerquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
dus jij zegt: zuip je morgenavond klem en probeer het zaterdag ff.
Dat je 'm er omheen rolt ofzo?quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
Waarom neem je niet een gewone frikandel speciaal (van de friture, lekkerder) en bak/kook je zelf een ei voor eroverheen
Ik denk dat dat zaterdagavond zuipen wordt, maaruhhh, zou kunnenquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja nou dat kan maar daar had ik nog nieteens aan gedachtquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat je 'm er omheen rolt ofzo?
Klinkt trouwens serieus niet verkeerd.
goed idee wel Horkie.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat je 'm er omheen rolt ofzo?
Klinkt vooral als een berg barf die je naar binnen werkt.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:44 schreef Molo het volgende:
Ja waarom niet, klinkt als best goed kater voer eigenlijk
Hoezo morgenavond?quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nee, klinkt als een frikandel speciaal met ei.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:53 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Klinkt vooral als een berg barf die je naar binnen werkt.
omdat ik morgen moet werken. En een kater moet hebben van Molo.quote:
Is vet eten niet echt verschrikkelijk slecht voor je kater na een avondje drinken?quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik denk dat dat zaterdagavond zuipen wordt, maaruhhh, zou kunnen
Jij bent naarquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:58 schreef DrNick het volgende:
Maar dan zonder curry, want dat is naar.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:47 schreef LompeHork het volgende:
als Nick ketchup wil laat die jongen dan.quote:
Eckte Oliehoorn ketchup.quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
als Nick ketchup wil laat die jongen dan.
Gewoon gaan studeren dan.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
omdat ik morgen moet werken. En een kater moet hebben van Molo.
Doe er een kaassouflé doorheen voor de carbs?quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:01 schreef BarryOSeven het volgende:
Zou er alleen wel wat brood bij nemen nog, een omelet an sich vult me niet genoeg.
Zit wel te kijken naar studie maar is niet omdat ditquote:
Geen idee. Lekker is het welquote:Op donderdag 25 juni 2015 17:00 schreef richolio het volgende:
[..]
Is vet eten niet echt verschrikkelijk slecht voor je kater na een avondje drinken?
quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:04 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Maar ja... waarvoor ik eigenlijk kwam hier:
Ik ga morgen naar Parijs dus ga zeker een Omelette du Fromage bestellenquote:Op donderdag 25 juni 2015 17:14 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
En het dan ook exact zo bestellen in Frankrijk, en dat ze je dan raar aankijken
Been there, done that
Live verslag hier van hoe ze reageren?quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:16 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar Parijs dus ga zeker een Omelette du Fromage bestellen
quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
Waarom neem je niet een gewone frikandel speciaal (van de friture, lekkerder) en bak/kook je zelf een ei voor eroverheen
Als ik voorzien ben van een internetverbinding zekers te wetenquote:Op donderdag 25 juni 2015 17:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Live verslag hier van hoe ze reageren?
quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:18 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Als ik voorzien ben van een internetverbinding zekers te weten
Iwanius zou die weigeren te eten proletenvoerquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:06 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Benieuwd wat iwanius hiervan vind
Die pan had ook wel eerst gewassen mogen worden.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:06 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Iwanius zou die weigeren te eten proletenvoer
Je bent de eieren vergeten trouwens.
Schnitzelke van gister heeft z'n sporen achter gelatenquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:08 schreef kanovinnie het volgende:
Meteen een leuke discussie, hoe vaak maak jij je pan schoon?
Hey als je gaat haten op mijn pannen is de liefde snel voorbij.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:09 schreef Molo het volgende:
Gore pan, goedkoopste shit brood en goedkoopste shit frikandellen, als dat geen genieten wordt
Het waren vissticks!quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:10 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Schnitzelke van gister heeft z'n sporen achter gelaten
Konigludwug weissquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:11 schreef Elan het volgende:
[..]
wat is dat voor biertje onderste plank links
Hahaha ik had kunnen weten! Zeker niet van Iglo gezien je boodschappenquote:
Hoe raad je hetquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:12 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Hahaha ik had kunnen weten! Zeker niet van Iglo gezien je boodschappen?!
eieren hoeven niet in de koelkast, Henkiequote:
die pan is prima, maar even een keukenpapiertje er doorheen halen had wel gekund toch?quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hey als je gaat haten op mijn pannen is de liefde snel voorbij.
Wel waar.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:14 schreef Molo het volgende:
[..]
eieren hoeven niet in de koelkast, Henkie
CUL / Eieren in de koelkast bewaren of juist niet ?quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wel waar.
Dit is al de derde keer dat ik een recept met foto's publiceer dus ik denk het lekker beter te weten
Ik hou van uquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:16 schreef Dagonet het volgende:
Als je het dan toch doet, bak dan eerst de ui een beetje uit, haal ze uit de pan, bak de schijfjes frikandel.
Terwijl je dat doet klop je de eieren los, ui erdoorheen, beetje peper erbij (zout zit er genoeg in de frikandellen) en giet het bij de gebakken frikandel in de pan. Héél even aanbakken en dan een paar minuten in de oven op de hoogste stand.
Een Friktata.
En haal die eieren uit de koelkast..
en doe eerst even iets van bakpapier helemaal dubbellaags in die ovenschaal, dat scheelt een hoop schrobwerk achterafquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:18 schreef Dagonet het volgende:
Oh, gooi alleen je pan in de oven als je ook een pan hebt die in de oven kan, anders alles even overhevelen naar een ovenschaal en direct in de oven pleuren ipv even aanbakken.
Smaak komt met de jarenquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:30 schreef technofreak86 het volgende:
Niets mis met eeen frikandel of eeen omelet, maar de combinatie lijkt me niet je van het.
En je bent nog jong.quote:
veel teveel groente man!quote:
Dat hoor ik over de sandwichspread die ik altijd eet ook.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:41 schreef Dagonet het volgende:
Het ziet er trouwens uit alsof iemand het al gegeten heeft.
Maar eet smakelijk!
Dat lijkt me nog best lekker zonder de frikandel.quote:
Gadverdamme die haring eet je toch niet echt.quote:
Dat zijn mijn huisdierenquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:56 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Gadverdamme die haring eet je toch niet echt.
Vomarquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:06 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu de afwas doen schavuit.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat zijn mijn huisdieren
Het was heerlijk!
En terecht.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat hoor ik over de sandwichspread die ik altijd eet ook.
Lijkt me lekker. Of met een Mexicano.quote:
Wanneer kan ik komen proeven?quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Ook nog kaas erbovenop. En met sla, dan heb je een kapsalonomelet
Ben blij dat ze niet zoals mijn frikandellen in de vriezer staatquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:59 schreef Muis006 het volgende:
Markant frikandellen
Kano mien jong, onze liefde staat -net zoals je eieren- in de koelkast.
Truequote:Op donderdag 25 juni 2015 22:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben blij dat ze niet zoals mijn frikandellen in de vriezer staat
Je weet. Op vrijdag vroeg op moeten.quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:54 schreef boik het volgende:
[..]
idd, het weekend begint toch al op donderdag
Ach,het vlees is het moeilijkste niet van een Wellington.quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:40 schreef mytec het volgende:
Culinair hoogstandje dit, je kan de volgende keer ook een frikandel wellington proberen, lijkt me simpeler dan beef wellington.
Lijkt me een lastige dish, nog nooit gemaakt dus geen idee wat het moeilijkste is. Maar kan natuurlijk altijd ook voor de eenvoudige "wellington" frikandel gaan.quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ach,het vlees is het moeilijkste niet van een Wellington.
wat?quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:26 schreef JJdJ1984 het volgende:
Godver Toek ik had je hoger ingeschat.
omdat die een natuurlijke bescherming hebben. En in de koelkast drogen ze harder uit dan erbuiten, naast dat ze luchtjes kunnen overnemen van andere dingen in de koelkast (Franse kaas of gesneden ui ofzo)quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:55 schreef BarryOSeven het volgende:
Het is zover, de frikadellen gaan de vriezer uit. Er moet goed geluncht worden.
Eieren bewaar ik ook altijd in de koelkast? Waarom hoeft dat niet dan eigenlijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |