dus jij zegt: zuip je morgenavond klem en probeer het zaterdag ff.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:44 schreef Molo het volgende:
Ja waarom niet, klinkt als best goed kater voer eigenlijk
Daar komt het wel op neerquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
dus jij zegt: zuip je morgenavond klem en probeer het zaterdag ff.
Dat je 'm er omheen rolt ofzo?quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
Waarom neem je niet een gewone frikandel speciaal (van de friture, lekkerder) en bak/kook je zelf een ei voor eroverheen
Ik denk dat dat zaterdagavond zuipen wordt, maaruhhh, zou kunnenquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja nou dat kan maar daar had ik nog nieteens aan gedachtquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat je 'm er omheen rolt ofzo?
Klinkt trouwens serieus niet verkeerd.
goed idee wel Horkie.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat je 'm er omheen rolt ofzo?
Klinkt vooral als een berg barf die je naar binnen werkt.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:44 schreef Molo het volgende:
Ja waarom niet, klinkt als best goed kater voer eigenlijk
Hoezo morgenavond?quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nee, klinkt als een frikandel speciaal met ei.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:53 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Klinkt vooral als een berg barf die je naar binnen werkt.
omdat ik morgen moet werken. En een kater moet hebben van Molo.quote:
Is vet eten niet echt verschrikkelijk slecht voor je kater na een avondje drinken?quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik denk dat dat zaterdagavond zuipen wordt, maaruhhh, zou kunnen
Jij bent naarquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:58 schreef DrNick het volgende:
Maar dan zonder curry, want dat is naar.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:47 schreef LompeHork het volgende:
als Nick ketchup wil laat die jongen dan.quote:
Eckte Oliehoorn ketchup.quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
als Nick ketchup wil laat die jongen dan.
Gewoon gaan studeren dan.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
omdat ik morgen moet werken. En een kater moet hebben van Molo.
Doe er een kaassouflé doorheen voor de carbs?quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:01 schreef BarryOSeven het volgende:
Zou er alleen wel wat brood bij nemen nog, een omelet an sich vult me niet genoeg.
Zit wel te kijken naar studie maar is niet omdat ditquote:
Geen idee. Lekker is het welquote:Op donderdag 25 juni 2015 17:00 schreef richolio het volgende:
[..]
Is vet eten niet echt verschrikkelijk slecht voor je kater na een avondje drinken?
quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:04 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Maar ja... waarvoor ik eigenlijk kwam hier:
Ik ga morgen naar Parijs dus ga zeker een Omelette du Fromage bestellenquote:Op donderdag 25 juni 2015 17:14 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
En het dan ook exact zo bestellen in Frankrijk, en dat ze je dan raar aankijken
Been there, done that
Live verslag hier van hoe ze reageren?quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:16 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar Parijs dus ga zeker een Omelette du Fromage bestellen
quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
Waarom neem je niet een gewone frikandel speciaal (van de friture, lekkerder) en bak/kook je zelf een ei voor eroverheen
Als ik voorzien ben van een internetverbinding zekers te wetenquote:Op donderdag 25 juni 2015 17:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Live verslag hier van hoe ze reageren?
quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:18 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Als ik voorzien ben van een internetverbinding zekers te weten
Iwanius zou die weigeren te eten proletenvoerquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:06 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Benieuwd wat iwanius hiervan vind
Die pan had ook wel eerst gewassen mogen worden.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:06 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Benieuwd wat iwanius hiervan vind
quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Iwanius zou die weigeren te eten proletenvoer
Je bent de eieren vergeten trouwens.
Schnitzelke van gister heeft z'n sporen achter gelatenquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:08 schreef kanovinnie het volgende:
Meteen een leuke discussie, hoe vaak maak jij je pan schoon?
Hey als je gaat haten op mijn pannen is de liefde snel voorbij.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:09 schreef Molo het volgende:
Gore pan, goedkoopste shit brood en goedkoopste shit frikandellen, als dat geen genieten wordt
Het waren vissticks!quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:10 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Schnitzelke van gister heeft z'n sporen achter gelaten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |