Wat ik dus niet begrijp is dat ze in supermarkten sinds een tijdje de eieren niet meer gekoeld bewaren en ik vind dat dus goor.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:58 schreef Xetran het volgende:
Met het oog op salmonella wil je ze wel in de koelkast mikken geloof ik.
Dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:51 schreef nattermann het volgende:
Die vakjes in de koelkast, zijn die niet voor gekookte eieren o.i.d. ?
Ja want je gaat eieren koken om ze in de koelkast te zetten..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:51 schreef nattermann het volgende:
Die vakjes in de koelkast, zijn die niet voor gekookte eieren o.i.d. ?
Ja waarom niet? Ik kook ze soms van tevoren om ze later door een salade oid te gooien.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:01 schreef Nafi het volgende:
[..]
Ja want je gaat eieren koken om ze in de koelkast te zetten..
Lijkt me niet logisch dat ze voor zoiets, wat heel weinig mensen doen mijn inziens, die vakjes daar zetten?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:03 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja waarom niet? Ik kook ze soms van tevoren om ze later door een salade oid te gooien.
Nee als het zomer is, 21 juni 2013 oid...leg ik ze gewoon in mijn tuin!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:01 schreef Nafi het volgende:
[..]
Ja want je gaat eieren koken om ze in de koelkast te zetten..
Huh? Ik heb nooit meegemaakt/gezien dat supermarkten eieren in de koeling hadden staan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:09 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wat ik dus niet begrijp is dat ze in supermarkten sinds een tijdje de eieren niet meer gekoeld bewaren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |